V tork sem CEL tank skuril na avtocesti s tempomatom na?timanim na 130 maximalno, vmes sm velik del prevozil med 80 in 100, ker imajo Avstrijci zaprt en kup cest. Pa ?e brez klime. Skupna poraba torej je bila 6,81l/100. OK, si re?em, bolj? je, kokr 7,5 pa ve?, samo pri?akoval sm ?e mal manj. Grem tankat, resetiram odo metre, pogledam na bc in predviden range 970km. In glede na to, da se spet vozim po LJ, ?e kr trdi isto...
A ve?,da BC rad la?e-ve?inoma na dol?Meni sicer malo na gor a to?en ni.
Huh ja, sicer dober opis, ampak... Passatova oblika? Ko je imel Le?nik prste vmes, je avto ?e nekako izgledal, sedaj je pa, oprosti lastnikom, kolnki?ta kot je ?e bila pred na?im oblikovalcem. Kup kroma, ki je totalno iz mode (?e ?e, potem bru?en alu), ravne geometrijske linije, ki so ?e mogo?e v?gale za ?asa "New Edge" dizajna, grill na maski izgleda zelo 80s, oblika lu?i pa "deja vu" iz Amerike nekje na za?etku leta 2000. Skratka, polom, za moje pojme. Avto je dejansko tako duhomorno narejen, da je ?e obla?en jesenski dan s pr?em bolj zanimiv.
Ampak ljudem je v?e?. Zakaj? Ker se te?ko lo?ijo od Passata kot modela in ker mnogi niso za neke drasti?ne vpadljive spremembe. Ker te lahko prinesejo ob?utke in s tem tudi morebitno zgra?anje. Tega si pa nih?e ne ?eli, ne? Sam sem ravno kontra prepri?anja. Naredi nekaj naprednej?ega, bodi pripravljen na morebiten odklonilen odnos, ker se bo le tako lahko o ne?em govorilo (negativno ali pozitivno, kakorkoli vzbuja ob?utke). ?e nekaj je. Ljudi se da dizajna tudi nau?iti. Poglej Beanglove BMW-je. Ko so pri?li ven, so vsi BMW fani vihali nos, potem so se jih pa naenkrat navadili in so jim postali v?e?. To je zato, ker imajo le redki "izdelan" okus. 90% jih pa? kupi tak?en avto, kot ga imajo drugi. Saj ostalih niti ne poznajo
Totalno se strinjam z napisanim.Tudi meni je v?e? napredno in od?tekano.Zato mi pa razni golfi in podobni niso v?e?.Ko bo zunaj golf 20-ka,je ?e vedno ne bo? lo?il od golfa 6-ke.
Tankal med tednom in se vozil le po Medvodah...nato danes:
Medvode - sred celovske v pocasni koloni, ker je bodisivavedi zakaj vhod v tunel Sentvid bil zaprt - avtocesta 130 po gps - izvoz Vrhnika po stari do Postojne zarad obvestila o nesreci na r.komandi - postojna Ac - crni kal - buzet - ipsilon - Rovinj
Poraba trenutno po 300km 5,2
Ce ne bo kakih pretresov bo tale tank blizu sestice.
Moja pa trenutno 8,2.
Ki se ne frega,va?no je,da avto cepa in gre,ko je treba.
Labi ima prav-tisti displaj je dober le za kazat uro.?e stopinj ne ka?e prav.
Ne vem no,?e dr?i,da je tolikim ljudem v?e? pasat. Moja klapa se recimo zafrkava,da ?e ne bo? priden bo? moral vozit za kazen pasata;skratka vsem kolegom je popolnoma zgre?en dizajn in mnooogo predrag avto.
Jaz sem imel porabo iz Nove Gorice do otoka Pag, to pomeni AC do Kozine, potem vijuganje do Jel?an, nato avtocesta do Bakarja, naprej pa magistrala..6,9 do 7,2, brez klime. V avtu imel cca 150 kil robe in sitno ?ensko
Ma sej je tudi to v redu.Samo enakomerno gre?,pa je.
@Alex, ?ista resnica. Nisem sicer nek expert za agregate in porabo, ampak mislim da je najve?ja razlika v potro?nji goriva (v prid dizla) ravno pri mestni vo?nji in pa na AC-ju, pri hitrostih npr. 150-170 (ali po ?elji tudi ve?).
Govorim seveda za primerljive motorje, npr. Mazda 6 120KM (dizel) in pa 120KM (1.8 benz).
Najbolj pa se bencinski motor (verjetno) pribli?a v ekonomi?nosti, pri relacijah, pa npr. peta oz. ?esta brzina in 90 kmh, ali pa tam nekje do 120kmh.
Po mojem je tudi tako.Jaz recimo mojega Pugija 1,4 ne spravim pod10-11/100 litrov z mestno vo?njo.
?e vozim dalj?e relacije (ne avtoceste) ga spravim tudi na 6,5l/100.Razlika je ogromna.
Poleg tega Sardinija ni isto kot Italija in eu....
He,he,to je pa ?ista resnica.In ja,bili so redarji in ne policija.In imel sem listek gor a smo prekora?ili ?as za borih 15 min.Se vidi,da tudi ni tam dol nimajo ve? denarja,saj so nas druga leta policaji usmerjali na ta parking in o kak?nih parkirnih listkih in kaznih ni bilo govora.
Kakorkoli,bomo po?akali in videli kaj bo,ali sistem "izterjave" ?e deluje.
Zanima me,ali pride "za tabo" kazen za parkiranje iz tujine (beri Sardegnie).Sem namre? "izgubil" listek,ki je bil zataknjen za brisalec in ga pa? nisem mogel pla?ati.
Je pa bilo zanimivo,da nismo meli ?isto ni? gu?ve ne za dol ne za gor.Tempomat in pi?i.
?e podatek,da sem z postanki za kosilo in "pi?anjem" porabil manj kot 5 ur,pove vse.
Jures, res je,da se vzpenja? skozi tiste nemogo?e tunele proti Livornu,je pa tudi res,da se spu??a? za nazaj proti Kopru.V glavnem,kot je ugotovil ?e Boss,?tarta? na 0 metrih in kon?a? na ni? metrih(Koper) z enako distanco.
Za nazaj smo meli ?e ve? stvari (razprodaje,spominki iz Sardegne in korzike),tako,da te?a je bila mogo?eres ve?ja.
?e kdo misli,da mu avto ne potegne dovolj,naj ga nakrga-natovori kot je bil moj in ko bo spet prazen,bo mislil,da so vgradili ?e eno turbino noter.
Evo,pri?el z potepanja domov.Poraba mojega "tovornjaka" nalo?enega do tilta je bila,z Petrol nafto do Sardegne (LIvorno) 5,9l/100,vo?nja 130-140.Zame lep dose?ek.
Domov pa Shell-ova diesel extra,poraba 6,3/100,hitrost enaka.Za moje pojme je to ugodna poraba.
Js imam na zalogi enake ?arnice(v nevtralnih ?katlah vse so iz philipsove linije), za par bo? dal malenkost ve? kot ima? na linku eno, pa ?e 2 leti garancije ima?.
Se pa na?eloma menja samo ?arnici, zelo priporo?ljiva je menjava obeh, ker ?e menja? samo eno svetita z razli?no barvo svetlobe.
?e pa je po menjavi problem, pa je lahko problem tudi v elektroniki, pa tudi to imam na?tudirano in se da poceni predelat-popravit, ima ?e kar nekaj foruma?ev vdelano mojo re?itev.
Zelo priporo?am te od YavarYe-ja.
Na za?etku sicer ni bila prav bela svetloba,a po enih 100 urah delovanja so postale sne?no bele-razlika neverjetna proti originalnim.Tudi svetijo bolj?e-bolj dale? in pa kar je najva?nej?e,veliko bolj?e se vidijo pe?ci,ker svetijo lep?e proti desnemu robu cesti??a.Ko jih montira? je priporo?ljivo,da preveri? vi?ino snopa.
Po dolgem ?asu sem tankal na omw in definitivno ugotovil,da je avto do 2000 totalno "mrtev" za razliko od petrola,ki prime mnogo prej in tudi bolj eksploziven se mi zdi,da je avto.
Da ne govorimo o porabi.Po mestu z omw to?no liter ve?/100 z istimi relacijami in re?imom vo?nje.
V primeru da sko?im v razred nad 130 KW, katera zavarovalnica se najbolj spla?a, nekdo mi je pred ?asom govoril, da je Triglav "razbil" razrede in da se verjetno sedaj pri njihi za tak?ne kilovate, najbolj spla?a, je kdo tok maher da pozna te zadeve, ker npr. 132KW od Audija TT so katastrofa!
Pol se ?e bolj spla?a mo?nej?o verzijo vzet, kaka sme?na cena (bohve kaj vse je narobe z njemu);
Znano je,da so tej novi laki na vodni osnovi za enih 50% slab?i od starih nitro ali dvokomponentnih poliesterskih (bolj mehki so in dovzetnej?i za udarce in brazde).
So pa zato boj ekolo?ki.Poglejte si kak?en 20 let star avto-barva je ponavadi(?e je metalna z lakom ?ez seveda),mnogo bolj ohranjena in z manj luknjicami od kamen?kov,kot eno leto stara-ekolo?ka vodna.
Meni je pred letom li?ar prebarval prvi odbija? in je ?e spet ves popikan.
Vse stvari (ali skoraj) so sedaj slab?e kvalitete kot neko?.Zato pa ljudje,ki ho?ejo res dobre stvari,i??ejo te "vintage" izdelke.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ve?,da BC rad la?e-ve?inoma na dol?Meni sicer malo na gor a to?en ni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani