Jaz sem točno to gumo vzel lani jeseni, na podlagi testov iz tujine, ker jih AMZS ni imel takrat.
Nimam pripomb čez gumo, sem jo vozil tudi v snegu na smučiščih, na mokrem itak skos, nisem nikol imel občutka da bi spustila.
Kot največjo slabost same gume so sicer vseskozi omenjali obrabo, po vseh drugih parametrih je zraven. Pri men to ni težava, ker delam cca 15k letno, se pravi pride na zimsko 7,5k na sezono. Tako da malo večja obraba pri meni ni taka težava, ker se mi guma prej postara na avtu kot obrabi..
In to je? Jutri bi namreč rad šel registrirat in se bo za nek trim treba odločit. Nočem pa težav kasneje, če je treba kaj uveljavljati.
edit: končno našel razliko glede na exclusive line: "The safety equipment makes the decisive difference between the three equipment lines Prime-Line, Exclusive-Line and Sports-Line. But with the higher price, many other things change as well. With the Sports Line, the Mazda6 has almost complete equipment, which includes an SD navigation system, the heated steering wheel, the Bose sound system with eleven speakers, the keyless entry system LogIn, the alarm system and the reversing camera. In addition, the top version comes standard with 19-inch instead of 17-inch wheels.".
To je bilo pri nas evolution, attraction in revolution...
Potem je še oznaka Top, kar pomeni strešno okno. Mazda pri opremah kaj dosti ne komplicira kar se varnostnih in sistemskih elementov tiče. Te razne homure itd., ki prihajajo naknadno, običajno pomenijo kakšne barvne dodatke v notranjosti/zunanjosti, usnjene sedeže..
Meni je tud fina za vozt morm rečt. Tesla 3, drugih nisem. Na one pedal se navadiš v parih minutah in men osebno zelo odgovarja.
Je pa res, da je ta kolega k jo je kupu, vzel na aliexpressu en kup enih gumic in podobnega, da si je poštimal par teh "udobnostnih" pomankljivosti al kako bi reku. Okoli vrat, spodaj zaščita pri vratih, zadaj pri prtljažniku itd., pol še par stvari v kabini, tisto že bolj za gušt...je kar močen asortima enih izdelkov, ki jih lahko dobiš. Jo ima že več kot dve leti in je še vedno zelo zadovoljen. Izpostavi pa zimo ja, takrat je pa dosega 200 ko je minus...
Drugače je ovir na cesti kar precej, vse sorte mašine...sam v električnega se vsak zapiči
Tudi pri moji 3ki 2016, k sem jo dal lani iz rok po 6ih letih je bil volan brez prask/vidne obrabe. Sam je treba priznat, da je bilo tisto usnje na otip precej trše...fotrova 6k isto 2016 je imela vseskozi mehkejše/bolj prijetno usnje, sam tudi bolj občutljivo..bi reku da vožnja s kakimi prstani že rizično početje. Je pa še danes s par praskami čist vredu stanje volana, ni zguljen..zdej pri tanovi 6ki je spet druge vrste material na volanu, prijeten za držat, mehek, sam sigurno ne bo brez prask po 6ih letih, kot je bil pri 3ki. Očitno tu, pri iskanju nekih premium občutkov/mehkobe, gre na račun trpežnosti. Potem je pa odvisno kaj komu odtehta..
Si preveril na uradni strani Goodyear-a, če obstaja sploh brez XL?
XL gume imajo večjo nosilnost. Tako da če faktor nosilnosti štima ni blo kaj za skrbet.
pred 43 minutami je Tilen5 napisal:
skor ni šanse da bi taka guma bila brez XL
Ja na to sem računal...sem preveril tudi na spletni strani od Goodyeara in nisem našel brez...tudi dost nov model gume, ubistvu se mi je zdel rizik brez dejanskega rizika. Tud ker so iz SLO bi lažje blo urejat, če kaj nebi štimalo..
Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...
To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...
Nisem sicer prej videl, da bi se kaj dosti oglasevali. Za dostavo so od placila rabili 3 dni, cena je bila dejansko par eurov nizja od lider, gume imajo pa dot 1823, se pravi so bile narejene prejsnji teden v nemciji.
Prevec sveze ubistvu za na avto, se dobro da je dez, sem jih pustil zunaj..
Pardon za offtopic, sam da ne bo kej res..ker sem že parkrat zasledil kako nam je bad in kako hudo šele bo.. realno gledano smo evropejci priviligirani napram vsem ostalim celinam, imamo srečo da smo rojeni kjer smo...
Me zanima kje je življenje tolko boljše, če ne gledamo posamezno izbranih "bonbončkov", ampak celokupno kvaliteto življenja, ki jo neka država/celina ponuja..
Malo žalostno da se to grejo. Vidim da je že tista ocena na gumi drugačna...če ima navadna Turanza "A" za dež, je ta 005A verzija "B" in "C", odvisno od dimenzije.
Lahko napises prosim mnenje, pa mnenje glede na prejsnje gume. Hvala 🙂
Jaz sem pred temi Hankook zimske vozil še Bridgestone Blizzak LM005 in GOODYEAR ULTRA GRIP PERFORMANCE 2, sicer v drugih dimenzijah kot zdaj tu na 6ki. Obe gumi sta se mi zdeli dobri, tudi Bridgestonova. Ima mogoče Bridgestone na tem forumu kar mal negativnega predznaka, ker očitno na original mazdine avte neko mal čudno varianto gume montirajo. Podobno sem imel leta 2016 na novi 3ki montirane ene letne Michelinke, je bilo tudi bolj žalostno vse skupaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem točno to gumo vzel lani jeseni, na podlagi testov iz tujine, ker jih AMZS ni imel takrat.
Nimam pripomb čez gumo, sem jo vozil tudi v snegu na smučiščih, na mokrem itak skos, nisem nikol imel občutka da bi spustila.
Kot največjo slabost same gume so sicer vseskozi omenjali obrabo, po vseh drugih parametrih je zraven. Pri men to ni težava, ker delam cca 15k letno, se pravi pride na zimsko 7,5k na sezono. Tako da malo večja obraba pri meni ni taka težava, ker se mi guma prej postara na avtu kot obrabi..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani