Ja sam nič kar si ti naštel niso krajše mestne relacije. Hočem povedat da za porabo pri tem avtu krajšne mestne niso idealne. Sej za nobenega niso konec koncev, sam pač je to večji avto z mašino, ki ima večjo prostornino. Se osebno s porabo ne obremenjujem preveč, vem kaj sem kupil in zakaj.
Pa si naj tisti z sončnicami in EVji sami uredijo neodvisnost od omrežja (tukaj mislim tudi na podjetja ipd.)...k itak vemo,za kaj so si jih vsi montirali...niti en iz ekoloških vzgibov...isto kot pri nakupih EVjev-vsi imajo neke svoje računice,kako bodo dobili zastonj cvenk (subvencijo k jo vsi državljani plačamo),in kako bodo se poceni vozili itd....vse samo zaradi denarja.
Kar močna tale, da vsi gledajo samo skozi denar, v drugi temi pa pišeš kako ne boš izoliral hiše, ker se ne izplača.
In sem te izpostavil, ker sem sam vložil preko 100k v zadnjih 5ih letih v renovacijo hiše, od tega je polovico sigurno šlo v energetsko sanacijo, če ne še kaj več, odvisno kaj vse si predstavljaš pod to. In večina stvari se finančno ne izplača. Da ne izpadem nek pretiran altruist, je pa šlo v udobje sigurno, kvaliteta bivanja. Pa mi drugače denar ne pada iz neba, je bilo treba kje drugje reze naredit, da je bilo to izvedljivo.
Med drugim imamo tudi panele na strehi, sicer na območju kjer je že vsaj eno leto vsaka nadaljnja vloga zavrjena, menda bodo v tem letu nadgradili omrežje, tudi zaradi novogradenj. Je predimenzionirana glede na naše potrebe, tako je že marec bil dosedaj vedno pozitiven, kar se potrošene energije/proizvedene energije tiče. Veliko razmišljam o energetski samozadostnosti, samo zaenkrat tudi finančno tega še ne morem izvedt.
Me moti način subvencioniranja sicer, ker je dostopen tistim, ki si že tako to lahko privoščijo. Sem jih dobil tudi sam, pri projektu 100k je bilo nekje 5k subvencij. Nisem jih pustil na mizi, samo ni pa to nikakor bilo odločilnega pomena, bi šel v investicijo tudi brez tega. Večkrat se govori o teh socialnih subvencijah za energetske sanacije, samo nisem še zaznal da bi se to nekaj množično delalo...potem pa prideš do tega, da imaš ulico recimo 20ih hiš, 18 je kolikortoliko urejenih, druge 2 ali 3 ti pa oskubljene kurijo vso svinjarijo ki jo dobijo...in bi rekel da to niso ljudje ki nočejo, ker se jim ne izplača kaj drugega, ampak enostavno ne morejo.
Nekam se bodo stvari morale premaknit, status quo ne more bit...je pa dolgoročna vizija pri politiki problem, ker vsak gleda do naslednjih volitev ali pa še to ne...populizem popelji nas...
Kolega se ukvarja z uvozom vozil, načeloma uvaža vozila višjega ranga in opreme. Vse gre bolj kot ne na lizing.
Včasih je zgrožen kdo mu odpelje avto, je tudi že pogovarjal se s kupci da gre to težko čez (finančno kupcu)...namreč najbolj izkoriščevalski lizingi odobrijo, če človeku ostane 300 eur po plačilu lizinga na računu...
Kajti vsak bi pričakoval "pacienta", ki bo iz pospeševalnega pasu takoj zavil na vozni pas, pa čeprav s 40 km/h, namesto da bi po pospeševalnem pospešil in nato zavil na vozni pas. In se je možakar enostavno prestavil na prehitevalni pas. Ko je ugotovil, da ženska polkrožno obrača, ni bilo več ne časa ne prostora za "umik"...
Točno tako. Če ti veš da bo zavila čez, greš morda drugače, celotna situacija izgleda kot da se hoče slabo vključit dokler ni naenkrat počez..
Sem jo vzel lani ko sem pregledal vse možne teste. Guma je super, njena težava je samo večja obraba v primerjavi s tema dvema k si ju naštel zgoraj.
Kot sem že pisal v tem topicu, to zame težava ni, ker delam 15k na leto, se pravi 7,5 z zimsko. Do 40k menda gre, potem bo pa itak čas za menjavo ker bo stara..
edit: pardon prehitro prebral
ti govoriš o hankook winter i*cept evo3 w330, jst imam hankook winter i*cept rs3 w462
zgodba je sicer zelo podobna, gre za kvalitetno gumo, ki je cenovno konkurenčna. v moji dimenziji mislim da evo3 niti ni...
The 2023/24 Tyre Reviews winter tyre test has tested eleven of the most popular winter tyres on the market in the dry, wet and snow, and also analysed the rolling resistance, noise and comfort levels ...
Sedaj, ko so njihovi otroci na študiju v Ljubljani rabi dober in manjši avto. Ki bo pil znatno manj. 😊
Znanec je bil zmenjen da gre na poizkusno vožnjo s cx 30. Pa sva to rešila kar midva na hitro. Posodil sem mu svojo za krog do Kozine in nazaj... Narejeno. Včeraj jo je šel vplačati. 👍
Lahko bi se zmenil na Mazdi za provizijo od vsake prodane cx-30...
Drugače pa isto, ker se mi niso obnesle, ne maram Conti letne, Dunlop zimske in Toyo letne. Popolnoma razumem. Ko se 1x opečeš, ne bi reskiral več, ker gume niso poceni.
Sej tudi letne so dobre. Samo ne tist čuden model z dodatnim A pri oznaki, ki ga daje Mazda na nove avtomobile...
Jaz imam vredestein, meni zadosti vsem pogojem verjetno je ceneje kot hankook
Mislim da niso, če niso še kak evro dražje...meni je vulkanizer lani dal za Hankook RS3 115 ceno, za tole Vredestein Wintrac PRO pa 120. Je pa minimalno razlike in verjetno se tudi kaj menjajo cene..
Jaz sem točno to gumo vzel lani jeseni, na podlagi testov iz tujine, ker jih AMZS ni imel takrat.
Nimam pripomb čez gumo, sem jo vozil tudi v snegu na smučiščih, na mokrem itak skos, nisem nikol imel občutka da bi spustila.
Kot največjo slabost same gume so sicer vseskozi omenjali obrabo, po vseh drugih parametrih je zraven. Pri men to ni težava, ker delam cca 15k letno, se pravi pride na zimsko 7,5k na sezono. Tako da malo večja obraba pri meni ni taka težava, ker se mi guma prej postara na avtu kot obrabi..
In to je? Jutri bi namreč rad šel registrirat in se bo za nek trim treba odločit. Nočem pa težav kasneje, če je treba kaj uveljavljati.
edit: končno našel razliko glede na exclusive line: "The safety equipment makes the decisive difference between the three equipment lines Prime-Line, Exclusive-Line and Sports-Line. But with the higher price, many other things change as well. With the Sports Line, the Mazda6 has almost complete equipment, which includes an SD navigation system, the heated steering wheel, the Bose sound system with eleven speakers, the keyless entry system LogIn, the alarm system and the reversing camera. In addition, the top version comes standard with 19-inch instead of 17-inch wheels.".
To je bilo pri nas evolution, attraction in revolution...
Potem je še oznaka Top, kar pomeni strešno okno. Mazda pri opremah kaj dosti ne komplicira kar se varnostnih in sistemskih elementov tiče. Te razne homure itd., ki prihajajo naknadno, običajno pomenijo kakšne barvne dodatke v notranjosti/zunanjosti, usnjene sedeže..
Meni je tud fina za vozt morm rečt. Tesla 3, drugih nisem. Na one pedal se navadiš v parih minutah in men osebno zelo odgovarja.
Je pa res, da je ta kolega k jo je kupu, vzel na aliexpressu en kup enih gumic in podobnega, da si je poštimal par teh "udobnostnih" pomankljivosti al kako bi reku. Okoli vrat, spodaj zaščita pri vratih, zadaj pri prtljažniku itd., pol še par stvari v kabini, tisto že bolj za gušt...je kar močen asortima enih izdelkov, ki jih lahko dobiš. Jo ima že več kot dve leti in je še vedno zelo zadovoljen. Izpostavi pa zimo ja, takrat je pa dosega 200 ko je minus...
Drugače je ovir na cesti kar precej, vse sorte mašine...sam v električnega se vsak zapiči
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja sam nič kar si ti naštel niso krajše mestne relacije. Hočem povedat da za porabo pri tem avtu krajšne mestne niso idealne. Sej za nobenega niso konec koncev, sam pač je to večji avto z mašino, ki ima večjo prostornino. Se osebno s porabo ne obremenjujem preveč, vem kaj sem kupil in zakaj.
heh me je Bini ravno prehitel.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani