Hrmf, a si prepri?an da ?eli? kupiti avto, ki je nov stal preko 30k, ?e komaj napraska? 15 jurjev? Karkoli crkne na avtih tega razreda nikakor ni poceni in tudi prvi servis ne bo (rabljeni avti se ne prodajajo brezhibni).
A ne bi raje razmislil o enem rangu ni?je, ki bo bistveno cenej?i za vzdr?evanje in zavarovanje?
Zakaj pa avto ne bi bil o.k??e so bili redno delani servisi eventuelno zamenja? olje in vse filtre in je mir.
Kar se pa ti?e rez.delov je pa tako,da so za vse avte dan-danes pribli?no isto dragi.
Jaz pravim,da ?e ti je kak avto v?e?,ga kupi in u?ivaj v vo?nji,?e si ga lahko privo??i?.
?e pa ti rabi za prevoz od to?ke A do to?ke B,potem vzame? lahko tudi novo Dacio.
Jaz sem tudi kupil 2 leti staro pred desetimi leti pa se ?e danes veselo vozim z njo z minimalnimi stro?ki za popravila.
Tole z mazda plo??ica. je res zanimivo, jaz mam spredaj in zadaj razli?ne, spredaj svinjajo kot fabr?ki kamin, zadaj pa so o?itno ?isto trde in me ?aka obisk pelkota ker so diski ?e kar bogi.
Pa na videz so tudi razli?ne, ene imajo na zgornji strani nek pleh in nekaj napisan,na drugih oa je odtisnjeno direkt na plo??icah. Moram res pogledat kdaj je bilo kaj menjano.
Original Mazda plo??ice so trde in za en drek, zato se zaradi njih tudi zvijajo diski, ker "ru?ijo" po njih namesto, da bi mehko bremzali.
?e ni rjavega prahu na feltnah takoj zamenjat-
Da si sposodim temo..veliko sem prebiral in opazil da vecina hvali brembo diske ter Ferodo ploscice.
Taksne imam verjeno tudi montirane na moji mazdurini, ker imam platisca umazana od zaviranja.
Imam pa drug problem, levo platisce zadaj se mi je toliko segrelo da sem to opazil takoj ko sem stopil iz avta ( po cirka 10km voznje)...lokalni mehanik je pregledal celjust in rekel da se bat lepo vraca nazaj, da ni kaj videt da bi stekalo. a ima mogoce kdo kako idejo?
Se ne upam prevec vozit zdej okol, avto pa rabi drug cetrtek ker grem na daljso pot
A bo res treba zavorno celjust menjat?
Obvezno preverit zavorne ?eljusti. Mo?no je zamenjat samo gumice, spolirat cilinder?ek in najverjetneje bo potrebno zamenjati disk,
ker ko enkrat tako za?teka ?eljust se disk pregreje, zakali in potem je fu?.Kar je najhuje mora? potem zamenjati oba diska+ plo??ice.
Mene pa zanima, ali je v ta novih ?e problem z tem DPF filtrom kot pri prej?njih modelih?Zato, ker sem malo iskal po internetu in folk se ni? kaj ne prito?uje glede tega.
Ker so bile takrat took opevane kok oh in sploh naj bi mazda imela top avte... V 12 letih kar sm jo imel je bilo izrednih popravil za cca 15.000 eur mogo?e ?e kej ve? pa je bil avto redno vzdr?evan (na dva servisa spucana vsaki? gobica v karterju) in lepo vo?en, prvi? je zaribala pri cca 140.000, drugi? pri 260.000, umees je ?e crknu ra?unalnik! Pri starosti 5 let so bila menjana vsa 4 vrata, prtla?nik in zadnji blatniki (novo je zdr?alo isto prb 5 let predn se avto spet ni za?el razpadat zard rje)! Vglavnem ta polizdelek ki je bil nov nekaj ?ez 23.000 eur se je reci pi?i pri starosti 12 let razpadu zaradi rje, kar je zame totalna sramota za tako znamko in potem, da ti na servisu ?e re?ejo da se avto razpada zaradi premo?ne muzke pa ne me jeeeeebat....
Ni mi jasno, kako ti more zaribat in to kar 2x :ne vem: ??Ajde enkrat, pa ?e to je bilo pri ve?ini mazd 6 1.generacije ve?inoma zaradi ne-menjave podlo?k in nekontroliranja olja.Kar se ti?e rje lahko pogleda?, ko bo prilika, mojo staro 12 let, ?e nikoli ni bila barvana ali bilo kak?en blatnik krpan pa izgleda ,kot da je pravkar pri?la iz tovarne.Vsi se ?udijo, koliko let ima na grbi.
Mislim, da je veliko odvisno od odnosa do samega avta.Jaz vedno pravim-poka?i mi avto in povem ti, kak?en si.
Pred kratkim sem gledal na enem izmed italijanskih programov zanimiv prispevek.
To je oddaja "LE IENE", ki na satiri?en na?in objavlja resne teme.
Za tiste, ki ne obvladate italijan??ine, kratka vsebina videa.
Najprej so vzeli star diesel avto, motor- EURO 2 brez DPF-ja. Na izpuh so montirali ?ist bel filter in pri?gali avto.
Vidimo lahko, da je ?isto ?rn.
Nato enaka znamka avta ,toda tokrat motor- EURO 4. Isti postopek- tokrat v fazi regeneracije. Vidimo lahko, da je filter znatno bolj ?ist.
No, sedaj pa najzanimivej?e-oba primerka so odnesli v laboratorij.
Pod elektronskim mikroskopom je dottore ugotovil, da je v prvem primeru motorja EURO 2 velik made? ogljika z belimi fleki mikro in nano delcev, ki so strnjeni v celoto (ve? sto).
Doktor razlo?i, da so tej delci tako veliki, da jih veliko zautavi nos, nekaj pa jih seveda kon?a v plju?ih.
Povzro?ajo lahko alergije in te?ave v obliki astme.
Nato pregleda filter, ki je bil montiran na izpuh motorja EURO 4.
Na prvi pogled je lep, skoraj ?ist.Opaziti je, da ni ve? prisotnega ogljika, ker je ves zgorel pri regeneraciji.
No, pojavi se problem, ker teh nano in mikro delcev nima ve? kaj dr?ati skupaj, kot v prvem primeru ogljik.
Ko zapustijo izpuh prosto letijo okoli. Ko jih vdihnemo, kon?ajo zaradi majhnosti lahko v plju?ih, v krvi in ?e jih vdihujemo ve? ?asa je velika nevarnost, da zbolimo za plju?nim rakom.
Dottore meni, da DPF filter ne bi smel biti obvezen pri novih avtomobilih ampak celo prepovedan.
Jasno je, pravi,da so stari dizli nevarni za zdravje a avti z DPF filtrom so veliko bolj agresivni in ?e bolj ?kodljivi za na?e zdravje prav zaradi prostih nano delcev.
Nato je novinar zaustavil ministra za promet in ga vpra?al, ali ve, da DPF filtri ne zaustavijo nano delcev, kot je on trdil.Pokazal mu je dokaze in minister se je za?el izmotavati, da je mo?no in da bodo ?e enkrat preverili.
sam vedno ?elim ob prebiranju kakr?nih koli testov, da se mi poda absolutna ocena, ne glede na kon?no ceno. Sam se nato odlo?im, ?e mi postavljena cena odgovarja, oziroma opravi?i nakup. V primeru, da se ovrednoti/oceni glede na ceno, potem test zame ni ve? objektiven.
To?no tako.Na testu bi morali ocenjevati zgolj kvaliteto,opremo in izgled.In na koncu bi pa? vsak kupil avto,katerega si lahko privo??i glede na svoje zmo?nosti.
Ve?ina teh testov bi bolj spadala v rubriko best buy oz.najve? avta za najmanj
Ce gres pa gledati samo tvoje omenjenke karakteristike kot je motor itd pa vidis da je na testu mazda na tem podrocju dalec prva
Sej ravno to govorim.Raznorazni testi so vedno sestavljeni tako,da je cena pomemben in odlo?ilen faktor.Jaz pravim,da ?e ho?e?
kvaliteto jo mora? pa? pla?ati.
Realna ocena testov bi bila,?e bi iz?rebali recimo deset x kandidatov(navadnih voznikov)in bi tej ocenili avte.To bi bila realna ocena in dokaj nevtralna.Potem bi dodali ?e ceno avta,ki pa ne bi smela bistveno uplivati na samo kon?no oceno kvalitete avta.
Takole se je pa "odrezala" na primerjavi med konkurenco.
Isti primerjalni test, sem pa dal razli?ne medije zato, ker vsak na svoj na?in opisuje in utemeljuje ocenjevanje.
PS: Najina je doma sedaj to?no mesec dni, prevozila sva ?e 1500 km, v?eraj je dobila novo olje, sredinski naslon za roke in plasti?ne zavesice za prvimi kolesi. In to je to.
Ja vem ... dol?an sem kak?no fotko ... ko jo (prvi?) operem, jo slikam in pripopam.
Tej raznorazni testi so kr neki. Zakaj je zmagala jeti? Predvsem zaradi cene. Povsod, kar je vsaj zame pomembno, se je najbolje odrezala mazda cx3 -vo?nja, ob?utek na volanu, podvozje. ?e bi kupoval avto zaradi dru?inske uporabnosti bi definitivno vzel ve?jega cx5 .Mogo?e je jeti res best buy definitivno pa ni najbolj?i.
Keyless ni samo fensi ampak je res prirocen. Nintreba iskati kljucev, se ubadati z vtikanjem, kurbljanjem....
Ni to velenujna zadeva ampak zelo prirocna stvar.
Vsak keyles kljuc ima pa v sebi skrit stari dobri kljuc ce le elektronika odpove. Imel na 2h mazdah, 2h suzukijih in sedaj na micri.
Ponovim - ce ima kdo namen tvoj avto ukeasti, ni vazno a je keyless, a je zaklenjen, a ma alarm ......ga BO ukradel. One way or another
?e vedno ne ?tekam- ima? klju? z daljincem v ?epu, ga da? i? ?epa in odlene? avto. Se lepo vsede? v avto, vtakne? klju? v klju?avnico obrne? klju? in gasa. A je to res tak napor ali kaj? Ali je za to novodobno ra?unalni?ko obsedeno mladino to edina opcija?
Nisem rekel, da ti avta ne bodo ukradli ampak ne vidim smisla v tem "karti?nem" vstopanju v avto. Dokazano je, da je lahko najve? zlorab z brezsti?nimi karticami pri pla?evanju. Verjetno je tudi tu isto.
To me najbolj ?ivcira pri prodajalcih, ko te ho?ejo prepri?ati, da se stvar, ki je v garanciji ne da popraviti. Ja in? ?e se ne da ,zamenjaj magari pol TV-ja, pol pralnega stroja ali pa avta, ?e je potrebno. Velikokrat se grejo taktiko popravilo, reklamacija-popravilo ,reklamacija....
V?asih jim to tudi uspe, ker se stranka naveli?a "te?enja" v garancijskem roku in ko gre garancija mimo to zadevo ?ude?no popravijo, seveda za astronomske vsote. Te?nja proizvajalca je, da se ?im manj stvari popravi v ?asu garancije- izgovori tipo " to pa ne spada med garancijska popravila" in podobni umotvori. Jaz sem imel tak primer z novim likalnikom, ki je bil svinsko drag, pa na popravilu v garanciji 4 x.
Potem sem jim zate?il z zvezo potro?nikov in po posvetovanju z "?efi" zgoraj so mi ponudili ali denar ali nov likalnik.
Jaz sem se odlo?il za edino pametno potezo, ki pa ni bila nov likalnik. Vsaj ne v tisti trgovini.
Tako, da vztrajaj do konca in ne popustit. Ni tvoje, da gre? na internet raziskovat kaj bi bilo lahko narobe ampak, da ti to popravijo ljudje, ki so za to pla?ani in usposobljeni. Ti si kupil nov avto, v katerem mora vse funkcionirati kot urca najbr? in nisi dobil nobenega popusta za nedelujo?o in "nepopravljivo" stvar na avtu.
V zadnji ?tevilki motorevije si lahko preberete ?lanek -Neza??iteno udobje- "Kako enostavno je ukrasti avto s kartico namesto klju?a".
Vedno sem trdil, da so te kartice eno navadno sranje. V Nem?iji so tako lopovi z sprejemnikom in oddajnikom ukradli 30 Mazd naenkrat.
Lahko pa zavijete kartico v tri plasti alu folije, ?e se vam da to narediti vsakokrat po uporabi in bo stvar re?ena.
Ali pa greste na servis, kjer vam to funkcijo odklopijo in potem vrata lepo odklepate z klju?em, kot v?asih. Ne vem pa, ?e ga ob nakupu mazde sploh dobite zdraven?
Kako naj gredo cene dol, ?e zdaj niso ?le, ko je bila regulirana najvi?ja cena? Vsak bi lahko zni?al ceno pa je ni - ok mogo?e kak samo postre?ni Mercator za par centov ampak to je pa to.
Pri nas so ?rpalkarji dejansko slu?ili z ostalo robo, ki jo prodajajo. Zato so tudi urejali bencinske servise, da bi folk ?e kej druzga kupil in ne samo gorivo. Tako je utopi?no pri?akovat, da zdaj jih bo pa kar sama dobrota in bodo zni?al. Sta pa samo dva igralca, ki imate skoraj 80% tr?ni dele? tako, da sploh ni prave konkuren?nosti. Po doma?e povedano - niso tri razli?ne pumpe na kupu, da bi si konkurirale ampak imajo lepo razdeljene punkte.
?e se bo cena zni?ala brez, da bi dr?ava posegla v zni?anje tro?arin in dajatev, grem takoj po kolenih okol cerkve na Brezjah.
Pri nas ne bi ?la cena dol, niti ?e bi bilo 20 prodajalcev. Na?im trgovcem je ?e v genih, da se dogovarjajo oz. skupaj dolo?ajo iste cene-se uzklajujejo.
Mogo?e bodo nekateri, kateri imajo v najemu posamezne ?rpalne servise cene kaj zni?ali ob mejah (razen z Italijo),a ?e vedno bodo vi?je kot ?ez mejo, drugje v notranjosti bodo cene znatno vi?je.
Potrebno je ugotoviti, koliko si dr?ava od vsakega litra vzame pri nas in kolik?en je ta dele? v tujini.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kar se pa ti?e rez.delov je pa tako,da so za vse avte dan-danes pribli?no isto dragi.
Jaz pravim,da ?e ti je kak avto v?e?,ga kupi in u?ivaj v vo?nji,?e si ga lahko privo??i?.
?e pa ti rabi za prevoz od to?ke A do to?ke B,potem vzame? lahko tudi novo Dacio.
Jaz sem tudi kupil 2 leti staro pred desetimi leti pa se ?e danes veselo vozim z njo z minimalnimi stro?ki za popravila.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani