nullSam imam dobro leto G-150 AWD MT , vozil sem pa tudi X-186 MT. Oba motorja sta dobra če se zavedaš, da je potrebno za bolj dinamično vožnjo motor malo bolj zavrteti. Pri cca 3200 rpm, kar je AC hitrost neke bistvene razlike v navoru in moči ter odzivnosti ni(sem) opazil.
Daj prosim ja, nisem še probal oz. vozil nobenega od teh dveh. Za lažjo odločitev, če bo naslednji avto zopet mazda.
O, to pa je odvisno od tega, kaj potrebuješ in pričakuješ od avta.
1. Za relacijsko vožnjo po AC tam nekje >200 km je 6-tka sigurno boljša, nižji in daljši avto s precej več navora (in tudi km pri vrtljajih pri dovoljenih AC hitrostih v 6. prestavi)
2. Za "lokalno" vožnjo (magistralke, regionalke ... ter tudi zasnežene ceste) je boljša CX-30 (je AWD)
Avta sta opremljena podobno (posebej LED Adaptivni žarometi so mi bili pomembni), tako da tu ni neke velike razlike, je pa res, da me pri 30-tki jezi, ker info sistem pri klicih ne prepozna predpone +386 ..
Poraba pretežno AC 130-150 km/h +1,5l/100 CX 30, mašina G150
Meni osebno je boljša (bolj primerna) 6-tka, če pa vprašaš ženo, pa 30-tka nima konkurence, tako da je jasno, kdo je zmagovalec 🙂
Pred Mazdo sem imel Citroena C-5 2.0 HDi, zadnji model in z njim v osmih letih prevozil slabih 350000 km. Ko sem ga hotel zamenjati za podoben avto, sem ugotovil, da so mi "ukinili" vse avte, ki bi jih imel. Zato sem presedlal na Mazdo 6 CD 150 in v slabih treh letih naredil cca 120000 km. Ko sem videl, da se tudi pri Mazdi dogaja podobno (ni več karavanov in dizlov) me je prijela rahla panika, pa sem kupil avto, ki je še nekako ustrezal mojim predstavam CX-30 (ljudje smo pač prilagodljivi). Tako, da se sedaj vozim s CX-30 (v enem letu ima dobrih 30000 km), 6-tka pa čaka v garaži, da jo občasno (kakšnih 10000 km/leto) odpeljem na sprehod in uživam.
Za rabljenega dvomim, da bi zdržal dolgo pri nas. Še če vzamem popolnoma novega, je po desetih, dvanajstih letih zrel za odpis...
Dejansko me zanima, kaj si našel s temi specifikacijami. Sodelavec ima podobne robne pogoje (4 otroke ...) in išče (sicer ne še tako intenzivno) tak avto, pa se je nekako že sprijaznil z avtomatikom; z ročnim je našel edino Forda Tourneo, ki pa mu ni najbolj OK. Sedaj pa je posvetil žarek upanja, tako, da če ni to državna skrivnost javi, kaj si našel...
Ravno prišel z offroad potovanja na bližnjem vzhodu. Avti vsi +3500 ccm (naš je bil 3800 pa je imel majhno mašino), bencin 60 centov, povprečna poraba na potovanju 18 l/100 km. Tako da mi je zdaj vseeno, ali je poraba 7,1 ali 7,3 l/100 km
CX-30 150G AWD MT (2022, prevoženih 25000 km) -- na dan slabih 200 km, 60% AC (130-150 km/h), 20% magistralka, 20% mesto poraba poleti 7,1 l/100 km, pozimi 7,3 l/100 km
M6 CD 150 MT (2019, prevoženih 100000 km) na isti relaciji in podoben režim vožnje poleti 5,7 l/100 km, pozimi cca 6,0 l/100 km
lahko opravljate izpit za avto kategorija B z avtomobilom, ki ima avtomatski menjalnik. Vse dejavnosti, ki jih morate opraviti za pridobitev izpita so enake kot pri vožnji z ročnim menjalnikom pri kategoriji B. Edina razlika je, da lahko po opravljenem izpitu vozite samo vozila z avtomatskim menjalnikom. Koda 78, ki označuje dovoljenje z avtomatskim menjalnikom je vpisana v vozniško dovoljenje.
Če želi oseba, ki ima vpisano kodo 78 (vožnja vozila s samodejnim menjalnikom) v vozniškem dovoljenju pri določeni kategoriji, voziti vozilo, ki nima samodejnega menjalnika, mora opraviti praktični del izpita na vozilu z ročnim menjalnikom.
Tole pišem bolj kot zanimivost in mogoče bo kdo vsaj šel preverit.
Dva dni nazaj, ugasnem avto in na zaslonu se izpiše key battery low. OK, avto star tri leta uporabljam samo ta ključ - big deal. Bom kupil v četrtek v Mercatorju skupaj s špecarijo za naslednji teden za te tri dni pa bom pač vzel rezervni daljinec, ki praktično že tri leta ni videl dnevne svetlobe.
V glavnem zjutraj lepo do avta, poskušam odklent in nič popolnoma nič. Tko nič kot ni bilo nič men jasno kako lahko na dveh enakih ključih pri tistem, ki je v uporabi baterija še deluje, tisti, ki pa je bil v predalu pa prazen. Ok vzamem redni ključ in se odfuram na šiht popoldne pa samo po baterije, da ne bo kake neumnosti.
Res, da 90% časa odklepam in zaklepam vrata z gumbom na vratih in ne na daljinca, ker nima odpiranja stekel z daljincem ga tud za to delo ne uporabljam. Daljinec pa več ali manj samo v primerih, če sem se zamislil in preverim ali ja avto res zaklenjen al pa da mi v temi lepo sveti. Drugi ključ je bil na miru pa se je brez vsega tega spraznil prej - a je kdo slučajno že opazil kaj takega. Edina razlaga bi bila, da je imel že od novega slabšo baterijo.
Ravno pred tednom dni zamenjal baterijo v rezervnem ključu, ki ga nikoli nisem uporabljal. Imam pa enak avto kot ti in isti letnik.
Alex se strinjam s tabo. Sam vozim 6tko na relacijskih vožnjah 300+ km ali kadar nas je več v avtu, ker je diesel navor res boljši kot bencinski. Za krajše vožnje v dvoje pa mi je CX30 Ok.
Moje meritve so bile narejene z app. na mobitelu, ki ni niti slučajno skalibrirana, tako da absolutne vrednosti niso merodajne, primerjava pa je po moje Ok.
Naredil meritvi, seveda v okviru natančnosti app. na mobitelu.
CX30 povprečje 69.4 dB, max 78.1 dB (vožnja preko dilatacije mostu)
6-ka povprečje 69.6 dB, max 79.6 (vožnja preko dilatacije mostu)
Meril sem v petek in ponedeljek na istem odseku AC dolžine cca 5km ob isti uri pri 135 km/h, da sem izključil vse ostale spremenljivke, kot je kvaliteta asfalta, temperatura ...
Zaključek; razlika je zanemarljiva in jo sam, kot sem že omenil ne opazim. To ni splošna trditev in velja IZKLJUČNO za mojo kombinacijo vozil in pogoji, pod katerimi se je izvajala.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Stanje napolnjenosti je
Povezava za deljenje
Deli na druge strani