To je zato, ker imamo še iz prejšnjega sistema malo prednosti - vsi enaki, pa tudi bolj kot ne enako revni. Drugje se pa razlike že malo dlje kopičijo. Se pa tudi pri nas počasi to vidi.
Tole si dobro povzel, čeprav je mogoče malo težko sklepati samo na podlagi kar vidiš okrog sebe. Veliko siromakov oz. normalnih ljudi pa takrat ne vidiš, ker opaziš samo tiste z več. Tako je naša glava narejena in možgane hitro obrneš. Kot bi rekel, da so okrog tebe vsi mrtvi, ti pa sredi pokopališča stojiš. Za to lokacijo imaš prav, samo svet je večji in je v resnici veliko živih okrog tebe. Razumeš? 🙂
Jaz sem šel poleti na Roglo in sem bil s svojo Mazdo 6, ki mi je vrhunski avto, skoraj največji siromak tam. Ampak je pač tak plac, kjer se takšni ljudje radi zbirajo.
Drug problem je pa, da smo zgradili družbo, kjer bi vsi radi bili v zgornjih 10%, kar pa enostavno ne gre, po najbolj enostavni logiki. Cilj je včasih bil, da se ima vsak iz družbe možnost dvigniti med top 10%, ne more pa biti 100% ljudi med top 10%, ker je skregano s pametjo. 😁 Posledica je pa, da se razslojenost družbe in neenakost krepko povečujeta.
Evropski proizvajalci na kolenih, prihodnost avtomobilske industrije je zelena in električna, to ceno zanjo bo treba plačati, pravi član uprave Hidrie in koordinator misije Gremo Iztok Seljak.
Seljaka moramo drugače malo z rezervo jemati, ker seveda že skoraj 20 let v Idriji rinejo v smer elektromobilnosti. Torej se to pač pozna pri njih...
Malo računajte na primere, ko bo škoda. Pri Triglavu je vseeno najmanj problemov potem z uveljavljanjem škode. Kar nekaj primerov sem že spoznal, ko je bilo kasneje razočaranje. Saj se da pravdati, samo ne vem, če potem kaj prihraniš.
Po poplavah lani je bilo tudi veliko primerov, ko je nekdo kar nekaj let prej prestopil drugam, ker je bilo ceneje, pa se je izkazalo, da je bila hiša potem kar lepo podzavarovana.
Pa pogovor z odvetnikom za nek drug primer mi je tudi dal malo občutka. Večina pravdanj je z drugimi zavarovalnicami.
Pa da ne bo pomote, nisem agent (čim dlje stran, tem bolje) in nikogar ne poznam, ki mi bi bil blizu na Triglavu. Samo kot v opozorilo in premislek.
Ja sreča, očetov bratranec, je na stara leta iskal korenine in jih našel v Sloveniji. Potem smo imeli nekaj družinskih srečanj in je bilo kar nekaj priložnosti za pogovore. Julija 2006 je bil celo pri meni doma in pil irsko kavo ... razkomotil se je kar na otroškem fotelju ...
Pardon za off topic. Tole je pa NEVERJETNO 🤪, kako majhen svet. Vedno znova me preseneti. S familijo od Sutter-ja se pogovarjam. A potem ste Suhadolci?
Če bi jaz imel priložnost se takole z njim pogovarjati pred cca. 23 leti, ko sem sanjal o poklicu konstrukterja letal. Ujej, kar solzne oči imam... 🥲
...tudi let TWA 800, o kateri sem imel priliko govorit z glavnim inženirjem razvoja B 747 J. Sutterjem...
Uf, kdaj si pa to priložnost ujel? Enkrat, kar nekaj časa nazaj, vem da je bil na v Sloveniji, ko je obiskal rodne kraje svojega očeta. Takrat je tudi nekaj odpredaval na strojni fakulteti v Ljubljani pa še nekaj naokrog. Zame je bilo še malo prezgodaj v življenju. Danes ne bi zamudil za noben denar. Meni ena največji legend, glede konstruiranja splošno. Kot sem iz knjige in nekaj intervjujev uspel razbrati je bil izredno skromen človek, glede na to kar je v življenju naredil.
Enosmerna napetost. Oblok je hudič, kot bi švasal, saj zato se pravzaprav pri švasanju uporablja enosmerna napetost. Pri izmenični ni tako hudo. Malo si posnetke oblokov enosmerne napetosti poglejte.
Zato pa napovedujem probleme v prihodnosti s solarnimi paneli. Razni spoji, ki jih nihče ne bo pregledoval, bodo problematični pri tej masi elektrarn, ki se še kar povečuje.
Sam sem razčistil, da če to kdaj naredim, gre v hišo izmenična napetost, ostalo se dogaja zunaj in stran od kakšnih gorljivih materialov.
Zdaj imamo pa en kup objektov s solarnimi paneli pa EPSom po fasadah. Zmagovalna kombinacija...
Eh, kot sem napisal bodo pa vsi ti kaj dugega počeli. Jih potrebujemo še kje drugje, kot pa samo za ta k*určev pleh štancati. Bo hudo, ampak bo tudi dobro, da se vse skupaj malo prečisti.
Malo prihaja spet obdobje obnove in nadgradnje infrastrukture (voda, železnice, elektrika, itd.), ker je v večini zahodnega sveta že malo dotrajana, ker se jo je večina zgradila kmalu po 2. svetovni vojni.
Pa komu boš prodajal to hiperprodukcijo raznih izdelkov, če je v novih generacijah vedno manj ljudi? Afrika pa še ni zrela za to. A vsako leto moraš pokazati rast, itd.
Pa še tole. Zahodni vazali? A misliš, da s poševnookimi kitajčki in z ruskimi pijanci bi bilo oz. bo pa kaj drugače? Vsi so svojega denarja vredni, pa bolj malo na koncu...
Eh, to so vse stare zgodbe. Japonci to že vse vejo. So po vojni zašibali in so se vsi bali, da bodo zavzeli svet. Potem so se postarali, izgubili delovno silo in stagnirali. Pa vsi so se jih bali z njihovo produkcijo. Harley Davidson je celo uvozne dajatve izsilil v ZDA, ker bi drugače propadel zaradi japonske konkurence.
Aha, a zato VW odpušča ljudi... ker jim gre tko dobr in ker so inovativni al zgolj "inovativni" goljufi?
Eh, VW odpušča zato ker v evropskih gospodarskih razmerah ni sposoben konkurirati Kitajcem - beri: premalo bazične delovne sile, ki jo imajo kitajci trenutno en kup, razni okoljski predpisi, ki na kitajskem ne obstajajo, neka utopična podpora (ne)enotne EU, ki predstavlja neenoten trg večih evropskih držav proti nekako trenutno enotni kitajski miljardi ljudi, itd. Sicer tam tudi tole ne bo večno, ampak tako je zdaj.
Pa na splošno zato, ker se drek iz te hiperprodukcije plehovja na štirih kolesih dela in je tako čas da se malo sčisti po fabrikah. Je dovolj drugega za početi, ti lahko iz prve roke povem...
Sliši se fajn, samo je spet fizika napoti. Slab izkoristek je pri brezžičnem polnenju in spet pokurimo več elektrike, kot pa če bi preko kabla polnili. Iščem izkoristke, pa na hitro ne najdem. V glavnem se spomnem, da so izredno slabe številke. Pri telefonih in podobnem malem sranju se (vsaj za posameznika) ne pozna, ko moraš pa 50 kWh baterijo za avto napolniti, je pa razlika. Pa že pri kablu je to hitro na 90%, potem pa še brezžična tehnologija. Na izoristke običajni ljudje hitro pozabijo. Pa ne samo običajni, še ljudje, ki bi danes morali to vedeti, kar pozabljajo...
Bi avtošola morala precej dlje trajat, da te tam naučijo vozit in vsega, kar sodi zraven. Tako pa te naučijo samo CPP in malo prakse, ostalo se pa uči sam...
Ja no, pa tankat greš vsak teden. Ketne pa mogoče kdaj pa kdaj montiraš, večino problemov danes tako zimske gume prevzamejo. Če si pa iz hribov, boš pa za tekoče znanje in montaže sam poskrbel. Jaz sem si jih kupil in testno zmontiral doma na dvorišču poleti, pa recimo da tamonekde znam, če bi bilo treba. Bi že, me ne skrbi.
Ko smo že pri CPP in pa še mogoče prvi pomoči. To bi bilo treba malo obnavljati. Še posebej pri tem številu penzionistov na cesti. CPP za njih (in nas), prvo pomoč pa če je treba katerega od njih oživljati, ko gre prvič v krožišče Tomačevo.
Resno? Učit jih morajo kako polniš EV-je. Še dobr, da za natankat gorivo ne rabiš izobraževanj.🤣
Pa saj to morajo verjetno mariskomu v avtošoli pokazati, če prej ni imel te možnosti, da bi mu doma kdo. Po moje je to naloga avtošole in izpita za vožnjo. Predstavljaj si nekoga, ki ne pozna razlike med dizlom in bencinom. Mu je treba to vsaj enkrat pokazati...
Malo sem se hecal, ker je pa v vsakemu hecu nekaj resnice, ja me ne čudi, da se še kar nekaj kupov v hostah znajde. Tule pri nas je deponija skozi prometna. Nekdo je poštudiral da je bolje da odpeljejo ljudje tja brez nekih stroškov in zajebavanj ljudi, kot pa da se v hosti znajde.
Kontra je pa potem tako kot sem napisal. Se mi ne zdi nič čudno...
Eh, če ne sprejmejo na deponijah, potem vržeš v najbližjo hosto. Saj ni tvoja, naj se kdo drug s tem ukvarja. 😁🤣 Ali pa podariš kakšnemu second hand shopu, pa rečeš naj naslednji kupec popravi. Ti še voziti ni treba nikamor daleč...
Barve danes nič ne pomenijo, če je pa folk nepismen in slep že v osnovi.
Folk je vedno bil nepismen in slep. Samo standardov ni bilo. Ker pa vsega ne predvidimo, ker ne gre, se to naučimo preko nesreč in mrtvih. Poglej si zgodovino standardizacije plinskih napeljav. Ko je tam nekje v 30ih razgnalo šolo v Teksasu, so počasi začeli razmišljati, da bi bilo dobro, če napeljav in priklopa le-teh na objekt ne delajo le hišniki in voznik avtobusa, kot je bilo v tistem primeru. Niso bili včasih nič bolj pametni kot danes, je pa kompleksnost sveta danes eksponentno višja. Kaj pa bo iz tega, bomo pa videli. Saj drugače pa ne bi bilo zanimivo biti živ, ne?
Za tiste, ki so se kdaj srečali z resno tehniko, verjetno poznajo rek, da so standardi napisani z "rdečo barvo". No, nekaj rdeče mora še preteči, da bodo standardi pri EV takšni kot morajo biti, ker smo na začetku uporabe, tako pač je. Lep primer je aviacija, tam se lahko zahvališ približno 80.000 tistim, ki so se neprostovoljno žrtvovali, da lahko danes kar zelo varno potujemo z letali.
En komentar bi tule podal, kj sicer nima veze s % popusta za katere se spogajaš. Opažam pa, da v primerjavah cen polic ljudje pozabijo povedati v katerem premijskem razredu so po bonus malus sistemu. Hudičeva razlika je ali je to 1. ali 14. Verjetno kar vsi sklepajo, da so vsi v 1., pa potem v nadaljevanju debate vidim da velikokrat ni tako.
To je to slovensko primerjanje cen, glavno da je ceneje kot sosed, pa smo zadovoljni, brez da se da stvari na enak skupni imenovalec. Kot pri bajti kdo koliko pokuri, pozabi se pa najprej pogovarjati o neto m2 in kakšno temperaturo ima kdo rad. Eden, ki pri 21°C špara je lahko večji siromak kot tisti s 24°C v hiši, če bi oba nastavila na 24°C.
Namesto 287 bi moral imeti EC, pa bi se kar ujemalo. Drugače se pa BMW-je, Merđote in Audi-je kupi z vgrajeno prednostjo in dovolilnico za takšno parkiranje. Kot dodatna oprema... 😬
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je zato, ker imamo še iz prejšnjega sistema malo prednosti - vsi enaki, pa tudi bolj kot ne enako revni. Drugje se pa razlike že malo dlje kopičijo. Se pa tudi pri nas počasi to vidi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani