kot zanimivost (living on the edge varijanta), remaining 0 se mi je pokazalo in se peljal se ca. 80km, tankal sem potem 59l...a je uspelo komu tankat 64l?
V prej?njo ?estko sem 1x natankal 65l (tank je imela 64l). Vedno pa naredim, ko poka?e remaining 0 km, ?e vsaj 100 km in vedno tankam do roba...
S sedanjo ponavadi tankam med 60l in 63l (tank ima 62l).
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Hehe, naj Stroker pove, kako je zgledalo v soboto, k je model najprej zavil levo na nasprotni pas potem pa brez ?migavca desno tik pred njim na izvoz. Ni dosti manjkalo pa bi ga nabil.
A si ga videl? Ta je pa res imel manever...
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Monta?a morda ne bo tako simpl kot pri tej Sonati. Nove mazde namre? nimajo ve? stikala za odprta vrata ob vratih, na katerega bi pragove priklopil, ampak se (vsaj originalni) ve?ejo direktno na zadnji BC.
Pa a je kdo na?el kake osvetljene z novim napisom Mazda? Teli so vsi ?e za stare modele....
Take:
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Mazdica pa kar papa, ?e je polno nalo?ena (pet osebkov in poln prtlja?nik), pri 170-180 km/h (tempomat na 180, GPS je kazal 175) je bila poraba 9,4 l/100km. ?rtice so kar hitro izginjale...
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Ja, to bi pa ?e mene zanimalo. Da se naredi test v realnem prometu in ugotovi, koliko je dejansko res prihranka. Potem se pa pozanima, koliko zdr?ijo posamezni sklopi tega sistema, preden se pokvarijo in jih je potrebno menjati. Nato pa narediti enostaven ra?un: na toliko kilometrov prihrani sistem toliko goriva, to je toliko evrov. In na toliko kilometrov je treba zamenjati to pa to in to je toliko evrov.
Razlika je: ?
Pa da vidimo odgovor...
Meni i-stop deluje (ugasne motor) cca. 1 uro na prevo?enih 500 km (pri 10.000 km sem imel ?e preko 20 ur - ?as ugasnjenega motorja).
Posamezni sklopi zdr?ijo enako kot pri avtomobilu brez i-stop, ker Mazdin start/stop sistem deluje druga?e kot pri ostalih znamkah in za zagon uporabi kompresijo (spro?i le iskro in motor se za?ene), zato nima drugih delov, ki bi se pokvarili (vsaj pri bencinarju).
Jaz sem jih imel v stari ?estici (2005), ampak sem imel original Mazdine. Malce so bili dra?ji kot pri Withcar, je pa bil sen?nik za prtlja?na vrata v enem kosu in nisi imel ?rte po sredini.
Edini problem pri teh zadevah je bil, da sem moral na mejnem prehodu, ?e so kontrolirali potnike, odpirati zadnja vrata, ker se tudi, ko okno spusti?, ni? ne vidi notri. Druga?e pa super stvarca, sploh za otroka zadaj in bi si jih tudi za novo ?estko nabavil, ?e bi jih imeli v ponudbi, ?eprav imam zatemnjene ?ipe.
?e fotka kako je izgledalo...
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Jaz nimam tega problema, da bi ugasal pri manevriranju in parkiranju... i-Stop se aktivira, ko se avto ustavi in stopim na pedal zavore (pri avtomatiku)... Ce nocem, da ugasne, ne pritisnem pedala zavore do konca... in potem motor ne ugasne... recimo v primeru, da vidim, da bo vsak cas zelena... Pri rocnem menjalniku pa itak deluje sele, ko das v ler in drzis sklopko... Ce je v brzini, se i-Stop ne aktivira... Vsaj tako je bilo na eni testni, ki sem jo vozil pred nakupom svoje sestice...
Pri rocnem menjalniku deluje, ko das v ler in spustis sklopko (ce jo drzis se ne bo ugasnil). Potem pa, ko spet stisnes sklopko, se takoj zazene. Zato se tudi ne ugasne kar tako (npr. med parkiranjem).
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Jaz nimam problemov, res pa je, da imam bencinarja pri katerem malo druga?e dela i-Stop, motor ustavi z ?e pripravljeno me?anico v valju, ki jo potem za zagon le s sve?ko v?ge in se motor zavrti. Ne uporablja ?tarterja in ne obremenjuje akumulatorja. Se tudi sploh ne opazi kdaj se ugasne in kdaj nazaj pri?ge (tudi lu?i ni? ne ?mrknejo). Definitivno pa pomaga tudi i-ELOOP, da se ne obremenjuje akumulator, ko je motor ugasnjen ampak se vse napaja iz kondenzatorja.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Stroker, lahko malo opi?e? ?e na?in vo?nje, ker ta poraba je pa res vrhunska. Pa ?e to, pri koliko obratih gre cca 160 in kak?en je takrat hrup motorja?
Gas / bremza. Pri zeleni ?im hitreje pospe?it in pri rde?i ?im kasneje po bremzi (zaviram tik pred semaforjem). Ob?asno malo spustim gas, da se napolni iELOOP (pri 60 km/h v 6. prestavi se napolni v 2-3 sekundah). Ta in Start/Stop sistem odli?no pomagata pri porabi.
Pri 160 ne vem koliko obratov ima, ker ga redko gledam, mislim, da ima pri 130 v 6. prestavi okoli 2700 obratov.
Hrup motorja je pri 160 sicer ?e kar majhen, je pa zato velik hrup vetra in koles. Avto ni namre? popolnoma ni? protihrupno izoliran.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni ?e nobena mazda ni ni? tresla, prav tako pri nobeni nisem imel te?av z zavorami.
LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani