Men se zdi zadeva koristna oz. da so vsaj ?e na to za?el opozarjat, ?e druga? ne znajo... ker pol folka pri nas sploh ne ve, ka varnostna razdalja je! (npr. Ajvarjev Sucker je to na lastni ko?i ob?util, bog mu daj miren po?itek )
Kokrkol, mene zadnj ?ase hudo ?ivcira, ?e se mi narod lima na rit, po mo?nosti pa pol ?e blenda ko fu*jen, ker u 2h sekundah ?e nism zginu z njegovga obzorja !!
Itak pa teh, ko bi jih moral, ne bo izu?il prej, dokler se sesujejo svojga in tujega avta, mogo? bo mogu ?e kdo pod ru?o, da bo kej nucal...
Alex, glede na izku?njo, da so moji injektorji bolj ali manj zani? (zgodovina do 120.000km sicer italjanska, kjer je prav tako svega in sva?ta na pumpah, 10k km "zahodnoevropska" s podobnimi razmerami, pri nas pa v 20k km na OMV/Agip, kjer dvomim, da bi lahko tolk ?kode nastal na njih oz. kar je blo z ma?ino, je blo ?e dje ?asa), lahko re?em, da so edini zanesljivi pokazatelj kvalitete goriva ravno injektorji (zlo drag test ) ali pa neodvisni raziskovalni in?titut. En je v Gradcu, drugega ma pa Petrol sam, samo da je neodvisen pomoje ni verjetno spljoh. Sicer pa da ti danes gre avto tako, jutri pa druga?e, to bolj malo doka?e oz. odvisno od okoli??in in indicov (ene in iste / razli?ne ?rpalke, razli?ne ?ar?e, letni ?asi, itd. itd.). Na dolgi rok bi rekel, ?e ni smeti, usedlin v filtru in keslu, je to ?e nekaj...
?e pa ti avto lep?e laufa, ok... Sam spet je to lahko odvisno od motorja do motorja in omenjenih faktorjev
Poraba pa tud ni re?en, da je povezana s kvaliteto goriva
Sicer pa poteka ena zlo zanimiva in tud informativna razprava na to temo tukaj (upam, da lahko tole objavim ):
Aja, Boss, onega Agipa na Rudniku je pa ?e ve? ljudi pograjal, tako da to na splo?no ni re?eno, da velja za Agip. Npr., na?a pumpa v Letu?u (Savinjska d.) je nova in fotr z novim dizlom tam tanka in pravi, da je sedaj filter za gorivo brez ne?isto? (napram prej?njemu avtu dizlu, kjer so prav tako odpovedovali poslu?nosti injektorji zaradi ve? let tankanja na Petrolu in posledice polno mulja/svinjarije na dnu kesla in filtra).
Zanimivo in zelo pristransko, saj avtor sploh ni sprobal pa kar pametuje in nabija v 3PM... skor tko k Lojz
O?itno mu ni niti pribli?no jasno, da ima Petrol izredno veliko konkurenco in ne preve? ?islano ime tako, da jim ne preostane drugega kot, da nekje drasti?no pose?ejo na podro?je prodaje in s tem zvabijo kupce goriva na njihove pumpe. Ko pa je kupec na pumpi bo pa ?e kak?no "malenkost" v ko?arico vrgel.
?isti biznis je to in ?al ta bloger tega ne razume glih najbolje al je pa ?e oreng zelen in mu je ?port, da pljuva brez tehtnih argumentov. In samo menjava imena brez spremembe v kvaliteti goriva bi se zelo hitro izkazala za blef in naletela na ?e ve?ji odpor kupcev, ki bi jih spregledali.
V glavnem ?e tako pameten marketingar mora imeti neko zaledje, da uspe z marketin?ko akcijo.
Ej, Boss, tule se mi pa zdi, da si ti brcnil v prazno
Namre?, ta bloger ?ist isto kritizira to marketin?ko potezo in je tud sarkasti?n. V ?em se ti zdi, da naivno pi?e?
To za vse tiste, ki jim ?trajkajo injektroji / ?obe na M6 CD 100kw l. 02-05 (katalo?ka ?t.: RF5C-13-H50A) ; za 310? z davkom in v EU (Slovak?ka). Pa zgleda je tud za ostale modele s tem motorjem.
Pol celo imate izku?nje s tem potresavanjem ... lani ko sm spra?eval, se pa nih?e ni oglasu na to temo
Predn sm nabavu sjoji 6-ko, sm sprobu ene par drugih, razli?nih km, in so ble kr velike razlike pri tem simptomu. Samo 1 z 80.000km ga ni imela.
Sicer se to najbolj ob?uti pri hladnem zagonu ma?ine oz. obratovanju in ko v leru po?asi pohodi? gas ?ez 1500 o/m, vmes se pa ma?ina kr znatno zatrese.
Al so temu krive ?obe al sam MAF senzor al kej druga, ?e zdaj nisem uspel potrditi (na servisu itak brezveze omenjat). Predvsem pri men ni tolk moto?e, ker redko peljem v 2. z rahlim pospe?evanjem okoli 1300 o/m, kjer se to najbolj ob?uti (pravim, pri meni).
Se pa spravlam zamenjat MAF, pa bomo potem videli (?eprov tk iz "zgodovine" bi to prej prisodu kakim ?obam).
lp,
D
Tolk, da bo posodobitev ?e tu; namre?, pisal smo o razlogu za zgornje te?ave ?e tukajle:
Zadnja info je sedaj s servisa pri?la, da se ?obe / injektorji ne dajo toliko ??istit / popravit, da bi bil nek dolgotrajnej?i efekt; 1 je sigurno preve? po?kodovana, ostale 3 pa tudi sledijo (razlog ni ?isto jasen, lahko pa je slabo gorivo, nedosledno menjavanje filtra goriva, ...?).
V glavnem, nove Densko ?obe iz ITA po "ugodnej?i" ceni pridejo 320? + DDV; ?e kdo ve za ?e ugodnej?o ponudbo, se priporo?am
lp,
D
PS: Sicer pa nekaj ob?irnej?ega opisa (in reklame) glede te?av z injektorji, simptomov, popravila...
Karkol ?e, spla?a se met osebnega "agenta"... men je ?e orng popust zrihtu, tk da sm prov pocen ?ez pri?u.. (jasno, samo AO in AO+ ...ostalo je razmetavanje gnarja )
S tem se pa kar sprijazni. Z no?njo svojega mobitela si preko satelita itak na razpolago nadzoru tak?nih in druga?nih mra?nih sil.
Dobr, ni me treba tehnike u?it; a se ti ne zdi ravno to, kar si ravno povedal, ?e preve??? (poleg tega ne s satelita, ampak s triangulacijo baznih postaj... kjer me vseen ne najdejo niti na 20m natan?no (preverjeno) + telefon lahko komu posodim, ga pozabim v avtu od drugega, doma..., oz. ga izklopim v vsakem trenutku, ?e bi blo treba... v?asih se mi celo sam ).
Da ne za?nemo kalkulirat, kolk bi tak sistem ko?tal (zadevo je treba povezat na GSM omre?je, ?e misli?, da bo kaj koristi od nje, dragi nadzorni sistemi vzadi, velike raz?iritve in nadgradnje omre?ij, vzdr?evanja...).
?e se bom kdaj v prihodnosti zna?el pred sodnikom za prekr?ke (bohnedaj), verjem, da bi mi ta zadeva prej ?kodla, kot koristla... itak sam ?e u teoriji tist vela: "nedol?en, dokler ti ne doka?ejo nasprotno"! Velik zgodb sm ?e sli?u, kjer si pa? sam na svojem bregu oz. s svojim dragim odvetnikom!
Kar se sve?k ti?e za mazdo(bencinarje) so na servisu 36?/kos jaz pa sem jih dobil za cca 13?/kos(orginalne katerih kao sploh ne more? kupit) pri nas v ?tacuni, tako da tud ebay ni vsemogo?, je pa najve?krat cenej?i.
Kar se mene ti?e, mate kr vsi po malem prov, pa? vsak s svojega stali??a. ?al nimamo ministra, ki bi bil sposoben (oz. no?e?) tak?ne dileme oz. poglede dati na mizo in sestaviti u?inkovit, ne predrag in kolk?kaj pravi?en sistem za nas, dr?avljane, ki smo ga volili
Zakaj smo jih ?e volili? Zato, da bojo kej izbolj?al, ne pa da bojo iskal izgovore, kdo je za kaj kriv!!!
...o?itno izhajajo iz trenutne "finan?ne krize" (ki pri DARSU traja ?e od kar pomnim) in reverzibilno filajo prora?unsko luknjo (brez dna!)
Da me bojo pa s satelitom nadziral vse povsod... emmm, ne, hvala!!!
Vse skup je pa itak ?e leta in leta sam en velik populizm in nategvanje naroda ...tak eni kot drugi ("rde?i in beli", ?e ?elite, ko se tolk radi gledamo z enga brega na drug in sam obsojamo... pa tolk mal nas je )
Se opro??am za tolk politi?no obarvanje, sam sej, skor karkol se ?e pogovarja?, na konc pripelje do politke
Moja M6 dizel 100kw pije pod 6l/100km (vedno izra?unano na roko, BC ka?e 10% premalo). Ve?inoma vozim relacije in AC, Lj le okoli 30%. Vozim podobno kot je opisal Boss, dokaj dinami?no, a po omejitvah, brez nepotrebnega zaviranja. Na relaciji na morje je poraba padla celo na 5,2.
Dej mi prosim povej, kolk kilometrov nardi? v povpre?ju s polnim tankom, preden se ti lu? pri?ge oz. kdaj za tem tanka? (cager na zadnji ?rtici, ali prej)?
A tanka? samo, dokler ti avtomat ven ne zabri?e, ali ga nafila? do vrha, da se ?e nafta vidi v cevi??
Thanks!
lp,
D
PS: Sumim, da je tu par faktorjev pri motorju, ki bi lahko imeli manj?e ali ve?je vplive na porabo.
Pol celo imate izku?nje s tem potresavanjem ... lani ko sm spra?eval, se pa nih?e ni oglasu na to temo
Predn sm nabavu sjoji 6-ko, sm sprobu ene par drugih, razli?nih km, in so ble kr velike razlike pri tem simptomu. Samo 1 z 80.000km ga ni imela.
Sicer se to najbolj ob?uti pri hladnem zagonu ma?ine oz. obratovanju in ko v leru po?asi pohodi? gas ?ez 1500 o/m, vmes se pa ma?ina kr znatno zatrese.
Al so temu krive ?obe al sam MAF senzor al kej druga, ?e zdaj nisem uspel potrditi (na servisu itak brezveze omenjat). Predvsem pri men ni tolk moto?e, ker redko peljem v 2. z rahlim pospe?evanjem okoli 1300 o/m, kjer se to najbolj ob?uti (pravim, pri meni).
Se pa spravlam zamenjat MAF, pa bomo potem videli (?eprov tk iz "zgodovine" bi to prej prisodu kakim ?obam).
(?e prozorna obija 80% toplotne energije, tonirana nekoliok manj; UV odbija 99%, da ne bo? fasu raka na levo stran telesa/lice, ?e se fura? ve? kot 1 uro na dan v avtu)
...pa niso vse flance... ?ist banaln dokaz je, da da? roko za tonirano steklo in bo? ob?util bistveno ni?jo sevanje/mo? toplote
PS: Carinik vid tud skoz prednjo spu??eno ?ipo, verjemi
lp,
D
...in ?e to: ker mam na starem avtoju predne tonirane, sem se tolk navadu in poznam razliko + da ma? malo ve? zasebnosti v avtu, da letos montiram ?e na mazdo na spredne ?ajbe ta svetlej?o folijo.
Prov je*e se mi za ?kife, pod nos mu bom porinu od dohterja podpisano ?tudijo o dele?u rakovih bolnikov v zadnjih 10-letjih, ker so konkretni rezultati o riziku... pa ?e blesavmu ministru jih bom poslal... ?eprov nau n? nucal, ...upam, da mi bo vsaj odlegl
?koda vsakega komentarja, ker dobesedno i??e? nekaj, dal pa sem ti polno postov, kjer priporo?am Mazdo.
O?itno si narobe razumel vse skupaj, ?eprav je lepo napisano in mora? brati v celotnem kontekstu.
?e enkrat:
Ko pa probate Citroen XMa (prej?nji vikend sem ?el z o?etovim v Izolo) pa se vpra?ate kak?no sranje od avtov dela sedaj Citroen in kak?en ni?vredni klump so ostali avti.
Za tiste ?ase gledano tudi iz tehni?nega vidika res ni imel konkurence niti pri MB S klasi in podobnim.
Gre za primerjavo, kako napreden in dober avto je bil sredi 90tih let XM in kak?en klump sedaj dela Citroen in posledi?no da so danes avti VSI skupaj navaden klump, ker se kvarijo 100 krat ve? kot so se stari, ker rjavijo, kot recimo stare Mazde niso (tako ste povedali tukaj) itd. ?e te je zmotilo "ostali" potem se opravi?ujem, ampak ?e bi prebral 3 besede prej kaj menim o Citroenu bi ti bilo jasno.
In ja, vsi smo kritizirali Zastave, kako se kvarijo kako rjavijo itd, ampak poglej kaj se dogaja danes pri vseh avtih. Zato ?isto upravi?eno pravim, da je kvaliteta na nivoju Zastave. ?e tega no?e? videti, potem lahko 100krat napi?em to, pa ?e ne bo? priznal.
?e bi jaz poveli?eval Citroena, potem nebi pisal kak?no sranje delajo, kako so sramotno ?lampasti itd.
?e si pa ti rad zatiska? o?i, kako kvalitetni so danes avti si pa kr daj.
Pa ti zna? brati vse ali samo tisto kar tebi pa?e? Poglej kaj si ti napisal zgoraj in kaj jaz spodaj:
To pa sem napisal jaz:
Motor je nov, izku?enj pa o?itno res ?e nobeden nima, ampak verjetno bo vse OK.
Samo ta novi 2.2 motor ni tako revolucionarno nov, da bi ?lo kaj res hudo narobe. Verjetno so se kaj nau?ili od DPF problema in je to baje odpravljeno.
Poka?i mi kje jaz predvidevam (tako pi?e? ti) da bo nekaj narobe in kje jaz nisem optimiste?en.
Daj ne biksaj ga ve?, pa se ne norca delat.
dobro, dobro, sej smo vaju zastopl Imela sta malo nesporazuma, ...je problem ?ist realno izrazit svoje ob?utke preko besed na forumu ...oblika, barva, te?a, dol?ina, jasno vreme in tko...
V glavnem, avti niso ve? to, kar so bli (kar je jasno), ?e pa bo nova M6 obdra?ala ali celo presegla sloves predhodnice, pa ?e toliko bolje Bomo videli...(je djal slepi)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Men se zdi zadeva koristna oz. da so vsaj ?e na to za?el opozarjat, ?e druga? ne znajo... ker pol folka pri nas sploh ne ve, ka varnostna razdalja je!
(npr. Ajvarjev Sucker je to na lastni ko?i ob?util, bog mu daj miren po?itek
)
Kokrkol, mene zadnj ?ase hudo ?ivcira, ?e se mi narod lima na rit, po mo?nosti pa pol ?e blenda ko fu*jen, ker u 2h sekundah ?e nism zginu z njegovga obzorja
!!
Itak pa teh, ko bi jih moral, ne bo izu?il prej, dokler se sesujejo svojga in tujega avta, mogo? bo mogu ?e kdo pod ru?o, da bo kej nucal...
lp,
D
Lp,
D
Povezava za deljenje
Deli na druge strani