Sem šel gledat za kolegovo 3 190 dizl xdrive in na autodocu je sam par sprednjih pakn s konektorjem, zadnjih pa nič.
Alfa je to imela komplet. Je pač to šparanje. Alfa je imela amortizerje na haubi, Passat za 50k€ pa jih nima, samo palca.
Vsak tak droben detajl stane. In pol so vsi pljuvali po moji Alfi. Čakam zdaj koga, ki bi rekel, da je rabla amortizerje na havbi, če se je toliko kvarila.
Ne, imel sem že na 2000 letniku 318i E46, če se ne motim so imeli to že tudi generacijo ali 2 prej v 3-ki, ma nima veze.
Enako. Sem pa opazil tudi to, da odkar tankam na molu in ni več omv, je poraba padla za 0,2-0,3 dcl. Tako, da sem imel ta vikend porabo do Milana in okolica (1100 km) in nazaj v povprečju 5,9 l/100.Večinoma avtocesta, tempomat od 135-140.Szper, premium poraba. 👍
Si prepričan, da lahko trdiš, da je za "desetinke decilitra", kot navajaš, kriva razlika v kakovosti goriva? Ker to so pa takšni detajli, razen, če si se zatipkal in mislil 0,2 do 0,3 litra in ne decilitra?
Danes prvič v življenju videl Mitsubishi Clio wagen. Sem debelo pogledal, pa vidim da res obstaja in sem prebral, da obstaja celo šibkejši motor, ki ga Clio nima, ter zato tudi ugodnejša cena Colt-a.
4 gume eno na drugo. Ne vem če se to sme. Jaz bi v tem primeru enkrat na mesec menjal zaporedje: tako da tista ki je spodaj pride na vrh, ostale se zašiftajo za eno navzdol.
Tole se bere kot da zorimo nek ekstra kvaliteten sir, oblika je podobna, kot hlebci sira in še če je treba gume obračat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne, imel sem že na 2000 letniku 318i E46, če se ne motim so imeli to že tudi generacijo ali 2 prej v 3-ki, ma nima veze.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani