Hah, tudi jaz sem en tistih, ki pazim na avto in mi robniki niso všeč pa sem ga jeseni vseeno lepo počohal. Platišče je zdaj sicer sanirano ampak filing je biu pa scary. Pa je mogoče moja guma nekoliko bol čez platišče. V glavnem, pazi jih!😉
Se bom potrudil, uffff
Tuhtam pa o menjavi gum, da bi dal gor gume z bolj izrazitim robom, prav zaradi tega da nebi slucajno... 🤔
Lepo izpade. Meni sicer niso všeč raztegnjene gume. Ampak moraš pa res pazit rob felten, ker vidim, da je kar izpostavljen zaradi ožjih gum.
Vsekakor, je res na meji estetike zame, so se vseeno gume dober 1cm sirje od platisc, ampak rob je pa rob... kot sem napisal, da je vsaj guma z boli izrazitim robom, bi bilo varnejse za platisca.
...sem pa tudi eden tistih ki zelo pazi na avto in mi robniki niso vsec 😜
Pri. meni je bilo podobno, ko sem kupil 8, 5" široka platišča in sem montiral original gume 225. Sicer gre gor a jo ful raztegne. Feltnin rob je tako izpostavljen, da jo sigurno kaj kmalu podrsaš po robu.
Na 8" gredo gume 225 ali 235. Računaj, da imamo mi na 6-kah original širino felten 7,5" pa so gume 225.
Fantje hvala za mnenja...
Po vseh izracunih je 215 min sirina pnevmatike ki je priporocena za platisca 8J.
Namrec, je pnevmatika se vseeno za dober 1 cm sirje od platisca in platisce ima certifikat za Mazdo 3 in prav dopisana je priporocena 215 45 18 guma.
Vem, na meji je vse to in ce bi pnevmatika imela "rob" bi bilo se manj skrbi, tako pa verjamem na vse napisano od proizvajalca, kot tudi Mazda servisa in vulkanizerja ki ga poznam.
Po izracunu gre skozi, sirina platisca 8J x 2,54cm= 20,32cm, guma je pa najsirji del 215cm.
Ko uredim bom poslikal, zaupam certifikatu in da bo lepo. (Nemcu bi ziher bilo lepo tudi ce je guma raztegnjena 🤔)
Sem gledal malo platisca na tej nemski spl strani, ampak ne posiljajo v Slo.
Ima kdo morda ja kaksne izkusnje, kje nabavit dobra platisca za zmeren denar?
Namrec, sem pred kratkim kupil v Lj NOVA od uvoznika iz Lj, ampak so 3 od 4-ih bila z nadpovprecnimi neravnimi robovi da je avto dobesedno treslo pri 120km/h.
3x montirali na hunter centrirki z obremenitvijo, ampak ni bilo opcije spravit vse v red.
To si se peljal na Roglo? In kako gre po snegu,se dobro drži ceste?
Sem testiral lani cx30 G122 in sem imel občutek,da ni tako poskočna kot moja 3ka. Saj podatki na papirju tudi tako pravijo. Posledica tega je verjetno večja teža avta. Drugače je pa za neko normalno vožnjo čisto ok avtek. Meni je takrat na testu pila 5.4 kar je odlično.👍
Pa srečno vožnjo ti želim.
Zdravo,
Ja, sem sel na Roglo malo sprobat kako se obnasa po snegu in je bilo cisto ok kljub temu da ni bila 4x4.
Ce si probaval dokaj novo cx-30 je tezko primerjat z avtom ki je ze utecen, je pa vsekakor 3-ka z enakim motorjem nekoliko bolj poskocna. Teza je pa priblizno enaka, najtezja cx-30 je cca 1550kg (0d 1380-1530kg), 3-ka pa recimo moja X 1424kg)
Poraba je pa tudi CX-30 bila nizka z motorjem G, pri 3-ki pa je lahko se kak dcl manj. 😉
Nice! Jaz koliko sem poskusal najt na spletu, sem opazil da se za EU izdelujejo avti na Japonskem.. vsaj CX-30. Nevem pa ce je zanesljivo, ker tako pise na Wikipediji.
Ne vem kako je s tem.
Se bo ziher kdo oglasil na to temo z vec info 🤔
Slisal sem ze tudi, da so se nekatere mazde delal v Mehiki, se je ta info tocna
BTW, se strinjam, usnje sem testiral v testnem in je udobno se popolnoma strinjam - ampak meni nasploh usnje ni vsec v avtomobilih (poleti so vseeno vroci sedezi, sedaj ravnod anes zjutraj pa so bili izredno hladni ). Tudi obraba se je precej hitro videla, ceprav priznam da ne smem tega ocenjevat na TESTNEM avtomobilu, ampak na tem konkretno je bilo ze precej vidno obrabljeno usnje (28k km in 1 leto start testnih avtomobil).
Mi je pa neverjetno lepa kombinacija bila Rjavo usnje in tisti rjavi dodatki v notranjosti. Tu moram priznat da je pa moja imela vec besede in nikakor hotela iti na usnje.
Lepo si izbral,
Machine siva ji zelooo dobro paše 👌
Ta na testu je bila modra, skyactiv G (122km), prednji pogon. Me je prav tako navdusila 👍🏻
..ampak ker doma ze imamo enega suv, sem se odlocil za Mazda 3, v kateri se najvec sam prevazam.
Hvala vsem za odzive v tej temi, postaja res bogata z informacijami in predvsem bolj pomembno - z izkusnjami.
Avto je narocen, prispe okrog 14.04.
Mazda CX-30 G122 (SkyActive-G)
Machine Gray
Sound Paket
Style Paket
Safety Paket
Upam da bo 122 KM zadosti za tale avto (vsi testni so bili 150 KM). No, vedno je bolje imeti malce vec za dinamicno voznjo, pa vendar razlog za G122 je v tem, da pri ostalih modelih moras vzeti Luxury Paket, ce zelis imeti Safety Paket vkljucen. Jaz nujno zelim Safety Paket, nikakor pa ne usnjenih sedezev (nic posebnega, osebna preferenca, ne maram da so poleti vroci, pozimi mrzli... hitro se vidi obraba, pa tudi vonj ima specificen potem, ..), tako da sem nekako tudi hkrati bil 'primoran' vzet G122, saj ce bi ze G150, bi moral vzet Luxury Paket ce bi hotel imeti Safety. Malce me je presenetilo da imajo tako, in sem najprej mislil da je to kak hec za 01.04. ( ), ampak dejansko je tako.
@FrX186 zelim ti srecno voznjo z X186, me je zelo mikal ta nov model motorja. Mazda zna impresionirat z inovacijami. Sam sem bolj tiste 'preverljive' sorte in nekako nisem upal takoj skociti v novo tehnologijo, ker ni nekaj veliko izkusenj z SkyActive-X se zaenkrat ( + seveda isti pogoj kot sem zgoraj opisal, moral bi vzeti Luxury Paket, ce zelim imeti Safety Paket).
Sem testiral tudi CX-30 skyactiv G (122km), tako da ti lahko potrdim da ima dovolj moči in če nebi vedel koliko ima KM bi mislil da jih ima več.
Tako da glede moči zagotovo ne boš razočaran 👍🏻😉
P.S. glede usnja pa so mnenja različna, ampak to "novo" zračno usnje in z ogrevanjem je pa dobesedno top.
V primerjavi z avti prej, je veliko bolj prijeten občutek, prav mehkejše je in bo privabilo še mnoge tiste ki nad usnjem do sedaj še niso bili navdušeni 😉
Srečno z novo CX-30, top avto 💪❤
pred 17 minutami je ignacij napisal:
No to pa tud mene zanima, ko sem vozil testno x180 je bila lena in me ni prepricala. Upam da pridem na izziv pa bo nekdo tqm s tem motorjem da vidimo razliko.
prav tak občutek sem tudi jaz dobil takrat, lena na polno.
Ta x186 me ne spominja niti malo na tisto, je pa res da se z rocnim menjalnikom ta motor zagotovo boljše "počuti" in iz njega več dobiš.
Baje da je x180 rabila obrate da se izkaže, ta sedaj pa zaradi vecjega navora najbrz nekaj manj, ampak vseeno so ji višji obrati pisani na kožo če zelis tisto vec iz nje 😉🚀
@FrX186 tole moram it sprobat. Ko sem pred dvema letoma kupoval Mazdo je bil Skyactiv X v igri a me je pustil hladnega. To naj bi vedeli tudi pri Mazdi, da ta motor ni tisto kar so obljubljali in naj bi to v tem novem s 186 KM vidno popravili.
@Boss zal nisem veliko vozil X180, le 1 dan, tako da bo moje mnenje glede razlik do x186 bolj po feelingu.
navora ima več, sedaj je 240Nm, baje je imel pri pospesevanju neko "luknjo" ki je sedaj ni opaziti, zvok je sedaj baje malce drugacen (mnenje enega poznavalca), blagi hibridni sistem ima nekoliko mocnejsi elektromotor.
kaj več bom lahko napisal čez čas, lahko pa že sedaj potrdim da poraba pri precej živahni vožnji ni šla nobenkrat nad 7L/100km povprečno na celoten tank (računam tudi ročno in je na računalniku bilo le za 0.2L prikazano manj kot v resnici.
Na 2000km sem že dosegel povprečno porabo polnega rezervoarja pod 6L, ter še pada... avto je najprej na prevoženih 1000km spremenil zvok in odzivnost, sedaj na 2000km prav tako, kot da bi mi za vsako dodali po nekaj 10 konjev moci, tako opazno je že sedaj pri moči.
Sem že tudi vozil po AC s hitrostjo 130km/h smer LJ - MP Obrežje s porabo 4,9 L/100km
Z lepo vožnjo po navadnih cestah ga ni noben problem normalno vozit brez cinclanja s porabo cca 5L/100km!
Čez mesto se brez težav peljem 50km/h tudi v 6-ti prestavi brez občutka "mučenja" motorja kar me je navdušilo, tako da je prestavljanja zelo malo. Ko ga nato pohodim je pospeševanje odlično glede na to da nima turba.
Skratka, mene je navdušilo vse skupaj, da o opremi sploh ne govorim.
...le da me včasih prime da bi ta radarski tempomat poiskal in odtrgal iz avta, ampak se bom že navadil 🤣
Evo sem bil na testni voznji pa prihajam ravno z obratnim obcutkom. Rocni menjalnik all the way. Ravno sem ga testiral 1h 30min in je mnogo boljsi kot Mazdin AT (tega sem predhodno 2x vozil an testni voznji po 2h). Neverjetno, z rocnim menjalnikom kakor da ima avto 50 konjev vec. So mi pa razlozili da pri Mazdinih AT nimajo DSG sistema, zato je precej bolj pocasno pospesevanje (+ kupujeva benzinerja), medtem kot sem z rocnim lahko prakticno poletel v na semaforjih.
Res je da izgubim udobje in pac ja, v mestih je treba potem precej pogosto posect po menjalniku, AMPAK ... spet neverjetno (to sem dosedaj samo pri Mazdi obcutil) ... ta avto speljuje v drugi prestavi cisto normalno. Pravtako ne "crkne" v drugi prestavi ce imam obe nogi prosti (torej niti sklopke ne drzim in tudi plina ne), se pelje z 14 km/h na uro naprej in potem lahko tudi potegne iz druge ko dam plin.
Sicer vas je nekaj tu povedalo da je AT res zakon, in spostujem to mnenje, ampak nekako me je preprical rocni tako da grem z rocnim v nakup CX-30ke. Prihajam iz F30 kjer je AT menjalnik res TOP, ampak lahko povem, da se bom komot navadil na tale rocni menjalnik.
BTW, se tole dodam, sem potestiral CTS (tale Traffic Jam assist) in tudi z rocnim deluje. Nastavis na tempomatu zeljeno hitrost (recimo 50km/h) in potem se vkljucis CTS, kot zazna avto pred teboj in stranske crte vozisca, te prakticno sam pelje. Velika prednost je visoko kompresijsko razmerje motorja, kar pomeni da lahko v 6 prestavi vozis tudi 50km/h, tako da ne rabis pogosto posegat za menjalnikom nasploh.
Evo, tole se bile moje izkusnje. Se pa moram zahvaliti @SpEkTr ki mi je dal idejo de dejansko grem le potestirati se enkrat (ceprav sem ze 2x imel avto ne testni voznji, ampak obakrat je bil AT) Mazdo.
Pozdravljeni vsi skupaj 🙋♂️
Sem nov na forumu.
Kot je @DavidMazda zgoraj napisal, sem tudi sam januarja imel enaka zapažanja.
namreč, glede menjalnika sem se takoj prepirčal v odzivnost ročnega in sedaj po mesecu dni odkar imam novo Mazdo 3, lahko le potrdim da sem se tudi sam pravilno odločil.
Ročni Mazdin menjalnik je po mnogih mnenjih strokovnjakov in poznavalcev po svetu eden boljših.
Da ne bo pomote, nisem eden tistih ni nebi maral AT, prav nasprotno, da je bila testna Mazda 3 z AT bolj prepricljiva, bi ga sedaj imel.
Imam bolj relacije, tako da bom v morebitni koloni ali gneči tudi sam vzel v zakup nekaj več telovadbe pri cijazenju 😜
Imam tudi to srečo, da imam v 3-ki nov pojačan X186 motor (nove oznake e Skyactiv X, 186Km), z bogato opremo in tudi po novem s stresnim oknom.
Zaenkrat se mi motor šele "uvaja" in odpira, tako da je že na prevoženih 2000km dobesedno prava žival z ročnim menjalnikom.
Srečno David z novim CX-30, sem tudi sam izbiral med 3 ali CX-30. 👍🏻🍀
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se bom potrudil, uffff
Tuhtam pa o menjavi gum, da bi dal gor gume z bolj izrazitim robom, prav zaradi tega da nebi slucajno... 🤔
Povezava za deljenje
Deli na druge strani