Nebi rad dra?il pa vseeno vpra?am, ?e se pravilno spomnim sem jaz bil ednini butec ki ni navdu?en nad teko?o fazo LPG ?
Le zakaj cuka pri bolj praznem tanku, ker nima dovolj tlaka - oziroma nima konstantnega tlaka.
To se pri "navadnem" LPG sistemu ne more zgodit, oziroma se zgodi ko je povsem prazen in takrat samo preklopi na benz in tera? dalje.
Druga?e pa meni po cca 28 kkm prevo?enih na LPG nisem imel niti ene same te?ave, s hrva?kim plinom sem vedno naredil vsaj 50-100 km ve? kot z na?im, natankal sem ga do decilitra tolk kot pri nas. Sedanji lastnik je vesel ker se vozi na 8,5 litra LPG in nobenih te?av, prej je imel dizla in je rekel da ga stane malenkost manj kot dizel, skupaj z vzdr?evanjem.
Resni?no ne ?elim dra?iti, me pa dejansko zanima, kaj ti je mojster ki ti je vgradil rekel ko si mu povedal kaj se dogaja ?
---------------
Nebi rad dra?il pa vseeno vpra?am, ?e se pravilno spomnim sem jaz bil ednini butec ki ni navdu?en nad teko?o fazo LPG ?
>>Pravilno se spomni?,res edini butec, ki je imel neke pripombe in ni? konrektnega povedal.
?e si vedel kaj pametnega razlo?it na to temo, bi bilo dobrodo?lo,tako pa... je ?lo papa
Pa no?em dra?it ,res ne..
Le zakaj cuka pri bolj praznem tanku, ker nima dovolj tlaka - oziroma nima konstantnega tlaka.
>> Tu zna bit problem...vendar ni logi?no! Sistem ima, enako kot bencinski , ?rpalko, ki dostavljka teko? plin na injektorje ,
ti porabijo, kolker rabijo (preve? ) ,vi?ek se po povratnem vodu vra?a v tank..
Tlak naj bi bil torej konstanten ,neglede na razmere ,polnost tanka ,zunanje teperature, kajvem ?esa ?e..
Po teoriji .
Praksa je ?al druga?na.
Bistvo problema je bolj verjetno v ra?unalni?ki kontroli vsega dogajanja...ki je ni, oziroma, plinski sistem nima lastnega ra?.
(kot je obi?ajno za klasi?ni sistem) temve? ga nadzoruje originalno ,bencinsko programje...
Lastne pameti ima menda samo toliko, da preklopi na plin, potem pa dalje krmili ra?. od mazde.
Lastnosti plina in bencina pa menda le niso v piko identi?ne
Torej je pri?akovati ,da motor v mejnih pogojih, ob speljavanju ali recimo redline obratih, ne more enako
delovati na plin kot bencin.
Mogo?e plin ob nizkih temperaturah rabi ,nekoliko druga?en timing vbrizgavanja, ki ga bencinska pamet ne pozna in evo ..
tu je moj problem..!
To se pri "navadnem" LPG sistemu ne more zgodit, oziroma se zgodi ko je povsem prazen in takrat samo preklopi na benz in tera? dalje.
Druga?e pa meni po cca 28 kkm prevo?enih na LPG nisem imel niti ene same te?ave, s hrva?kim plinom sem vedno naredil vsaj 50-100 km
ve? kot z na?im, natankal sem ga do decilitra tolk kot pri nas. Sedanji lastnik je vesel ker se vozi na 8,5 litra LPG in nobenih te?av, prej je imel dizla
in je rekel da ga stane malenkost manj kot dizel, skupaj z vzdr?evanjem.
>> Ja ,to bi si tudi jaz ?elel..
Resni?no ne ?elim dra?iti, me pa dejansko zanima, kaj ti je mojster ki ti je vgradil rekel ko si mu povedal kaj se dogaja ?
>>Ravno smo spet v kontaktu, zmenil smo se ,da ?e tank odprejo in pogledajo kaj je not.
Tega do sedaj ?e niso naredili.
Menda ga dobijo od proizvajalca kompletnega ,zape?atnega, z vgrajeno pumpo,vsemi priklju?ki in se ob monta?i z njim sploh ne ukvarjajo..!
Sva?ta..
Evo, po?asi si tudi sam nabiram neko znanje ,sicer hardway,z izku?njami na lastni ko?i ,pa vendar.
Naslednji? dam vgradit klasiko ,ko jo vozim eno leto, bom pa ?e znal kaj odgovorit na tvoje vpra?anje spred dobrega leta..
Glede znamke sem se ?e odlo?il (D ali GY) imam pa en drug problem.
Na avtu so gume dimenzije 195/50 R15 in kolikor sva gledala pri jures-u v homologacijskem karton?ku, je to edina R15 dimenzija. Jaz imam idejo, da bi dal gor 185 ?irino (za pozimi se mi zdi bolje, da je o?ja guma), z ve?jim presekom (60 ali 65).
------------
Za mexi 5 druge generacije je po?egnana tudi 185/60 - 14 ...to jaz vozim pozimi.
Sem pa prve zime imel celo 175/65 - 14
Slednja seveda ni v homologaciji, je pa za v sneg res narbol primerna..
avto pa je zgledal na ozkih radirkah kot pripravljen za finski rally
Da bi pa basal 185/60/ celo 65 , na 15 colske feltne !?
jaz sem enkrat sel celo 190 (obcutek je takrat kot da gres 380)...drugace pa vse nad 120 je neznosno...
pa tudi ni poanta, da se peljes tok hitro..mx-5 se mi zdi, da je narejena za uzivancijo do 80-100km/h
sej moci tud nima (moja je 1.6) in je cist zalostno, ko po npr. vrhniskem klacnu ne gre nikamor...pa saltat moras skoz, nad 4000rpm zacne vlect sam takrat je hrup motec, skratka ko peljem mx-5 avtomatsko dam v "cruise mode"
potem se vsedem v mazdo 6 pa se mi zdi, da vozim raketo
Adejno , ?altat mora? skoz ?! Pol pa mexi ni zate..
Lej s takim ?lovekom se ne da komunicirat, postavi? mu vpra?anje pol pa se sekira in podobno, samo mene je zanimalo ?e ve zakaj je malo takih sistemov. Cena me ne gane, me pa vseeno zanima kolk sedaj pokuri? manj in koliko je stal sistem, kaj si dobil za te ??
Tebi zalaufa direkt na LPG ?
Od kje imam informacije naj te sploh ne skrbi, verjemi mi pa da sem se pozanimal o tem in imam neko svoje mnenje o teh sistemih, ker me ?udi da je teh sistemo zelo malo pa niso nevem kako novi, kje je problem ?
Lej s takim ?lovekom se ne da komunicirat, postavi? mu vpra?anje pol pa se sekira
in podobno,
++Vpra?aj kaj pametnega ,pa bo? dobil pameten odgovor,ne pa da ga vpra?a? ,?e se je vpra?al,
?e ve..
To pa je vpra?anje, res..
Za filozofske debate bom poiskal temu primeren forum, ?e me bo taka debata zanimala.
samo mene je zanimalo ?e ve zakaj je malo takih sistemov.
++evo,?e vedno ne ve..
Cena me ne gane, me pa vseeno zanima kolk sedaj pokuri? manj in koliko je stal sistem,
kaj si dobil za te ??
Tebi zalaufa direkt na LPG ?
++Da bi manj pokuril menda ni za pri?akovat pri plinu, alkako, menda raje ve? ?
V narbol?em primeru enako, trenutno pa mi ka?e BC kar dober liter povpre?ne ve?.
V?iga na benz in po 30 sek. preklopi na plin.
?1800, torej tristo ve? ,kot ja bila ponudba dolenjskega jeseni?ana za klasiko.
Kaj sem dobil.?
Ne veliko; eno frdamano te?ko 67litrsko kanto v prtlja?nik, ?tiri injektorje
,vstavljene v glavo (motorno ,ne mojo ) en regulator pritiska, eno ?rno ?katlo s ?ipovjem,
nekajmetrov cevi in dratov,priklju?ek za plin zdraven bencinskega lijaka...
and pribli?no that's about it ..
Od kje imam informacije naj te sploh ne skrbi,
++ne vem zakaj misli? , da me to skrbi... :ne vem:
verjemi mi pa da sem se pozanimal o tem in imam neko svoje mnenje o teh sistemih,
++verjamem na besedo..
ker me ?udi da je teh sistemo zelo malo pa niso nevem kako novi, kje je problem ?
jaz bi ocenil, da je to tam nekje ?tamperle na teh 11 litrov, sevede ?e je mo?ak natan?en. To pomeni, pri 50 litrih 5 ?tamperlovkar je cca 0,2 litra. (seveda nam v ?kodo). Ok, ni tok drasti?no kot ?e tanka? 62 litrov v 54 l tank, ?e vedno ap je to 25 centov na vsak avto. ?e je avtov 100, je to dnevno 250? dobro a ne? Pa po?akajmo kaj bo prineslo ostalo tankanje.
Jah natan?en.. bo? videl ko bo? sam to delal kolk si lahko natan?en z 10 litsko kanto v naro?ju ..
Vsekakor sem bil natan?en kolikor sem le mogel, milimeter nivoja gor dol je gotovo bilo.
?e vedno pa je vpra?anje koliko velik je bil moj liter... tako da... :ne vem:
Vseeno se mi zdi rezultat dober, moram re?i da sem pri?akoval vsaj dva deci manj..
In za tak manjko sem bil gotovo dovolj natan?en..
Da bi pa nameril vi?ek ,kakr?en koli , je pa utopija ,itak...
@ Jo?e G. ..Spil ga pa nisem ni?... vsaj bencina ne ,no...
Kar se ti?e bencina ultimax95, po dveh tankih je isto pri meni 7,5 kot prej z OMW 100, tako, da bom sedaj probal novo OMW 100Carrera pa potem vidimo kaka je razlika, ?e ne druga nekaj malega je v ceni, ker 100 je malo dra?ja od 95.
Tudi jaz ?e lahko re?em ,da zaradi novega bencina ni poraba ni? manj?a...
Sedaj, ko je spet normalna gu?va po cestah, je poraba kar lepo okrog 8,6-8,7..
pa se tehnicni pregled: vceri sel, mal grejo probavat izpusne pline (sploh ne gleda a je motor ogret a ne, nabija gas - dober, da vem kako to gre pa je bil motor primerno ogret) mal tko na hiter pocekira in to je to..
en za mano je mel sava eskimo S3 pa tud brez tezav naredil tehnicni pregled...
kaj je potem smisel pregleda? sam da dobijo teh 32 eur al kaj?
pa da ti unicijo motor (ce sam ne skrbis da je ogret)
Jaz vedno poskrbim ,da peljem dobro ogret avto na pregled...
ga zvrtim ,mau '?potnega ?altanja', ogrejem bremze, posebej ro?no...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
---------------
Nebi rad dra?il pa vseeno vpra?am, ?e se pravilno spomnim sem jaz bil ednini butec ki ni navdu?en nad teko?o fazo LPG ?
>>Pravilno se spomni?,res edini butec, ki je imel neke pripombe in ni? konrektnega povedal.
?e si vedel kaj pametnega razlo?it na to temo, bi bilo dobrodo?lo,tako pa... je ?lo papa
Pa no?em dra?it ,res ne..
Le zakaj cuka pri bolj praznem tanku, ker nima dovolj tlaka - oziroma nima konstantnega tlaka.
>> Tu zna bit problem...vendar ni logi?no! Sistem ima, enako kot bencinski , ?rpalko, ki dostavljka teko? plin na injektorje ,
ti porabijo, kolker rabijo (preve? ) ,vi?ek se po povratnem vodu vra?a v tank..
Tlak naj bi bil torej konstanten ,neglede na razmere ,polnost tanka ,zunanje teperature, kajvem ?esa ?e..
Po teoriji .
Praksa je ?al druga?na.
Bistvo problema je bolj verjetno v ra?unalni?ki kontroli vsega dogajanja...ki je ni, oziroma, plinski sistem nima lastnega ra?.
(kot je obi?ajno za klasi?ni sistem) temve? ga nadzoruje originalno ,bencinsko programje...
Lastne pameti ima menda samo toliko, da preklopi na plin, potem pa dalje krmili ra?. od mazde.
Lastnosti plina in bencina pa menda le niso v piko identi?ne
Torej je pri?akovati ,da motor v mejnih pogojih, ob speljavanju ali recimo redline obratih, ne more enako
delovati na plin kot bencin.
Mogo?e plin ob nizkih temperaturah rabi ,nekoliko druga?en timing vbrizgavanja, ki ga bencinska pamet ne pozna in evo ..
tu je moj problem..!
To se pri "navadnem" LPG sistemu ne more zgodit, oziroma se zgodi ko je povsem prazen in takrat samo preklopi na benz in tera? dalje.
Druga?e pa meni po cca 28 kkm prevo?enih na LPG nisem imel niti ene same te?ave, s hrva?kim plinom sem vedno naredil vsaj 50-100 km
ve? kot z na?im, natankal sem ga do decilitra tolk kot pri nas. Sedanji lastnik je vesel ker se vozi na 8,5 litra LPG in nobenih te?av, prej je imel dizla
in je rekel da ga stane malenkost manj kot dizel, skupaj z vzdr?evanjem.
>> Ja ,to bi si tudi jaz ?elel..
Resni?no ne ?elim dra?iti, me pa dejansko zanima, kaj ti je mojster ki ti je vgradil rekel ko si mu povedal kaj se dogaja ?
>>Ravno smo spet v kontaktu, zmenil smo se ,da ?e tank odprejo in pogledajo kaj je not.
Tega do sedaj ?e niso naredili.
Menda ga dobijo od proizvajalca kompletnega ,zape?atnega, z vgrajeno pumpo,vsemi priklju?ki in se ob monta?i z njim sploh ne ukvarjajo..!
Sva?ta..
Evo, po?asi si tudi sam nabiram neko znanje ,sicer hardway,z izku?njami na lastni ko?i ,pa vendar.
Naslednji? dam vgradit klasiko ,ko jo vozim eno leto, bom pa ?e znal kaj odgovorit na tvoje vpra?anje spred dobrega leta..
Pa ne dra?im, resni?no ne..
Ex......... M6 136 diesel , l.02
Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08
Forever.. MX5 1.6 , l.99
Povezava za deljenje
Deli na druge strani