Da nadaljujem glede napake RCM B1001 (sistem za nalet pešca). Danes je bila M6 pri lokalnem avtoelektričarju. Razlog napake je bil pregnit kabel na sprednjem odbijaču - zamenjal je odsek kabla.
Na dvorišču je bilo še kar nekaj Mazd - tudi ena CX-3 iz Kopra, ker na pooblaščencu niso mogli ugotoviti, zakaj zafrkava električna ročna zavora ....
Uvoziš lahko vse, rabljen ali nov avto. Je pa fora glede dajatev - če je star, ni treba plačati DDV. Kot star pa se šteje šele, če je star več kot 6 mesecev in ima več kot 6.000 km.
Smo se dogovarjali za tester, potem včeraj odprem sam, ker me je firbec matral, in v skladu s pričakovanjem je bil (vsaj) v konektorju problem - eden poln vode, drugi zelen od korozije. Kaj bi pokazal tester? Voda v konektorju?
To jim tudi danes sporočim, ampak, itak nobenega odziva. Pri Mazdi Slovenija - g. Vušniku sem se še pozanimal, kako bodo obravnavali tako napako in je bil na stališču, da je garancije konec. Čeprav obligacijski zakonik pravi, da mora za zamenjani del garancija teči znova.
Konektorja sem sedaj temeljito očistil, našprical s kontakt sprejem, vendar lučka še vedno blinka, tokrat po nekem vzorcu. 1x, potem pavza in potem 9x, potem večja pavza in nato se vse skupaj ponavlja. Mogoče je potrebno zadevo resetirati s testerjem??? Mogoče ve @miha20, kaj taka koda blinkanja aktivne havbe pomeni ???
A si bil v dvomih a si se prav odločil, pa si ga poklical za potrditev? 😜
A ti si ga imel?
Ne, sedaj imam problem z bencinarjem ... oziroma nima zveze s tipom motorja. Konektorji kablovja sprednjih senzorjev ... v garanciji so rešili, sedaj izven garancije pa se je ponovilo ... povzroča pa prižiganje lučk na armaturki ...
Včeraj preverim konektorja, ju odprem ... iz levega se je vlila voda, desni pa je bil zelen od korozije ... sem najprej mislil iti na Mazda servis, potem pa se vprašam, če si res želim še enkrat tako dobro popravilo ... 😢
Kar nekaj sem jih našel na forumu s podobnimi težavami. Tudi to je Mazda 6 - Made in Japan.
Sem ze parkrat napisov na tem forumu, ko sem jest delov 40k km letno, sem vprasov direktno na servisu dizel al bencin, mi je reku da nj kr bencinarja vzamem. Ce se dobr spomnem so se enemu na tem forumu to rekl, mislim da je bil @Janez007, nisem pa 100%, tako da me bo popravu ce se motim
Točno tako, danes sem po dolgem času spet poklical tega človeka, ki je leta delal na Mazdinem servisu ...
Pri meni so pod zadnjim zicom. Bil pa je Tucson hybrid, gasilci potrdili, ne pa kake oblike hybrid. Mislim da se tud na sliki se lepo vidijo znacilne dnevne luci tuscona ki ocitno niso stopljene
Nisem bral a pa je zdaj vsaj tako da dobis odobritev pred nakupom ali pa je se vedno da moras kupiti prvo s polno ceno pol pa mal trepetas a bos dobil al ne?
Tudi jaz nisem bral, sem pa sedaj pogledal vlogo in je obvezna sestavina:
Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo je v Uradnem listu RS, št. 73/2024 objavilo javni poziv za dodeljevanje nepovratnih finančnih spodbud za nakup električnih vozil pravnim osebam v Republiki...
Pri elektriki je problem tok, tu gre za take amperaže, da samo ena poddimenzionirana stvar ala kabel, čip, kondenzator, tudi hladilnik ki bi moral odvajati toploto, lahko naredi štalo...potem gre samo naprej.
Jaz sem štromar v osnovi in ni važna enosmerna, izmenična, tok je povsod tisti, če ga prevodnik ni sppsoben prenesti je rezultat samo en - toplota oz kar prokleta vročina. Kot si rekel ne zagori baterija, ta je zgolj posledica, vzrok pa nekje v vezju..
Saj dobro vemo kaj se zgodi ce naprimer šravfenciger al pa M kljič damo pomotoma med kleme akuja, to bo tako švasalo in se kadilo, da lahko tudi stopi ključ....korozija in vlaga delata svoje, potem se kak servis ppd kuzucem - hybride in ev definitivno ne bi smeli sravfati izven pooblascenga
Sem omenil da jaz vidim velik rizik v tem, upajmo da je vsaj toyota kot pionir v tem ma poštimano, še posebej po tem ko so meli tudi oni vpoklic na to temo......pred leti
Toyota said it is working on a remedy that would replace the battery hold-down clamp...
Jaz sem tud štromar, vsaj po papirjih. In enosmerni tok je glede požarov veliko bolj nevaren, kot izmenični, ki se sam ugaša oz=0 (ko se mu zamenja smer) 100x na sekundo. Električni oblok se pri enosmernem veliko bolje ohranja.
Uf, kdaj si pa to priložnost ujel? Enkrat, kar nekaj časa nazaj, vem da je bil na v Sloveniji, ko je obiskal rodne kraje svojega očeta. Takrat je tudi nekaj odpredaval na strojni fakulteti v Ljubljani pa še nekaj naokrog. Zame je bilo še malo prezgodaj v življenju. Danes ne bi zamudil za noben denar. Meni ena največji legend, glede konstruiranja splošno. Kot sem iz knjige in nekaj intervjujev uspel razbrati je bil izredno skromen človek, glede na to kar je v življenju naredil.
Ja sreča, očetov bratranec, je na stara leta iskal korenine in jih našel v Sloveniji. Potem smo imeli nekaj družinskih srečanj in je bilo kar nekaj priložnosti za pogovore. Julija 2006 je bil celo pri meni doma in pil irsko kavo ... razkomotil se je kar na otroškem fotelju ...
Ne boš verjel, daleč najbolj problematična stvar so električne napeljave, torej kabli. Se preribajo in evo iskre. Potem je pa skoraj vseeno, kaj je v bližini - obloge, bencin, kemija baterije ...
Nas so učil, da so to spoji.
Ja, če pomislim na serije Air crash investigation, pa je nekaj hujših letalskih nesreč res bilo posledica kratkih stikov vodnikov v kabeskih snopih ... tudi let TWA 800, o kateri sem imel priliko govorit z glavnim inženirjem razvoja B 747 J. Sutterjem, ki mi je dejal, da se ne strinja z rezultati preiskave - da ni moglo raznesti tanka zaradi kratkega stika.
Torej še najboljši strokovnjaki si kdaj niso enotni, kaj šele mi, ki skoraj nimamo pojma.
Ja, sestra rabi za cx30, piši na zs pa se zmenimo.
Ne prodajam, ga pa prodam, če si ga kdo res želi, za 20€.
Zadnjič me je nekdo tukaj, ki sem mu prijazno razložil delovanje, na koncu še kritiziral (ker mu ga nisem želel prodati za 15€). Ne dam ga za 15, ker ga načeloma ne prodajam. Če bi ga želel prodati, je druga pesem.
Ja res, vsake toliko časa se spomnim, da mi ležita 2 v avtu, nekajkrat smo ju uporabili, potem pa sem se naveličal na telefonu preklapljati - namreč ta škatlica si fino zapomni zadnji telefon in če se voznik zamenja, je potrebno nastaviti novega ...
Drugače je pa meni delalo vse super, žena pa je čez čas ugotovila, da ji je občasno nagajala telefonska povezava ... ona je slišala sogovornika, na drugi strani pa je menda sogovorniku pogovor prekinjal zvok ... Apple ...
Ne se sekirat, če ne na domačem parkirišču, ti ga potolčejo na drugih parkiriščih. Očitno preozko parkirišče, pa uporabniki sosednjega avta otroci ... skoraj nimaš kaj.
Take mini vdrtine lahko fino odpravijo mojstri za popravilo toče s palčkami, seski, ... meni so nekaj vdrtin pred leti na M6 in CX-3 za 20 € v Rožni dolini v Lj. - 20 minut.
Slika prikazuje ravnanje 2 dokaj ostrih vdrtin od vrat kombija (predpostavljam), odluščilo se je celo nekaj barve.
Tudi dizelska 2.2 bo brez problema naredila 400kkm, AMPAK moraš:
- menjavat olje na 10kkm
- počakat da se lepo segreje predno tiščiš + še takrat bit z njo nežen (če pogledaš videje, ki jih je @vzupan3 prilimov, tip v enem od njih razlaga kako se nabije pritisk v motorju ko je motor nad 3k rpm in takrat če ni vse tipi topi začne zabijat oljno črpalko)
- da se črpalka ne zabije moraš zamenjat podložke injektorjev takoj ko je možno + redno čistit saje, torej:
- ustrezno spucat sesalni kolektor in vse pri EGR-ju na vsake 100kkm
- potem imaš pa tu še dpf, ki ga ne smeš prevečkrat prekint med regeneracijo
Poleg podložk zamenjaš še tista 2 senzorja, ki so jih menjaval pod garancijo. Potem zamenjaš še injektorje, ki so jih tudi menjaval pod garancijo.... pa po možnosti fašeš še prvo serijo ki ima slabo zalito odmično in treba menjat še odmično. Pa loputica na turbinici in vse s tem povezano poleg...
Če se tega držiš, upam dat roko v ogenj, da bo motor šel brez problema veliko km. !!!!!!
Kjer pa so težave, so pa pri uvoženih avtomobilih iz tujine, kjer se je avte vozilo na lizing in se jih servisiralo po navodilih proizvajalca, torej na 20kkm ali pa še več... Ko se je posvetila lučka dvomim, da je kdo sploh pod haubo karkoli pogledou ampak samo vozil dalje pod malo večjem gasu, češ da se bo motor spucal. Če pa uvoziš bencinarja, so ga pa težko zajebal, pa če so se še tako malomarno vozili z njim. In tu so potem težave s to generacijo skyactiv-d motorjev!
Seveda imaš tudi primere v slo, tako kot moj kolega, ko je kupil novo 6ko, jo servisiral na 20kkm ker je to vse kot mora bit, pooblaščenci niso imeli pojma da bo sranje z motorjem na dolgi rok, potem so se pa začele težave pri 100kkm. Sedaj z vsem znanjem ki ga imamo o teh motorjih, ni šans da boš imel z njim probleme če se držiš zgornjega seznama.
In potem ko potegneš črto, a bi raje vzel G194 ali CD175 pomisliš še na to, da je AT bolj obremenjen zaradi večjega navora, sprednji diski (ki so iz papirja) so tudi bolj obremenjeni zaradi večje teže, se še prej zvijejo,...
Nevem no, vsak naj se odloči sam, motor ni slab če prevažaš polno familijo in je avto natovorjen do amena, ampak količina stvari, na katere je treba bit pozoren,,, ga ni servisa in stresa ki bi mi odhtetal navor tega motorja, da se bom tam tresu, kdaj bom avto ugasnu tudi ob teh 400 eurih ki jih na leto profitiraš z dizlom, boš vrgu za servise
Bolj objektivno bi težko zapisal to primerjavo, sploh ker sem tudi sam na začetku pred nakupom gledal CD150, ki mi je na testni vožnji dal precej mešane občutke
Lado daj povej, zakaj se je pri moji bivši CD175, kupljeni in redno servisirani v Lj, vse zabilo s sajami že pri 65.000 km, kmalu po 3-tjem rednem servisu?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
130 Nm
Povezava za deljenje
Deli na druge strani