Sreče, zdravja in uspehov vsem v novem letu 2022.🍾🥂
Zdaj pa k stvari ...ali kdo od lastnikov cx-30 opaža kakšen ropot nekje v B stebričku? Namreč, ko se peljem po naših super duper cestah slišim občasno nekje v v B stebričku (na obeh straneh) ropot pa ne vem kaj je, občutek imam kot da je konzola za nastavljanje višine pasu ampak še nisem čisto ugotovil...para mi živce, ker je ravno nekje v višini ušes 🙄. Sem pa opazil tudi, da imam na zadnjih vratih že malo rje 🙃, ko sem si avtomobil premazal s keramičnim premazom sem jo opazil...zanimivo je, da mi ne deluje kot da bi bila površinska...bom opazoval, upam, da ni kakšna takšna napaka kot je bila pri prejšnjih model ko so morali menjevati prtljažna vrata🤔...počasi mi bo še žal za svojo M3, saj je bila brez čričkov in rje 🙄...bom slikal tisti mali košček.
Dobrodošel v svetu čričkov. Težava, ki jo omenjaš je precej pogosta je pa lahko več razlogov kar pišejo po forumih: izsušeno tesnilo vrat, ropotajoč napenjalec pasu, drgnjenje plastike iz katerih je pokrit B stebriček ali pa kabel, ki gre iz B stebrička v zadnja vrata. Pri moji na srečo naredi samo sem ter tja posamezni klik, klik.
O težavah z barvami pri Mazdi sem prebral precej forumov, na FB obstajajo določene strani samo na temo težav z rdečo barvo. Probleme imajo vsi ne samo slovenske. Največ je težav z rdečo predvsem v smislu poškodb od kamenčkov, niso pa imune tudi preostale barve. Ponekod so jim po dveh letih barvali celotne avte. Nekateri zato nove avte zavijajo v folije in jih ščitijo s takimi in drugačnimi premazi. Podobno je z materiali v notranjosti, ki so zelo hitro podvrženi obrabi, da o škripanju na vseh koncih ne govorim. Neresno od Mazde, da se mora kupec ukvarjati s takimi zadevami. Moja rdeča se zaenkrat vseeno še odlično drži res pa še ni dala celotne ene zime čez. Na soncu so res vidni risi od avtopralnice ampak tak je bil že nov kjer so ga pač oprali in mene niti ne moti preveč. Jaz ga perem vedno ročno. Bo pa to najbrž prva in tudi zadnja Mazda pri hiši. Sedaj se še žena pritožuje na sovoznikovem sedežu nad obupno ventilacijo saj vedno od nekod hladno piha.
To sem rešil s peno zadaj za displeyem. Poka celotna trda plastika spodnjega dela armature ter pokrov predala. Lahko da so kaki kabli v armaturi. Na tujih forumih je tega vse polno ne glede na letnik. Ko se avto segreje na sreco vecino ropota izgine.
Zanimivo, pri moji cx30 je vse tiho razen žena, če sedi zraven..... 😉😂
Ja imam smolo da je prve tri kilometre cesta obupna in dokler se avto ne segreje (avto je zunaj pod nadstreškom) cela armaturka šklepeta. Ko je avto segret ni več tako hudo razen tisto rožljanje na stropu.
Jaz sem čez zimo raje izklopil zlaganje ogledal saj sem zasledil že kar nekaj težav s temi ogledali. Žal pa se ne da izklopit gore čričkov, ki se pojavljajo sedaj v mrazu. Škoda za zanič kakovost ker je avto drugače prav lično sestavljen.
Jaz sem za CX30 vzel Continental ts870 v velikosti 16. Sem mislil da bo več razlike v trdoti glede na letne 18. Preizkušene tudi malo na snegu in zaenkrat lahko samo pohvalim.
Jaz imam 11.000 km s skyactive x in je poraba od samega začetka od 5,9 do 6,3. To je izračunana ne po potovalnem, ki malo laže. S porabo zelo zadovoljen
Moj ima tudi take lopute in gretje res precej prej začne delat, če primerjam s prejšnjimi mojimi avti. Če bi le bila avtomatika gretja malo bolj pametna in reže bolje postavljene. Še preden se motor segreje začne pihat mrzel zrak in jasno spet v desno koleno kjer so ene od teh nesrečnih rež. Kot kaže jih bo potrebno nekako blindirat.
Je pa neverjetno kako je začel z nižjimi temperaturami menjalnik bolje delovat, dela praktićno tekoče, brez zatikanja. Prej sem imel namreč večkrat občutek, da se je v menjalniku še nekaj premaknilo in je šlo težje v prestavo, sploh iz druge v tretjo. Sedaj pa razumi...
Jaz sem bil do sedaj z zimskimi Conti zelo zadovoljen, tako da sem tudi sedaj naročil ta novi model. Če je bil že avto skoraj 30 k eurov res ni za gledat tistih 100 eur razlike napram drugim.
Po pravici, v primerjavi s 150 konjskim turbobencinarjem je občutek da ne gre nikamor. Non stop je potrebno prestavljat navzdol kar pa z mojim menjalnikom, ki je žal limona, ni nekega užitka. Pri višjih vrtljajih pa postaja glasno. Za užitkarsko vožnjo po magistralkah v okviru omejitev pa je motor super in še porabi malo, tudi pod 6 l.
Ravno to sem danes spraševal, ko sem šel homologirat kljuko. Potrebno je potrdilo s strani Mazde, da se lahko vgrajuje tudi npr. dimenzija 215/65 R16'' in na podlagi tega vpišejo v homologacijo še drugo dimenzijo gum. Za zimske bi namreč rad imel dimenzijo 16''.
Tako porabo (okoli 6,3) imam najbrž izključno zaradi trenutnega nacina voznje in minimalno avtoceste. Je pa kar nekaj mestne vožnje. Bom počasi poveceval obrate in bo takrat tudi poraba višja. 😀
Po prevoženih 2.500 km lahko sedaj podam par mojih občutkov o avtu (CX30, motor X186, oprema GTplus/SO). Občutki malo temeljijo glede na prejšnji avto (Ford Focus 2011 z motorjem 1.6 ecoboost). Zapis je res malo daljši ampak je povzetek vseh trenutnih opažanj. Najprej nekaj pozitivnih:
-Zunanjost: zelo subjektivno mnenje ampak meni zelo všeč. Barva (rdeča) je pač občutljiva kar sem vedel že pred nakupom. Zaenkrat je za korigirat dve majhni pikici od kamenčkov. Vse pa izgleda kvalitetno in lično izdelano. Zanima me samo kako se bo obnašala črna plastika z leti, da ne bo preveč posivela. Enkratno svetijo LED matrične luči. Tudi avtomatika preklopa na dolge/kratke deluje zelo dobro. Ne vem kako svetijo osnovne luči ampak tele so res bomba.
-Notranjost: eden od razlogov za moj nakup. Večinoma kvalitetni materiali brez nepotrebnih kičastih detajlov. Števci pregledni z dovolj informacijami. Nisem si nikoli mislil ampak HUD display je res zelo uporabna zadeva. Upravljanje prav tako dokaj intuitivno, vse tipke kvalitetne na otip. Prav pozdravljam, da še niso podlegli upravljanju preko zaslonov na dotik. Moteč je le položaj gumbov levo od volana (izklop i-stop, asistenčnih sistemov…) saj so le ti skriti za volanom. Bose sistem z dobrim virom igra zelo zadovoljivo, mogoče mu manjka malo življenja v srednjem območju. Sem pa navdušen nad DAB, to dela res super. Sedeži so vsaj zame udobni, lahko bi pri tej ceni bila vključena nastavitev ledvene opore, ki je na voljo le pri usnjenih sedežih.
-Asistenčni sistemi: nadzor mrtvih kotov deluje super. Pomoč pri ohranjanju voznega pasu je kar nekaj saj v veliko okoliščinah ne deluje in je več ali manj moteče. Nisem še izklopil ampak sistem naj si ne bi zapomnil te nastavitve kar je potem preko menijev itak sitno vedno ugašat. Za prikaz prometnih znakov kot kaže uporablja podatke navigacije, ki je mimogrede čisto solidna, zato omejitve niso ravno 100% pravilno prikazane. Zadnja kamera je OK, nisem se pa še navadil prikaza saj precej popači razdaljo. Adaptivni tempomat deluje zelo dobro, res pa raje vozim brez njega saj je večkrat potrebno prestavljati navzdol (v šesti namreč avto nikamor ne pospešuje) in pri vklopljenem tempomatu to ni ravno udobno. Pri avtomatiku je zagotovo bolje.
-Prtljažnik uporabno velik, ta pogrutavščina s pametnim dnom je bolj tako, tako. Uporabno bolj za skrivanje stvari, ki se jih ne potrebuje vsakodnevno in prtljažnik ima s tem v celoti ravno dno.
-Sama vožnja z avtom je prijetna, tiha, mogoče malo trša čez kake ležeče policaje. Motor je bolj anemične sorte zna pa tudi pokazati nekaj moči ob malo višjih vrtljajih. Poraba goriva se skoz giblje okoli 6,3 l, potovalni računalnik laže (kaže manj) za 0,4 l. To je poraba z vožnjo blizu omejitev. Za primerjavo s Fordom sem z dokaj podobnim stilom vožnje imel porabo okoli 6,8. Je pa Fordov motor nudil več užitka v vožnji zato je tudi stil vožnje sedaj malo drugačen, bolj umirjen. Nekateri pišejo, da se poraba sčasoma zmanjša in da se poveča moč motorju – skoraj ne verjamem bolj voznik prilagodi slog vožnje samemu motorju.
Sedaj pa še nekaj negativnih stvari, nekatere so res zelo pikolovske:
-Kar nekaj motečih čričkov v notranjosti (stropna konzola, okoli števca in osrednjega ekrana). Zaenkrat mi ni uspelo še nobenega utišati.
-Ročni menjalnik je malo muhast. Večinoma se prestavlja lepo in tekoče. So pa trenutki, ko noče v prvo prestavo (potreben je ponoven pritisk sklopke) ali pa ne gre čisto tekoče npr. iz druge v tretjo ali iz četrte v peto. Zanimivo, da tudi če stojiš na mestu in se sprehodiš med vsemi prestavami se praktično vedno kje zatakne. Pri prejšnjih avtih tega nikoli nisem opazil. Je pa tak menjalnik od novega in se je stanje morda minimalno izboljšalo. Saj ni tako kritično in je z vsemi hibami dokaj podoben prejšnjemu Fordovemu, morda sem pričakoval preveč glede na vse hvalospeve tega menjalnika. Če me spomin ne vara je podobno deloval v dveh testnih avtih, ki sem jih vozil naokrog pred nakupom.
-Tresenje voznikovega zunanjega ogledala – res minimalno ob hitrostih nad 110km/h. Kolikor sem bral se to pojavlja že nekaj let tudi na drugih modelih in prav neverjetno da tega ne odpravijo.
-Če si res pozoren pri pospeševanju opažam mikro luknje – ne vem kako se naj drugače izrazim ampak čutiti je kot res rahel trzljaj. Prav tako ima motor pri določenih vrtljajih prasketajoč zvok. Po forumih sem zasledil podobne primere, niti ne vem, če je to res normalno.
-Odsev mehanizma HUD displaya v sprednji šipi ob sončnih dnevih.
-Zelo občutljiva plastika zaslona števcev saj se jo pri čiščenju zlahka opraska.
-Še vedno pogrešam odpiranje in zapiranje šip z daljincem.
-Tudi za premik avta po dvorišču se moraš pripasat saj drugače ne popusti ročna zavora.
-Pogrešam rezervno gumo ampak doplačilo je res noro visoko. Pri prejšnjih avtih sem imel namreč kar nekaj gumi defektov.
- Pri nastavitvi pihanja zraka v noge ti iz rež pod volanom piha ravno v desno koleno. Pri vklopljeni klimi in kratkih hlačah to res ni ravno prijetno.
Z menjalnikom je pri mojem enako. Včasih nikakor ne gre v prvo. Dam potem v drugo in nato v prvo. To sem zapazil že pri testnem avtu. Imam pa enako km prevozenih. To je poleg kopice čričkov edina zamera. No pa mehanizem hud displaya grdo odseva v prednji šipi pri določenih svetlobnih pogojih. Na motor x186 se še vedno privajam saj je len. Sem pac prej vozil turbo bencinarja in je razlika res poštena.
Vem da ni konec sveta, sem pa velikokrat to uporabljal. Bolj je zoprno, če pozabiš šipo zapret in moraš avto ponovno vžgat, da to lahko narediš. Malo se še navajam na te japonske domislice. Tako kot, da se moraš pripasat, če hočeš avto po dvorišču premaknit. :-)
Tudi meni je bila eden izmed razlogov za nakup notranjost avta. Brez nepotrebne navlake, raznih zaslonov na dotik ali kičastih stevcev. Vse lepo pregledno in kvalitetno. No kak majhen čriček se žal vseeno oglasi. Edino tisto svetlečo plastiko bi lahko že enkrat ukinili, pa baje naj bi bila še precej občutljiva na praske. S kom jo čistite?
Tudi jaz sem že cel dan lastnik nove cx30 z x186 motorjem in ročnim menjalnikom. Po prevoženih prvih 100 kilometrih lahko malo primerjam s Focusom 1.6 ecoboostom s 150km. Mazda je precej boljše zvočno izolirana, podvozje celo malo udobnejše. Menjalnik mi je bil pri Fordu bolj všeč, je lepše tekel, predvsem iz prve v drugo. Motor se je občutil v Fordu poskočnejši, res ga pa v Mazdi še malo šparam. Trenutna poraba 5,9 l po računalniku.
Tudi jaz sem mesec dni nazaj naročil CX30, ker želene kombinacije opreme, motorja in barve ni bilo na zalogi naj bi jo dobil nekje junija. Na gotovino so dali 1500 EUR popusta in še dodatnih 500 EUR v opremi, ki jo lahko izberem po želji iz nabora dodatne opreme (dodatna lita platišča, kljuka...).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dobrodošel v svetu čričkov. Težava, ki jo omenjaš je precej pogosta je pa lahko več razlogov kar pišejo po forumih: izsušeno tesnilo vrat, ropotajoč napenjalec pasu, drgnjenje plastike iz katerih je pokrit B stebriček ali pa kabel, ki gre iz B stebrička v zadnja vrata. Pri moji na srečo naredi samo sem ter tja posamezni klik, klik.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani