Še enkrat googlam in... pojma nimam več. Težko je dobit mere prtljažnika na isti strani za oba avta. Mogoče sem ravno zaradi tega zajebal, ko sem nazadnje to gledal. Tko da evo, grem v petek/soboto oba sprobat, če najdem v ljubljani in bom zmeril.
Še tu se malo potrudi, če te že tako zanima delovanje asistenčnih sistemov 😁
Ekola, danes sem si vzel čas za mazdo, torej ima prevoženih 107000km in sem sčistil sesalne kanale in ventile (kdor jih ni pa je okoli 100000km naj to naredi ker se je kar nabralo na njih, opazam da ni vec tiste mikro cukanja ki je vcasih bil znacilen za mazde pri konstantni voznji, prosti tek je doooosti bolj mehak in miren, vglavnem priporočam vsakemu). Menjal sem hladilno tekocino, napenjalec (original je od ine, na eni strani je znak mazda na drugi pa ina, hvala bogu sem kupil od ine po priporočiku @Brane hvala), menjal oba jermena (gates), menjal svečke (prva menjava je bila na 80000, sedaj pa na 107000km), filter klime, zraka, olje je bilo menjano cca1000km nazaj, menjal čep na radajatorju ker je bil malo rjav, sedaj septembra bom na dvigalu se menjal olje v menjalniku in avtek je v nuli tuto kompleto od bremz, menjalnika, motorja, zascito proti rji, klima, guma vseee 🙂 . Aja še časovni razpon začel sem malo pred pol šesto zjutraj konačal pa malo pred 14h, lepo laganini in tak kot mora bit.
Se strinjam glede prostega teka, po čiščenju deluje bolj mirno. Sem pa imel po posegu občutek, da ima avto manj moči. Pa zgleda, da je bilo potrbno nekaj vožnje, da se "stvari kalibrirajo". Me zanima, če se bo po čiščenju in novih svečkah kaj poznalo na porabi? Sem premalo prevozil in v preveč različnih pogojih, da bi lahko podal objektivno oceno. Ampak se mi zdi, da bi lahko bilo par decilitrov manj
Kar se tiče rednih servisov - vse OK, razen da se je bilo treba potruditi, da sem lahko prinesel "svoje" original olje.
Ko je bilo treba kaj uveljavljat v garanciji pa nisem bil zadovoljen.
Ko je hreščal zvočnik (Bose v armaturki) tega niso slišali, pa sem se kregal dokler ga niso menjali.
Ko je pokalo v pedalu sklopke so zadevo rešili z "WD40". Seveda sem se vrnil čez en teden, pa čez 14 dni spet. Dokler le niso menjali (ne vem več točno česa).
Zatikanje prestav (na obeh trojkah) so zaznali, ker so dobili oba avta za par dni. Rešili pa niso nič, izgovor je bil celo, da se more menjalnik še "ulaufat" - JA SEVEDA! Avto je imel že 115 000km. Smo potem po nasvetu strokovnjakov na tem forumu (še 1x hvala ) v obeh menjali z Redline oljem (tem, ki ga baje zadnje čase ni za dobit v SLO) in so se zadeve čudežno popravile. Že par let ne pomnim, da bi bilo zatikanje pri prestavljanju.
Uvertura pa je bila, ko sem se prijavil na testno vožnjo (v živo v salonu), ampak do testne vožnje sploh ni prišlo. Zato sm pač kupil rabljeno trojko
Za ostale trojke ne vem, vem pa da M3 lim. 2.0 /120 KM so sestavljene v Mehiki, to se vidi iz VIN številke in tudi pri nakupu avta so mi to povedali... 😉
Drži, Mazda 3 BM/BN bencinarji 1.5 in 2.0 so made in Mexico.
Sicer pa velja:
"VIN starts with J = Japan
VIN starts with 3 = Mexico"
Mi zna kdo povedati kaj moram narediti na svoji Mazdi?
iStop uttipa, pa rumen trikotnik gori.
Baterijo v kljucu sem zamenjal. Sumim akumulator?
Akumulator
Jaz sem menjal z: Varta N65
pred 21 urami je Jaka32 napisal:
Akumulator imam še prvi, avto je 2017 letnik. Mogoče je res že čas za novega. Mi lahko priporočate katerega moram kupiti? Avto je Mazda 3 limuzina, 2017, 2.0, 88 kW.
Te lučke so se mi zdaj začele pojavljati, mogoče 1x na 14 dni.
Sem opazil da mi tudi avto včasih ne zaklene, ko grem stran od njega. Nevarno, da ne pogledaš, če pustiš denarnico notri pa ti jo kdo ukrade. Upam da je tudi tukaj razlog slab akumulator. Ker baterije v ključih sem menjal pred kratkim.
Drugače pa najlepša hvala za pomoč, @NevLado in @Bini.
Nevarno in nespametno je kadarkoli pustit denarnico v avtu
Jaz sem leto dni nazaj dal podobno zaščito pri tri krone. Ko sem imel prvi tehnični spomladi se je mojster, ko je pregledoval podvozje kar malo šokiran čudil in iz kanala zakričal, da ne more verjet, da je Mazda brez rje in me hvalil, da je kaj. Rekel je, da je videl Mazde rjave po podvozju že pri 2h, 3h letih pa sem po tem tudi sam skoraj zakričal, da ne morem verjet.
Tako, da za Mazde zaščita podvozja ni slab poseg. Jaz jo bom letos peljal še 1x na pregled, če bo potrebno še kaj pošpricat. Dal sem pa 90€.
Sploh tiste 2, 3 lete stare je vidu na tehničnem, ko se lastnik odloču mal prej prit na obisk 😁
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ker je od brata, mi ga posodi zastonj.
Sicer pa so nekje 5-6€ na dan
https://www.kufer.si/sl/izposoja
Povezava za deljenje
Deli na druge strani