Priklopit telefon na kabel se navadi? tako kot pripet varnostni pas preden obrne? klju? ali stisne? tipko start.
Enako se navadi?, da ga vedno vzame? s sabo in ne ostane v vozilu.
Meni je ABC (Always Be Charging) nujen, ker telefon (S7) kratkomalo ne zdr?i celega dne brez polnenja kadar ni dan za birokracijo in sem ve?inoma v pisarni.
Jaz se ?e odlo?am. Najbolj me moti, ker na HUDu izgubim navigacijo potem...
Se ne spomnim kaj sem v to temo pisal ?e sem.
Android Auto so mi vgradili na prvem rednem servisu Januarja.
To da ni HUD navigacije je minus. Je velik in edini resen proti.
Ampak dobi? gmaps z vsemi njegovimi prednostmi.
Za glasbo uporablajm izklju?no Deezer tako da ne vem kaj dosti kako je z drugimi podprtimi zadevami. Sem sicer nekaj posku?al in se ne spomnim nekih te?av. Radia ne poslu?am, ker mi gre ?vek in predvsem reklame na ...
Nimam pa zadnje verzijr AA na telefonu ker SLO ni podprta in zadeve ne poka?e v storu in je pa? treba ob?asno updejtat. Enkrat junija ga je ena verzija nekaj ?pi?la in sem ?el nato malo nazaj. Nato pa nalo?il novej?o in spet vse ?pila oz. je precej bolje, ker si zapomni ve? pozicij kot si jih je prej. Recimo ali je bil Deezer aktiven in ponudi za?etek predvajanja tudi ?e je bil dizer vmes izklopljen na telefonu.
Minus oz. bolj bug fi?er je, da namesto na zadnjo poslu?ano DAB postajo, ko ne priklopi? telefona vr?e na FM.
Cena ni huda ampak misim da kdorkoli si bo zadevo dal not bo uporabljal, ?e nni povsem iz analognih ?asov. Res pa je treba imet tudi aktivno kartico z navigacijo, da ka?e omejitve hitrosti na HUD-u.
Odkar so radarski tempomati s sposobnostjo delovanja od 0 km/h naprej je "kva?ka" neumnost!. Seveda, ?e finance dopu??ajo ta fi?er. ?e ne dopu??ajo ja veliko bolj smotrno pogledat za kakim rabljenim in ne novim plehom.
Sem tam leta 2016-17 gledal proti elektriki. A ker je hrbet rekel menjaj avto takoj in sem se odlo?il za novega mi je spremljanje elektrifikacije osebnega cestnega transporta trenutno zanimivost.
Sicer precej redno spremljam prigode norve?ana Bjorna, ki je ?e najbolj objektiven od vsega kar sem na?el na spletu v tej sferi neglede na to da v praksi ?ivi kot promotor Tesle saj je skozi reklamne programe zaslu?il ?e kar nekaj njihovih vozil (?e ga kdo ne pozna).
Naj bi imela navigacijo na kartico, samo mi je tip tam rekel da brezveze da to kupujem ker bo imel Android Auto/Carplay.
?isto nov model 2019 ?akam. (In ja, sicer ne vem koliko so nas nategnili, ampak takrat ko sem kupovala - september/oktober, se ni dalo ve? dobit in naro?it stare verzije, (razen ?e si kupil seveda iz zaloge), tako da smo takrat naro?ali 2019 - za januar/februar dobavo ni bilo ve? "prostih" naro?il, tako da smo naro?ali za feb/marec).
Hvala za linke in info, sam mislim da je najbolj? da po?akam da dobim avto pa pol probavam toplo vodo odkrit hehe Predvsem ?e pravite da bo nova navigacija, software itd ...
Hvala vsem zaenkrat. Javim ko dobim avto!
?e ho?e? da na HUD pi?e omejitve hitrosti mora? imeti aktivno Mazdino navigacijo. ?e ho?e?, da na HUD pi?e navigacijo je treba delat prek Mazdine navigacije. So to z novim letnikom spojili z googlovimi mapami prek AA oz. CP?
Je pa AA pravi balzam za glasbo s telefona v primerjavi s klasi?nim BT. Zadeva dela skoraj tako kot mora. Nekaj nelogi?nosti in omejitev je ?e a se da ?ivet. Moti, da je dolo?ene zadeve treba recimo v Deezru ?e prek telefona nastavljat. Googlova navigacija pa je v primerjavi z vgrajeno veliko bolj enostavna. Edino velik minus je, ker ni projecirana na hud.
Vse lepo in prav ampak sam v tem jaj?ku ne morem naredit 30 k letno tudi 5 k ne. Hrbet mi ne pusti vozit se v avtih teh gabaritov.
Cena te kone je visoka. Kdor gleda trenutno v smer EV bo kupil TM3 in ne tole. Morda Kia E-niro. 10K kredita zraven, ?e ni na ra?unu ali po?akat, da bodo morali naredit tudi modele z manj opreme.
EV-ji z realnim dosegom 350+ km so za SLO sigurno OK. Je pa dejstvo, da jih ni za dobiti in ?e nekaj let ne bo baterij zanje. Kalifornijski elektrodistributer gre sicer v bankrot a tam je ideja solar na strehe baterije v kleti. Sposobni so pokupit prakti?no desetletno proizvodnjo accujev. Eni smo menjali zaradi razli?nih zadev malo nazaj in bomo veselo u?ivali v dizlu dokler ga bodo ?e hoteli registrirat. Zaradi ekomanije se jih prodati itak ne bo dalo. ?e bi bil pred letom v prihodu nek sredni SUV bi ga ?akal. Ker ga ni se je na?el ustrezen traktor.
Ko se bo EV prodalo prek ??50% pa pride tro?arina in bo kljub verjetno ni?ji proizvodnji ceni cena vsaj taka kot je danes.
Koliko slovencev letno dela 30k? Kjer se sam gibam smo pod 10k v veliki ve?ini. Ve?ina blji?e 5 k. Za 30k Kono. ahja. Dam raje skozi leta 15 k zraven arabcem namesto kolikor pa? je trba za lignit.
Znebi se kva?ke. Ne bo ti ?al dodatnih ? in nekaj ve?je porabe!
Nenazadnje je avtomatik z radarskim tempomatom ?ista poezija.
Ve?inoma se cijazim lokalno od vasi do vasi, od semaforja do semaforja ve?inoma z vklopljenim radarjem. Le malokrat je fura 50+ km kar seveda vklju?uje tudi avtocesto. Poraba po BC 7,7l /100km. Koliko la?e ?e nisem ra?unal.
Vsak dodaten sklop seveda prinese mo?nost okvar. Ampak, ?e bi na to gledali bi ?e vedno vozili P126 in katrce in jih "?raufali" v doma?i gara?i.
V hudem sne?enju je "problem". Je pa? treba malo spucat kot je treba spucat navaden ?aromet, ki je sicer nekoliko toplej?i in sneg bolj zdrsne. Sne?i pa v SLO kolikokrat? 5* na leto ali pa ?e to ne. ?e nisi primoran iz na cesto se lahko po?aka tistih 5-10 ur.
Zelo hitro pa v sne?enju neha delat radarski tempomat, kar je pomoje bolj problemati?no, kot nekaj snega na lu?eh in njihova zmanj?ana svetilnost za nekaj 10%, v lu?i razvoja in aplikacije avtonomije v vozila...
To je podobno kot s TV-ji. So pametovali kako en curc bodo plazme ?ez 4-6'+let. Morda je ta v katero gledam res zgubla neakaj svetilnosti??? Pravim morda. Opazim ne. Furam jo kot PC monitor od leta 2011. To naj bi bil najve?ji greh. Slika je ?e vedno bolj?a kot na novodobnih ekranih gornjega ranga v trgovini ?eprav kot re?eno ve?inoma ri?e stati?no sliko. Famozni vtis slike se je po par letih povsem unesel. V za?etku se je pri ve?urni uporabi recimo browserja poznalo nekaj izstopajo?ih gumbov.
Nekako pri?akujem, da bo ?ez cca. 10 let adaptiv LED na avtu ?e vedno krepko bolj?i kot klasika ali xenon. Ves ta ?as pa bom imel pred sabo optimalno osvetljeno. Zna pa bit problem, ?e dejansko ena odleti. Verjetno bi bilo treba menjat obe??? Se bo pa? kak rabljen kje staknil...
?e nebi sprejel rizika okvar uporabnih novodobnih fi?rov, bi kupil "da?o". Po drugi strani mi je ostalo par 10k? ker nisem kupil krepko precenjenega "doj?e vagna".
Zadeve v serijskih proizvodih so tako sprojektirane, da se ne morejo uni?iti. Vsaj smele se nebi. Itak pa je ve?ina ali pa kar vse kar obstaja na podro?ju cestnih vozil AC in ne DC kot je recimo vitla. Imajo pa tudi vgrajene varnostne fi?re. Zelo verjetno pa bo? kupil EV, (ga ne bo?), ki nima zmo?nosti vle?i 1300 KG prikolico. Marsikateri dana?nji EV sploh nima homologacije za vleko.
Glede preobremenitve EV-ja se morda spla?a pogledat kak video priganjanja Tesle X po nem?kih avtocestah. Ali kar zadnji video, ko je Nisana 200 malo preve? ti??al (link spodaj)) in je imel nato cel dan te?ave s pretoplo baterijo.
MImgrede, v?eraj je pogruntal, da je en "EV Pipistrel" fr?oplan tudi na Finskem. Norve?kega je predstavil pred nekaj meseci...
Kdor ga ne pozna: Tip je za moje pojme No. 1 promotor EV-jev na netu. Je "z razlogom" ?isto not padu a je kljub temu realist. Mene je prepri?al, da to ob moji rabi avta EV ?e zlepa ne bo zame. ?eprav mi je elektro pogon kot tak super re?itev. Na dvori??u je prek 15 let elektro vili?ar, omislil sem si EV UTV za po terenu v okolici doma?ije (res super zadeva sicer s svin?enimi baterijam a z njim ?al ne more? dale?, free ture odpadejo), kak elektro skuter se tudi najde... Ampak avto zaenkrat ne pride v po?tev. Morda, ko se bom tega v podpisu naveli?al; 10+let je plan rabe.
Sem bil pred par leti precej odlo?en, da z menjavo avta po?akam dokler ne bo nekaj uporabnega za ?e sprejemljivo ceno v segmentu EV od kje pri?lo. Elektri?na zadeva je pa? zelo enostavna za upravljanje in tiha ter ne smrdi. Filozofija polnenja accujev mi pa glede na delovni vili?ar in zadnja leta UTV tudi ni tuja. Je pa preve? neznank glede rabe avta 10 + let. Neglede na prevo?ene km bo accu hin. Tako je dilema omenjena v eni sosednjih tem, ?e crkne (draga) LED lampa na vozilu precej nepomemben problem, ki se bo pa? re?eval, ?e bo slu?ajno treba. Baterija bo z leti sigurno fu?.! Jah svetijo pa ti prilagodljivi LED fenomenalno v primerjavi s klasiko.
Kar se vitle ti?e. Na UTV-ju imam 2500 kg 48 voltno vitlo. Accuji so pa? tako vezani, da dajo ven 48V DC in je bilo treba dat gor 48V original. Sem ?e marsikaj vlekel pa se nikjer na vodih ni? ne pozna v primerjavi z vitlo, ki sem jo imel na prej?njem ATV-ju kjer se je kar konkretno grelo ob malo dalj?i rabi. Se v?asih kak hlod, veje, grm ali kaj podobnega vle?e, ko se mi ne ljubi iti po traktor...
Skratka "lajtngo" ima? pre?voh za mo?, ki jo vitla ima oz. je za rabo le nekaj (10) sekund in nikakor za stalno obremenitev.
Nisem trenutno iskal a v zadnjih mesecih lani se je po netu ?u?ljajo, da je zadeva zelo zelo blizu? Verjetno le forusmska rekla kazala?
Pri tem se mi sicer najbolj problemati?en zdi prikaz omejitve hitrosti na HUD, ki rabi brati karto s kartice, ki mora sicer brez aktivnega vodenja biti aktivna v ozadju in po drugi strani ob uporabi aktivne zunanje navigacije to prikazati na HUD Je to ena od te?av ali so vzroki, da Mazda ne spusti Androida na displej drugje?
Sicer zadeve ne pogre?am. Zelo verjetno pa bi uporabljal, ?e bi bila mogo?a. Google je za navigacijo bolj enostaven za uporabo kot "original".
Je res ve?ini OK privzeto voklopljen "I-stop" oz. kakorkoli zadevo imenujejo pri posameznih znamkah in dnevne lu?i le spredaj? Zadnje pa se vklopijo ko,...?.
Sem ?e nekajkrat plesal s kombijem po avtocesti, ker je bil spredaj avto brez lu?i. Hitrost sicer nikoli ve? kot 50, ker druga?e bi se slabo kon?alo. Je pa lilo kot bi se oblak utrgal in kako zrnje ledu vmes. Vozilo spredaj seveda brez vklopljenih zadnjih lu?i, ?eprav so bili vsi pogoji tudi za uporabo meglenke.
Moti me, da je premalo stvari nastavljivih. Prakti?no vse gre prek ra?unalnika.
I-Stop mi je v 70% mote?. Zadeva je uporabna edino na semaforju, ?e ne pripelje? nanj manj kot 10 sek pred zeleno. Vse ostalo je v ve?ini situacij kar nekaj. Se rine? v "kavbojskem" slabo preglednem kri?i??u in stop. Dodatna sekunda je kar sitna v?asih. Sploh zaradi ob?utka. Verjetno se bom navadil zadevo izklapljat isto?asno s pritiskom start gumba. ?koda da ni stikalo na isti strani.
Kar se prtla?nika ti?e pa bi mi bilo logi?no in uporabno, da ga odpira, ko se vozilo premika manj kot recimo 10 km/h ali 7 kot je nastavljen Touch. Touch postavljen visoko in gumbi na sredinski konzoli mi je zelo v?e?na re?itev. Dol med volan sploh ni treba gledat. Potrebne informacije so na HUD, ki je skoraj na isti vi?ini kot LCD.
Sopotniku uspe vse ?tiri smernike vklopit, ko ?ari po srednji ra?i za vstop zraka. To stikalo bi tudi lahko bilo nekje bolj pod volanom.
Suma sumarum pa sem vse bolj sem prepri?an, da sem na?el optimum znotraj tistega kar sem iskal. Je pa prakti?no pri vsakem tehni?nem izdelku manj ali ve? fi?rov, ki uporabniku niso ravno optimalni.
Meni je zaspanost prilagajanja na nastavljeno hitrost kar glavni minus CX5 zaenkrat. Poleg po defoltu vklopljene "EKO pogruntav??ine" i-Stop.
Moti me ?e, da ne morem s sede?a vrat prtla?nika odpret dokler je motor vklopljen. Pa? nekoga spusti? ven pred vrati hi?e/trgovine,... in mu odpre? prtla?nik, da pobere ven... nato pa parkira?. Se da to izklopiti?
Prilagajanje nastavljeni hitrosti v spominu oz. ?e nastavi? s tipkama je nastavljeno kratkomalo preve? zaspano. Sicer v splo?nem uporabno a pospe?uje in zavira (ko seveda ni ovire na radarju) preve? "nedelsko". Folk je kar mal ?iv?en za ritjo, ko se ne dotakne? gasa in gre? po kri???u iz recimo omejitve 70 nazaj na 90 ali iz 50 na 70 "s tempomatom". Zadeva resda ni temu namenjena ampak uporabno (no precej tudi za lenobo podpirat) pa je. Manjka funkcija za potrditev nastavitve hitrosti tisti prebrani iz navigacije oz. iz kamere - znaka.
Se da to odzivnost kaj nastavit ali je zadeva zacementirana tako globoko, da ni niti (neuradnega) dostopa oz. se ne sme tikati zaradi xxxyz razloga?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Priklopit telefon na kabel se navadi? tako kot pripet varnostni pas preden obrne? klju? ali stisne? tipko start.
Enako se navadi?, da ga vedno vzame? s sabo in ne ostane v vozilu.
Meni je ABC (Always Be Charging) nujen, ker telefon (S7) kratkomalo ne zdr?i celega dne brez polnenja kadar ni dan za birokracijo in sem ve?inoma v pisarni.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani