Sej tudi z prvimi dizli je bilo kao ful narobe to,da so zaribavali.
Seveda tistim pacientom, ki nikoli v ?ivljenju ne dvignejo havbe in pogledajo nivoja olja. Tisti so seveda blatili mazdo po forumih.
Tudi pri skyactiv motorjih je bil problem le pri letniku 2013 zaradi slabe obdelave
gredi. Pozneje so to te?avo odpravili.
Ja in pa seveda so spet pacienti(kot pri vseh znamkah), ki ne poslu?ajo motorja in samo gasa-pali- gasi. Za take dizli zagotovo niso in bodo imeli probleme.
In ja so neuni?ljivi v pravih rokah.
nima? prav... res je da je treba nivo olja kontrolirat, dandanes bi to moral avto za ta denar biti sposoben sam, da voznika opozori, da je nekaj narobe, ?e preden pride do resnih po?kodb.
Kar se ti?e pa poslu?anja zvoka motorja pa, 90% uporabnikov ni mehanikov, in ne morejo vedeti, kak?en je pravilen zvok motorja, ?e posebej pri dizlih, ki so v hladnih jutrih ve?inoma robati in treso?i, ko se ogrejejo pa spet malo manj, ?e pa sedi? kot uporabnik v kabini, ki so dandanes relativno dobro zvo?no izolirane, pa sploh ne more? oceniti ali je kaj narobe, ali pa ne...
vse zgoraj na?teto je odgovornost proizvajalca do kvalitete lastnega izdelka in se nikakor ne more in ne sme prelagati na odgovornost uporabnika!
p/s: ?e najve?ja neumnost ki je zapisana v navodilih nekaterih proizvajalcev: "Poraba olja je lahko tudi do 1L / 1000km, in s tem ?e ni ni? narobe. Svetujemo vam, da pri vsakem to?enju goriva preverite nivo olja."
Katastrofa... ?e nekdaj so nekateri Renoji imeli prikaz nivoja olja v motorju, ne vem zakaj je to danes tak te?ko pri bolj?ih/novej?ih/dra?jih avtih...
M5 1.8 CW, poraba trenutno 7,7 do 8,2 primestne in mestne voznje, pa nikakor nismo nepremicnina... prehitevamo pa pac ne... zaenkrat cisto spodobno sluzi svojemu namenu
kaj ma? za probavat pri ceni.. gre? do prvega Mazda prodajalca, da po EuroTaxu preveri vrednost... za tole ?estico je tam okoli 15k ? (cca 44% vrednosti nove), potem pa doda? ?e malo nekaj poleg... jurja ali dva, in proda?, ?e ?eli? prodati...
fora je, da so gume na markerju... pa se mi zdi malo sme?no kupit letos nove letne... bi jih raje spomladi... ker cenovno ne bo ni? ugodneje, dobim pa staro gumo...
?e si recimo sebe posnel, ko si prehiteval na polni ?rti, ali podobno... in med bilo kak?no preiskavo ugotovijo tudi ta prekr?ek, in ?e bo organu v interesu, te lahko ?e za to za?ijejo...
do preiskave pa lahko pride recimo, ?e te policijska kontrola ustavi, in ima? vklju?eno kamero, ter snema? okolico, in ?e hkrati obstaja sum, da posnetkov ne bo? uporabljal zgolj za lastno uporabo (recimo da jih ima? namen dati na Youtube)...
Navkljub sivim luknjam torej lahko videoposnetke vedno uporabijo kot dokazno gradivo proti avtorju, bodisi zaradi prometnih prekrskov ki jih je sam storil, bodisi zaradi kadrov ki jih je posnel in vsebujejo tablice drugih vozil ali obraze oseb, torej varstvo osebnih podatkov - enako velja pri nas v Sloveniji.
ni crasha samo zato, ker sem bil pazljiv, pa sem jo (?ensko za volanom) opazil ?e prej, in sem predvideval, da ne zna, kaj pomeni utripajo?a rumena lu?... zaviral sem na polno, po kameri se to sicer ne vidi, je bilo pa blizu..
potem pa mi je gospa ?e mahala iz svojega vozila, ?e?, kaj si mislim... ampak... je bil verjetno vpliv polne lune
malo ljudi ve, kako se voziti, ko semafori ne delajo... pa da so v kri?i??u za take primere tudi prometni znaki...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
nima? prav... res je da je treba nivo olja kontrolirat, dandanes bi to moral avto za ta denar biti sposoben sam, da voznika opozori, da je nekaj narobe, ?e preden pride do resnih po?kodb.
Kar se ti?e pa poslu?anja zvoka motorja pa, 90% uporabnikov ni mehanikov, in ne morejo vedeti, kak?en je pravilen zvok motorja, ?e posebej pri dizlih, ki so v hladnih jutrih ve?inoma robati in treso?i, ko se ogrejejo pa spet malo manj, ?e pa sedi? kot uporabnik v kabini, ki so dandanes relativno dobro zvo?no izolirane, pa sploh ne more? oceniti ali je kaj narobe, ali pa ne...
vse zgoraj na?teto je odgovornost proizvajalca do kvalitete lastnega izdelka in se nikakor ne more in ne sme prelagati na odgovornost uporabnika!
p/s: ?e najve?ja neumnost ki je zapisana v navodilih nekaterih proizvajalcev: "Poraba olja je lahko tudi do 1L / 1000km, in s tem ?e ni ni? narobe. Svetujemo vam, da pri vsakem to?enju goriva preverite nivo olja."
Katastrofa... ?e nekdaj so nekateri Renoji imeli prikaz nivoja olja v motorju, ne vem zakaj je to danes tak te?ko pri bolj?ih/novej?ih/dra?jih avtih...
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani