Lahko sicer menja? tudi na 10000 km (olje pa filter ni lih nek stra?en stro?ek, naredi? pa kr mal usluge motorju), verjetno pa tudi na 15000 ne bo neke te?ave!
Eventuelno pitje olja pa je dobro spremljati, saj razli?na olja razli?no ustrezajo avtomobilu (enega lahko pije, druzga ne itd.)!
Sicer pa spremljanje teko?in (olje, hladilna, zavorna, servo, teko?ina (hidravli?ne) sklopke) tako ali tako spada zraven vo?nje pri skrbnem gospodarju!
Nekako splo?no povedano (po debati s kar precej majstri ki se zastopjo na Mazdure), so mi vsi odsvetovali Castrol-a!
Sicer pa tale tvoj motor ni posebej delikaten, tako da lahko daje? komot 10 W 40 E noter, pa ti bo ma?ina ?ist hvale?na, npr. Valvoline Durablend (pol sintetika).
5W ali celo 0W na?eloma pomeni popolnoma sinteti?no motorno olje, 10 W je pol-sintetika, 15W (ne priporo?am) pa je mineralno olje!
Potem tista druga oznaka (30, 40, 50 ali 60) pa naj bi bila v katerem temperaturnem obmo?ju olje dobro ??iti motor - primerno podmazuje!
Tole je moja lai?na razlaga, tko da ve? naj pa pove kak?ne "maher"!
MarkoMX3 je ?ivi ekspert za tele mazde, tako da bi bilo idealno ?e bo kdaj pri volji, da gresta kak?no skupaj pogledat in potipat - v tem primeru se ne more? "nasrat"!
Pa ?e dec je okej in ?e bo le imel cajt, ti bo naredu uslugo!
Dobra novica, me pa sicer zanima kdaj bomo lahko (npr. Barje) tankali v normalnih razmerah, ne da tam sploh ni strehe, pa kot nala?? se lih tam voda nabira tko da stoji? dobesedno v lu?i, mislm kot da te ?elijo odgnat! Aja pa mesto za to?it mam pa zadaj pod odbija?em, nekako v nivoju izpuha, samo na drugi strani, tko da je v de?evnem vremenu res u?itek
@Boss, vseeno mislim da je 170 KM ve? kot dovolj za prehitevanja, a ne dirkanje (za ?portnej?o vo?njo zihr zado??a)!
@Jures - to je pa lepo sli?at, ker tudi imam ob?utek, da bo ?edalje ve? avtov laufalo na LPG, torej se mora tudi ?tevilo ?rpalk z le-tem drasti?no pove?at!
Zakaj noben ne pove kolk bencina dodatno ?e skur na vsak tank plina. Tud to je treba pri?tet k stro?kom in k porabi
Sej ne re?em... s plinom se da izredno poceni vozit ob minimalnih padcih zmogljivosti. Ampak vseeno 2.5:2.2CD je 170KM: 185KM in predvsem 225Nm:400Nm Navora je skoraj 2x ve? in pri obi?ajni vo?nji za iste ?elje je treba bencinarja veliko bolj priganjat v obrate takrat pa poraba raste in raste.
V mestni vo?nji 2.5 porabi 11.1 litra, diesel 2.2 pa "samo" 7.1 kar je za 4 litre razlike. ?e pomislim, da mi je Astra 1.6 ?rla skoraj 10 litrov, k sem hotel tako aktivno vozit kot bi vozil diesla mi gre pa samo na smeh. Sicer se malo dra?je vozim kot na plin ampak k je pa treba prehitet pri 80km/h pa diesel privabi zadovoljni nasmeh na ustnice
Hm Boss, zdej neki ne ?tekam, to ko poudarja?, da je 2.2. 185 KM zmogljivej?i od tamo?nega bencinca, pa kaj hudi?a, a vozmo 24h Le mansa po na?ih razbrazdanih cestah. Tistemu ki mu ne zado??a 170 KM, pol najbol da si doma nabavi en PS3 pa goro igric, pa naj doma nabija in ne ustrahuje soudele?encev v prometu z raznimi stroji alla 500 konjev itd.!
Bencina pa lahko tudi sam re?em, da se nanj peljem cca. 1,5 km, pa ?e to le ko je avto total mrzel, vsak kasnej?i ?tart je na benz le do momenta ko prese?em 2.000 rpm, kar je navadno ?e takoj ko speljem!
Se prav bi imel 1 tank benza za mogo?e celo leto!
Kot zanimivost lahko povem, da kolega Sishi starta kar na plin, pa nima nobenih te?av, poraba benza torej 0!
Je pa tako, tisti, ki ste izrazito proti LPG-ju - da se ga nabavit (Verov?kova) po 0,47 EUR, pri tem je treba ponoviti kalkulacije, a ne Mikimi?ek?
PS: Vozte se na kar ?elite, BMK!
Ajvar teb pa za (o?itno) pravilno odlo?itev, bo? vidu ne bo ti ?al niti mal, preverjeno!
Pri nas do ?e re?mo pred dvema mescema tut tega niso ?potoval, se spomnim mal ene dobre pol leta nazaj, ko je bil LPG 0,66, benz pa okol eura al pa mal ?ez!
Slidy - dobra odlo?itev, zdej ko se ti bo sedelovc pohvalu, da mu Passat TDI pije 6 litrov se mu gladko nasmeje?, vkolikor mu matematika kej laufa, v nasprotnem primeru itak ne bo dojel kdo je zmagovalc porabe v vajinem primeru!
Tole vreme je taka ?alost, matr k da se res prpravlja sodni dan!
Sicer pa eno je ?e nam pleh nabu?ka, drugo pa je ko pridelek uni?i, kar je ?edalje bolj pogosto, ej pa tko, da brez pleha, al pa z otov?enim, se da ?e zmer ?ivet (vozit), ?e pa bo ?ivil za?el primanjkovat bo pa situacija mal (dost) bol kriti?na!
Ja tvoj je sicer 1 let mlaj?i (rahlo modificirana serija), druga?na armaturka, tko da kermu to igra vlogo, morda zato tudi nekaj ve? pla?a. Meni osebno je celo armaturka in predal?ek v vratih lep?i pred kakor po "face liftu".
?e gre vse po na?rtu, jutri prevzamem belo ma?inco, pa potem prilepim tudi kake slikce, vozila jo bo pa tko al tko "?ena"!
Kar se pa cene ti?e, sem jih kar nekaj pregledal, je pa tale avto od kolega s foruma, ki mi je dal verjetno nekaj popusta!
Verjetno je bil problem prodaje v dost visoki ceni! Jutri grem namre? tak?en avto (L.97) iskat za 1000 ? manj, pa nima nobene rje nikjer, narejen velik servis, bele barve, klima in ?ibedah noter, ma pa tut servisno knjigo!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Boss, nisem prepri?an, da je bil Xedos9 ravno rang (primerljiv razred) dana?nje ?estice, razen ?e si imel v mislih Xsedosa6?
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani