Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano
pred 6 urami je AmpeR napisal:

Ni lepšega občutka, ko se vsedeš v avto, klikneš na ON in pohodiš gas ter poslušaš zvok motorja generiranega iz zvočnikov in frekvenčnike 😁

 

Ja se bomo navadili....😆

Prvo kaj sem ukazal, še preden sem i20n plačal, odklopit generator zvoka pod brisalci.

Še to rabimo....🤮

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 4 urami je dvorjan napisal:

Ma ja, to je avtohiša hotela nategniti mulca. Pol bi pa dobro baterijo prodali naprej ...

 

Je pa res, da je vedno več proizvajalcev postalo povsem nategunskih - tudi Hyundai. Sem klical uvoznika, kako je z garancijo za avte, če ni bil "pravočasno" opravljen servis. Tolerira se +1 mesec in/ali +1.000 km. Kar je več od tega, avto izgubi garancijo. In to kljub temu, da je npr. avto v letu dni naredil samo 4.000 km od servisa, ker pač stoji na parkirišču avtohiše ali leasing hiše, ki ga je dala na dražbo. Čista neumnost.

 

Na drugi strani pa imaš proizvajalcev, npr. kitajski Aiways, ki ima prvi servis predviden pri 100.000 km.

 

Ali pa ko gledam servisne izpiske Tesel na dražbah - večini se do 100.000 km menja samo gume in brisalce. 😃

 

To z garancijo sem vsepovsod isto videl. Ne moreš met izjem, ker se najdejo taki ko mučkajo, kilometre zbijajo itd.... meni je to čisto razumljivo.

 

Drugače pa HY uvoznik je v Sloveniji nesposoben. Imam že zgodbic za knjigo.

Glej i20n se dela servis na 10k, navadni na 15k. Če so težje razmere, polovični interval.

V Sloveniji piše v knjigi 10k, uvoznik trdi 15k in avto je nastavljen na 15k.

 

Tukaj je Ford bomba. 2 leti ali 30k je samo interval, avto spremlja kaj delaš z njim in tako sem servise delal na 16-18k km, po 14-19 mescih.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Se pravi, da ostane samo še Pravilo močnejšega...

Slabo si prebral @Bini post.

Kdor prvi pride na STOP, prvi pelje. First come - first served.

In lepo če je križišče polno voziš en levo en gori en desno en doli in ponovno. Ko kje ni koga, se pač ostali trije menjavajo. Itd....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:

Ne vem,če veš,da imajo v ZDA vsa križišča na vseh cestah STOP znak,razen če so semoforizirana. Kdor prej pride prej melje.....😉

Ni pravila desnega in ni pravila srečanja.

 

Se pa tega pravila držijo strogo. S peciklom sem stal drugi v vrsti. Ko je pred mano speljal, sem počakal ostale 3 strani, pol pa so mene čakali.....

 

Pri nas bi z Audiji, Škodami vsi preko vrste vozli....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 59 minutami je Jest napisal:

Voznja avtomatika z rocnim prestavljanjem ni enaka voznji avta z rocnim menjalnikom… Tudi ni namenjena temu, da bi “izklopil” avtomatski menjalnik… Imas pac samo moznost, da sam posezes v to, v kateri brzini bos vozil… ce ti recimo avtomatika ne ugaja… Sam recimo prakticno nikoli ne uporabljam rocnega nacina… ker avtomatika za moje potrebe oz. za koj nacin voznje deluje vec kot odlicno… Najbolje pa je, da nekje probas dobiti se avtomatika za test in se sam odlocis… Ljudje smo razlicni… eni prisegajo na rocni menjalnik in ga za nic na svetu ne bi menjali za samodejnega…

Še mojih 5c o avtomatikih.

 

So noro pametni. Vozil sem mamino i20 120km avtomatik, ko sem bil 1,5 mesca brez avta.

2-3 tedne sva se z avtomatikom kregala, saj je bil vajen mame. Ko sem bolj gas stisnil, je samo dodal bencin in ni dol menjal. Seveda je pri kick down. Zelo hitro je tudi dajal v višjo predstavo in ga držal na grdo nizkih obratih.

Malo sem ga jaz ročni dajal v nižjo malo bolj agresivno vozil in po treh tednih se je vdal.

Ko sem pospeševal je kasneje menjaval v višjo, ko sem spustil gas je par sekund počakal, preden je menjal v višjo ( kaj če si norec za volanom premisli), tudi mašini ne spuščal na grdo nizke obrate.

 

V glavnem avtomatiki imajo dosti pameti zadaj in lahko dobiš napačno mnenje o njem, če ga je vozil nekdo ki ima popolnoma drugačen način vožnje.

 

Jaz imam oba ročna. Imam tudi razloge za to. Preden bom spet napaden i20n ne obstaja avtomatik, Fordov 8 stopenjski pa je GM-ov in za to noro problematičn.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 26 minutami je FuManchu napisal:

Kakšne pa so cene gum teh čudnih dimenzij?

Napisal je 600€ set. Torej 150€/guma.

 

Moja 215/40R18 Michelin Pilot Alpin 5 je bila oktobra 190€/guma, kasneje okoli 15. 11. Je padla na 170€/guma.

 

Tudi 235/40R18 Bridgestone Blizzak LM005 so bile okoli 140€ 5 let nazaj.

 

Navedel sem samo za primerjavo. Redke dimenzije pač stanejo in res ne gledaš na dimenzijo, ko avto kupuješ. To je težko show stopper.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
Pred eno uro je skritikrt napisal:

Lahko je tebi,k imaš še šestvaljnika z polnim tankom "na rezervi"...brez zamere,a komentar je irelevanten...vsaj za debato o "čistih" EVjih.

 

Bom pa podal informacijo,k sem se včeraj z enim sodelavcem (Ljubljanski prometnik) pogovarjal...tip je prej imel Forda avtomatika,in sva padla v debato...in pravi,da ga je prodal,in da ima BMW-i3...in to REX verzijo-po moje najboljša verzija,čeprav še zmeraj💩

In vprašam,kako je z pnevmatikami....pravi,da z letno-zimskimi eno leto in so fuč...še posebaj zadnje,k je zadnji pogon...zadaj so komaj-komaj za eno leto.

600€ set😲...in samo trije proizvajalci delajo take k gor pašejo...super računica😃👍 (sarkastično mišljeno😉).

In pravi-za na morje-ni šanse,tudi če je REX.

 

Ta link mi je pa en drugi kolega preposlal...berite sami.

 

 

i3 je ista fora kor Renault Scenic, Espace....

Ozke in vlke cole.

 

Samo Renaultov se je malo več prodalo in so začeli bolj masovno gume delat, prej pa je blo isto cenovno....

To nima veze s vrsto pogona.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Sedan je za ljubitelje nemške trojice. Drugače so žal najmanj uporabni, kar se tiče dostopa do prtljažnika.

 

Ne bi rekel, da je ima x motor toliko trše podvozje, če ga ima, da bi to bil šovstoper.

 

Če gledaš pol navadna M3 al pa CX30.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je dvorjan napisal:

Sicer pa že vidim, da se boš sedaj obešal na B-segment. Megane E-Tech, Smart #1 in #3, Mini Cooper SE, Volvo EX30, kar nekaj pošteno hitrih električarjev se najde ...

Megane je C segment, Volvo tudi verjetno. Smarti so igračke.

 

Mini je edini v pravem segmentu. Tudi s ceno prideš dokaj blizu. Moram naklikat opremo, pa da vidimo.

Priznam, do sedaj najboljša alternativa.

 

Pa zakaj bi se obešal na B segment. Saj pa sem od začetka povedal kako alternativo iščema 🙂

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 6 minutami je dvorjan napisal:

Kaj zdaj dirkališče vlačiš v pogovor? A sem kje omenjal dirkališče? Nisem.

Da boš mirno spal: ja, tudi jaz bi na dirkališče raje šel z i20n. Za vsak dan pa imam veliko raje "Kitajca" z napisom MG4.

Da boš vseeno malo manj mirno spal: MG ima tudi različico MG4 X-Power. 3,4 sekunde do 100 in poštene zavore - ki se lahko še dolgo hladijo, preden z i20n sploh prevoziš razdaljo, za katero te je pustil za seboj. 😃

Pa tudi cena sploh ni huda: 41 jurjev minus subvencija ... Za "everything GTI, RS etc. killerja". 😃

 

Pa še nekaj - MG4 ni SUV, kot si zgoraj zapisal ... Je kar lepo hothatch.

 

Moj predlog - imajo sedaj dovolj prodajalcev po Sloveniji, da ga lahko sprobaš skoraj v vsaki regiji - pojdi na testno vožnjo in potem komentiraj. Jaz sem bil šokiran, ko sem MG4 vrnil po petih dneh in se vsedel v svojo Mazdo z 2,5 bencinarjem, ki ne velja za počasen avto - ampak občutek sem imel, kot da nikamor ne gre ...

Nimam problema s spanjem.  👍

 

Ti si omenjal zlorabo menjalnika s pospeški, jaz pa pravim, da se moreš tusi ustavit. Samo to.

 

Pa moj budget je bil 30k in B segment.

 

Lahko oba sanjava kaj trg nudi od električarjev, pa pridema do Giulie QV in do Tesle S taboljše, al pa celo do Rimaca.

Ampak to je totalno izkrivljeno glede na pogoje, ki sem jih dal.

Vlačiš zraven dosti dražje avtomobile, da zadostiš svojim trditvam. To lepo dokazuje, da nimaš ustreznega protikandidata.

pred 4 minutami je Jest napisal:

Noja... ljudlje smo razlicni... Jaz s takim avtom, kot je i20n (ali i30n) nimam kaj poceti... Nisem dirkac... rabim malo vec prostora... mucno mi je vstopanje in izstopanje v prenizke avtomobile ... SUV ali kaksen enoprotorec je idealen zame... In kot kaze nisem med redkimi :P ... zato me pa tudi ne moti, ce je v ponudbi toliko SUV-ov ... :D ... Ce imas pa potrebe po kaksni eksotiki pa si v podobnem zosu, kot je Slivka ... 

To trdim tudi jaz. Ampak sem zaradi tega dobil etiketo, da iščem 1001 in en razlog, da štrom ni dober.

 

Ga bom vozil, ko bo za moje potrebe boljši od fosilnih goriv. Za to, da bom in ga pa ne bom imel.

Tebi dobro služi hibrid in ne vem zakaj bi trdil kontra. Če se zadovoljen in si, bomba.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Kontra. Tako veliko povpraševanje je, da jih ni za dobit.

i30n dosti lažje dobiš, so na zalogi.

 

Taka redkost je v ponudbi na trgu, da gre za med.

Baje jih ima Slovenija za letos okoli 50 rezerviranih in bojo vsi šli kot keks.

 

Ja avto ni za množice, že mene je trdota presentla.

 

Kupiš lahko oba, z nekaj truda. Pa niti enemu ne pravim, da more i20n kupit, niti električarja.

Samo trdim, da pri meni ni alternative v elektriki. In vse ostalo je pribijanje električnih privržencev, ki ne želijo pogledat realno na to, kaj sem želel in kaj trg nudi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)

Baje je en izmed redkih, ki zdrži celi dan zlorabljanja na drkališču brez posledic. Večini se fade na bremzah začne poznat itd...

 

Me zanima kak bojo na tvojem MG-ju bremze zdržale.

Bo moj menjalnik prej šel al tvoje bremze? 🤨

 

Pa avto, ki ima 160km/h top speed kot Clio 1.2 55konjev, pa ne kupim. Ni variante.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je dvorjan napisal:

Ja, ampak kolikor MG4 izgubi čez kratke ovinke, takoj nadoknadi pri pospeševanju iz njih.

Kak? 7.9s do 100km/h.

i20n je klasificirana 6.2s z launch control, 6.7s brez.

In top speed 160km/h 😆

 

 

https://ev-database.org/car/1708/MG-MG4-Electric-64-kWh

 

Pa moral sem nov post dat, včasih urejanje bluzi.... 🙂

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je dvorjan napisal:

Ja, ampak kolikor MG4 izgubi čez kratke ovinke, takoj nadoknadi pri pospeševanju iz njih.

Ko se baterija zagreje pa jok. Vsaj tak je pri Tesli.

Pred eno uro je dvorjan napisal:

Evo ga: MG4.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19041793&display=MG MG4

 

Zadnji pogon, ista moč, v praksi te razen v končni hitrosti poje v vsakdanjem prometu. Tudi pretirano težak ni (za EV). Sem ga imel na testu, razjezil (in osramotil) marsikaterega BMW in Audi fahrerja. In seveda dobil kazen za prehitro vožnjo. 😃

 

34.900€ - 6500€ (subvencija)

 

Pa še več placa ima kot i20n.

Ne rabim več placa. Imam za to Focusa.

 

Pozabil sem dodat, kar skozi plizam po foromu, da se kitajskih firm izogibam. Pri vsemu: hrani, elektroniki, vozilih, gumah,....

 

Samo nisi vsemu zadovoljil. SUV je. 😉

 

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

O ne. Tudi precej bmw- evih pa subarujevih suvov imajo. Pa tudi kar nekaj cx30 , 4x4 sem videl. 😉

Nisem pa še do sedaj videl ene mazde 6 tam. 

 

Meni je to ful zanimivo, kak je prav od države do države odvisno kere modele in firme se vozi.

 

Recimo Alfa Romeo Giulietta.

Ko sem si jo lastil, jih je bilo v Sloveniji nekaj, na Madžarskem 0, pa sem se 4 dni vozil po državi.

Italija jih je imela, samo bi pričakoval več. So pa jih imeli avstrijci ful.

 

Isto recimo Focus MK IV. Pei nas jih je par. V Avstriji dosti več, nemčija okoli Passaua pa jih je imela skoraj tolko kot Golfov.

 

Tudi grki so imeli svoj preferenčni spekter....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Alex napisal:

He, He. Tukaj v Dolomitih je beseda "električni actomobil" še vedno prepovedana z zakonom. 😊

Večinoma se vozijo okoli z fiat pandicami 4x4, starimi golfi GTI in razno razni dizli. 

 Pa SUVi tudi ne.

Pač nimajo dnarja, da bi kupovali sodobne bedarije.

pred 4 urami je Jest napisal:

Ampak dejstvo je tudi, da tisti, ki so proti elektrifikaciji, bodo nasli tisoc in eno stvar, ki je slaba... tisti, ki pa ze vozijo EV, pa ze vedo, zakaj ... :) ... Meni osebno je voznja na elektriko veliko bolj elegantna, mirna... vseeno pa lahko tudi dinamicna ... Pospesevanje je zvezno in navor je na voljo prakticno iz nule ... 

Tako je. Našli bomo vsak razlog, da bomo lahko vozli bencince na ročni menjalnik in normalne višine (ne suv).😎

 

Zdaj pa prosim najdi mi alternativo moji i20n na štrom, ki ne bo dražja.

Torej končna 230 km/h, 150 kw za majn kot 30k€.

Pozabimo na polnjenje in ostale gluposti. Že na ceni se zalomi 😉

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Kar se strojevodij tiče...jih je samo mogoče 20% z dušo in telesom v kabini...

Ops...da ne smetim teme. 

Ja.

Obstajajo biseri, kot v vsakem poklicu.

 

Najboljši primer:

80km/h omejitev, peljal 190km/h

 

 

WWW.RTVSLO.SI

V iztirjenju vlaka blizu Santiaga de Compostela v Španiji je umrlo 80 ljudi, na desetine je ranjenih...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
dne 13. 11. 2023 ob 20:51 je Bossek napisal:

Bil si kar blizu.

Svecke je ena 66 eur se prav skupaj 265 (to je par tem nazaj, da imajo te X masine neke special svecke)

Filter olja je 20

Filter zraka 40

Olje 4,6 litra ga gre in je skupaj 132

 

Pa se delo slabih 200 eur in si na 600eur.

 

Na nemskem forumu sem ravno vcer videl je en za isti servis dal 700 eur, tako da zlo isto.

 

Meni pa je to noro dost.

 

Kak 200€ za delo. Pa svečke in obični servis je max. 2 uri, pa če vse točke pregleda res opravi. 100€ ura. Lepo.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda mx5
Napisano (urejeno)

183 sem se vsedel v odprto v salonu. In je taku taku. Če bi bil 195 bi lahko preko šipe gledal, ko bi vozil.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 16 urami je Tilen5 napisal:

Glih včeraj videl par EVjev po avtocesti,..so kar špopali 140plus pa tud k prehitevajo potegne k strela,..pa še lepo zgledajo z osvetljenim zadnijm delom

ID3 ima 130kw, na 160km/h pa zid 😉

 

Ga je imel sodelavec.

 

To še z M2 bi nesel po avtocesti, je le šla 189km/h 🤣

pred 11 urami je skritikrt napisal:

 Isto na vlakih z klimami...od treh delata le dve...teraj dalje....itd,itd...

Tako je. V eni kabini klima ni delala. Imela sva srečo, da je nasankal strojevodja do Hodoša.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 23 minutami je Jest napisal:


 

Jest jih pa prej nikoli nisem rocno poklapljal, dokler nisem imel avta z elektricno sklopljivimi ogledali ;) 

Večina Mazda lastnikov še električnih ne upa.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Res je. Poznam dva, ki sta CE zamenjal za KP.

 

Uradna verzija, ker baje KP noben ne sovraži in je avto bolj varen.

 

Kar pa se Italije tiče, sem hodil tja na morje. Je pač dosegljiva z avtom. Drugače pa Grčija, Španija, Malta ampak dopust z avtom je drugačen, kot z letalom. Za to je Italija zadnja leta na spisku tako ali drugače.

 

Ko pa ni za morje so pa na vrsti kakšna evropska mesta.

 

Če bi držalo, da so dobri vozniki, kot Alex trdi, potem ne vem kako da v Rimu ne vidiš avta brez prask in da so me na Sardiniji na avtocesti ustavljali z uperjeno brzostrelko.

Še vedno pa trdim, da se tam bolj varno počutim, kot na naših cestah.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano (urejeno)

Testiral sem v Šentilju čez mejo.

Opozori na točki in X metrov prej.

Opozori tudi v kontra smeri, ko je radar/kamera stran obrnjena.

 

Vem pa da ročne pištole noben detektor ne more pravi čas opozorit, ker drugače merijo.

 

To mi je samo všeč, če kake stacionarne spregledam....

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.