Divjak Me zanima, kaj bodo meni rekli čez par tednov, mam 80k km in prve bremze.
Jaz sem menjal tam pri cca 90k (bi moral točno pogledat), ampak zato, ker so mi vsi rekli da če bom menjal samo ploščice bodo potem se še bolj zvili diski - imam original diske doma v škatli, praktično brez roba. Bi bili še za 90kkm fix.
No tudi z "novimi" zimmermann čutim da bo spet sranje.
Če je kdo interesent za Mazdo6 2013, dizel, sedan, bele barve, menda zgledno servisirana in v dobrem stanju, cena ugodnih 4000EUR, se obrnite na dr. Pelka.
Ej 360 baza je res top. Sem na zacetku mislil, da je to krneki, ampak dokler ne probas neves :D. Tamala je sicer ze prerasla lupinico in imam ze nekaj casa otroski stolcek (isto nuna), ampak sem bazo 360 obdrzal, ker je itq kompatibilna in je res zakon, ko dajes otroka notri in ven. Je vredna svojega denarja .
Sem pa recimo komplet vozicek nuna demi grow riveted + kosara za novorojencka in lupinico + vsi ostali dodatki k pridejo poleg prodal za 700€. Je bil pa res lepo ohranjen.
Evo to je super slišat iz prve roke - je pa tko, da je pri teh stvareh bolš mal drago opazovat kaj dela ob inštalaciji pa pol vidiš kje si
Jajaja sej so take cene, midva sva dala mislim da 640 za mix next? Isto komplet vse z bazo. Top roba.
Sva kupovala rabljeno, pa je bilo potem treba naredit par kompromisov - vseeno sem zadovoljen, dobil set z vozičkom vred za pol cene novega. Gospa prodala zato, ker bo imela dvojčke, pa jim nič več ne nuca. Je ponudila tudi Passata
Bom pa stolček verjetno kupil nov, pa da bo tist imel 360 nastavek.
Zamenjajte stare dotrajane sponke! Odlična 415-delna kolekcija avtomobilskih pritrdilnih sponk, ki so kot nalašč za vsakega mehanika...
Dobra cena
Tele mi zgledajo še najbl podobne, sam so na navoj, karkoli sm jih do zdj rabu so itak sam tiste 4 al kok jih je spodi ko sm menjaval olje v AT, pa sem lepo vn snel in dal iste nazaj
Postal sem lastnik CX-60 PHEV in dokler ne uredim vseh papirjev bi bil vesel kakih koristnih informacij.
@Jest oz. ostali, ki imate tega orjaka, upam da mi boste lahko pomagali.
Predvsem bi zdaj moral v garaži bloka narediti še polnilnico (nekako ne bi montiral samo vtičnice) pa me zanima ali lahko krmilim polnjenje baterije preko avta na daljavo ali moram nabaviti tako polnilnico, ki mi omogoča "daljinsko upravljanje"?
Videl sem, da lahko v avtu nastavim čas začetka polnjenja (in verjetno tudi konca), ampak v praksi si zamiljam, kaj pa če si v nekem trenutku zaželim vklopiti polnjenje prej, kot je nastavljeno v avtu. Ali to lahko naredim na daljavo (naložil sem si app MyMazda) ali bom moral stopiti do avta in to urediti?
Gledam tam 3,4 leta stare EV. Pač neko budget varianto, MX-30 se že prodaja za toliko star za okoli 15k npr. Pa v vsakem testu pohvalijo občutek v kabini in vozne lastnost. Kritizira se seveda doseg, katerega pa ubistvu ne rabim. Ker ima manjšo baterijo ni (pre)težek.
Delamo do 15k na leto. Večinoma regionalne/mestne. Doma ga lahko polnim, imam tudi predimenzionirano sončnico na strehi. Tko v površnem izračunu cca za dobrih 10k km povprečne porabe EVja pustim v omrežju.
To glede rentanja imaš verjetno prav, ker smo primorani v koriščenje dopusta v času šolskih počitnic, to bo sigurno najdražja tarifa (kot že za nastanitve in vse ostale storitve zraven..)
Sej dvomim da bom na koncu potegnil takšno potezo. Sam posvoje sem skoraj šolski primer, ko je EV smiseln.
Ja potem si dejansko kandidat za nakup česa takega
Jaz predlagam da ne gledaš MX-30 ker imaš pri 150kkm cca 8k stroška z menjavo baterije, baje da se tam enkrat automatsko zaklene
Ne, sedaj imam problem z bencinarjem ... oziroma nima zveze s tipom motorja. Konektorji kablovja sprednjih senzorjev ... v garanciji so rešili, sedaj izven garancije pa se je ponovilo ... povzroča pa prižiganje lučk na armaturki ...
Včeraj preverim konektorja, ju odprem ... iz levega se je vlila voda, desni pa je bil zelen od korozije ... sem najprej mislil iti na Mazda servis, potem pa se vprašam, če si res želim še enkrat tako dobro popravilo ... 😢
Kar nekaj sem jih našel na forumu s podobnimi težavami. Tudi to je Mazda 6 - Made in Japan.
Servisi so delani redno na pooblaščencu (sicer na 20k km) v Nemčiji, preverjeno v aplikaciji. CarVertical poročilo ne kaže posebnosti.
Razmišljam da bi avto odpeljal na pregled drobovja in laka, je najboljši za to Pelko ali pooblaščeni serviser v LJ? So razen standardnih Diesel EKO nevšečnosti (DPF, EGR, AdBlue) še kakšne drugi potencialni gremlini pri tej motorizaciji? Načeloma delam kar relacijsko vožnjo (2x 80km dnevno), tako da sem teh problemov verjetno prihranjen. Kako je s tistimi famoznimi podložkami injektorjev če do sedaj niso bili menjani?
Hvala in lp!
Pri teh kilometrih ti ne uide čiščenje sesalnega kolektorja, menjava olja v AT menjalniku, pa verjetno bo že aku kmalu fuč in motorčki v špeglih.
Če so servisi res bili narejeni na 20kkm, potem je za kupit, ampak vedi da so te mazde precej specifične glede visokih kilometrov, bog si ga vedi kaj bo pri 200kkm+
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@SpEkTr pejt v eno trgovino z autodeli pa naj ti da vse akuje k pašejo tej tvoji dimenziji za M6.... pol pa tist k je najtežji tistega vzami
Če pa nočeš komplicirat, naroči te Exide in to je to. Zdej si verjetno že itak par ur svojga časa vrgu v to
Povezava za deljenje
Deli na druge strani