Ja ja poznamo tip?ka.Ma?inca je u vredu pa pred kratkim je meu veliki servis kot pi?e tko da je res po?timan nima kej bit.Zunanjost je tud dobro ohranjena mogo?e se kje najde mau rje sam n? kej da bi blo kriza.Se pa ga vsekakor spla?a pogledat lepo ohranjen pa barvo ma tud lu?no na soncu se lepo preliva modra pa zelena vsaj men je res lep!
Hvala.
Tole z rjo se mi pa zdi mal ?udno. Brat je mel letnika 92 pa nobene sledi o rji. A mogo?e ve? je bla kaj po?kodovana. Rad bi zvedel ?im ve? informacij, da se ne pelam ?e pol slovenije, da vidi podrtijo.
Ne glede na to da so mi mazde zelo ok in smo na njenem forumu, ampak ?e vedno se mi zdi da se da za ta denar dobiti tudi kaj ve? od avta kot v primeru 323 F!
Ne vem zakaj nekateri tolk pljuvate ?vabote, ker nasplo?no glih ne veljajo za slabe, nisem niti sam ljubitelj golfov, ampak ?e smo malo objektivni, pol si moramo ho?e? - no?e? priznat par stvari!
Grega, kaj pa sploh pomen tale GT, to je zihr kratica Gate Trga!
Sj ne da pljuvamo po ?vabih, sam ?e ho?e? avto primerljive velikosti z isto opremo te pride glih tolk kot ena 323f.
Sj res da dobi? npr. golfa III isti letnih za dost manj dnara, sam ?e pa ho?e? da ma vsaj 90 KM pa el. ?ipe, pa el. ?ibedah, pa servo pa ?e kaj ko je pri mazdi v serijski opremi te pa pride tudi tolk kot ena taka mazda!
Men se pa sploh ne zdi da so kaj hudi?evo drage te mazdice. Jaz bi mojo dal za 700 ksit(letnik 96) seveda povsem originalno brez litih felg pa druge krame. ?e pogleda? ostale avte v tem razredu so primerljivo dragi, ?e posebej ?e ra?una?, da se skoraj ne kvarijo.
Samo pomoje je glavna uporabnost. ?e menja? fedre za Eibach pa da? ene hude gume je glavno, da se avto potem dr?i v nulo. To, da je avto ?e vedno Traktor (kt moj trenutno) je pa? stranski u?inek. Samo ?ez ovinke te ljudje ne bodo lovili ne glede na to, da izgleda ful visok.
Lega z eibachi in str?animi amortizerji je res super, ?e sploh ?e so gume nove
So pa mazde original res hodo visoke. Moja z eibachi je ?e vedno vi?ja od original honde civic :ne vem:
A se spomni? kak mesec al pa dva nazaj se je prodajal razbit xedox6 2.0 v6 za 90ksit pa je bla ma?ina pa vse ostala tehnika ok!
Pa? ne sme? takoj kr prvemu pla?at kok ti re?e. Bratu so govorili da ho?ejo za menjalnik od 20 do 30 ksit, pol ga je pa eden nazaj poklical pa reku, da mu ga da za 10 ksit, ker bo druga? tak cel avto na odpad pelal.
Je pa res da je te?ko tako ma?ino v enem tednu najdit!
Sj sploh ni va?no katero dimenzijo gum ma? gor, ker ?e jih ho?e? homologirat itak morjo met isti obseg, tak da ?e prera?una? bo? videl da je skoraj isti obseg pri 175/70/13 195/50/15 215/40/16
Je pa res da so 16" kr drage (jaz sem dal 74ksit za 215/40/16 Toyo) in ?e ra?una? da vsako sezono ene obrabi? :ne vem: je kr bol? met 15"
Pa ?e ga bo? spustil sam za 4 cm se bo komaj kaj poznalo.
Na tej sliki lahk vidi? mojo 323f z eibachi in gumami 195/50/15
To pa lahk tud jaz potrdim, da diferncial na turbo mx3 ni ?el samo zaradi predelave in zadnjih nekja kilometrov, je ?e prej kr naje**al
?e bo? ?e menjeval z5 motor z 1.8 pol ga daj vsaj z starim modelom, ko ma 96kw, tak da se bo vsaj spla?alo, sj si sam vidu, kak je priam z tem motrojem lepo sledil bratu v mx3
Tud mene mika, da bi dal kaj mo?nej?ega not, sam je vpra?anje kaj se spla?a. 2.5 v6 je res sam ko mor? pa tolk stvari zamenjat, jaz bi raj? kaj takega not vtaknu, ko pa?e na moj menjalnik, tak da ni problemov z nosilci pa aksami, ab?enklami....
Priam kaka je oznaka tvojega motorja, da vem kaj moram primerjat z mojim blokom, da vidim ?e pa?e na moj menjalnik.
?e ho?e? pa 2.5 v6 no dat pa rabi? pol stvari od mx3 v6 (menjalnik, nosilce, akse...)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vozne lasnosti mx-3 poznam, ker jo je imel brat brez ABS-a ve? kot dve leti.
A niso imelele ABS vse mx-3 V6?
Mogo?e samo prodajalec ne ve, da ga ima!
LP
Povezava za deljenje
Deli na druge strani