trik je v izrabljenem spodnjem rinku, ki skrbi da se olje ki je bilo na cilindru ''obri?e'' dol, zato ostane ve? olje na cilindru in ti ga zato papca. seveda pa ni dovolj da zamenja? samo spodnji rink ampak je potrebno ?e pohonat cilinder da bo spet okrogu, ker je sedaj ?e malo jaj?aste oblike, na u? ne bo? upazu.
pri nobenem batu ni bilo utekanja oziroma en kestl bencina da je ?lo bol z zmernimi obrati, bru?enje nov bat pol pa gasa.
no ja mam tud ?terko- brez 5 pa gre 90
se vrti k zme?ana pa sm jo vozu 4 sezone pa gre ?e zmerom, vse gre zahvali huskvarna olju
(zakaj bi menjal olje ?e sm pa z obstoje?im prezadovoljen)
no ja da ti ?e povem da me nisi prepri?al ne ti in ne reklame na va?i strani, zato ker mora? dodatek vedno dodajat, in ni tako da bi ga mogu dajat vsakih 50k km ali ve?.
jst ga ne kupm, k sm z obstoje?im stanjem zadovoljen ?e bo pa kej narobe bom pa popravu, tud brez dodatka lahko.
kot sm ?e enkrat povedal da je vse lepo in prav da vsak stoji za svojimi besedami in svojo logiko.
?e bi bil trend da so drsni le?aji ?ist gladki, pol ne vem zakaj jih ne polirajo in jih samo brusijo (glavna gred, ki je zelo obremenjena), tolerance so tudi zelo majhne, se pravi da se v teh mikro rajsah nahaja olje in da ma?e in hladi. potem ?e te mikro rajse zapolni ta film, potem ni prostora za olje, potem ga pol u bistvu ne rabimo, ampak lahko nalijemo notr vodo da nam hladi sistem, (druga funkcija olja).
potem ?e kje gleda vn kak?en mikro hrib?ek in se seveda odbrusi zaradi drgnjenja, ker je pa? prevelik in ni med hrib?ki premal prostora za olje, a je pol prostor za un film?
sej u bistvu jst mislm da je to podobna snov kot olje, samo da je bolj mastna oziroma da ima bolj?e drsne lasnosti. popravi me ?e se motim
u?eri k se pelm domol z NM in seveda ne pla?am AC in se peljem ?ez vas Dob... (tisti ki se tm vozte veste) in pol v ivan?ni grem nazaj na avtocesto. pred mano eden spele z wv cady-jem in jst za njim, pred wv-jem pa je bla ena BABA k se je ustavla k je pr?la (peljala se je po dovozni cesti na AC) do pospe?evalnega pasu, mal preden se za?ne ?rtkana ?rta, da kao lahko ?e zapel? na vozni pas AC. no tm je kr lu?tn ovin in na obeh straneh ima? ?e protihrupno za??ito da skozi ovinek n? ne vid?.
in kaj se je zgodl, jst am unga z wv spustu ene 10 m naprej in pol mal bol pospe?m pred ovinkom sred ovinka pa za?ne ?enska bremzat na fertik (tko tud un z wv) brez razloga jst k sm mel ?e ene 70-75 not bremzam tut ?ist na fertik tko da se komi ustavm pred wv. sm tok popiiiiiiiiii da sm sam ?e trobu dokler ni spelala. Punca zravn se je pa sam ?e dret za?ela na ?ensko sicer ni sli?ala.
sem se tud kej nau?u, oziroma mogo?e raj? ko ne dobil mal druga?e pogled na kak?no zadeva samo kko motor obratuje ima pritisk olja 3 bare min, vsaj taki k jih jst popravlam tko da v tem primeru bi bl te?ko zmankal mazanja ki ima posebej ?rpalko... pri takih motorjih brez ?rpalk bi blo pa prej nevarno, pa kljub vsemu so tako zgrajeni motorji da se sami ma?ejo tako da razmetavajo olje po ohi?ju in s tem pride do le?ajev...
?e se ti pa olje pregreva mor? pa vi?jo viskoznost uzet ne 40 ampak 50- za slovensko podnebje je 40 zadost.
vse lepo in prav samo mal premal pozna? prakti?nih stvari (kar se ti?e motorjev in podobno)
hladni motorji pa vzdr?ijo manj zaradi toleranc, ki so v hladnem motorju mal druga?ne, kokr pa v segretem.
seveda pa to spet ni ne vem kak?na razlika da bi skrbel za vedno ogret motor. sicer bi blo fajn ampak kljub btemu ni problemov ?e bo avto na kratke prge zdr?al nekje 70 % ?ivljenske dobe kar mislm da je ?e vedno zadost
olje se ne menja zato ker bi imel veliko vsebnost kovinskih delcel, ker jih vn pobere filter, potem bi samo menjal filter ne pa tudi olja.
olje se pa izrabi, kljub dodatku (kakr?en koli dodatek) in pa zaradi umazanije ki jo prinese sabo tist zrak ki gre mimo bata in batnih obro?kov, prinese raznorazne kisline (ne?isto izgorevanje) in tudi saje, verjetno pa je ?e kak?en del?ek tudi kondenza sam ta se hitro izlo?i.
a si ?e kdaj razdiral kak?no ma?ino, ki ni obratovala kak?en mesec?
jst sm jo. in vem da olje ostne na povr?ini in ne odte?e, pa ?eprov ni bilo ?e dogo ?asa nobenega mazanja.
tako da hladni zagoni niso tako navarni in pa tudi novej?i le?aji ojnic, glavne gredi in odmi?nih gredi imajo ?e tovarni?ko naneseno tanko plast neke kovine z zelo majhnim koificentom trenja.
PS: batni obro?ki se znucajo
?e najdem kak?en znucan batni obro?ek ti ga slikam in prilepim sliko
nevem kako ampak mene zanima kako lahko ima? z istimi obrati ve?jo hitrost? razn z brezstopenskim menjalnikom ali vi?jo prestavo?
Potem menjava olja ki jo predpi?ejo v tovarni je zato da bo motor obratoval dlje ?asa, ni pa predpisan za to da ?e ti ne bo? olja zamenjal 40 ali ve? tiso? km da bo zaribal oziroma da bo kr crknu. ?e bo? menjaval olje bo motor verjetno zdr?al nekje 200 ali 300 tiso? km namesto 700 000 kmsamo nebo ti pa crknu ?e bo? prekora?u oziroma spustil kak?no menjavo olja. skratka vse pa je tudi pogojeno z na?inom vo?nje.
je ?e mal pomislm nastane led ?e pri 0° C. ?e ho?emo da bo led ?e malo ve? zdr?al -5°. ?e ma? pa avto zuni ?ez mo? k pade temperatura tudi -11°, -12°v babnem polju tud -22pa avto ?e zmer zalavfa. kljub temu da je bol uhlajen kokr da ?e bi bil v ledu. avto edino rab olje k je primerno za tako nizke temperatuein gorivo v teko?em stanju, ?trom pa tko al tko ni odvisen od temperature.
?e ima? olje 15w40 ima zadostno mazanjedo (olje pride v nekem dolo?enem ?asu, katerega ne vem do vseh mazalnih mest) kadar je avto hladen oziroma v?ig avta do -10°
v dodatku se nahaja veika koncentracija teflona. kateri se prime na kovino. dej ?e samo vlije? dodatek v motor se ta dodatek prime samo na karterju in ti ne nuuca n?, zato naj bi se peljal nekih pol ure al neki tazga da se ta dodatek oziroma da teflon potuje po celem mazalnem sistemu in tam ustvari tanek filter teflona in s tem zmanj?a trenje ( teflon ima majhen koficient trenja)
to je tako nestrokovna razlaga katera bi se lahko nadaljevala ?e in ?e
jst tud te?ko verjamem da mu je ?la 210 po ?tevcu razn ?e je mel gume 155 60 13 gor. pol mogo?e drga? pa zlo te?ko, k tok sm jo ?e jst po klancu dol komi prtisnu, je pa res za je bil spust z vi?ne gore proti grosuplu.
se strinjam z ve? izjavami kot so da zgleda kot iz conrada, da je preve? nametano, da bi bilo lahko lep?e narejeno pa tista ?katla absolutno ne pa?e na polico lahko bi bil ?a kak?en kozmeti?en in stilski popravek tapeciranja in organizacije muzike v pritla?nem prostoru, samo za to rabi? nekaj ?asa...
Xedos 6 letnik 97 ki se dele prodaja z 1,6 motorjem in ma 107ks ima motor B6 tko kokr 323f BG sam da ma una 88ks? pa ?e pocen dobi? kak?nega zbidga. delal so jih od 96-99
Aja toma? moram te pohvalt da je moja ?katla v kufru zdej marsikomu precej bolj prijetna za o?i, kokr je bla prej in tle grejo zasluge teb - no pa mal tut temu materialu v kerga je oble?ena!
v?eri sm svojemu avtu nadel zimske gume, ?ist n? nism vesel k se skor n? ne dr?ijo na asvaltu in sam neki cvil pa ple?e po cest, pa kljub temu da jih imam 3 sesono in da so michelin.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ja je res da so deli dragi sam pel? se pa fajn, vsaj jst
Povezava za deljenje
Deli na druge strani