Ali kdo od vas uporablja ?e kake dodatke za dizle ali povsem zaupate osnovni nafti ala Ultimax? Sicer imam Webasto a to ne pomaga kaj dosti ?e ne dobi nafte, ?e ve? Webasto ima za dovod izjemno tanko plasti?no cev za dovod nafte, in ta me bolj skrbi kot dovod v motor.
Sam hodim veliko smu?at ter tudi do francoskih alp, nenazadnje je tudi pri nas doma bilo ze -25....
Petrolove informacije:
ULTIMAX Diesel
Petrol ULTIMAX Diesel ? zimske lastnosti
Filtrirnost goriva je odvisna od letnega obdobja in je po petrolovi specifikaciji:
?asovno obdobje temperatura filtrirnosti (min)
od 15. aprila do 30. septembra (poletno obdobje) najve? 0 ºC
od 1. oktobra do 15. novembra (jesensko obdobje) najve? -10 ºC
od 16. novembra do 29. februarja (zimsko obdobje) najve? -20 ºC
od 1. marca do 14. aprila (pomladansko obdobje) najve? -10 ºC
Filtrirnost ULTIMAX Diesla v zimskem obdobju (gorivo na trgu) je obi?ajno med -21 in
-27 ºC
UPORABA DODATKOV
Uporaba nizkotemperaturnih dodatkov za dieselsko gorivo.
V primeru napovedi ekstremno nizkih temperatur (pod -18 ºC), ob dalj?em parkiranju vozila na vremensko zelo izpostavljenih lokacijah, ali v primeru, da se skladi??enju goriva na prostem nikakor ne moremo izogniti (delovi??a, terensko delo ipd.), si lahko pomagamo tudi z uporaba ustreznega nizkotemperaturnega dodatka (aditiva).
UPO?TEVAJ:
dodatki U?INKUJEJO PREVENTIVNO in le ob pravo?asni uporabi, ko je gorivo ?e bistro. OB ?E IZLO?ENEM PARAFINU U?INKA ADITIVA NI ! Tako gorivo lahko uspe?no saniramo le z ustreznim ogrevanjem.
dodatek se mora z gorivom dobro PREME?ATI, zato ga dodamo pred ali med novim polnjenjem rezervoarja.
natan?nega u?inka ?al ni mogo?e natan?no predvideti, saj zavisi od surovinske osnove goriva, ?e dodanih aditivov ipd..
NASVETI
Priprava vozila na zimo: ta naj vklju?uje servisni pregled napajalnega sistema pred zimo (izpust vode iz filtra goriva, po potrebi tudi zamenjava), pregled elektri?ne napeljave ter odprava vseh med letom zaznanih motenj ali napak.
Za??ita izpostavljenih delov: najbolj izpostavljene dele rezervoarja in cevovodov, kjer je to mo?no, dodatno za??itimo pred mrazom. V dnevih, ko se pri?akujejo zelo nizke zunanje temperature se izogibajmo parkiranju vozila, kot tudi skladi??enju goriva (sodi, kontejnerji, avto in druge cisterne ipd.) na vremensko zelo izpostavljenih lokacijah.
Skladi??enje goriva: pred zimo zalogo goriva obvezno obnovimo z zimskim gorivom. Pred nalitjem novega ? zimskega goriva, naj se rezervoar izprazni, po mo?nosti v celoti, po potrebi pa tudi o?isti ali vsaj drenira. Gorivo v rezervoarjih naj se pozimi »obra?a« (menjuje) pogosteje. Ob dalj?em mirovanju in izpostavljenosti mrazu lahko namre? pride do odsedanja izlo?enega parafina, kar ekstremno poslab?a preto?nost goriva prav na dnu rezervoarja, kjer je obi?ajno odvzem.
Petrolovi NIZKOTEMPERATURNI DODATKI ZA GORIVA (aditivi)
DIESEL WINTER PROTECT
Priporo?amo uporabo tovrstnih dodatkov blagovne znamke Petrol in sicer:
PETROL aditiv DIESEL WINTER PROTECT (za dieselsko gorivo)
PETROL aditiv DIESEL WINTER PROTECT K (za KO EL).
V obeh primerih gre za najnovej?o generacijo nizkotemperaturnih dodatkov (WAFI), ki za razliko z ve?ino tovrstnimi proizvodi na trgu vsebujejo tudi aditiv za prepre?evanje odsedanja parafina, kar ?e izbolj?a uporabnost goriva tudi v primerih, kjer je ?e pri?lo do izlo?anja parafina.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Dizle vsi (tud un v medvodah) prodajajo pri 100k km, kar pomeni, da me ?aka ?e menjava jermena. Pa nekak bi se rad izognu uvo?enim - al mam neutemeljene predsodke?
Sem ?el pa dons gledat FR-Vja. Super ma?ina 140KM bencinar - ista kot v civicu. Baje da ?e vozi? po?as ful mal porabi, ?e pritisne? pa sko?i (in primerno ?re).
K sm prtla?nik odprl me je pa minil... en plunk ve? kot v M3.
Sicer pa hvala za odo Jazzu - dej nasledni?, k bojo uparjalnik vozil v Kr?ko se javi, da ga ti mimgrede pretovori? na poti iz Umaga v predalu za rokavice, da se ne bojo uni matral s tistimi posebnimi ?leparji.
Ja CD143
Druga?e pa dajte mu mir, ?e ima to ?eljo, velikokrat pa ata lahko tudi izkoristi priliko za novo makino
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Raje me ne vpra?ajte...smo aktivna familija in u?ivamo + pes, tukaj je avto zgolj prevozno sredstvo in mi dol visi ?e je umazan in podobno. Karavan obvezno - s tem da gre v karavan vse, trugo imamo zaradi enostavnosti nalaganja in prevoza - smu?ke (ki so po vrh vsega se umazane), ?otor in ostala krama, kolesa pa itak na kljuki zadaj
Vozi?kov smo se pa po?asi znebili, letos ?e zadnji? zdele novembra na sardinio, eno kvazi marelo, namre? boste videli fantje ko otrok ?ez dan spi 2 uri, je obvezen vozi?ek, druga?e si zaprt 2 uri v bajti ali pa dezuras ob avtu
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zadnje dni mam par dilem pa me zanima ?e kako mnenje un upam, da foruma?i kak?nega prispevate:
?irimo familijo in dokler je samo en otrok, se Mazda3 1.6 ?e nekak obnese. Clo na dopust smo ?li s trugo brez problemov. Zdej se razbojniku po?as pridru?uje princesa in rabim ve?ji dru?inski avto.
Prva logi?na izbira mi je bla Mazda5, ker mi je avto kul, drsna vrata so orto prakti?na, velik prtlja?nik... pa Mazda je...
Problem je, ker rabljene te?ko dobi?, sploh slovenske. Zdej sm najdu eno 1.8 bencinarco staro dve leti za ok dnar pa sm za?el neki cincat. 1.8 je nekam mal, ampak sej je dru?inska zadeva in ne rabim nevemkok... 2.0 petk NI pa menda je tam poraba kr divja (v slu?bo in nazaj nardim vsak dan 40km po avtocesti). V bistvu bi zaradi AC pri 1.8 bolj kot dodatne konje pogre?al ?esto prestavo in tempomat.
Opcija je tud dizel, ampak to pa vse prodajajo predno je treba jermen menjat. Pa o DPF-ju tudi berem precej ve? slabega kot dobrega in me to mal odbija.
Alternativa je seveda Mazda6, kjer je pa med rabljenimi spet luknja pri 3-4 leta starih.
Pogledujem ?e k Hondi FR-V in Toyoti Verso pa kaj vem... vsak ima kako prednost in slabost.
Zdaj sem mel ?e dve mazdi in sem super zadovoljen in zgleda zmer bolj zahteven.
?e ma kdo kaj izku?enj z na?tetimi avti, prosim na dan z besedo. Posebej vesel bom komentarja kakega fotra, ki je v podobni situaciji in je dejansko uporabljal kerga od teh avtov (v enem testu Honde FRV sem prebral, da je smotan, ker ima? ro?no ne kje pod armaturo in ne mor? avta obra?at z njo. Takih komentarjev ne rabim, razen ?e ma kdo kakega bolj?ega da se mal nasmejim).
Lp,
Mare
?e bi pa kdo v prihodnosti rad postal lastnik lepe in neproblemati?ne trojke 1.6 TE pa na dan z besedo.
Imel mazdo 5, pred tem sem gledal tudi druga 2 japonca - Verso me je odbil s popolnoma premajhnim prtljazniko,. mazda 5 pa je zmagala zaradi drsnih vrat. Na sploh je bil to super avto tako za familijo kot zame, ki sem bil veliko sam na sluzbenih poteh.
Imela je samo 1 slabo lastnost - sede?i, v drugi vrsti ima samo 2 zica, tisti srednji je pomozni, dokler imas stolcek je ok, a pol se gor ne da sedeti...
K sre?i sem imel 7 sede?no, s katero kombinira? (spet s sedmimi zici izgubi? prtljaznik, a to je logićno, 7 zicov je za ob?asne prevoze ljudstva (?e babi pa dedi na primer ali pa pol vasi otrok v ?olo) za dru?inske zadeve so pa zici skriti in je prtljaznik not....
Lahko ti samo re?em, ?e vedno jo pogre?am....je ?la za estrihe, knauf, omete, laminat........
To se tako razvadi? ko joj, sedaj se je malo segrelo zunaj a jaz vseeno ob 07:00 pritisnem daljinca, ob 07:40 ze sedimo brez jaken v avtu, avto startam topel, nobenega traktor zvoka samo gas...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mazda 6 2,3 Vo?nja Medvode- Ljubljana 8,5 bencina. Se pravi lahka vo?nja do za?etka Ljubljane potem kolona do tunela in potem obvoznica gas nazaj grede obratni vrstni red . Prej?nji lastnik je mel pod 8 sam to je zgledal tko pol cm gasa druga, pol cm gasa tretja.......... pri 40 je blo ?e v 5 brzini.
?e en medvo??an?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No, z VW Touran 2.0 TDI sem na relaciji Ljubljana > Brnik > Ljubljana (po AC), naredil povpre?no porabo 10,5 l/100km. Res pa, da ga nisem ?paral, ampak tudi svojo Mazdo ne, pa je ta dosegel skoraj tako porabo kot moja bencinarka.
to ni relacija
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ja....sem razmi?ljal o dizlu. Ga ima ?e o?e (seat toledo) in sem zelo vzljubil dizle, predvsem zaradi porabe in navora
TDI rules med navori...
Pri mazdi je tako da ob primerni voznji, ki je bolj dinami?na kot penzionerska bo zrl tudi malo, medtem ko lahko hitro zre tudi 8.
TDIju lahko pa delas kar ?e? pa bo mala poraba.
Druga?e so pa navori pribli?no enaki po kilowatih.
Pa glede na to da i??e? avto izven garancije dvomim da bo? vozil na uradni servis???
Druga?e je Mazda servis na 20.000 dizl, TDI z DPF pa 15.000
Kar se ti?e bencincev ne gledati manj kot 2.0, ostali so nepremi?nine,
in ker gleda? ta letniko POZABI na francoze, to je ?e za odpis....Mazda ti naj bo prva izbira, alternativa kaka ?koda
P.S. Jaz 8 x seat vmes 3 mazde od tega 1 dizel sedaj spet seat TDI in mazda benz.
KEr sem moral slu?beno na dizel sem se prav odlo?il za TDI. Pri benzu pa Mazda rules.....ampak ?e enkrat naj te to ne odvrne od mazde dizla - pri mazdi velja kot pribito, dizli so za namenjeni za DOLGE proge!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
kolko je meni znano lahko na transmitterju nastavi? eno frekvenco in isto na radiu, pol pa enostavno shrani? tisto frekvenco kot kanal in poslu?a? kot radio, glasbo pa spreminja? na samem transmitterju..
Vpra?ljiva pa mi je kvaliteta
zelo vprasljiva, pa boh ne daj s tem v italijo znori?....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ali kdo od vas uporablja ?e kake dodatke za dizle ali povsem zaupate osnovni nafti ala Ultimax? Sicer imam Webasto a to ne pomaga kaj dosti ?e ne dobi nafte, ?e ve? Webasto ima za dovod izjemno tanko plasti?no cev za dovod nafte, in ta me bolj skrbi kot dovod v motor.
Sam hodim veliko smu?at ter tudi do francoskih alp, nenazadnje je tudi pri nas doma bilo ze -25....
Petrolove informacije:
ULTIMAX Diesel
Petrol ULTIMAX Diesel ? zimske lastnosti
Filtrirnost goriva je odvisna od letnega obdobja in je po petrolovi specifikaciji:
?asovno obdobje temperatura filtrirnosti (min)
od 15. aprila do 30. septembra (poletno obdobje) najve? 0 ºC
od 1. oktobra do 15. novembra (jesensko obdobje) najve? -10 ºC
od 16. novembra do 29. februarja (zimsko obdobje) najve? -20 ºC
od 1. marca do 14. aprila (pomladansko obdobje) najve? -10 ºC
Filtrirnost ULTIMAX Diesla v zimskem obdobju (gorivo na trgu) je obi?ajno med -21 in
-27 ºC
UPORABA DODATKOV
Uporaba nizkotemperaturnih dodatkov za dieselsko gorivo.
V primeru napovedi ekstremno nizkih temperatur (pod -18 ºC), ob dalj?em parkiranju vozila na vremensko zelo izpostavljenih lokacijah, ali v primeru, da se skladi??enju goriva na prostem nikakor ne moremo izogniti (delovi??a, terensko delo ipd.), si lahko pomagamo tudi z uporaba ustreznega nizkotemperaturnega dodatka (aditiva).
UPO?TEVAJ:
dodatki U?INKUJEJO PREVENTIVNO in le ob pravo?asni uporabi, ko je gorivo ?e bistro. OB ?E IZLO?ENEM PARAFINU U?INKA ADITIVA NI ! Tako gorivo lahko uspe?no saniramo le z ustreznim ogrevanjem.
dodatek se mora z gorivom dobro PREME?ATI, zato ga dodamo pred ali med novim polnjenjem rezervoarja.
natan?nega u?inka ?al ni mogo?e natan?no predvideti, saj zavisi od surovinske osnove goriva, ?e dodanih aditivov ipd..
NASVETI
Priprava vozila na zimo: ta naj vklju?uje servisni pregled napajalnega sistema pred zimo (izpust vode iz filtra goriva, po potrebi tudi zamenjava), pregled elektri?ne napeljave ter odprava vseh med letom zaznanih motenj ali napak.
Za??ita izpostavljenih delov: najbolj izpostavljene dele rezervoarja in cevovodov, kjer je to mo?no, dodatno za??itimo pred mrazom. V dnevih, ko se pri?akujejo zelo nizke zunanje temperature se izogibajmo parkiranju vozila, kot tudi skladi??enju goriva (sodi, kontejnerji, avto in druge cisterne ipd.) na vremensko zelo izpostavljenih lokacijah.
Skladi??enje goriva: pred zimo zalogo goriva obvezno obnovimo z zimskim gorivom. Pred nalitjem novega ? zimskega goriva, naj se rezervoar izprazni, po mo?nosti v celoti, po potrebi pa tudi o?isti ali vsaj drenira. Gorivo v rezervoarjih naj se pozimi »obra?a« (menjuje) pogosteje. Ob dalj?em mirovanju in izpostavljenosti mrazu lahko namre? pride do odsedanja izlo?enega parafina, kar ekstremno poslab?a preto?nost goriva prav na dnu rezervoarja, kjer je obi?ajno odvzem.
Petrolovi NIZKOTEMPERATURNI DODATKI ZA GORIVA (aditivi)
DIESEL WINTER PROTECT
Priporo?amo uporabo tovrstnih dodatkov blagovne znamke Petrol in sicer:
PETROL aditiv DIESEL WINTER PROTECT (za dieselsko gorivo)
PETROL aditiv DIESEL WINTER PROTECT K (za KO EL).
V obeh primerih gre za najnovej?o generacijo nizkotemperaturnih dodatkov (WAFI), ki za razliko z ve?ino tovrstnimi proizvodi na trgu vsebujejo tudi aditiv za prepre?evanje odsedanja parafina, kar ?e izbolj?a uporabnost goriva tudi v primerih, kjer je ?e pri?lo do izlo?anja parafina.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani