Razlika je tudi ali je bil potopljen v slani vodi ali v sladki. ?e je bil v Slani in ni bil dobro opran bo? zelo hitro imel v kak?nih tunelih, pragovih, vratih idealno za nastanek rje, da o oksidiranih kontaktih (galvanski ?len) raje sploh ne govorim.
boss te bo verjetno pohvalil, ker ima tale post vse elemente boss-posta:
-sicer mal kratek ampak se vedno dost dolg
-racunanja je noter kar precej
-primerjava je tud
-rahlo se tud pljuva po audiju (kar je edino pravilno)
Kr solze so mi pritekle na o?i, ko sem bral Symonov post - sploh ko sem pomislil kako je v?asih ven padal, ko sem govoril o porabi in prera?unih kaj se finan?no spla?a.
Starej?i kot je modrej?i je in po?as bo verjetno celo razumel v ?em je poanta.
Se pa popolnoma strinjam s Symonovimi prera?uni, da na prvo ?ogo skakat sigurno ni racionalno in ?ele gola matematika prika?e tisto resnico, ki je o?em navadno skrita. Pri hibridih in el. avtomobilih je potrebno v prera?un vzeti ?e baterije, ki tudi imajo dolo?eno ?ivljensko dobo in omejeno ?tevilo polnjen - ta stro?ek je pa precej?en tako, d as Priusom in podobnii zaenkrat ne prihrani? ni? in tudi ekolo?ko nisi ni? kej osve??en, ker proizvodnja tega avta je energetsko potratna in ekolo?ko zelo sporna.
Uff sem se nasmejal tej debati na forumu strojni?tva - strojniki so zakon
V realnih razmerah vo?nja v prestavi po klancu navzdol je najbolj var?na in ?e ne rabi? vmes pritisnit na gas lahko pride? do dna prakti?no brez porabljenega mililitra goriva. To se da ?ist enostavno sprobat pelje? v prestavi navzdol brez gasa in ugasne? motor. Ob?utek pojemka zaradi trenja v motorju je enak pri pri?ganem motorju kot pri ugasnjenem torej v obeh primerih porabe ni.
Kdor bo to res probal naj pazi, da se mu ne zaklene volan in da servo bremze ne izgubijo pritiska, da ne bo kaj narobe.
Zdej pa drugi del zgodbe in sicer ?isto matemati?no fizikalen, ki ga v realnosti na cesti prakti?no ne najdemo.
Idealen klanec brez ovinkov, ki nato preide v idealno ravnino.
1.) Najprej se spustimo z avtom s pri?ganim motorjem v leru. Ker je avto v leru avto zavira le zaradi trenja na kolesih in oseh ter zaradi upora zraka. Na?eloma v bistvu pospe?uje do konca klanca (?e seveda ni prej dosegel terminalne hitrosti) nato pa v ravnini zaradi hitrosti in majhnega pojemka se odpelej zelo dale? predno se ustavi. Poraba je ves ?as vo?nje le poraba samega motorja v prostem teku.
2.) Nato se spustimo po istem klancu z avtom v prestavi. Ker je vklju?en ?e motor in na njega vsi porabniki (alternator, pumpe) je zaviranje bistveno ve?je kot v prej?njem primeru, tako da na dnu klanca pride s precej manj?o hitrostjo v ravnino, kjer se hitrost ?e dodatno hitreje manj?a z ve?jim negativnim pospe?kom kot v prej?njem primeru zato je zelo kmalu potrebno pritisniti pedalko za gas, da pridemo v istem ?asu na isto razdaljo kot v prej?njem primeru.
Kljub porabi 0 po klancu in na za?etku ravnine potem po pritisku na gas ta poraba bistveno naraste na precej ve?jo vrednost kot motor v leru.
?e bi ?li prera?unavat vse te energije in izgube bi na koncu presene?eno ugotovili, da je verjetno poraba enaka ali pa zelo zelo podobna v obeh primerih.
Ampak ?e enkrat tole drugo je res idealen primer, ki velja le v primeru, da je klanec tak, da ne rabi? tikat bremze, kar pa v praksi prakti?no ni nikjer tako, da v vsakem primeru, v realnem svetu, za bolj ugodno porabo, je treba vozit tudi po klancu navzdol v prestavi.
Res, da se, ko je hladno vozim z malo ve? obrati (recimo kakih 500 ve? ali prestavo ni?je) kot poleti. Mo?no, da zato ne zaznam cukanja - bo treba sprobat ?ez teden, ko bo spet malo hladneje, ?e se kaj pozna.
A to ti v hladnih dneh cuka skos tud ko je motor ogret? Lahko, da je kaj narobe z luftmesserjem al pa kak?ni senzorjem temperature. A tud ?e da? powerbox stran isto cuka?
Hack, kolk pa ti je pomembna dinamika vo?nje, mo? motorja... mislim, a si umirjen voznik al rad kdaj tud stisne? pa recimo ?e koga prehiti?? A se vozi? sam al bo to bolj familiaren avto?
Ja sam mora? pri 4-4,5K rpm ?altat men pa ni treba, se lepo obrne v 7K rpm. , pa ?eprav ne rabi.
Gre teb s 6. prestavo od 50km/h do 2XX, brez da neki trese in samo puli in to skozi bolj ?
Ja sej vem len sem, kroni?no rabim avtomatika.
Tudi teoreti?no mi ne gre saj je ?e pod ?tandgasom ?eprav ne vidim smisla zakaj bi to po?enjal in ?emu je sploh pametno, medtem ko pri vi?jih hitrostih imet malo obratov pa je smisel saj to posledi?no pomeni manj ropota s strani motorja in bolj prijetno vo?njo. :ne vem:
Hehe, sumi? da je tako kot v?asih v Jugi, ko smo recimo tanajbolj?e (to je sicer relativen pojem) Yugote v ameriko za sitne pare vozili, doma pa bogato prodajali neopremljene za bistveno ve? denarja.
?e je 3 letna garancija je ravno iz garancije....hmmm zna biti verjetno ITa, ampak to ni ni?. Lepa.
bo? menjal?
Ni ?e ven, ker je registriran v 4. mesecu. In ker ?e ni ven se da garancijo podalj?at, ?e je bil redno servisiran.
Mah kaj pa vem, ?e se dobro zdilam bi dal ene par jurjev zraven pa mam pol manj km, oreng ma?ino za BMW-je in Audije stra?it, ketno namest jermena pa ?e kak?en cuker?ek glede opreme.
Minus: bel je, ni GTA, ne vem kako je bil vo?en, pa v najdra?ji razred padem
Je 3.0, ki ga vgrajujejo v USA modele ?estke. To je pravi Fordov Duratec motor, kot je tudi 3.7 za CX-9.
Od leta 2003 pa Ford uporablja motorje iz Mazdine serije MZR in sicer 2.0, 2.3 in novi 2.5, ki jih imenuje Duratec, ?eprav gre za ?istokrvne Mazdine motorje - ker je bil Ford tretinjski lastnik je s tem pridobil vse pravice do uporabe Mazdine tehnologije.
?e povzamemo tisti Prinsov spisek je problemati?en le 3.0 motor, ki ga pri nas ni, ker pa dopu??amo neznanje oziroma slabo poznavanje avtorjev spiska bi znalo opozorilo letet na vse motorje MZR... se pravi poleg na?tetih tudi 1.8 in 1.6 v trojki. :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Razlika je tudi ali je bil potopljen v slani vodi ali v sladki. ?e je bil v Slani in ni bil dobro opran bo? zelo hitro imel v kak?nih tunelih, pragovih, vratih idealno za nastanek rje, da o oksidiranih kontaktih (galvanski ?len) raje sploh ne govorim.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani