Vsi novi dizel avti imajo probleme z dpf... ob nepravilni vo?nji oz. uga?anju med regeneracijo. Ravno v?eraj sem se vozil z kolegom z BMW-jem in na ?rpalki je kar ugasnil avto. Pa sem ?e jaz videl oziroma sli?al po zvoku, da dela regeneracijo. To sem mu povedal, pa je skomignil z rameni in dejal, da bo ?e pozneje naredilo do konca. No sicuro.
Ravno v tem je bistvo, telefon je v predalu na kablu. Ti pa mas upravljanje klicev, kontaktov in kljucnih zadev na ekranu. Smsov ne mores posati drugace kot preko glasovnega upravljanja (read incoming sms, reply with...)
Kar je seveda s slovenscino neuporabno, ker pa pri delu delam z anglo dela odlicno. Je pa kar nekaj smeha pri tem...ko pa kontaktom dodas nick kot je my wife, my mom, my first son.....ti klice brez napake (call my wife)
Hmh, pol bi pa res znalo bit da je DPF, pri koncu svoje ?ivljenjske dobe. Je pa res smotano it na pot v skrbi da bo kaj narobe z avtom.
Opciji sta sam 2 nabava novega ali odstranitev.
Zdaj novi neorginalni je dokaj poceni, sam vpra?anje ?e pol res dela vse kot je treba, verjetno ima tudi garancijo.
Mene pr tem DPF sranju moti to da me?a nafto med olje, zato sem razmi?ljal da bi ga dal ven, drga?e mi zaenkrat ?e vredu dela, regeneracije dela na cca180-200km, edino to z nafto in oljem mi je mal mimo, zdaj po cca 6000km od zadnjega servisa mi je olje na ?ipki naraslo za cca 1cm nad oznako F.
Koliko se pa pr tebi dvigne olje na ?ipki med servisnimi intervali?
Aja, glede odstranitve dpfa sem se jst malo zanimal pr temu, vem za ene par bmwjasev ki so tam dali odstranit in je vredu zrihtal, odstrani dpf fizicno in softwarsko. http://www.sbs-tuning.com/index.php
Vpra?anje je, kdaj bodo tudi pri nas na tehni?nem za?eli meritve trdih delcev.
Pol bo pa ?tala in se bo kar naenkrat pove?ala prodaja dizlov.
To pa res. Jaz pa sem presenetil samega sebe da sem sel po nekaj letih nazaj na jabuka samo zaradi tega (android auto in mirrorlink sta piece of shit). Carolay pa spila fenomenalno - muzika, pogovori, podcasti, vsi internetni radiji predvsem pa moje teleconference preko circuita in skaypa
Z jailbeakeom imas pa se ngxplay app ki odpre vse za carplay (jutub, igo primo itd). Samo nimam tega.
a nisi videl Juretovega videa, ki je v 480p... zato sem vpra?al ali v HD naredi kaj bolj?i posnetek, ker tist zgleda kot bi s krompirjem snemal.
Pa dobro, zakaj pa mora glih v HD bit posnetek? Aja, ?e ti slu?ajno ta kamera posname pristanek NLP in ga la?je proda?, kot v resoluciji izpred 10 let.
Sestke same se nasplosno dost slabo prodajajo. Poglej svojo ali pa viperjevo rumenko pa se 7 ti jih lahko nastejem za katere vem, da se ze lep cas prodajajo na avtonetu. Tudi druga generacija...
Prva in druga ja... ta zadnja gen. pa gre za med. Seveda ne benzinarke, ker imajo vse prenapihnjene cene in seveda so gor po pol leta.
Danes sem bil ravno v Mazda BTC in sem povprasal koliko pride menjava DPF. Menja se DPF filter (1500 eur) ter zraven se 3 senzorje (600 eur vsak). Se pravi 3300 eur + delo ....
...ali pa 350 ? in dve uri po?aka? pred delavnico.
Evo, danes je prijatelj Gelipter omogo?il,da sva opravila podoben test ?e z njegovo benzinarko, 165 konji?ev.
Sicer ni mazda 6 ampak mazda cx5,je te?ja, ima slab?i koli?nik upora, zimske gume ampak vseeno za neko primerjavo bo. Opazil sem, da po mestu trnutna poraba pri benzinarki precej "ska?e" , bolj kot pri dizela?ih. Na hitri cesti je bila trenutna poraba, zanimivo, precej podobna dizlom. Kon?na poraba je bila 7,7 l/100. Niti ni tako slabo. Je pa hitro narasla za deci takoj, ko sva se potem vozila ?e kratek ?as po mestu. Najbr? bi z prete?no vo?njo po mestu hitro narasla.
Moji ob?utki ob vo?nji? Prevsem je vse bolj "uglajeno", brez ?usa v hrbet ker ni pa? turbine, kar sem sumil ?e prej in se je sedaj v praksi pokazalo za to?no.Sicer v drugi in tretji prestavi pri okoli 4000 obratih ma?ina lepo zapoje in kar lepo in hitro pospe?i, a je druga?e kot pri turbo dizlu.Je pa zato ti?ja vo?nja.Za lepo umirjeno vo?njo, kot pravi Gelipter, je super.
Mogo?e bi ta motor v Mazdi 6 ,ki je la?ja, hitreje "povlekel" in la?je... Ne vem, najbr? pa ne bo ta motor izbira za mojo naslednjo mazdo. :ne vem:
Ko sva se z Gelipterjem za primerjavo popeljala na koncu ?e krog z mojo staro dizelco je takoj razumel ,kaj mi "fali" pri benzinarki.Takoj je izstrelil: "jasno mi je, da je zate zagotovo dizel prava izbira".
Zahvaliti se moram ?e enkrat Gelipterju za to, da sem lahko preizkusil ?e benzinsko verzijo in da sem raz?istil glede motorizacije.
Ker moja povpre?na poraba po skoraj 140000 ve?inoma hitrih ac kilometrov je 6,87
?e se dr?im omejitev je zlahka okoli 6,5
Ne, da bi opazil, da se je poraba drasti?no pove?ala. Je pa res, da sem spremljal trenutno porabo in pri 130 km/uro je pila 6,4 /100, po hitri cesti pri 110 na uro pa pod 6.Po drugi strani je pa v mestu hitro posko?ila in verjetno, ?e bi vozil samo po mestu pokazala tam okoli 8/100 mogo?e kak deci manj.Tak?en ob?utek sem vsaj imel.
Ej..Alex zmenjeno..pokli?i..lp
alora sva dogovorjena, da preizkusiva ?e tvojo 165 KM benzinarko po isti trasi.
Alex super, da si testiral vendar vseeno BC ocena je bolj tko tko. Edino pravilno bi bilo vsak tank napolnit do konca, narest neko relacijo in spet dofilat do polnega. Tako smo se v preteklosti ?li t.i. poraba test iz Lj do Bovca in enkrat sva z Juresom se ?la od Lj do Rovinja. Presene?enje je bilo, da dizel Mazde 6 ne glede na model in konja?o so imele ve? ali manj enako porabo.
Druga?e pa na spritmonitorju je razlika med ro?nim menjalnikom in avtomatikom pri 175KM dizel ?estici zelo velika
Ro?ni ima povpre?je 6,35l/100km, avtomatik pa celo 7,17l/100km. 150 konjska pa je ?e mnogo bolj var?na, saj gre na 5,89l/100km
Presene?a me pa tvoja, da toliko malo porabi, ker povpre?je na spritmonitorju je 6,91l/100km. A si sigurno, da ti BC ne pretirava, ker meni na moji biv?i ?estki je kazal od 0,7 do 0,9 litra ni?jo porabo, kot je dejansko bila. Na ?estki druge generacije pa "la?e" bistveno manj oziroma tudi v negativno smer. Tako, da se giblje poraba glede na resni?no ro?no izra?unano od +0,2 litra do -0,2 litra.
He,he, sem vedel, da ?e ne drugi , se bo? sigurno ti Boss oglasil, da tej testi niso pravi, ker so od?itani BC-ji .
Moj BC trenutno zagotovo ne la?e za ve? kot deci, ker sem rabil pol leta, da sem ga "skalibriral". Pri zadnjem tanku je kazal celo to?no v deci.Kolikor vem, pri ta novih ?estkah tudi ne odstopa preve?, bi lahko lastniki bolj to?no povedali, koliko jim la?a BC.Tudi sam si napial precej podobno povpre?je za oba modela na sprintmonitorju.
Kar se pa ti?e moje tudi mene zadnje cajte prijetno presene?a poraba,ki sem ?e nekajkrat prekora?il z enim tankom 800 km.V?asih je bilo to sila redko.
Zna bit, da imajo pri tem vpliv tudi nove gume Googyear Eagle F1 Asymmetric 3? Pa novi injektorji? Pa nov intercooler? :ne vem:
zaradi 18k verjetno nikoli ne bom videl tovarni?ke porabe 4,3L (3,9 izven mest). Verjetno oskubijo avto dajo 16ke in vozijo na poligonu 40 na uro cel dan za tak rezultat...
To?no tako, dajo tanke gumice gor, vse nepotrebno ven iz avta,rezervoar na rezervi, brez vetra- upora, ker se avto vrti na valjih potem je pa v realnem prometu hitro 2-3 litr?ke ve?.
Glej poraba se zmajn?a po 20.000 km.saj tako je blo pri moji CX5.Benz.2.0.165.k.probaj ?e benzinarko 2.0.je res poraba malo vi?ja pa Navor...samo so pa truge prednosti...med drugim ni?je vzdr?evanje in itd...meni je zvok super....lp
Se bova zmenila, pa gremo probat s tvojo pa potem na pija?o.
Jp zvok je super. Ce se ne motim so tukaj na foromu za 165km pisali da je poraba okoli 6l,ocitno manj kot vsi dizli
Za pravo primerjavo bi jo moral zapeljati po isti poti... Verjemi mi, da bi bila poraba preko 7 litrov z lahkoto.
Evola.Kot je iz naslova razvidno sem imel prilo?nost stestirati ta teden novi dve skyactive-dizelce proti moji stari 14 let, tudi dizelci.
Raz?istiti sem hotel z ve?no debato "meni pije toliko, meni pa toliko", zato sem dolo?il pot, 63 km dolgo,pribl. 1/3 mesto, 1/3 avtocesta, hitra cesta +magistrala in 1/3 mesto. Vse se vozil z pribl. ponim tankom, dva odrasla v avtu, ob istem ?asu, od 15.15 do 16.10 ure, temp. zraka od 13-14 ?C. Cesta suha ,prometa pribl. enako, ker je to ?pica, ko hodi folk domov iz slu?be.
1 avto:Mazda 6, revolution TOP, 175 KM ,avtomatik, belo usnje,fuuuuul oprema,19 col feltne, na ?tevcu prevo?enih nekje 2000+... km.
2. avto: Mazda 6,attraction,150 KM, ro?ni menjalnik, blago, 17 col feltne , na ?tevcu prevo?enih okoli 4ooo+...km.
3 avto: Mazda 6 , 1.gen. 136 KM, ro?ni menjalnik, 5 brzin, na ?tevcu to?no 190047 km.
Vtisi?---175-- Na avtomatski menjalnik se mora? privadit a je to trajalo dobrih 5 min in i bilo problema. Najbolj mi je bilo nenavadno, ko sem pri?el v kro?i??e in sem na za?etku razmi?ljal, kako bom zabremzal. :DAli se bo ta avto zaustavil, brez da bi crknil ali kako. Ko po?teka? je ?ur. Malo me moti pri samem menjavanju "slide it in" menjavanje v vi?jo prestavo ampak v redu.Se navadi?. vo?nja je vsaj v ta zadnjem modelu fenomenalna in takoj ima? noter 140.Ni? ne piha kot pri moji stari pa tudi ceste se ne sli?i toliko. :bravo:Lu?i fenomenalne, to sem opazil takoj v predoru.Bose je malo bolj?i kot v stari a ?e vedno ni to to.Vo?nja je kljub 19- kam bolj udobna kot pri moji z 17- kami z 215/45/17.Tudi ta novi "vektoring" ali kako se ?e imenuje lepo deluje v hitro prevo?enih ovinkih.Ali bi imel avtomatski menjalnik? Najbr? da ja.
----150---ro?ni menjalnik je super natan?en, kratke brzine.V samih pospe?kih se mi je zdela ta Mazda enako hitra kot 175, vo?nja na 17 colskih pa ?e bolj udobna.Ostalo je podobno.Bi imel tudi to.
In sedaj najpomembnej?e; rezultati.Marsikoga bodo presenetili, kot so tudi mene.
Napisal jih bom po vrsti po porabi.
1. Na prvem mestu je.....Mazda 6...... bobni.....136 KM,stara 14 let ....5,9l/100, povpr. hitrost 63 km/uro po BC.
2. Na drugem mestu je....Mazda 6.....150 KM, ro?ni menjalnik....6,3 l/100, povp. hitr. 65 km/ uro po BC
3. In razo?aranje, vsaj zame, Mazda 6....175 KM, avtomatik........7,0 l/100, povp.hitrost...63 km/uro po BC.
Zdej ne vem, ali se morajo te nove Mazde ?e ulaufat in bodo potem pile manj, a ?e vedno veliko ve? od obljubljenih ?tevilk, ali je pa ta nova tehnologija malo prenapihnjena. Pozitivno me presenetila poraba moje stare dame. Rekli boste, da BC na moji la?e. A sem ?e v par zadnjih tankanjih ugotovil, da odstopa le +/- 1 dcl/100.
Koliko la?ejo ostale dve ne vem in nisem mogel preverit.
Z 150 konjsko sem zadovojen, 175 je pa rahlo razo?aranje, kar se ti?e porabe.Najbr? je to davek avtomatskega menjalnika po mestu.Lepo bi bilo testirati ?e benzinarko na isti relaciji.
Cene so precej padle sedaj pred novim letom. Kaj mi je ?e posebej padlo v oko?
Zanimivo je, da se prodajajo recimo letnik 2014 ali za?etek 2015 z tam nekje do 60 tiso? kilometrov in spodaj je navedeno, da sta ?e dva predhodna lastnika. Nekatere imajo komaj nekaj ?ez 30 tiso? km.
Ve?ina jih je 175 konjskih avtomatik.
Zdaj ne vem,ali je kaj narobe z njimi ali je fora v ?em drugem.
No da slisim vase mnenje. Imam M6 letnik 2008 ki mi odlicno sluzi, vendar imam zeljo po novejsem avtomobilu. Kupil bi si novo M6 samo ne vem kdaj. Gledam ta novi facelift in deluje vrhunski, ce primerjas sprednji del je celo nekoliko podoben novemu konceptnemu modelu. Predvidevam da bo nova generacija s skyactive x motorji prisla v M6 okoli 2020. Sedaj pa dilema, ali kupim ta facelift model ali cakam se 2 leti?
Lahko kupi? ta model obstoje?i, vozi? ene tri leta, proda? in kupi? novi model.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tu se strinjam. Zadek je najlep?i del avta.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani