Namre? CDje v Miati original radiju NE MORE? poslu?at ker je avto tako trd to napravco pa lahko ruka? kakor ?e? pa bo delala
Updejt, zadeva je dosti bolj prikladna kot Xcarlink (velikost) + prenosljiva iz avta na avto - saj je potrebno samo jumfer nastaviti in snemljivi kabelk zamenjati
Ima RESET
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Uklopko, ti ki si razmontiral ?e svojo Mazdo ...ima original radio priklop za cd charger?? Ker tole zadevo je treba zadaj vklopiti kot sem videl na strani. Poln k**** imam ?e teh cd-jev katerih je ?e poln predal. Jures komande na volanu pa verjetno ne delajo (?e si stestiral)?? ali pa??
Dela vse ker je to emulacija CD changerja
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ni res. 2.0 benz ima 105 kW, 2.5 pa 125. To je isti razred zavarovanja, ker gre od 100 do 130 kW.
Cestnina gre pa po kubikih. od 1.8 do 2.5 je isti razred okol 105?
torej je vse enako. 2.5 je cel ougodnej?i, ker vsaj ve?, zakaj pla?uje? razred od 100 do 130 kW najve?ja neumnost je 101 kW ali pa 103, kolikor je sedaj cel kup dizlov, npr 140 KM M6, 2.0 TDI itd....
Kaj pa kasko (cena novega)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Cene naftnih derivatov v Sloveniji so se opolno?i zvi?ale. Neosvin?eni 98-oktanski bencin se je podra?il za dober cent in pol, cene neosvin?enega 95-oktanskega bencina, dizelskega goriva in kurilnega olja pa so se zvi?ale za slab cent. Cena avtoplina ostaja nespremenjena.
V naslednjem 14-dnevnem obdobju bo tako treba za liter neosvin?enega 95-oktanskega bencina od?teti 1,211 evra, kar je 0,9 centa ve? kot doslej. Neosvin?eni 98-oktanski bencin se je podra?il za 1,6 centa na 1,244 evra za liter.
Cena dizelskega goriva se je zvi?ala za 0,9 centa na 1,175 evra za liter, kurilnega olja pa prav tako za 0,9 centa na 0,749 evra za liter. Avtoplin ?e naprej stane 0,699 evra za liter.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Madona moj TDI se je pa sedaj res dobro ulavfal.....naslednji tank po 550km poraba 5,2L....range kaze 1250km, pa ?e ma rezerve za kakih 100....(pri 70L je to kakih 1350km)
P.S. Ko pa mi zapa?ejo litri in vonj bencina pa sedaj ni problem
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Maj?keno te bom popravil - res smo na poti proti Monzi ene parkrat stisnili 150 in ve? ampak ve?ino zaradi prometa (?etrtek popoldne) pa je bilo tam nekje okrog 120kmh. Zato je BC kazal cca 5,8.
Nazaj grede v nedeljo popoldne je bilo prometa (vsaj kamionskega) bistveno manj smo pa povpre?no hitrost dvignili na 140-150kmh in temu primerno se je poraba nekaj pove?ala. Pa ?e 15 minut stanja pred cestnino pa preganjanje nadute?ev v BMW-jih je tud mal pridonesla tako, da na koncu s 6,2 je ?ist OK.
Pa notri ni blo nobenega superduper meganorega dragega tujega goriva ampak ?isto navaden Petrol Ultimax.
Se strinjam... kr pi?tolo vzet pa skraj?at muke, da ne bo ve? trpela
Vi2 ja, mi2 nisva stala....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e se bo? vozu za romunskim ?leperjem bo? imel porabo okrog 3,5 litre - preverjeno, ko sem imel bulo na gumi pri stari ?estki in sem raje po?asi za ?leperjem (resda ni bil romunski ampak vseeno ) vozil do Bre?ic.
Kar se pa ti?e tvoje ve?je porabe od recimo mojega povpre?ja je pa nekako takole. Karavanka ima slab?o aerodinamiko ?e zaradi same oblike zadka, precej pa jo zmanj?ujejo ?e stre?ne sani. Tako, da pri AC povpre?jih (okoli 130kmh) samo zaradi tega lahko ra?una? na 2-3 deci vi?jo porabo. Ne glej tehni?ne podatke o porabi, kjer je razlika le 1 deci, ker se recimo relacijski re?im vo?nje izvaja le do 120kmh pa ?e to se v celem testu dogaja le 5% vo?nje. Vse ostalo je manj kot 100kmh, kjer problem slabe aerodinamike ni ve? tako poguben na porabo.
Kot si napisal ima? precej relacijske vo?nje pri hitrostih, kjer mora avto premagovati velik zra?ni upor je tvoja poraba nekje v podro?ju pri?akovanega vsaj glede na to da jaz vozim pribli?no z enakimi hitrostnimi povpre?ji kot si jih ti navedel. Tako, da ne bi glih DPF krivil, da ti tolk kuri ampak so glavni vzroki drugje.
Aja pa ?e to: pregovorno var?ni VW TDI v mojem slu?benem Golfu pri enaki tipi?ni uporabi kot Mazda 6 porabi le kake 2-3 deci manj kot Mazda pri tem, da je "samo" 110 konjski in 250kg la?ji.
La?e pri tebi, pri novi pa je maximalna napaka okoli 0,1 litra kar sicer res ni ?ist to?no ampak je dovolj to?en indikator za ve?ino razen za najbolj picajzlaste.
meni je po tankanju po Monzi BC kazal 6,2l/100km (ga vedno resetiram po vsakem tankanju)
poraba.com pa pravi
13.09.2010 56,40 65,76 52.966 900 6,27
Men je tudi na relaciji domov kazal 6,2 (trip 1 od vziga motorja do doma) celotna z izletom pa 6,5
Po moje ima mo? motorja veliko tukaj najina sta identi?na in dovolj mo?na da se 'ne matrata' par sekund pa ze kruza s 1/3 mo?i...
Vse okoli 100 konj?kov se pa ?e matra, ?ival trpi....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To ni problem, a kaj ko v 1000km ne more? imeti samo take vo?nje, vse se kon?a tam nekje nad 6 potem
?E grem na morje in nazaj imam tam okoli 5,2_ pol pa slu?ba, vrtci, Ljubljana......
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani