Meni je pa nova 3 bomba, ta oblika bo moderna se 10 let, tko kot je M6 ze 8 let v koraku s casom.
Glede usnja, ce je v m3 isto usnje kot v m6 jaz s svojim crnim nimam nobenih problemov. Po 3 letih je se vedno kot novo, brez madezev, razpok... seveda pa ga je treba vsake toliko ocistiti in namazati.
js nism reku da golf 5 ne more bit rjav ... pokaz kje sm to napisu.... še napisu sm da so to stare gare in ni ni čudn da butne kje rja vn, mazde so take že nove da barva stran leti.... zmotil me je le to da se vedno posmehujete vw bmw itd... kok so u pizdi...skoz, ne samo rja... sj vem na katerem forumu smo, in vem da je zato tako...pa vseeno ni fer da nabijate neki kar ni res ... in potem povem kar je res...
kolikor je mazd 3 in golfov 5 v slo....vemo kerih je 100x vec... je se vedno vec gnilih mazd,zihr....
spoh pa ni problem sama rja na obrobi kjer kamni nardijo svoje, mazda je gnila po celem podvozju kot noc in dan...
fotr ma opla skor novo moko... in isto k se ulezes spodi vidis zacetke rje...in pol še pod moj 6 leta star golf... je le ta velik lepsi, za ta leta ma ko nov...
ni treba verjet bmk, sam ti povem da niso golfi tok slabi kar se tega tice... za mazdo pa vemo kok so problemi z barvo in rjo od nekdaj ...
fan pa nism, imeu bi mercedesa ,bmw ,audi, volvo tud kako mazdo z garancijo ... sam problem je k za 15-18 jurjov kokr bi js dau ne dobis nic .. ja nic...al polno km in stari, al pa brez opreme in mlincki pod haubo.... mazda se pa dobi, kaka cx3 bi bla mogoc zanimiva (obvezno benz k dizla ne znajo narest)... sam ni nobenga pametnga servisa , to pa pr men velik steje in me odvre od nakupa , za vw jih mam kokr čm.... japancov se vsi izogibajo... ta vš pelko se tud na telefon nima cajta javt ne da bi se kj naredu, v btc sm pa pelu enkt lih to gnilo 3ko... so pa rekl da ne bojo dal na tester da se ne splaca, zihr je turbina... omg,vedezevalci al kaj da kr vejo... leni , oz odnos bmk ...
tko da ko sm kupoval sm gledu kaj dobim za svoj denar da bo opremljen, max 3leta star, dober motor ...nobenega preseravanja ubistvu... in sm kup kar sm, zaenkt bp 3leta ,samo olje menam...
nism pa noben fan, naslednji bo loh tud mazda, nikol ne veš, no al pa tiguan 🤭
O katerem problemu je pa govora ? Kaj je bilo potrebno "kao" menjati?
Pri prejsni m6, letnik 2008, mi je neki "skripalo oz. drsalo" pri obracanju volana, ampak zvok ni prihajal iz samega volanskega obroca. Bilo je neprijetno, predvsem pa sem se bal da mi volan slucajno kje med voznjo odpove oz. blokira. No Pelko je nekej podmazoval, zamenjal par stvari ampak problem ni bil resen. Na koncu je ocenil da bo treba menjati volansko gred in da je precej draga, okoli 800eur (naknadno sem ugotovil, da cena ni tako visoka, tko da ne vem zakaj mi je navrgel to ceno)
No po prebiranju forumov mi je nekaj pravilo da to ni volanska gred in sem sel na original servis kjer se je mojstr zapeljal, poslusal in v 10minutah povedal da so zanic neke mansete iz katerij je steklo olje. Bo to so mi zamenjali za sitne pare in zadeva je bila resena.
To je moja zgodba, tukej je Pelko pri meni izgubil vse pike in se nisem vec vrnil.
Avto Pelko od neuradnih, A Cosmos v BTC-ju od uradnih, sta top izbiri vecine forumasev. Ne vem pa, ce imajo posebne zelje po brskanju za napakami. 😄
Tudi ne vem, ce je v BTC-ju kaj drugace zdaj, ko so ukinili poslovalnico na Celovski. Upam, da je Majes se tam.
Meni se Pelko ni dopadel, za resne probleme nima nikoli casa, skoz se vse mudi. Ko sem imel resen problem se mu s tem ni dalo ukvarjati ali pa ni vedel kje je tezava in me je skoraj naplahtal da bi menjal del za 1k eur. Dobr da mi je 6 cut pravil da ne njegova razlaga cudna in mi je nato na uradnem servisu odpravil napako za 50eur. Od takrat ga ne vozim vec k njemu, samo se na uradni servis, pa cetudi malo vec placam.
Verjamem, da je tako bilo, no sedaj ni vec. Zena ima C3 letnik 2017 top opremo, plus dodatke, pod katere pa ni bilo nobene variante dokupiti elektricnih ogledal, ceprav si jih je zelela zaradi lazjega dstopa v garazo. Ocitno je Citroen ugotovil, da gre za pokvarljiv del in jih raje ne ponuja, kot da se kvarijo😆
Ok, če prav razumem je to dejansko hiba teh avtomobilov in ti ogledalo slej kot prej spet zašteka? A to lahko kdo potrdi? Ker če je tako, potem bom upošteval nasvet @Boss
Ne vem zakaj bi mene bolelo... jaz imam fantastično porabo za način vožnje, ki je daleč od svaljkanja po cestah in je zadnje čase celo kar precej mestne vožnje (pač kurčevi ukrepi). Bolj imam občutek, da je tebe zabolelo, da ima tako velik avto in še karavan za povrh tako malo porabo. Nekako ti verjetno ne gre v računico, kjer si prepričan, da 2.2 dizel in 2.5 bencinar trošita skoraj enako. Pač ne pa če se na vse pretege trudiš.
Pa da ne boš narobe razumel... vseeno mi je kolk komu troši, ampak zavajanja je danes mnogo preveč in dejmo bit realni vsaj pri taki temi, kjer se da z litri celo zadevo celo zmerit.
To sem napisal, ker je bilo iz tvojega komentarja razbrati, da namiguješ da @Jest laže, kljub temu, da ima praktične izkušnje z obema motorjema.
Pri meni je zaštekal en motorček že v času garancije. Na servisu so mi dejali, da se to zgodi, ker notri pride voda (npr. v avtopralnici) in zjebe motorček. Ne vam kaj naj rečem, normalno glih ni, da bi notri prišla voda.
pred 3 urami je kseb napisal:
Na C3 so zdržali 12 let, potem pa je šel avto v prodajo. Brez kakršnihkoli težav.
A pri premium Mazdi to crkne že v času garancije?
No žena je kupila zadnjo verzijo C3 pa opcije avtomatskega zapiranja ogledal sploh nima, tko da res težko crkne.
Sem opazil po več prevoženih kilometrih, da se širše gume nekaj vseeno poznajo, recimo ene 0,3 l/100.Ampak se splača. filing je neverjeten. Danes, ko sem se vozil po dolgem času na 17" sem mislil, da nekaj ni v redu z avtom.V ovinkih plava, tudi na avtocesti bolj plava. Ni to zame. A samo udobje je skoraj enako. To je za upokojence, ne zame. 😛
Kar se tiče same turbine pa mislim, da je preveč rekla-kazala o problemih z turbinami. O. k. nekatere znamke imajo večji problem z njimi a mazda definitivno ni med njimi. Jaz ne bi razmišljal o nakupu benzinarke z turbino.
Torej pravis, da mazda nima probleme s turbinami, pa vseeno ne bi imel bencinke s turbino? Zdej te ne razumem, al ti samo ne bi imel bencinarja ali te turbina pri bencinarju moti?
Osebno dam prednost zanesljivosti atmosferca pred mocjo turbine, tko da naj mazda ta motor se malo izpili al pa naredi 3.0 atmosferca z 240km pa enako porabo🙂
Opa @Bossa je malo zabolelo, ker nic ne izgleda da @Jestlaze, jasno je predstavil dejstva in je verjetno eden redkih, ki je imel obe masini v uporabi ob enakih pogojih. Verjamem tudi tvojim 5,8l ampak v tvojem primeru zal nimamo primerjave porabe bencinarja v eneakih pogojih.
Glede porabe ... Prej sem imel na sestki D175 AT in porabo v petih letih okoli 7,5l/100 km, sedaj imam v CX-5 G194 AT AWD in je poraba po skoraj treh letih na okoli 8,5l/100 km ... Pri podobnem rezimu in nacinu voznje... Zanje mesece se je malo dvignila, ker imam res vec ali manj samo razmeroma kratke voznje (korona pa to... ;))....
No tukaj si lepo napisal kako majhna je razlika v porabi, vkljucujoc dejstvo da po nekaterih testih CX5 2.5 porabi za 0,8l vec goriva kot M6 2.5l, pridemo do zakljucka, da v kolikor bi @Jestkupil m6 2,5l namesto cx5, bi ime porabo na nivoju dizla.
Torej, kot jaz ze skos trdim, ta 2,5l motor je extremno varcen in skoraj ni razlike med D175 in G194.
Imam aerotwin pa nisem zadovoljen, so mi bili originalni od mazde boljši. Problem je v tem, da puščajo mokro sled, sicer ne veliko, pa še vedno motečo.
Kot lastnik treh bencinskih mazd ti vsekakor priporo?am bencinarja, pa ne bo? rabil preverjati odmi?nih gredi pa turbin pa pdf filtrov.... Na mobile.de jih ima? kot v pravljici, samo izbrati mora?.
Dokler bo vinjeta ostala na 110 eur jo z veseljem kupim takoj ko pride ven. ?e se samo spomnim tistih vrst na cestninah, pa stro?ka z AC me kuj mal prtisne.
?e bi bila ceneje bi bilo ?e bolje, ampak tudi ceno trenutne vinjete ve? kot izkoristim s kilometri, ki jih prevozim po AC. Bi pa lahko DARS po?asi nehal vsako poletje v top sezoni postavljati delovi??a na primorki in za?el razmi?ljati o tretjem pasu od Lj do Vrhnike, ne da postavljajo protihrupne ograje, ki jih bodo spet podirali ko bodo leta 2027 ugotovili, da bo pa? tretji pas neizbe?en.
?ena ima novega C3 1.2, 3 cilindre, 110km,puretech turbinski motor ki je pobral kar nekaj nagrad.
Vglavnem motor je zelo odziven, poskocen, skratka ni len. Poraba vecino po mestu je 6.8l. Predvidevam da bi imel mesano nekje 6l.
Poanta tega mojega posta je v tem, da ti mejhni mlincki pac niso nic posebej varcni. Raje imam 2.5 atmosferca pa 1l vec porabe kot pa te majhne turbinske motorje ki jih tlacijo vsepovprek.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kako imajo pa druge znamke z usnjem v srednjem razredu, a imajo enake imitacije al kaj boljsega?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani