Ja, za teh 100 eur imam lahko manjšo mašino v novem avtu in še motor. Ne gre se sedaj za teh 100 eur, ampak iščem nov avto. In ne rabim več takšne 2.2, 2.5, 3.0 mašine. Zaenkrat več časa preživim na motorju, Mazda pa pozimi pride prav.
Je pa potem prihranek še pri zavarovanju, tam se pa tudi nabere kakšnih 100-400 eur samo na račun kubature in avta.
Počasi študiram da menjam svojo M3 za nekaj cenejšega pri registraciji, da bi na ta račun registriral še motor.
Torej avto manj kot 2.0 in seveda turbina, ker drugače ne bom nikamor prišel.
Kakšen avto priporočate? Vem da je precej široko zastavljeno vprašanje, ampak recimo nekaj podobnega Mazdi 3 ali 6, limuzina ali karavan, 20.000 € - plus minus kakega jurja ali 5. In da je približno tako zadovoljiv glede vzdrževanje kot M3. Predvsem te turbine, sklopke, dizl zadeve, menjalniki...
Vizualno so mi všeč Audi A3, A4, tudi A6, Mercedes CLA, C razred, Škoda Octavia, Jaguar XE, XF, Honda Civic novejša, Volvo V40, V60, Peugeot 508 in 408 (malenkost več €). Ampak ne poznam avtov, njihovih hib in napak itd.
Letnik bi vseeno raje od 2017 dalje, na starejšega od mojega ne bi šel. Bencin, dizl, hibrid - vseeno.
Bolj me zanima z vidika neproblematičnosti vzdrževanja, kot pa zunanjega izgleda - to bom že nekaj našel, saj novejši avti so dokaj lepi na oči.
No jaz sem včeraj iz Aliexpressa za cca. 20eur nabavil tale wireless vmesnik, ki sem ga vklopil v USB priklopnza android in nato med vmesnikom in telefonom vzpostavil bluetooth povezavo. Zadeva deluje brezhibno, ko prižgem avto se avtomatsko brezično poveže. Če komu prov pride se slikica zadeve.
Lahko poveš kaj je tole? Če prav razumem, na tole priklopiš telefon in imaš na Mazda ekranu lahko Google Maps?
2.5 pumpaj a mislim,da je lahko kaj druga🤔kje si bil na optiki in katere gume imaš?
Sem dvignil na 2.5. Bo pač rit malo bolj trpela na luknjah na cesti.
Bil sem v Šentjurju pri Celju pri tistem, ki ni Avto Krka. Ne spomnim se več. Je pa prišla ena frajla s poškodovanim ventilčkom in so kar naenkrat vsi mehaniki bili bolj poskočni (drugače so se vlekli kot megla, še hodit se jim ni dalo) in seveda se jih je sukalo 5 okoli nje in tistega ventilčka, tudi tisti moj, ki mi je delal optiko. Čeprav so vsi imeli druge stranke in drugo delo. Nikoli več tja k slinavcem!!
Obenem še spucal (na roke) vse vijake, diske, čeljusti... da se vse sveti kot že dolgo ne.
Namazal vijake, ker to nisem nikoli naredil. Prebral na forumu, tako da bom sedaj to delal.
Skratka, Mazdini mladiči se učimo od vas starejših. Odkar pa imam tudi japonski motor, sedaj obema posvečam veliko več časa kot nekoč. Se staram?!?!
Ko sem lani pripeljal prvič v življenju motor domov, so rekli, da sem v puberteto padel. Sedaj sem pa zmeden... 🤣
PS: kdaj ste nazadnje videli na servisu, da so vam spucali diske, vijake itd., ob menjavi felg/gum? Verjetno nikoli. Jaz nisem do sedaj, pa imam že več kot desetletje izpit in avto.
Jaz sem z Nexen Nfera SU4 naredil dve sezoni, max. 24.000 km. Pa je že bila zeloooo obrabljena. bi jo moral že prej menjati. Mislim da se bolj splača dati več za komplet, pa jih voziti 4 sezone, kot pa vsaki dve kupovati nove Nexenke.
Zimske imam še za letos (pa bi bile še za drugo zimo, če bo suha kot letošnja ker profila je še dovolj) Michelin Pilot Alpin PA4, držijo že četrto sezono (min. 46.000 km).
Za zimo pa res študiram da prešaltam na kaj cenejšega, glede na to da ni več pravih zim. Snega praktično ni več, pa živim na 700 m nadmorske višine. Prav tako zmrzali, no ravno ta teden naj bi bila, pa je to to od "zime". Nekaj ste zagovarjali Hankook se mi zdi, kateri model točno? Katere priporočate? Mislim da ima @Bini ?
Meni se zdi boljša rešitev kot električna vozila. Sploh za te vsakodnevne vožnje v službo in domov, ko ne narediš več kot 50-80 km. Na morje greš pa pač z bencinom.
Glede na to koliko se jih proda po svetu in da je Toyota vodilna znamka, verjetno tudi niso "švoh" sestavljeni. Zna kdo kaj več povedati o sami kvaliteti, pogonu itd.?
Jaz že en lep čas gledam en kontaktni žar. Bil sem pred 3-4 meseci v Jagru, ki je imel isto ceno, kot jo imajo sedaj Big Bang, Harvey Norman, Mimovrste, Aliansa kao pod črnim petkom. Sam pri sebi se tudi izogibam potem takih trgovin - tudi če kaj drugega rabim, raje malo poklikam in kje drugje kupim. Iz principa.
Hmmm, jaz sem letos tudi na uro pogledal, pa sem na roke dvignil avto 4x in na roke privijačil vseh 20 vijakov v 40 minutah. Pa še iz garaže v klet spravil gume. Sam.
Pred pol leta smo prvič sedli za volan novega – takrat zamaskiranega Volkswagnovega električnega avtomobila. ID.7 je pripravljen za serijsko proizvodnjo. Če združim takratno vožnjo s tokratno, lahko potrdim, da...
Za to gumo mi lahko plačajo 100€ po komadu in jih ne dam na avto.
To je tak brezvezen komentar in pristranski. Testi potrjujejo da je odlična guma. Jaz bi dal, če bi bila 100 eur, 130 eur trgovini za eno gumo. Ha-ha, nova je pri okoli 180 eur.
The 2023/24 Tyre Reviews winter tyre test has tested eleven of the most popular winter tyres on the market in the dry, wet and snow, and also analysed the rolling resistance, noise and comfort levels ...
Prav tako na hitro na oko, Michelin največ prvih mest po kriterijih ki so jih izbrali. Dejansko je slabša samo pri "subjective dry handling", "straight aqua" in ceni. V snežnih parametrih dejansko najboljša guma, pri ostalih pa na 2. ali 3. mestu.
Jaz mislim, da je prvih 5 gum na kateremkoli testu čisto super izbira za našo Slovenijo. Naj si bo to tyrerewievs, AMZS, Bild ali katerikoli drug test.
Da pa zdaj eno znamko "šinfaš", ki ji cel svet potrjuje da je odlična guma, je pa res malo smešno.
Oooo, kako je lepa. Bi jo takoj menjal za mojo M3.
Ena redkih limuzin ki mi je še vedno všeč od prvega dne, ko sem jo zagledal.
Ubistvu sem najprej videl rdečo 6-ko, ki se je peljala mimo, na dan ko sem prodal svojega Opla in potem šel na avtonet gledat Mazde. Do takrat sploh nisem poznal Mazdine ponudbe. No, tako sem pristal potem na Mazda forumu in s trojko v garaži...
Imam Michelin Pilot Alpin 4. Na kratko Michelin PA4.
In ja, kot so drugi opazili/dejali, so v četrtem in letos v petem letu malo bolj trde na suhem oziroma mokrem. Vozim 10 km/h manj pa je problem rešen. Ampak v snegu in v plundri so pa kot traktorske, še nisem obstal. Ne v južnem snegu, ne v "ledenem prahu".
Pnevmatike Michelin Pilot Alpin PA4 215/45 R18 93V XL, FSL, MO, 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mislim da me nihče tukaj ni razumel. Mogoče boljše, da pustimo temo, saj ni bilo nobene pričakovane debate.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani