Najbolj?i na svetu? Se pravi, bolj?i od vse konkurence...a po ?emu to? Pri Avto magazinu jih je celotni avto pustil hladnim...sivo popre?je. In ?e skoraj petsto tiso?akov dra?ji od bencinca...verjame ?e kdo v pravljice o porabi?
Mogoce res pri Avtomagazinu, ki je res dober. Vendar se je pokaalo da so malo manj naklonjeni japoncem.
1.6 diesel JE mazdin, je pa res da je delan v sodelovanju z fordom in grupacijo PSA. Podvozje enako. Isto platformo delijo M3, Focus in V50.
Ko sm napisal da je motor najboljsi na svetu, sem seveda mislu v svojem razredu. Najboljsa diesela, pa si delita volvov D5 in Toyotin D4-D.
Mazdin diesel, pa ima povprecno porabo. V normalni voznji porabi celo manj od konkurence, pri hitri pa nekaj vec, zato je nekje v sredini, je pa res da jih novinarji na testiranjih "stiskajo" in zato je poraba vecja od ostalih. Motor je narejen z najsodobnejso tehnologijo: popolnoma aluminij, ventili premazani z titanovo zlitino, common-rail zadnje generacije 1800bara, v overboostu 2100, ogormen navor za 1.6 litrski motor (260Nm v overboostu 280Nm), izjemno cist izpuh ki ze sedaj zadovoljuje predpise Euro5, izjemno tih, zvezen v pospesevanju, izdelan za 360.000km (vecina drugih je do 280.000km - podatek katerega daje tovarna "off record"), itd...
Razmi?ljam o nakupu rabljene Mazde 6 sport kombi, sedaj pa imam Passata. Ali lahko primerja? ta dva avta in opi?e? bistvene prednosti oz. slabosti Mazde napram Passatu.
M6 mi je res dober avto, morda me skrbi le to, da je nekoliko ni?ja od Passata (parkiranje z nosom do plo?nika potem pa hrrrsssk..., nasedanje, vstopanje in izstopanje iz avta, )
A je res, da je servis nenormalno drag? (60k sit)
hvala.
lp, Pjotr.
Ni debate.
Mislim da je mazda dalec bolj kvaliteten avto kot VW. To kazejo tudi letosnje ADACove raziskave. Mazda je po kvaliteti prehitela dolgo nedotakljivo Toyoto. Mazda 6 je na hard-testo od 100.000km bila edino avto v zgodovino ki je ta test opravila brez ene same napake. Celo niti ena sama zarnica ni pregorela. Nazalost se pocasi moramo resiti predsotkov o kvalitetei "nemskih" avtov. VW je zasedel porazno predzadnje mesto. Poleg tega pa ti lahko povem da tisti ki enkrat proba japonski avto ga vec ne menja. Tako je pri meni in pri dosti drugih voznikov katere poznam.
Kar se pa servisa tice. 60Ksit niti ni drago. Za mojo 626 je servis med 30-50K, za toyoto avensis okoli 75K, za bmw-a serije 3 okoli 100k. Seveda ce gres v pravi servis. Saj od tega zivijo. Pa pozabi da bos na kateremkoli novejsem avtu kej doma sam v garazi stimal. Tudi fus-mojstri so se pokazali za slabe, kajti prevec je tehnike. Olje pa itak ni problem zamenjat.
Ni nujno da je nizja. Mogoce ti se zdi zaradi oblike odbijacev. Ampak po zakonih EUa avti ki pridejo na trg ne smejo biti nizji od 85mm, vecina to dosti presega.
Pa se to: a ti mislis metiavto za voznjo po plocnikih? Kupi terenca!
Neki sm ugotovil. Na spletni strani www.nasdaq.com se lahko ogledajo vrednosti mazdinih delnic (koda: MZDAF). Vrednost je okoli 2.90 USD kar je priblizno dobrih 500 sit in zadnjih par mesecev padajo. Vendar se vedno nisem nasel kako jih in kje kupiti.
Po dolgem casu premisljanja, sem se odlocu vlagati v delnice. Tuje seveda. Nazalost se vedno ne vrjamem Krki, Jankovicu in podobnim. Vrjamem podjetjem katera so dolgo na trgu (ziher jer ziher). Seveda, so mi kot prvo padle na pamet delnice Googla (zadeva je izjemno donosna). Zadeve sem se lotil in kmalu ugotovil, da je nazalost prevec komplikacirano kupovati ameriske delnice. Vendar ostaja se ena moznost - DELNICE MAZDA CORP. !!! (Kako se samo prej nism spomnu). Na slovenskih spletnih straneh ki so dokaj uporabne glede te vrste trgovanja nisem nasel nobenega uporabnega podatka o tem.
Sedaj pa vas prosim, da mi nekdo ki se v to razume (kaksen dipl.oec...) razlozi kako to gre. A jih mogoce ze nekdo ima? Gremo vsi v biznis. Iscite spletne strani, ali karkoli uporabnega. Ce kaj zasledite pisite tukaj. Blo bi zanimivo ce bi vsak kupil vsaj eno delnico. Ce nic drugega za foro. Sicer pa jst mislim resno, vsaj kar se mene tice. Prosim za pomoc.
Lep pozdrav vsem vam srecnim voznikom najbolj kvalitetnih avtov. Prilagam slike iz teksta o zanesljivosti avtomobilov hrvaskega AvtoBlica. Raziskavo je delal nemski ADAC.
A vsi vi ki to berete in vozite Golfa - CRKNITE!!!
Zakaj ste eni privilegirani. Tudi mi drugi bi radi meli dostop do teh strani in brali novice. Dejte se nam uporabnisko ime in geslo. Napisite ga tukaj! Ce je pa to taksna skrivnost, potem pa vsaj enim par PM da lahko pogledamo!
Temu kar vi delate se rece: IZOBCANJE, RASIZEM, SIRJENJE OBCUTKA MANJSE VREDNOSTI, PODCENJEVANJE, ZAJEBAVANJE, ZIVCIRANJE, ETNICNO CISCENJE, KORUPCIJA, MALVERZACIJA, DVIGOVANJE PRAHU, DELANJE AFERE, NEENAKOPRAVNOST MED LJUDMI IN SPOLI, ZAJEBANCIJA, PROVOCIRANJE, NADOBUDNOST, JEBANJE V GLAVO, UPORABA VEZI IN POZNANSTEV,...
Tabele z objektivnimi informacijami v tem istem obsegu ni mozno naredit. Mozno bi bilo narediti raziskavo vzdrzljivosti posameznih sestavnih delov avtomobila.
Seveda je mozno. Zakaj? Zato ker lastniki novih avtov redno pelejo avte na servis (prvo so predragi da bi dali avto kakem fus-mojstru, poleg tega je pa danes toliko elementov v avtu katere marsikateri mojster ne pozna, in garancije...). Raziskava servisov(itak majo vse v racunalnikih), pomoci ADACa (in ne vem kaj se) v nemciji avtov starih do 7 let je dala zelo podobne rezultate. prvih 5 mest so japonci!
Ta naslov je mal confusing: kaksno je vase zadovoljstvo.... in je Lada pred Alfo ???
Zato ker vecino lade vozijo taki ljudje kateri pricakujejo od Lade terenca in to tudi je. zelo dober terenc. tisti ki vozijo alfo pricakujejo sportni avto, kvaliteto... pa tega glih ni. To je zelo objektivno
tisti ki vozi Mercedesa pricakuje da bo mu trajal 20 let a se ze po parih letih zacnejo pizdarije!
Vsi danasnji termometri navidezno lazejo. Evo zakaj: Na zunanje senzorje vpliva veliko dejavnikov in ne samo temperatura zraka. Iz okolice na le tega vpliva tudi topel zrak iz motorja, mogocnega snega na senzorju (ce je ta pod vrati) dezja, zraka v tunelu.... Zaradi vsega tega so senzorji narejen z zamudo. Tako da pri dokaj hitri spremembi temperature ne reagirajo. in kazejo koliko toliko pravilno vrednost. ce je ta zamuda predolga potem je res treba zamenjati senzor ali potni racunalnik (mogoce ga samo kalibrirati) Najbolj bos siguren v pravilno delovanje svojega termometra tako da zjutraj ko prizges avto pogledas temperaturo na pravem termometru zunaj in koliko kaze v avtu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni problema, ti sam pojdi enemu izmed uporabnikov tega foruma v garazo pa si dol trgaj kolk hoces
jst nimam, sorry
voli vas Don
_______________________________
Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !
Povezava za deljenje
Deli na druge strani