Sem svetlo gledal uradnico, ko je pri podalj?anju 2.7.11 zahtevala vozni?ko.
Slab teden kasneje sem registriral ?e ?enin avto, pa me ni nih?e vpra?al za vozni?ko. Niti je zraven nisem imel, tako da ne vem kako bi se zmenili. Zagotovo pa ne bi delal mnogo kilometrov, da bi pri?el do njene vozni?ke.
Kako bo pa kolegova stara mama registrirala avto, ker nima vozni?ke??
Bo kar dr?alo, da so stare barve mnogo bolj?e kot nove na vodni osnovi. Tudi sam sem opazil, da je bil lak na mojem prej?njem avtu starem 16 let brez kakr?nih koli popravil (razen po?kodb od ve?jih kamen?kov) mnogo bolj ohranjen kot na 3 leta stari mazdi 3 in 5 let starem C3. Zgleda da so proizvajalci temi eko barvami kupcem naredili medvedjo uslugo.
Nekje sem bral, da ima Ferarri na svojih avtomobilih kot kon?en sloj neko kerami?no zadevo, ki ne zgubi sijaja, ni ob?utljiv na odrgnine, manj?e udrace....
Z za na?e razmere glomaznim Fordom F250 so me vozili v Ameriki. Ko sem lastniku z 140 kilami pohvalil njegov velik pickup , se je samo nasmehnil in rekel: It's just middle size Ford. :ne vem:
Takrat tega nisem razumel, sedaj pa vidim s kak?no majhno gajbico sem se vozil.
Na servisu mi niso ni? pomagali, celo na Mazda Slovenije trdijo da mi nimajo kaj dati, ker za original plati??a ne obstaja TUV certifikat. Ker pa je moj avto iz tujine jih pa ?e manj briga. Kot, da je pomembno od kot prihaja.
Kot sem se pozanimal za druge znamke sploh ni problem dobiti potrdilo o tem kak?na plati??a, ?irina gum je dovoljena za posamezen tip vozila. To ti izda vsak servis (SAMO MAZDA NE!!!). Ku...c pa taka firma.
TUV res najbr? ne obstaja, lahko bi ti pa pripravili dokument, da je to originalen mazdin del in to mora zadovoljiti tudi Atest.
Druga pesem pa je, ?e sta plati??e in guma ustrezne dimenzije za tvoj avto. Tudi to bi ti lahko povedali kako in kaj ?e bi si le malo ?asa vzeli.
Sprednji airbagi so ok tak da armaturka je ?e cela (Spro?eni airbagi 3/8)
Za zategovalnike pa ne vem kak bi se to videlo.
Spro?eni zategovalniki varnostnih pasov smrdijo po smodniku poleg tega so tudi nazaj potegnjeni.
Ponavadi se pro?ijo pri ?elnih trkih, za bo?ne pa ne vem.
Neko?e sem pri Crash testih gledal posnetke, kako se pri razli?nih trkih pro?ijo Airbagi.
Posebej je bilo to o?itno pri bo?nih trkih, kjer bi se naj pro?ile samo stranske vre?e, kar se je pri va?em trku tudi potrdilo. Nekateri avti pa so pri bo?nem trku spro?ili tudi sprednje vre?e, za kar so dobili tudi slab?o oceno.
V kon?ni fazi pomeni nepotrebno pro?enje Airbagov tudi stro?ek pri popravilu.
Vem da so se pri Mazdi 3 pro?ili po potrebi, ena Honda pa je aktivirala nekaj vre? ve?.
A si prepri?an, da si dokupil Mazdino opremo. Ponavadi trgovci vgradijo krneki, ki not pa?e in je ustrezne kvalitete.
Podobne probleme sem imel z kao originalnimi park senzorji. Hvala bogu so nekajkrat crknili v prvem letu, ko je bilo ?e v garanciji. Sedaj pa je ?e dve leti mir. Pa upam da bo ?e dolgo tako.
?e bi bila Mazdina oprema, bi bila garancija nanjo tri leta.
Tovarni?ko vgrajen radio ima prav gotovo tri leta garancije.
Motorist, ki je v film?ku dirkal po So?ki dolini je v 15 minutni vo?nji celo 3x stisnil gas do konca, kar je malo :ne vem: . Pa? je u?ival v nevarni vo?nji in na sre?o se ni nikomur naredilo ni?. Dirka?i na javnih cestah na svojo smolo in na smolo ?e koga drugega skrbijo za naravno selekcijo, kar je ?e nekdo prej omenil. ?e nima? dovolj v glavi, ima? pa? v zemlji in sve?e na grobu pa? v?asih prezgodaj zagorijo. V?asih si sam kriv, v?asih drugi.
?e bi ?elnder bil bolj pameten, bi se bolj aktivno zazemal za izgradnjo ve? dirkali?? v Sloveniji, kjer bi lahko ljudje, ki imajo (imamo) v?asih malo nagona po dirkah skurili tisti bencin in gume, ki je ob?asno pa? potrebno pa du?o, namesto da blebeta o pravilih o vzorni vo?nji.....
Moje kolega je imel precej divjo Hondo xxx RRR. Po moje je bila ve? v rde?em polju kot v belem. Napenjal jo je kjer je bilo mo?no. Pred njegovo nesre?o ga je njegov prijatelj povabil s 125 kubi?nim dirkalnim motorjem na dirkali??e, kjer bi mu dokazal, da nima pojma o dirkanju z motorjem. Seveda se mu je zdelo sme?no. ?ez nekaj ?asa ga je odneslo s ceste. Motor totalka, njegove po?kodbe za nekaj mesecev bolni?ke potem pa ene ?e ene dve ali tri nesre?e, da je pri?el k pameti, na sre?o ?iv in zdrav.
In tak?nih je veliko, samo nekateri niamajo te sre?e da di si pri?li "gor", da to ni to.
Ne zdi se mi normalno, da je testni poligon na Vranskem tako drag in zaseden. ?e ho?e? preskusiti sposobnosti sebe in vozila, je pa? najbolje uporabiti nek poligon.
Ko skuri? nekaj kompletov gum in dovolj bencina po?asi pride? k pameti, da to veliko stane. Razlika je samo v tem, kje si ta stro?ek naredi?. ?e je to ?olo opravi? na javni cesti in brez posledic je vredu, druga?e pa si dele?en prve strani novic, kartoteke na policiji, bole?ine pa tudi sve?e na gomili..
Kolo in ?elada: Vsak kolesar bi se lahko zavedal, da je padec s kolesom lahko zelo usoden. Ni problema poravnati zlomov, ampak ko je razbita glava so posledice lahko hude in nepopravljive. Tudi sam se tega zavedamm in brez ?ealde grem zelo zelo redko na kolo, mogo?e zelo kratko vo?njo. Mi kar nekaj manjka, ?e je nimam. ?e padem iz tak?nega ali druga?enega vzroka vem, da bodo zdravniki kosti in ko?o ?e porihtali, ampak glave ne morejo.
Zaklju?ek: Vsak ima v?asih ?eljo malce iz?iveti sebe in svoje vozilo. ?e bi lahko to opravil na dirkali??u bi bilo ?e najbolj varno in dolgoro?no poceni. A kaj ko dirkali?? ni. Motokrosiste preganjajo ekologi, cesta?e policaji, avtomobiliste spet policaji, gokard steze so redke, testni poligon na Vranskem je dolgoro?no zaseden in drag.
Potem pa mi naj nekdo razlo?i, kako naj zapravim denar, ki bi ga sicer ob?asno namenil za legalno radiranje gum?? :ne vem:
Sej Slivka ma kr prav... ?e je res panika za tistikrat 1x al pa 2x na leto kam dat robo je velik bolj enostavno si omislit zadi kljuko pa eno tovorno prikolco pripet. ?e manj?i stro?ek je pa ?e se gre takrat z dvema avtoma, ?e ju ?e glih ma?.
Tudi jaz ne vem, zakaj je Mazda 3 premajhna za 4 osebe. Pa? vzame? zraven toliko, kot gre noter. Mogo?e ?e ne ve?, da ti bo vsak avto premajhen. :ne vem:
Hvala LabiGt za nasvet . ?enin avto to sam naredi, pa je bil nov pol manj vreden. O tem sem za?el razm?ljati po tem dogodku sredi najhuj?e zime. Ob prvem sevisu pa bom poskusil z idejo o ?asovni zakasnitvi vklopa lu?i. Z leti zna biti samo slab?e. Da bi pa vsak zimski dan lu?i uga?al, pridem pa na slab?e kot pri prej?njem avtu, ko sem lu?i po zagonu motorja moral samo vklopiti. Razlika bi bila samo 17000? manj na ban?nem ra?unu , na drugin strani pa veliko bolj varen avto .
Meni je pri novej?ih Mazdah grozno neumno ?e to, da ko da? kontakt se pri?gejo lu?i . Dokler je akumulator v tip top kondiciji, to ?e gre. Pozimi in z leti ko akumulatorju mo? pojenja, pa v?asih "trd" grata?, ko se za?ne zaganja? bolj po?asi vrtet. Leto?njo zimo se mi je pri dve leti starem avtu to zgodilo. Poleg tega tudi ?arnice trpijo, ker jim napetost ob zagonu zaganja?a pade.
?enin avto je bil narejen v Franciji in kar moji novej?i Mazdi manjka ima ta avto normalno vgrajeno. In to je to, da ko se motor zavrti se pri?gejo tudi lu?i - simpl.
Hvala Evropi oz, ?vedom, da je njihova ideja o posebnih dnevnih lu?eh za?ivela . Dostikrat bezzveze kratka lu? pregori, fokusi zgubijo svojo bistrost, goriva gre ve?, Co2 je ve?, ?arnice pa je vedno bolj kompicirano menjat.... sami nepotrebni stro?ki.
?e enkrat hvala nekaj pametnim in?enirjem v Evropi .
Ni ?udno da Kitajci kupujejo Evropsko tehnologijo - je edina uporabna.
Da se trojke ne prodajajo veliko sem ?e ugotovil na za?etku lanskega leta . Dobrih 7 mesecev sem spremljal oglase, da bi kupil okoli dve leti staro M3, bencin in TX opremo v ?eljeni barvi. V tem ?asu mi je ena taprava "u?la", druge pa mi niso bile v?e?. Nato se je pojavila ena, stara eno leto, ki pa je bila okoli 1500? cenej?a kot nova. Ker do za?etka poletja nisem na?el "taprave" sem stisnil zobe in naro?il novo, tak?no kot sem imel v mislih .
Pa mi niti trenutek ni ?al, da sem jo kupil. Tudi naslednjih 10 let je ne bom prodal, ?e le ne bo kaj hudo narobe.
Do tri leta stare se redko prodajajo, ker so ?e v tovarni?ki garanciji, razen ?e lastnik rabi denar za druge namene ( ali pa sosed kupi bolj?i avto).
Tudi takrat ni bilo poceni. Jaz sem priletel na podobno foro. Vo?nja okoli polno?i, pot na morje, glasba, ?iroka gladka cesta, rahlo padajo?a, prometni znak, ki ga nisem niti videl, in policaj z liziko. Fora je bila kasneje, ko je en model priletel 110, kolikor sem sli?al policaja , ki ga je pohitel ustavit. Ko mi je napisal papirje sem lahko ?el. Zjutraj pa me ?e enkrat ?opnejo hrvati v Makarski na Jadranski magistrali. Bil je nek klanc omejitev 30 ali 40 jaz pa okoli 60. Pa je ?lo 100 kun.
Mene so pred leti v Kr?kem sklatili na 180-190m razdalje , hitrost s popustom pa 84 km/h. Mi je policaj rekel da bo o nadaljnem postopku odlo?al sodnik za prekr?ke .
Kazen: 3 to?ke, 50kSit :ne vem:
Nauk: Omejitve ve? kot 30 km/h od takrat ne presegam ve?, je namre? predrago .
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V ?em pa je fora, da s testnim avtom ne bi mogel narediti malo dalj?ega kroga? A ?e bi ga pa samo testiral, bi se pa lahko peljal malce dlje??
Povezava za deljenje
Deli na druge strani