Pozdravljeni. Zamimam se za nakup Mazde CX-5 175 AWD AT REVOLUTION letnik 2017, prevozenih 99k km. Je kaj posebnosti oz. slabosti pri teh masinah in na kaj je treba biti pozoren pri teh kilometrih? So pa vsi servisi redno narejeni naslednji je pri 116k. In seveda koliko je realna povprecna poraba??
Lp
Jaz imam 2018 letnik .... edina težava so bla ogledala. Poraba pa je v mestu cca 7-7,5l, na daljše razdalje pa cca 6l.
Bo pa na prodaj konec junija, začetek julija zaradi nakupa novega avta.
Aha... pol jim je uspelo nekako pohekat, da deluje tudi, ce je v avtu bila prej druga kartica... vendar pa je ne mores posodabljat... Vcasih so bile te, ki so se prodajale po spletu (amazon, ebay,...) enake originalu... in si jo lahko normalno posodabljal... Le po treh letih je bilo konec in se ni dalo vec enostavno kupit drugo, ker online sistem zazna, da je ze bila v uproabi enkrat navigacijska kartica in ponudi le podaljsanje tiste, ki je bila prva vstavljena v avto ...
Kakorkoli ... Tudi ce vsake tri leta kupis tako za cca. 25€ je ceneje, kot nakup podaljsanja ...
Upaj, da bo v avtu tale se vedno delovala... Da se ni kaj zapisalo na kartico in bo sedaj tudi v avtu neuporabna ...
Te kartice za cca 50€ so vedno delale,so kot original....👍
Meni je pri M.rekel,da so enake originalu,ko jo prvič vstaviš se registrira na tvojo Mazdo👍
Do 18.leta je zato ,ker rabijo po tem letu več spomina oziramo nova,drugačna je mapa.😉
Jaz sem isto kupil kartico, samo da iz Bolgarije in je normalno delala. Normalno sem jo posodabljal tri leta, tako kot original. Porem pa sem zopet naročil novo. Torej sem v petih letih zapravil 90 € namesto 600 € 😉
Hmm... v zadnjem ceniku so sicer omenjene tudi nove oznake opreme... povsod pa je omenjen samo G194 motor ...
V predstavitvi in konfiguratorju na spletni strani pa izgleda se ni posodobljeno, ker ni ne duha ne sluha o paketu opreme Exclusive Line ... Prav tako v katalogu tega ni ...
Sem gledal na ceniku in je res pisano 194 KM, verjetno se je prodajalec zatipkal v mailu.
Na naši strani še ni posodobljen konfigurator, sem pa gledal na češki strani kjer pa je že spremenjen in so razvidne nove opreme
Super! 👏 A je to kaka nova oprema zdej, Exclusive Line?
Ja sedaj so nove opreme, spet so spremenjene
pred 9 urami je SeekK napisal:
Pomoje se je sam zmotil pri številki
Čestitke za nakup!
V podatkih je takšna cifra .... je pa posodobljen motor in sicer je že mehki hibrid in ima zaradi tega manjšo porabo in pa večji navor kot prejšnja verzija.
V bistvu je bila mazda vedno bolj eksotika in bolj proti repu prodaje. Avtohiše propadajo že od prej (v Kopru obstajajo samo še štiri, vse ostalo je prevzel avtoplus) in tudi v avtoplusu je postala mazda bolj obrobna znamka.
Vse ta boljše mehanike so iz Mazdine delavnice prekvalificirali, da sedaj popravljajo skoraj izključno le mercedese. Tisti res najboljši so pa odšli na svoje. Tudi prodaja mazd je tukaj bolj boga, ker nimajo kaj prodajati. Zato pa sem moral sam po avto v avtosalon v Ljubljano. In glej ga zlomka, tudi tam propade. 🙄
Tudi meni je bilo v Kopru rečeno, da jim Mazda ni več prioriteta in da bi na novo Cx-5 čakal celo leto, ker nimajo dovoljšne kvote in imajo zelo malo dobavo.
Jaz sem bil prejšnji ponedeljek na Mazdi v BTC-ju, kjer sem želel poizvedeti za predračun za novo cx-5 in so mi dejali da ne prodajajo več Mazd. Da je sedaj Interclass edini prodajalec v Ljubljani.
Naslednji ponedeljek sva z mojo fraj v službi in sva rekla da greva malo okoli pogledat. Šla bova k Selmarju, v BTC, v Interclass in pa verjetno še v Kranj.
Mojster pa ti si car v pogajanjih... Sem mislil, da sem se sam dobr zdilal za 3000€ popusta pri šestki pa vidim, da se je dalo celo več.
Ja sva bila zelo presenečena, glede na to da je pri Ferku v Mb rekel da je pri Mazdi max 500€ popusta. Sedaj je problem, ker je Avtoplus v Kopru vzel Mercedesa in imajo Mazdo samo še za zraven in mi je prodajalec rekel da jo lahko naročijo, samo vprašanje kdaj jo bodo dobili ker pač niso več prioriteta v Sloveniji.
pred 19 urami je Bini napisal:
Ne razumem kaj hočeš povedat s to prioritetno prodaje Mazde.... 🤔
Sedaj prodajajo Mercedese in imajo še Mazdo zraven zaenkrat, samo da ne naročujejo več v naprej in tudi če naročijo morajo čakati, ker so drugi trgovci v Slo v prednosti
pred 16 urami je sportman333 napisal:
Ponoviš vajo in si zmagal....glede na to da kupuješ Mazdo imaš itak, kaj malo več kot 5 salonov v SLO, tudi ce vse obiščeš ni neke hude panike😉😂, saj ne kupuješ vw🤭🤣
Panika je samo v tem, da sem iz Koroške in imam skoraj do vsakega salona 200 km v eno stran 🙈😬
Ne razumem kaj hočeš povedat s to prioritetno prodaje Mazde.... 🤔
Po salonih ponujajo različne popuste ... in zanima me kje bi mi priporočali da povprašam za ponudbo oz se grem dogovarjat za naročilo avta.
Ker pri sedajni cx-5ki so nam pred 5 leti pri Ferku ponudili max 500€ popusta, pri Selmarju max 1000€, v Lj 2000€ in v Kopru, kjer sva jo potem tudi vzela pa skoraj 4000€ popusta.
Zanima me iz vaših izkušenj kje se da najbolj dogovoriti glede cene oz popusta. Tole cx-5 sem kupil v Kopru in sem dobil najvišji popust, vendar sedaj nimajo več prioritetno prodajo Mazde in bo baje težje dobiti popust.
V bistvu je ta umetna inteligenca svetovala približno tako, kot mi tu na forumu. Edino tega ni omenila, da naj se izogibajo kupci požrešnega benzinske ga 2,5 motorja, če nočejo, da, se jim stanjša denarnica zaradi prepogostih obiskov benzinski črpalk. 😊
Danes sem prevzel za vikend test cx5 g194 awd takumi. Povprečna poraba od tankanja 6,9 (250km) poraba zadnji trip 6,5 (Slovenska Bistrica - Murska Sobota - Slovenska Bistrica). Nisem preveč za suv ampak ta cx5 je prvi suv pri katerem sem res res res uzival v vožnji. Koliko bi le bila poraba brez awd.
Kje si si sposodil avto za vikend test?
Jaz imam rezerviran test naslednji petek v Interclasu, da ga malo sprobam, da vidim razliko med G194 in mojo D175. Če bo ok, jo kar naročim.
A ima kdo kakšen nasvet oz priporočilo kje dobim največ popusta za nakup novega 🍀🐞
Malce me je zmotila tvoja izjava: "...Zagotovo je diesel močnejši v pospešku zaradi navora..."
To je "mnenje dieselašev",katero se je na žalost od leeeeet "rekla čula kazala" usidralo v glavah tistih,kateri pač ne vedo drugače.
V bistvu je čista fizika.
Navor nima veze z pospeškom,ampak moč motorja....moč pa je navor krat obrati (sila x pot).
Jaz ti bom pa samo opisal "prigodo" ko sem "dirkal" 😁po ljubljanski Zaloški cesti mimo Fužin z svojim starim Fordom C-Max 1,6TiVct (115konjev/165Nm) vštric z Golfom-7 TDI 4-motion (tisti z rdečim "D" in "I" cca. 145konjev in cca. dvojni navor).
In 3x od semaforja do semaforja....in 3x je za dolžino dveh avtov Golf zaostal...pazi to-od semaforja do semaforja na Založki!!!
Na kratko-kaj je problem pri Diesel-ih...res je imajo veliko navora pri nizkih-srednjih obratih,a se ne vrtijo tako visoko kot bencinarji (moč=navor x obrati)...in v primeru moje "tekme z golfom" sem pri 90Km/h prestavil iz druge v tretjo prestavo😁...Golf pa najmanj v tretji ali pa četrti.
Jaz se pri pogovorih ob kavi z kolegi rad hecam in pravim,da so Dieseli le za traktorje,tovornjake in bagerje...OK-je le hec,a ni brez razloga dejstvo,da na Rally-ju,pri Formuli-1 (in ostalih "formulah"),pri motociklih itd...ne boš videl Diesel-ov.
In kje je pa problem pri bencinarjih....pri voznikih,kateri jih vozijo kot Diesel-e!
Druga prigoda-sem strojevodja na SŽ,in nas naša služba mora včasih peljati iz Lj. v moste,Zalog itd....in je en službeni kolega k je šofer in nas prevaža enkrat pljuval čez službeni avto (Mitsubishi Lancer-karavan 1,6L bencinar z 100konji)....."ne gre nikamor...pije k kamela...itd...moj Touran gre pa k raketa..."....(tanajšvohnejši TDI!!!).
In me je ta sodelavec moral enkrat zelo pozno zvečer peljati iz centra v Moste....in mu razlagam o tej temi...in mu na cepišču Založka/Kajuhova na semaforju rečem,da naj pohodi,in da "šalta" zmeraj pri 5000 obratih...in je Mitsubishi "letel",sodelavec je pa samo buljil od presenečenosti.
In še nekaj o Turbo-jih...kolikor so dobri,so tudi slabi!!! ker večina "smrtnikov" ne ve-kaj "dela" Turbo? Veliko ljudi misli,da poveča moč,in to "čudežno" celo z enako ali pa celo manjšo porabo. Ni res-Turbo nam pri enaki kubikaži omogoča večjo količino zraka in z tem kurjenje večje količine goriva in z tem seveda večjo moč.
In negativna stvar,katera mene celo bolj moti od večje porabe je slabša odzivnost oz. "nenadnost"....t.i. "Turbo-luknja".
Tukaj poglej točno od 2:10 tip razloži razliko med enakim Turbo in ne-turbo motorjem pri CX-5
OK-dosti "nakladanja"😉...upam,da ta prispevek ne boš narobe razumel...žaljivo ali pa kaj v tej smeri...
Še informacija-pri avtohiši Interclass Cars v Lj. na Gorjupovi imajo eno CX-5 2,5/194,samo je oprema Newground z Zircon Sand-rjavo...res ni lepa🙄👎...je kot "za vojsko".
So si komaj,komaj izborili eno pri uvozniku,tako da so vseeno veseli zanjo.
Aja-😁😉...
...tale je pa že moja😀-2022 Revolution Top G194 AWD
Po dveh mesecih uporabe še okoli porabe-vozim praktično samo po mestu...na začetku je bilo 10,7L/100km (sem bolj "živ" voznik😁,in tudi kdaj dam na "Sport" in "do pleha"))...pa smo pred kratkim stegnili za dva dni na Krk in nazaj-torej relacija...pa je vseeno bilo veliko "cincanja"...in gužva čez cel Krk...in je na tem tripu bila poraba 8L/100km...če bi bile lepše razmere bi lahko komot bilo še kak liter manj.
No in skupna poraba in tudi mestna po tej relaciji (resetiran trip-B )je padla na 10L/100km...mater-to je pa že super...toliko porabi moj stari C-Max...pa ni primerjave z Mazdo🤔
V nedeljo?-Lj.-Zalog...nekih posebnih planov nimam🤔...pa imaš že dve na voljo😉
L.P.
Če slučajno Jest ne bi imel časa, bi te prosil za ogled .... Ali pa vseeno, bom pa videl dve makini
Ce bos kaj okoli Medvod… se lahko zmeniva, pa probas mojo… CX-5 … Za nek prvi vtis ustvarit je ze … ce saloni nimajo nobene testne s takim motorjem… Motor je G194, ni pa zadnji facelift…
Čez vikend sem v Kranjski gori in bi v nedeljo mogoče namesto čez Korensko sedlo šel domov čez Jezersko ali pa skozi Ljubljano in bi te lahko prosil za probo.
Senad, najboljše ti bo testirati ciljno vozilo in doživeti v prvi osebi, če ti zadeva ustreza, saj so mnenja ponavadi zelo subjektivna. Ne ga šparat na testu, naj zapoje kot Frajtonerca! :)))
Vozim M6 G192 in sem pred nakupom probal tudi CX-5 G194. Gre malo slabše, ker je AWD, tako da se ti zna poznat na porabi. Jaz imam relacijo in AC povprečje 8,6l/100km, praktično nič mestne vožnje. Motor je super, rad se zavrti v obrate in je res preverjen brez težav. Pospeški so dobri, je pa drugačen filing kot pri dizlu - odvisno od tebe, kaj ti paše. Če hočeš da se premakne, boš moral pritisnit na 5 jurjeu obratov. Takrat čudovito zapoje
Sedaj mi moja 175D AT AWD pije povprečno 7, 2 litra. Na daljše ture tudi 5 litrov. Tako da bi za bencinsko pričakoval nekje 8 litrov
Trenutno sem lastnik Mazde CX-5 175D AWD AT, letnik 2018. Sedaj se odločam za menjavo in sicer za bencinarja 194 AT AWD. Zanima me če je velika razlika med odzivnostjo motorja in poraba med dizlom in bencinarjem. Zagotovo je diesel močnejši v pospešku zaradi navora, kaj pa bencinar a je treba zelo stopiti po gasu da gre kam?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz imam 2018 letnik .... edina težava so bla ogledala. Poraba pa je v mestu cca 7-7,5l, na daljše razdalje pa cca 6l.
Bo pa na prodaj konec junija, začetek julija zaradi nakupa novega avta.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani