Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano
pred 8 minutami je dvorjan napisal:

@skritikrt Namesto Forda za po Ljubljani si lahko omisliš katerokoli EV. Polniš ga ponoči 00-06 na 6A-16A (3,7 kW do 11 kW), da ti ne bo nič v gospodinjstvu trpelo. Ker so ti vozne lastnosti pomembne, bi verjetno užival v MG4 z zadnjim pogonom. Malo rabljene dobiš že za 15-20 tisoč evrov, odvisno od opreme in baterije.

Imaš prav...a zaradi ekologije🤥 bom raje Forda izrabil do konca😄...in futral rožice😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 30. 3. 2025 ob 8:43 je dvorjan napisal:

Še dobro, da vam je @Jest napisal, da se spogleduje z EV-svetom, boste vse skupaj jemali malo bolj resno. 

Njega ni resno za jemati😄...ajde-resno-koliko let staro CX-5 je prodal?

In ima praktično novo CX-60,in že gleda....🙄

 

@dvorjan slabo podporo imaš😂...mene prepričaj,pa se bomo naprej pogovarjali😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 28. 3. 2025 ob 9:23 je GoB napisal:

Kot glavni razlog na 1.mestu (nas hočejo prepričati), da bi naj električna vozila ne proizvajala CO2 in so čista (npr. reklame in napisi Zero emission). Na prvi pogled res drži, saj ni direktnih izpustov in ljudje je potem enostavno prepričati (gledajo pač kar vidijo), a problem je v "drobnem tisku". Priložen en članek. V glavnem, ko postavijo novo električno vozilo na cesto (0 kilometrov), je povzročenih že toliko CO2 izpustov pri sami proizvodnji (glavni delež proizvodnja baterij...), ki ga skupno doseže fosilno vozilo šele nekje po 100.000 prevoženih kilometrih. V kolikor pa se polni električno vozilo z elektriko pridobljeno iz fosilnih goriv (kar žal še vedno prevladuje), pa se še poslabša in se električno povprečno izenači s fosilci šele po 160.000 km prevoženih. Tako se dejansko zaenkrat še samo povečujejo CO2 😡, toliko o okolju in tega nočejo povedati... Upamo pa, da bo razvoj novih tehnologij kaj spremenil...

 

 
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Baterijski električni avtomobili v kompaktnem razredu so podnebju prijaznejši od avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem šele po 90.000 prevoženih kilometrih.

 

Jaz bi tukaj "zabil še zadnji žebelj v krsto",z pripombo,da se večina EVjev že zelo kmalu proda. Jaz imam v žlahti enega,k je Golf-E (prva generacija) prodal po cca. dveh letih,in sodelavca,k je Nisana Leaf prodal po približno enakem obdobju...kako je z temi avti v nadeljevanju "bog ve"...🙄...dvomim,da bodo dosegli kilometrino,kjer bi "šišnili" ICEje...pa tiste "reklamne" o EVjih,kjer so menjali že ničkoliko motorjev in baterij...en od koliko tisočih!!!?

Tisti z žlahte je kupil Cupro...ne vem,kako se ji reče...klasa VW Polo...bolj majhen se mi zdi...je v dobrih dveh letih "odgovoren" za toliko CO2,kot ga meni z ICEjem najbrž do smrti (če bom še kakih 20-30 let preživel) ne bo ratalo "narediti".

 

Pa mene ne moti CO2,k je "hrana za rastline"...je pa res,da so mesta svoj problem,a tu spet ni rešitev EV (ker je zaradi drobnih delcev enak ali še slabši kot ICE-ji),ampak dober javni promet...kar pojdi v Ljubljano gledati,koliko tovornjakov (gradbišča),kombijev (dostave itd.) se vse okoli vozi...

 

Je pa en pozitiven efekt dogajanja na trgu avtomobilov na ekologijo-vedno več ljudi ICE-avto dlje vzdržuje,in ga izrabi do konca,oz. vedno manj neizrabljenih avtomobilov se izvozi-pohvalno!

 

Če pogledam svoj dosedanji vozni park in kilometrine...prvi avto letnik 94 sem prodal pri cca.125.000km,drugega letnik 2006 C.Maxa še imamo-ima 220.00km in ga bomo imeli,dokler ne bo zgnilil...,Mazda 2022 pa ima 30.000km.

Večina drugih,ki jih poznam,pa delajo "adijo pamet" kilometre,ker se radi šparavno vozijo,in k so šle cene "v nebo" tako rabljenim kot novin...njihovi "stari" avti pa imajo tudi po 300.000km in več....

Pa bi Dvorjan rekel,da bi za take bilo bolje EV...samo EVja ne boš toliko let vozil...z takimi nizkimi stroški za vzdrževanja pa sploh ne...

 

Ma to ekologijo pr EVjih si lahko nekam "v rit"...jaz bom rožice "futral"😄

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

To sem sicer dobil v paketu z rabljeno Mazdo ... če kupiš od lastnice ...  (odmislite ostale fleke od blatnih luž)

 

Se to sploh da "samo lokalno" popravit, @skritikrt bo verjetno vedel? Ker poštrihati jih v tako barvo ne morejo - niti pri Španu. Pred tremi leti sem za tako Mazda 6 19" platišče dobil odgovor:

Strošek popravila 101,00€ z DDV barvanje + montaža.

Opozoriti vas moram da bo barva različna ( nijansa barve se bo razlikovala ) z vašimi originalnimi ki imate crom efekt.

Z lepimi pozdravi,

Miha

 logo-podpis

 

20250324_160348.jpg

Veliko je tudi v tem,v kakem stanju je ostali del feltne...mislim površina,če je veliko zapečenega prahu od bremz itd...tako feltno je za lokalno popravilo potrebno noooro dobro ocistiti,kar pa je glede na stanje lahko praktično nemogoče brez abrazije.

Po tem popravilo z prehodom z meglico in poliranjem prehoda...so mojstri za to.

Kar pa se barve tiče-ce je tako zajebana...mogoče se pa izplača celo špricnit...ker,kako pa so jo v tovarni polakirali?!...vse se da,samo je druga pesem okoli stroškov....poceni in v nulo ne obstaja.

Jaz bi v takem primeru takoj kupil nov set...pa ne "original Mazda",ampak kaj drugega bolj "poštenega" kot npr. MAK (italianska firma v privat lasti),ATS,Ronal... ipd...

K serijske na moji CX-5 2022 so sicer lepe,a na njih piše nekaj,kar mi ni tako všeč...3x lahko ugibate...img_7241.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 42 minutami je Janez007 napisal:

Ampak, če z robnikom uničiš gumo, ki stane 150€, kakšna je razlika, če namesto gume uničiš platišče, katerega popravilo stane 100€?

 

(odgovor, gumi moraš kupiti 2 ... strošek 300 € ... cca strošek novega platišča)

Ni nujno,da uničiš gumo...tista "poškodba" ATS-sk je pri meni nastala pri cca. 70km/h,k sem bil premalo pozoren,in drajsnil ob robnik...nova cesta,visoki robniki😬,in me je nazaj porinilo.

Če bi guma imela zaščitni rob,poškodbe feltne in gume nebi bilo.

Sicer pa-če je tako hudo,da zviješ feltno,odtrga delček ipd...si ne predstavljam razlike med gum z in brez zaščitnega roba...v vsakem primeru bo guma "fuč"...torej bolje strošek dveg gum,kot pa dveh gum+popravilo feltne.

Pa tudi drugače gledano-če feltno "do amena fentaš"...pa imaš nekaj takega kot jaz...bolj eksotičnega...veliko sreče najti le eno enako feltno.

ATSke so bile slabih 950€/set-4 kom. (472,18€/2kom.),pa so bile že zelooo poceni,glede na to,da so to kovane-valjane feltne....je vseeno malce dražje od para dobrih pnevmatik.

Ajd,ne rečem,če imaš en set poceni felten "za mali cvenk"...tako pa drugače ni računice🧐....pa tudi original feltne-nove!...Mazda al bilokaj drugega...drago k žafran...

ATS.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 5 urami je Agerg napisal:

A tole popravljanje felg je za kaj biznis ali je že nasičeno vse skupaj? Malo me zanima, ker tega mora biti kar dosti po mojem.

Je kar dosti tega,sam je problem najti takega,k ti res v nulo zrihta. Še pred leeeti,ko je žena fajn "ruknila" feltne pri Fordu...Mak Fever-5R (satenasta mat črna)

Mak - Fever-5R mat5_1475861068.jpg

 

src_8429.jpg

,ko je kar "odrezalo" cca. 1x3 cm komad z roba,sem iskal po celi Ljubljani,in pri vsakem gledal,kako naredijo...da ne pišem,kaj vse sem videl...tudi,npr. svetlo srebrna "popravljena",kot da bi z lakom za nohte "peške poštrihal" z tistim majhnim čopičem...res za bruhati...samo na grobo pokitano,kot da niso nič brusili,pogladili itd...sam napockali barvo gor in "fertig"...

Pol pa dobim od kolega nasvet,da (takrat) en mulc sodeluje z Španom,in dela samo to...sem dal tja rihtati,in dejansko ni šanse,da pogruntaš kje je bilo rihtano....in satenasta mat črna-zafukana u 3 krasne...

Pa je takrat bilo kakih 25€ se mi zdi...a tud manjša feltna (16")...

Seveda je šla z leti cena gor...kot vse...a kot sem že pisal je res "v nulo", in niti na kraj pameti mi ne pride,da nebi več dal k Španu popravljati.

 

Moram pa pripomniti,da je takrat prišlo do take  poškodbe predvsem tudi zaradi tega,ker sem "zajebal" in za par € ceneje kupil gume,ki niso imele zaščitnega roba za feltno...vem "butelj"🥺....eklatantna napaka,ki me je drago stala,in jo ne nameravam narediti nikoli več!

Isto je bilo sedaj z temi ATSkami...serijske CX-5 gume Toyo nimajo zaščitnega roba,in se je zgodilo,kar se pač je....gume brez zaščitnega roba=👎🤮 

Evo še video...mogoče se kaj lepše vidi...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Ti vseeno dam "palec gor" samo za to,ker sedaj vem,da od tebe ne smem kupiti platišč😂😉...hec,hec...

Je že bilo govora o tem,in sem pisal,da ne kupujem rabljenih platišč...to je en od razlogov.

Pač vsak ima pravico "po svoje"...moj avto je pač "zrihtan"...tudi feltne,ki so v mojih očeh "češnja na rorti"...tudi znotraj je večinoma urejen,pospravljen,nič se ne "valja" po njem itd.in tudi v kufru ni nič-vse v dvojnem dnu pospravljeno (lahko @kacnje potrdi)...pač tak sem..."tehtnica"....

@sportman333 stavim,da nisi tehtnica...drži?

Dobro-nisem totalno počen,k če ne bi dal prej zrihtati,pa sem se pač z tako feltno 2-3 mesece okoli vozil😬....😂 

 

Pač za karakter,odnos in princip gre.

 

 

PS: v Črnotičah dežuje🧐

 

 

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Dobro narejeno a (pre) drago. 

Ja...kaj naj rečem...

Je pa tudi res,da je keramika gor...in satenasto poliran rob,in satenasto črna...je tip imel kar nekaj postopkov,da je naredil...in včasih je celo lažje celo špricniti,kot pa tako malenkost res "v nulo" zrihtati.

pred 18 minutami je Alex napisal:

Hm, po moje ne. Prebusili in pokitali so le rob feltne,ga prebarvali v barvi svetlečega aluminija in na koncu še na vse skupaj  brezbarven lak-tudi  preko roba,da se zbriše popravilo. Vsaj tako bi in bom tudi sam naredil na mojih 19" na 6-ki.

Nič kitanja in barvanja...mogoče jutri posnamem video,da se boljše vidi,za kaj gre.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Janez007 napisal:

Mene pa zanima @skritikrt, ali se popravljena ujame z ostalimi tremi platišči? Verjetno se od blizu opazi razlika, ko so narazen pa ne?

Saj v tem je fora...airbrush sistem domnevam,in ne porajtaš...sem prav slikal,kjer piše gor ATS...k sam 1x tako piše.

Pač sam clearcoat poškodba mogoče 5-6cm...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dal k Španu popraviti feltno (ATS Crosslight 19")...je bil res mimimalno poškodovan le clearcoat...ampak,ker so zmeraj naredili,da ni šanse,da ugotoviš,kje je bila poškodba,sem pred sezono in menjavo dal zrihtati.

Kot zmeraj-absolutno perfektno popravilo...samo,na ceno ne smeš gledati...93€...ma,tukaj sem alergičen-ne prenesem popraskane feltne🤨...pa naj bo🙄.

IMG_20250212_113511.jpg

IMG_20250212_113507.jpg

IMG_20250322_160859.jpg

IMG_20250322_160911.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Malce zabavneje razloženo za kaj gre...po kakšnih standardih itd. so to v bistvu "izračunali"...skratka spet "pesek v oči" oz "bullshit",kot praktično vse okoli EVjev.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Vse se da popraviti,a ne🙄

In ko gre tesnilo,je čas za "tošlc" in plačaj popravilo....aja,ne da se popraviti🥺

 

Legendarni kanal kjer razstavlja motorje...tokrat električnega🧐 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 19 urami je Boss napisal:

Bo @skritikrt mal tole pokomentiral. Bravo strojevodji, da ne beremo črno kroniko namesto tega članka.

 

 

Ne morem kompetentno komentirati,ker ne poznam te proge oz. tam ne vozim.

Vsekakor pa 👍 za strojevodjo...ne glede kaj je bilo...

Ker ni stvar strojevodje,da on samo gleda potne prehode,če delajo,kot bi morali...on ima še polno drugega dela...ker če bi še to,pol bi se pred vsakim prehodom morali ustaviti,in tako nebi nikamor prišli.

Je pa res,da je na starejših tipih varovanj potnih prehodov...predvsem na progah z starejšo signalizacijo...vgrajena signalizacija na zavorni razdalji pred potnim prehodom,ki obvešča strojevodjo o tem,ali naprava na potnem prehodu deluje ali ne.

Postopki so na takih progah določeni z pravilnikom,in v teh primerih ni nič izrednega,če naprava ne deluje...to so standardni postopki...

V tem primeru iz članka pa dvomim,da je šlo za to,če ne nebi pisali o tem-torej še enkrat 👍 za pozornost strojevodje.

 

Je pa to tudi en od razlogov,za kaj strojevodje vozijo le tam,kjer vozijo oz. imajo "podpisano progo"...gre za poznavanje proge oz lokalnih posebnosti...ni tukaj tako kot z izpitom za avto,avtobus,tovornjak itd.,kjer lahko takoj voziš vse vrste teh vozil in po vseh cestah po celem svetu...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
dne 19. 12. 2024 ob 15:29 je Mraušk Mčk napisal:

 

Ukvarjal sem se s plezanjem zaledenelih slapov, takrat sem bil tudi 13let lastnik mazde 6 . In mazda 6 je vedno splezala do tam, do koder so prilezli SUV in kvazi terenci. Res je imela mal pobutan podn in pragove, ampak, videla je več terena kot 99,5% SUVotov danes.

Kjer je volja je tudi moč.

Točno tako...

 

Torej,če si upaš,in ti je vseeno,koliko boš 6ko "razbil",se lahko zraven spraviš tudi kaj takega...

 

Je pa res,da tukaj vozi "baba z krivimi nogami"...in ima CX-30 2,5L-Turbo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je godlike napisal:

Tudi če ima netmetering se plačuje omrežnimo po blokih.

In ker če ni sončno ni štroma, je še kako poomembno kdaj všteka 😉

Eh...ti nimaš pojma😉...poslušaj VO Australije...vštekaš ponoči,in ti sončna elektrarna zastonj fila😃👍 

Ja seveda...ko je tam noč,pri nas sije sonce,in obratno...tako,da imamo v bistvu nonstop štroma k dreka...samo politike je treba poslušati,in bo vse super😂

 

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Bini napisal:

Od gdaj... 🤔

...update map je November 2024,kaj več pa itak ne moreš vedeti🙄 

Pred eno uro je godlike napisal:

Jaz pa sem mislil, da to dela in se tudi skozi na tempomat 100km/h vozil 😥

Jaz že kaki dve leti tam tako vozim...skoz ena testiranja itd,pol bodo pa od danes na jutri "zares",jaz butelj bom pa lih "not padel"...pol pa samo "zahlen sie bitte"🤨 

 

Nič ne rečem...sem že pisal,ko smo konc Aprila šli v Lignano...vsi makaronarčki lepo vozili "pridni k bubike"😲...mi je bilo prav čudno...pol pa vklopim onboard navigacijo,na Mazdi,in porajtam,da so "nafukali" sekcijskih merjenj k dreka...pa je v redu,da je ..

Sam to pr nas...pa je,pa ni,pa je...ma jebejo se naj...sam na  denar so,za varnost jih pa boli pimpek.

 

Moje mnenje.

Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Menjava brisalcev
Napisano

Sem vseeno prebral vse,k bom tudi enkrat rabil...hvala vsem za informacije.

Zaenkrat dve leti in pol brisalci na CX-5 še zmeraj fajn brišejo...drugače pa na C-Maxa zmeraj original al pa Aerotwin (itak Bosch dela za FoMoCo).

 

Imam pa drugačen problemček...danes Mazdo opral...in se je odlomil oz. zlomil na dva kosa končni del plastike na brisalcu...mal epoxi lepila💪,pa da vidim...upam,da bo držalo😬...bom pustil čez noč,da se suši,jutri pa nataknem nazaj🙄...da vidimo🧐

IMG_20241222_171521.jpg

IMG_20241222_172315.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.