Skoči na vsebino
323c kontrolne lu?ke
Napisano

hvala, imam neka navodila od avta ki niso v ang ali nem??ini pa sem komaj nekaj razbral ven pa sem mislil da je to za ma?ino ...

 

Zgleda da so novej?e mazde imele kodno varovan v?ig kot je moja :D:D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

323c kontrolne lu?ke
Napisano

Kdo ima 323c ali ?e ve naj napi?e ko obrne klju? na pozicijo ON katere lu?ke se mu pri?gejo, posebno me zanima ?e se pri?ge lu?ka (avto znotraj njega pa narisan klju?).....To me zanima ker se mi prej ni pri?gala lu?ka za check engine, v knjigi pa je narisana da je v ?tevcu, v servisnih navodilih pi?e za to lu?ko zraven leto 1996, zato me zanima ?e so v 1995 letnike dali to ali ne.

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

bremze
Napisano

Torej ima zdaj Cka ?e ve?je diske? :bravo: Res me zanima kako zdaj tole kaj leti, pomoje je kar presneto hitra in okretna raketa, pa ?e ustavi se zdaj najbr? hitreje. :danzoman: Ker vedno bolj opa?am, da so original diski na njej za en k***c ko gre za hitrosti nad 100 km/h. :whatever:

 

nevem koliko leti ker mi ?tevec pride do konca, v peti pride do blokade, lepo bi bilo ?e bi ?e naredili 6. prestavo. Druga?e pa bremze so zdaj bolj?e kot prej.Prej so tudi ne bile slabe samo mora? imeti dobre diske in prave plo??ice .

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

bremze
Napisano

zdaj sem probal dati 14 ?eljusti namesto 13B pa sem ugotovil da pridejo malo bolj navzven da plo??ica ne pokrije cele povr?ine diska, dal sem ?e tudi celo ,,pesto,, z diskom vred .... na 14 so ve?ji diski pa malo debelej?i kot na 13B.

Marko-mx3 imel si prav da so za ve?je diske. :bravo::bravo::bravo:

 

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

bremze
Napisano

probal sem, pa na pesto pa?e popolnoma na iste ?raufe, saj to sem ?e jaz tudi mislil da je za ve?je diske mogo?e, samo ker po izgledu zgledajo enako pa ?rajfi pa?ejo mi je ?udno zakaj druge oznake, sem mislil ?e bi bilj mo?no stisnile na disk kot 13b.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

bremze
Napisano

zunaj je enako velik ja, odznotraj pa nevem, 14 so bile na mazdi 323F GT 1.8, 13b pa na 323F 1.5

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

bremze
Napisano

Zanima me kak?na je razlika med prednjimi ?eljustmi za bremze ki imajo oznako 13B in 14. Po izgledu obe ?eljusti zgledata enako .

 

Lp

:blink::blink::blink::whatever:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

hidravli?na sklopka
Napisano

Tak problem je re?en, kupil sem Q8 AUTO 14 (dextron II ) olje za menjalnik kot pi?e v knjigi od avta in sedaj gre ?ist na easy lepo prestavljati. Problem je bil v olju, sem mislil da je napaka v knji?ici in sem dal olje 75-W90, namesto dextron II ker je to olje za avtomatske menjalnike, pa sem preveril v autodata in hynes manual pa povsod pi?e enako.

 

Zdaj se menjavle ?isto lepo kot mora, to da pa obrati malo za hip padnejo in nazaj gredo gor na pravo vrednost, pa sem ugotovil da imam pretanko cev za zrak (ker imam ?portni filter, sem moral od luftmeserja narediti dalje podalj?ek cevi okrog 30 cm).

 

 

 

:danzoman::danzoman::danzoman:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

hidravli?na sklopka
Napisano

sem ?e ugotovil kaj je narobew z oljem, v knjigi od avta pi?e da je za ta menjalnik predvideno ATf olje ali pa DEXRON II, sae 75-W90 pa je za sohc motorje pri tej seriji mazd.

 

MorAM KUPITI drugo olje pa zamenjati. :bravo:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

hidravli?na sklopka
Napisano

ni? ne ?krta, ?ist lepo se menja, oz. se je menjalo do zdaj , ko sem dal v menjalnik Q8 75-W90 sinteti?no olje.S tem oljem ko je malo hladneje kot npr. danes sem komaj od za?etka ?altal brzine, je pa GL5 to olje.

 

Na netu sem zasledil da za ro?ne menjalnike priporo?ajo mineralna olja , ker sinhroni moraj ometi nek dolo?en koeficient trenja da se lepo ustavijo ... sinteti?na olja pa so za menjalnike prespolzka...Nevem ?e to dr?i ali ne .

 

Kako olje ma? ti v menjalniku , vrsta in firma...

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

hidravli?na sklopka
Napisano

Imam problem, ko pritisnem sklopko do konca in jo dr?im in ko dam v katerokoli prestavo da obrati malo padejo dol.Nevem , mogo?e je to da sklopka do konca ne lo?i.

 

Ve kdo ?e se da ?telati pri mazdi hod sklopke , je pa hidravli?na.Sem ?e einluftal jo do konca kakor se je dalo....

 

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

kako je z motorji
Napisano

Samo ?udno je to, da je bila moja Mazda vedno lepo vo?ena - na relacije, avtocesta ponavadi okrog 140 km/h, to ni ravno do blokade. No v?asih tudi pritisnem, da se malo prepuca :D

 

 

mogo?e so oljni batni obro?ki hin

 

:)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nivo forumovcev
Napisano

in v ?em je finta ?e bote ta naziv imeli ?e ni? ne boste mogli si s tem za?eti... totalno bv.pa ?e to poslal sem administratorju za diy , ker tako tam pi?e in ker jaz ne morem dodati tega nimam dostopa, pa on ni potem dal gor, zato mislim da je to vse skup bv sploh kake titule.....

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dodatek k olju
Napisano

tudi jaz sem dobil malo tega 007 za test, sem pa sprobal na ra?unalni?kih ventilatorjih ki so bili ?e zani?, so cvilili, prej sem jih mazal ?e z oljem in je po 2 dni zopet za?elo cviliti.Namazal sem z Metabond C pa zaj 3 dni ?e laufa pa je vse ?e tiho, tisti ki pa so zelo znucani bili ?e pa ni delovalo, tam pa sem dal Metabond OLD, sem vlil notri ko se je ventilator vrtel, ker je to bolj gosto pa da potem notri odi?lo.Zadeva deluje res. Bom videl zdaj ?ez kaki teden ?e ?e bo tiho. :)

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dodatek k olju
Napisano

Za ro?ljanje ventilatorjev pa prvi? sli?im, pa imam kar nekaj pojma o ra?unalnikih. :whatever: Glasni so predvsem zaradi hitrosti... Da bi pa ro?ljali pa prvi? sli?im. Pa ?e nekaj. Torej po izku?njah pravi?. Nekomu je torej (ve? kot 5 let nazaj) ro?ljal ventilator? Torej je bil ?e star ra?unalnik (mimogrede tako slabih le?ajev pa res nimajo...). In ga je uporabljal ?e 5 let? Mater eni ?e oldtajmerje uporabljajo....

MacGyver.press (samo namesto pip?a ima? tu MetaBond...).

PS: Oprosti ampak tale tema je vedno bolj podobna TopShopu.

 

 

to pa da ventilatorji ro?ljajo pa se dogaja pogosto, pri normalni uporabi ko ra?. ugasne? ni tako o?itno , ko pa ima? server pa ko nonstop deluje pa za?nejo hitro ro?ljati.Meni po enem letu se je ?e za?elo sli?ati to ro?ljanje, pa moj ra?. ni nikak oldtimer ?e eni novi pc niso tako zmogljivi kot moj malce starej?i.:)

 

 

glede vseh teh aditivov, pa sem sprobal ?e veliko vsega ,pa nisem opazil nobene razlike, za??itijo ?e, da pa bi performanse se kaj pove?ale, v neki meri ?e ,smao premalo da bi se kaj p?oznalo.

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

getaway :) mimo MS :p
Napisano

mogo?e... :)

tvoj kolega je vozo na dirki ?

 

jap dva kolega sta vozila, eden zeleni, drugi pa modri korado.Koliko pa ma kon?no hitrost ta kadet?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razmak med vijaki pri 323C
Napisano

jaz mam spu??eno za 4 cm ,pa tudi 323c imam, pa felne so go 4x100 z gumami 195/50/15. Zgleda dobro, lega pa je odli?na, samo ?e menja? fedre ,daj ?e tudi ?portne amortizere polek.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova verzija foruma
Napisano

hja...

 

meni je bil tastari dost bolj v?e?, pa pregleden...

 

tote ikone pri forumu so mi full nepregledne...

 

.. se bomo ?e navadli ;)

 

meni tudi, je lep pa vse, samo se moram navaditi na nov izgled.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Made?
Napisano

sej, sem ti glih hotel napisati da z bencinom ide tudi dol.Samo potem mora? takoj ?e z vodo sprati.Glavno da si re?il.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Komentar na T. SELIKO!
Napisano

meni pa tastari model celice sploh ni lep, od toyote za tisti ?as edino supra.od japoncev mi je lep?a mazda 323 gt-r ali pa kak?ni nissan zx turbo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.