?e enkrat moram pohvalit mojo 6-ko, ki se res obnese po avtocestnih kri?arjenijih; po prevo?enih 1500 km se je poraba ustavila na 5,9 (realno ra?unano na roke) BC je pokazal 6,0. Avto nakrcan do fula in povpre?no 130/uro po avtocestah.
Je pa nafta bila dol po 1,73?. In ni? bolj?a (ve?) kot na?a.Totalno ista poraba in ni ve? razlike v prid Agip-a.Tej avti(6-ke) so po mojem res namenjeni za avtoceste, kjer se res obnesejo super.
A 2,5 ma?ina v Mazdi 6 ti je pa premalo? 170KM atmosferc.
Druga? pa je trojka kr precej prostorsko skromnej?a od ?estke - tudi audi A4 je manj?i. Bi rekel, da edino Passat je nekje tiste velikosti, da ne bo? razo?aran. ?e bi jaz izbiral in bi recimo Mazdo izlo?il bi verjetno vzel Passata TDI ( ) - edino zamero, ki jo imam je da je premehak a ?e bi bil moj bi verjetno to re?il s tr?anjem amortizerjev.
Pa da se "izgubi?" v povpre?ju slo. voznikov? ?e golfa za drugi avto vzame? in kredit in si v zlatem povpre?ju.Nih?e te ne bo ve? opazil.
?e bo nova ?estica tak?na, kot je na fotkah, je dale? od mojega okusa...
?e bi stara (tale ki jo imam sedaj) imela na razpolago eno 2.0T ma?inco na benz, z kak?nimi 170 konji bo bilo zame to THE CAR... tako vizuelno, kot po motorju...
MazdaBoy... tudi js ... nisem pa ?e vozil kdaj TT-ja, da bi lahko kaj bolj resno sodil
?e si ve?ji od 180 cm, bo kriza z sedenjem v TT-ju-utesnjenost in sede? do daske nazaj ,da je groza.
Mislim, da je bil bolj delan za povpre?nega dirka?a (ki so po pravilu bolj mali).
Ga je imel ne?ak (ta mo?nej?o varianto) in se ga je re?il glih zaradi "bunker" ob?utka in totalne neuporabnosti.
Narejen je pa ?lampasto (spredaj na motornem pokrovu ni imel niti protihrupne za??ite).
?ak mal to se pa moti? - majer je rekel, da ?e bo on na oblasti bodo goriva v povpre?ju cenej?a za 10% od sosednjih dr?av. Kake so zdaj to fore Jures, zakaj nas zavaja? saj na? bog in batina v vladi pa ja ne la?e no.
Zadnji tank:7,4. Meni se zdi odli?no za ve?inoma mestno vo?njo. Aja, pa zadnja desna zavora mi je stalno bremzala in posledi?no ve?ja poraba. Sem re?il zavore in sedaj vidim, da gre avto nekako "la?je" naprej.
Ni da ne verjamem Boss-u zdi se mi sme?no da prodajalec dobi cca 10% od nabavne cene, ki jo zregulira dr?ava. ?e prav razumem je to mo?no edino ?e si dol?an gorivo kupiti od dolo?ene vladne agencije npr urada za blagovne rezerve. Ker centralizem in blabla svobodni trg. Seveda bencinski servisi prodajajo ?e druge stvari ampak point je procent zaslu?ka.
Ta podatek o mar?i povsem dr?i, ker dela z mano kolega, ki je prej delal na omv ?rpalki.
?e ne bi prodajali tudi sendvi?ev in ostalega (predvsem avtopralnice so lep zaslu?ek) ne bi bilo dovolj cenkov
To ni ?isto res - iz lastnikov Renojev se delamo norca, Alfiste zani?ujemo, olimpijce sovra?imo (sploh ?e so TDI), BMWjevci so divjaki, Me?karji penzionisti, Honda?i otro?ki vrtec, Citroenovci ?udaki - za Fordiste ?e nismo ?ist ziher a jih toleriramo al ne (Ford je Mazdin mrzli bratranec). **
Ja ?e sam glej kako se to dela, ?e ima? vezo na servisu kar takile lizingarji imajo.
Avto servisirajo pri recimo 40.000 - napi?ejo pa da gre za servis pri 20.000km; pri 80.000km je servis v DSK zabele?en kot da gre za redni servis pri 40.000...itd.
Vmes sicer menjajo olje na predvidene menjave in ker avto dela samo realacije ni panike, ?e so ostali predvideni pregledi ?ele na toliko km.
V glavnem ima v trenutku prodaje 200kkm, zadnji zabele?en servis v DSK pa je recimo 80.000km. Zadeva pride nato k nam in zarad lep?ga nastavijo ?tevc na 86.359km in smo vsi sre?ni in happy kolk ugodno smo avto dobli
Zato pa kupi? avto max. eno leto do leto in pol star. Tudi ?e vozi kot matast ve? kot toliko km lizingojemalec ne more "na?tepat". Cena v tem ?asu ?ez pade na polovico novega in to je to.
?e ima? sre?o in najde? v kaselcu (kot jaz) vse podatke (celo tel.?t mojstra in ceno, s katero je avto pri?el k nam in koliko nabijejo ceno pri nas), ga lepo pokli?e? (seveda mora? govorit italijansko, ?e kupuje? avto ?ez v It. ) in ga povpra?a?, kako je kaj z kilometri in rednim vzdr?evanjem.
Ko ti tip re?e -seveda poprej skoraj pade v nezavest, da ki kje si na?el njegovo tel. ?t. in naslov bivanja (sicer nogometni sodnik), da ga je pazil kot na svojega, si baje lahko pomirjen.
Najbr? se malo userje, ker ga kli?e nek "balkanec" iz Jugozglavie in sedaj vozi njegov biv?i avto.
tko mal "prizadeto" si verjetno mislil - sej verjetno bi se navadil oziroma bom videl, ?e mi bo tak fris v?e? pri novi ?estki... ?e mi ne bo pol ?estka ne bo naslednji avto
Res ne vem, zakaj je potrebna tako velika in oglata maska? Kaj ni lep?a ta stara raztegnjena?
Mislim, da bo na novi 6-ki to malo bolj elegantno izgledalo, vsaj upam. Bi bilo ?koda jo pokvarit z sprednjo masko, ko pa je vse ostalo super zmodelirano.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
a to? Ja,izgleda, da imava enak re?im vo?nje...pa tovorjenja vsega mogo?ega tudi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani