Dobre rezultate v japonskem izdelovalcu avtomobilov Mazda pripisujejo pove?ani prodaji ter prenosu dela izpla?il pokojnin na vlado
Japonski izdelovalec avtomobilov Mazda je v lanskem poslovnem letu, ki se je kon?alo konec marca, zabele?il 46-odstotno pove?anje dobi?ka v primerjavi z letom poprej. Dobre rezultate v podjetju pripisujejo pove?ani prodaji ter prenosu dela izpla?il pokojnin na vlado.
?isti dobi?ek podjetja Mazda je v minulem poslovnem letu zna?al 467,2 milijona evrov, prihodki od prodaje pa so se pove?ali za 8,3 odstotka na 20,46 milijarde evrov. Na Japonskem se je prodaja pove?ala za 8,9 odstotka, zaslu?ki, dose?eni s prodajo na doma?em trgu, pa so se pove?ali kar za 71 odstotkov na 708,07 milijona evrov. Pribli?no 70 odstotkov celotnega dobi?ka je Mazda ustvarila s prodajo na tujih trgih.
Mazda, ki je sicer del ameri?kega podjetja Ford Motor, je zabele?ila dobre rezultate v obdobju, ko se ameri?ki proizvajalci avtomobilov sicer borijo z izgubami in prepu??ajo tr?ne dele?e japonskim in drugim azijskim izdelovalcem.
moras se zavedat, d aza to vozilo obstajajo trije motorji
a) 1.6 16V SOHC 66kW
1.6 16V DOHC 79kW
c) 1.8 24V V6, ki ima....abooo cca. 136KM
Kosi za SOHC motor so izjemno poceni...kar se tice vzdrzevanja...tesnila, izpusni lnec, crpalka vode, hladilnik...vse to je na nivoju vecine avtomobilov japoncev in evropejcev do 1.4 ccm prostornine.
Poraba je lahko tudi kar nizka.
Za DOHC motor se znajo cene nadomestnih delov nekaj dvignit, ker je pac glava drugacna. Poraba je malenkost visja kot pri SOHC izvedbi.
Za V6 pa menda ni treba posebej omenjat, da je drazji od obeh prej in poraba prav tako najvisja.
Jaz bom pa kar prilepil moj komentar v forumu finance-on.net
"Pismo...upokojenec pa tako razmisljanje, cestitke
Se strinjam z vsem zgoraj napisanim...
Mam tudi en primer, glede Kamikaz...
Ce se spomnete nocnih dirkacev iz LJ. Z njihove strani je bila dana pobuda za asfaltiranje enega odseka (kot dirkalna steza) na X lokaciji, kjer ni prometa z ogrado za gledalce. Nihce jih ni uposteval. Pol je pa bilo vse narobe, ko so si nasli en koticek kjer med vikendom ni bilo zive duse in si dali duska.
Na obalnem podrocju, kjer zivim, se srecujemo z italijanskimi zelvami in osebami, ki so glede voznje za v vrtec.
Povprecna hitrost Italijanov na odseku Ankaran - Bivje (tam kjer je omejitev 90km/h) je 30 do 50km/h in si ne izmisljujem.
Poseben povdarek je treba dati tudi na vijuganje teh voznikov za prstom, kamor se ozirajo nad primorskimi cudesi. Za ne vervat :/
In ja...baza podatkov povzrociteljev nesrec se mi zdi v bodoce neizogibna.
Pa se....kdo za vraga se je spomnil 5% letnih premij???"
zakon mazde: mazda ima svojo lastno frekvenco, (dinamiko) sploh pa na ovinku pri maj?keno ve?ji hitrosti...
A ti zagotovo delas v javni upravi?
Ker mi bolj zgleda, da testiras avtomobile....hihi...po nacinu pisanja namrec...z malo vecjo tehnicno podkovanostjo te prav vidim med razpravo ob boku Bossa, Labija in Siriusa
Za razliko od tebe sem jih videl.... cesta kne?ak- ?embije...... so vre?ke asvalta metali po tleh, pa po njem z lopatu butali..... Tolk o profesionalni "odpravi" napak....
David, hoces rec, da so bile tko velike luknje, da sploh niso sipali nic vanje ampak jih samo premostili z vrecami??
Ma si nebi ti omislil hummerja, da ne ostanes na kateri od va?ih va?kih cest, z mazdico, brez osovine?
Za povlec kable cez pozarno steno ni panike...imas tiste silikonske ali gumijaste ?epe v njej in je mala malica...
Za konektorje bom tudi sam pogledal kako je, ker ima moja mazda isto foro in tudi sam se moram lotit tega podviga 165 mid wooferje v vrata na distancnike
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hehe...mi smo vozili RX-8 z ATH-jevim izpusnim sistemom.
smo ugasnili radio in odprli stresno okno, da smo lahko poslusali zvok izpusnih loncev....kot kasen cestni motor slin slin
Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani