Zadnji? sem bral na forumu od nem?kih wagnov nekaj v stilu: da je dobro na vsakem servisu (se pravi na?eloma 1x letno) avto z DPF filtrom ro?no spro?iti regeneracijo preko testerja.
Zakaj?
Zato, ker naj bi avtomatska regeneracija, ki se izvaja med vo?njo, ne zadostovala dovolj, in se naj bi s?asoma neke ?veplove obloge nabirale na ta filter.
Pri tej ro?ni regeneraciji preko testerja, pa naj bi tut te 'obloge' zgorele.
Spet bu?e?
Eto sem fpra?al in je res, regeneracija je del rednega servisa in v?teto v ceni. Je pa bolj vsebovana v rednem servisu zaradi mestnih kavbojev, ki kupujejo dizla za 15km na dan, torej se jim regeneracija ne spro?i pogosto, ali pa sploh ne, dolgoproga?i niso problem.
Po drugi strani pa spro?enje ko avto ne dela baje bolje s?isti - saj gre pri nemcih baje za nizko temperaturno regeneracijo, zaradi katere uporabljajo manj ob?utljive kovine v filtru (zato tudi ne niha poraba med regeneracijo)
Poleg tega je VW predpisal redne servise na 15.000 in lastniki so s tem dodatno zavarovani.
Ko sem omenil mazdo, je kot iz topa dejal da je to poglavitni problem DPF filtrov - servis na 20.000, saj naj bi bilo olje ?e preredko, ker se v mazdinem sistemu me?a z nafto in pri visokih temperaturah ne opravlja ve? svoje naloge in filter se ba?e.....
To so mi povedali strici....
Na servisu sem pa bil, ker za TDI DPF pi?e da obvezno preveriti olje na 5.000 ker ga pri vpeljevanju ta ma?ina popapca vsaj 0,5L - tako pi?e, in res je bilo na min in dodal sem 0,7L. Ker pa se mi je olje zdelo popolnoma ?rno in umazano na ?ibki za 5000km sem ?el vpra?at na servis malo o tej zadevi kot fri?en navornik - takrat so mi to povedali in POHVALNO:
Veste res je malo nenavadno ?rno, ta avto je iz zaloge, stali so dogo ?asa, bomo mi samo olje zamenjali brez filtra brez stro?kov...
In sedaj imam novo olje zlate barve Dejal je ?e da je lahko notri katerokoli olje samo da ima 5W-30 in najpomembneje VW507 000 specifikacijo.
NA avtu so nalepke Repsol (zaradi WTCC sodelovanja) sami pa dajejo Castrol SLX VW Professional 507000 ?e leta in leta)
Upam, da ti kej odgovori
Kaalman - ma? ti tudi DPF v Golotu?
Druga?e pa za vse ki imamo VAG-COM Software lahko to naredimo takole sami
sej moja tudi gre tok in to kadarkoli se spomnem drugac pa ravnina 235km/h zadnjic po bregu navzdol sem ga pikiral 245 km/h nisem mogu vrjet..nazalost nisem meru z gps...
Meni je mazda (obe mazdi) za vsaj 20km lagala nad 200...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Njegov sistem ko 1X dela na plin dela na plin tud pri 400 obratih.
Je pa seveda mo?nost da ima nastavljeno da pod 1000 obrati preklopi na plin, to se na?eloma zelo redko uporablja, pa ?e to samo ?e ima motor te?ave s plinom(no?e sodelovat tako kot je treba) pod 1000 obrati.
Da smrdi po plinu pa sm ve? kako gre, eno cev dol pa je.
Niso ravno bu?ke 2.5 V6 zna imeti sekven?no, pa ti tud pi?e? bu?ke
pa seveda mo?nost da ima nastavljeno da pod 1000 obrati preklopi na plin
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
U la la...CX je imel el. Blokado pri 215 tale spanec je pa nabrit ko svinja. 220 po GPSu pa se zdalec ne koncna hitrost, problem dolenjke ki je stalno ovinkasta...
Stevec tudi pri 220 na gpsu kaze 220
Zna vlecti vse tja do 230 ampak probam ko bodo pogoji.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
cist mam sesut auspuh in pusca, racunalnik je slabo sprogramiran in sprica prebogato mesanico v nizkih obratih zato ga gre neki skoz auspuh in ga potegne v zracenje ker mam lih nekje pri catu cev luknasto.
pa tut cez 1000rpm mi v leru laufa na plin vecinoma nevem zakaj?
drgac pa, danes ko se je mal usedu sistem je lepse pelu avto kot vceri ampak ga je treba sprogramirat ker je avto res cist zaspan..ko dam na benz je tk ko da bi se 2 cilidnra vklucu
ampak to cez en teden, zaj pa na morjeeeeeeeeeee NA PLIN
slike po morju pridejo gor, zele se mi ne da s tem zajebavat
No ja ne ga srat, zrihti si zadeve kot je treba da ti ga ne zagrabi kaj.....Tud za motor ni dobro da je preslaba me?anca
Da pa lavfa nad 1000 samo na plin je pa normalno...ne glede na ler ali ne (ne vem ker sistem imas to?no) samo ko avto preklopi na plin ti mora delati stalno na plin - a ni tko - lahko pa da imas sekvencno da ti dela samo nad 1200rpm....?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sam to bi verjetno opazil, ker bi mu tank hitro izpraznilo, ?e bi kje kaj pu??alo. :ne vem:
ne ne to je cist mini.....tank ce odpres na ful se baje prazni tud do pol ure mi je rekel Toma?....ker je blo treba menjati ventil, pa sem moral skurit cel tank prej
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sicer pa, ?e mene vpra?a? je C5 bolj udoben, predsedni?ki, Mazda 6 pa ima nekaj ?portnega pridiha, tr?e vzmetenje... Najbolje je res, da gre? peljati oba, malo preveri? koliko te kateri pride pa se odlo?i?. Za moje pojme ne z enim ne z drugim avtom ne bo brca v temo.
Simon ta analiza je narejena na 1000 intervencij....ampak ne upo?teva dejstva da je v vsak drugi avto nemc al pa francoz + ve?inom na avtocesti...se pravi ve? kot jih je na cesti ve?ja je mo?nost odpovedi...minijev je verjetno 5x manj kot opel astra....
Oni bi morali gledati na letni osnovi oziroma glede na celotno ?tevilo modelov letno na cesti, kar je seveda izredno te?ko, ne vem :ne vem:
Itak pa je PSA group eno in isto, res pa da Pezo ne zna elektronke za HDI narest.............
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zadnji? sem bral na forumu od nem?kih wagnov nekaj v stilu: da je dobro na vsakem servisu (se pravi na?eloma 1x letno) avto z DPF filtrom ro?no spro?iti regeneracijo preko testerja.
Zakaj?
Zato, ker naj bi avtomatska regeneracija, ki se izvaja med vo?njo, ne zadostovala dovolj, in se naj bi s?asoma neke ?veplove obloge nabirale na ta filter.
Pri tej ro?ni regeneraciji preko testerja, pa naj bi tut te 'obloge' zgorele.
Spet bu?e?
Bom vpra?al na servisu...ne bo dolgo sem ?e na 5.000km (1 mesec in 9 dni...)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Teli "Plineksi" nej se najprej pisat nau?ijo, pol pa nej grejo montirat, kr mrgoli slovni?nih napak, kar je lepa sramota, ?e se ?eli? pohvalit z nekom dose?kom - domnevno noviteto na trgu, katastrofa!
Mazdra na primer
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Za liter 98-oktanskega bencina je od polno?i dalje treba od?teti 1,253 evra (0,6 centa ve?), za liter dizelskega goriva pa 1,187 evra (1,7 centa ve?).
Zvi?ala se je tudi cena kurilnega olja. Za liter kurilnega olja je treba od?teti 0,789 evra (2 centa ve?), cena avtoplina pa ostaja enaka, in sicer 0,699 evra za liter
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Eto sem fpra?al in je res, regeneracija je del rednega servisa in v?teto v ceni. Je pa bolj vsebovana v rednem servisu zaradi mestnih kavbojev, ki kupujejo dizla za 15km na dan, torej se jim regeneracija ne spro?i pogosto, ali pa sploh ne, dolgoproga?i niso problem.
Po drugi strani pa spro?enje ko avto ne dela baje bolje s?isti - saj gre pri nemcih baje za nizko temperaturno regeneracijo, zaradi katere uporabljajo manj ob?utljive kovine v filtru (zato tudi ne niha poraba med regeneracijo)
Poleg tega je VW predpisal redne servise na 15.000 in lastniki so s tem dodatno zavarovani.
Ko sem omenil mazdo, je kot iz topa dejal da je to poglavitni problem DPF filtrov - servis na 20.000, saj naj bi bilo olje ?e preredko, ker se v mazdinem sistemu me?a z nafto in pri visokih temperaturah ne opravlja ve? svoje naloge in filter se ba?e.....
To so mi povedali strici....
Na servisu sem pa bil, ker za TDI DPF pi?e da obvezno preveriti olje na 5.000 ker ga pri vpeljevanju ta ma?ina popapca vsaj 0,5L - tako pi?e, in res je bilo na min in dodal sem 0,7L. Ker pa se mi je olje zdelo popolnoma ?rno in umazano na ?ibki za 5000km sem ?el vpra?at na servis malo o tej zadevi kot fri?en navornik - takrat so mi to povedali in POHVALNO:
Veste res je malo nenavadno ?rno, ta avto je iz zaloge, stali so dogo ?asa, bomo mi samo olje zamenjali brez filtra brez stro?kov...
In sedaj imam novo olje zlate barve Dejal je ?e da je lahko notri katerokoli olje samo da ima 5W-30 in najpomembneje VW507 000 specifikacijo.
NA avtu so nalepke Repsol (zaradi WTCC sodelovanja) sami pa dajejo Castrol SLX VW Professional 507000 ?e leta in leta)
Upam, da ti kej odgovori
Kaalman - ma? ti tudi DPF v Golotu?
Druga?e pa za vse ki imamo VAG-COM Software lahko to naredimo takole sami
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/D...cy_Regeneration
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani