Tale forum je res fenomen. Nikjer drugje ne kritizirajo "svoje" znamke tako kot tukaj. Kot bi bral kak?en "nem?kutarski" forum... Ravno zato mi je kar v?e?
Meni gre na ?ivce, da ljudje po forumih samo hvalijo in hvalijo avte, niso pa tako realni,
da bi povedali tudi relane kritike. Ne leti to izklju?no na ta forum, saj so vsi isti. ?e je nekaj slabo ali ni tako kot bi moralo biti, je treba po povedati na, ne pa skrivati pred drugimi, kot da se tega sramujejo. To je tipi?no slovensko ... kar imam jaz je najbolj?e, vse ostalo je pa klinc vredno. Saj pa ne vozimo VW in Audi, kjer se je zgodovina avtomobilizma po njihovem za?ela z tem dvema tovarnama. In trditi, da je en avto najbolj?i v vseh zadevah je otro?je.Eden ima bolje to, drugi to, idealnega pa itak ni, tako kot pri vsaki drugi stvari.
Dosti z moje strani o tem, da se ne bomo kregali, ni vredno
Hm-sem malo falil za Mazdo 6-prodali so namre? 394 kosov in ne 349
Trdota je pa relativna-moj ne?ak je imel na A4 20 colske feltne,zni?an do podna pa ?e mu ni bil dovolj trd med vo?njo.
Z Mazdo 6 lahko naredim 1000 km pa pridem ven spo?it,kot da sem gledal televizijo.To mi je va?no.
Ni vse v hidravliki in "mehki" vo?nji.
Seveda tu se 100% strinjam, to je jasno, ampak brez zamere, ko bo? imel in ?e bo? imel (verjetno ne, ker pravi? da ne mara? francozov in mehkobe) bo? lahko povedal kaj je bolj?e in kje si bolj spo?it. Verjemi meni in tistim, ki vozijo hidravli?arje (mislim, da ima ?e eden tukaj enako Mazdo in hidravlji?arja) in delajo res ogromno kilometrov letno (po 60.000km in ve?) in so pre?alatli iz hidravlike na "fadre", da se jih je 90% vrnili nazaj na hidravliko. Res ne brez razloga, kljub temu, da novi Citroen ni tako zanesljiv kot Mazda, BMW, Audi itd.
Kot sem ?e rekel, meni je M6 ?isto fajn za vozit, rad jo vozim, bolj je dinami?na, bolj agilna, skratka "fun to drive", ampak na res dolgih relacijah, pa ?al ni in ne more biti na nivoju Citroena (hidravlji?arja). To moram priznati, pa moja Mazda6 gor ali dol.
Hja sej ?edalje bolj sem prepri?an, da tole ni Mazda forum ampak, da je Citroen forum. No vsaj neki skupnega je pa le - pri Cosmosu prodajajo tako Mazde in Citroene v istem salonu
Oprosti Boss, ampak ali kot lastnik obeh avtov ne smem povedati kaj slabega ne ?ez Mazdo ne ?ez Citroena? A ju niti ne smem primerjati? Za Citroena sem ?e na za?etku rekel, da sedaj delajo polizdelke in da je Mazda ?e zame zadnji proizvajalec avtov, ki je normalnemu ?loveku dosegljiv in zaupanja vreden.
?e re?em kaj slabega ?ez Mazdo je to upravi?eno in tudi sam ve?, da je sedanja Mazda dale? od Mazde, kot smo jo vsi poznali.
Eden ima nekaj dobro, drugi drugo. Eden se ?al bolj kvari, drugi pa rjavi. Oboje je sramotno za dana?nji ?as, ko trdo delamo, pla?amo precej denarja za avto, dobimo pa kvaliteto tipa Zastava.
Vseeno konec koncev ko gledamo zanesljivost postane M veliko vecji kot C....
Sestrin C5 jojmene sami problemi, od turbine na HDIju, cevke snete, senzor za obrabo bremz pri 4.000km, skratka ?kropotalo celo....
?lamparija da ni ve?je, saj pravim.
Hja sej ?edalje bolj sem prepri?an, da tole ni Mazda forum ampak, da je Citroen forum. No vsaj neki skupnega je pa le - pri Cosmosu prodajajo tako Mazde in Citroene v istem salonu
Bom ?el mal anketo narest k njim, da mi povejo s katerimi avti je manj te?av.
Mislim, da je jasno kaj se bolj kvari je pokazal ADAC statistika vse
V dana?nji Motoreviji je zanimiv podatek,da je bilo prodanih ve? novih Mazd 6 -349 kosov in je mimogrede na visokem 5. mestu med avti vi?jega srednjega razreda,kot pa C5-teh so prodali le 352 kosov in je na 8. mestu.
Torej,zdi se,da imajo ljudje na splo?no raje "tr?e".
?e so res prodalih toliko C5 je to zelo veliko. Sam bi rekel, da mogo?e maksimalno 200 komadov. Bi pa pri?akoval, da bo Mazda6 ?e vi?je. Glede trdote ... tisti, ki se res ogromno vozi bo raje vzel hidravliko, to je splo?no znano dejstvo.
upwind, js se kr strinjam s tabo glede udobja C5, ni primerjave...
Res te?ka odlo?itev al M al C , oboje ?ist hudo
No pa nisem osamljen "jezdec"
Ampak pazi C5 je manj udobna kot Xantia, Xantija pa je nova Mazda 6 z 19' plati??i proti Citroen XMu (res je, da nista v istem razredu, samo za primerjavo sem dal). Ko pa probate Citroen XMa (prej?nji vikend sem ?el z o?etovim v Izolo) pa se vpra?ate kak?no sranje od avtov dela sedaj Citroen in kak?en ni?vredni klump so ostali avti.
Vo?nja v XMu je pa resni?no nebe?ka. XM ?e vedno dr?i absolutno prvo mesto v testu Driving cross USA ali nekaj podobnega, kjer vsako leto testirajo (?e ime pove kaj) v Ameriki najbolj?e potovalne kri?arke od MB S klase, BMW 7, RR itd. In XMa so testirali mislim da leta 95 (delali so ga od leta 90 do 2001) in je ?e vedno nepremagljiv. Za tiste ?ase gledano tudi iz tehni?nega vidika res ni imel konkurence niti pri MB S klasi in podobnim.
Nekateri pravijo, da je njegova ?ibka stran zasi?enost z elektroniko, ki je v primerjavi z dana?njimi avti ?e vedno res neverjetna. ?eprav moje izku?nje z njim so zelo dobre. Prvi XM 90 letnik ima narejenih preko 450.000km in se resni?no ne spomnim, da bi kdaj imel okvaro, da bi kje obstal na cesti, drugi pa je imel ta teden ravno 200.000km in edina sploh okvara je bila izrabljene ??etke ventilatorja gretja.
Zato pa pravim, da ?e bo meni M6 ?la tako dobro kot Cji, potem kapo dol. Druga?e pa ?ez 4 leta, pre?altam nazaj na XMovega naslednika - lepotca C6, je itak sme?no poceni rabljen.
V glavnem pa, nova M6 bo ?isto fejst avto, samo vo?nja po pameti (185 konji?ek je veliko), pa ?im manj tak?nih in druga?nih nesre?
No,no,sej avto mora bit trd. Za udobje so tu kav?i in fotelji.
Al pa ta veliki Citroeni
Saj vem, sem ?e te?en s tem Citroenom, ampak ljudje bi morali res probati, pa bi potem razumeli zakaj se nam kolca po hidravliki
Sej vse ka?e, da bom tudi sam naredil podoben poskok. Upam pa, da ne bom skakal vse nadaljne kilometre. ;/;/ java script:emoticon('',%20'smid_29')
Eh jaz mislim da ne bo problema z zanesljivostjo, da bi kje obstal, mogo?e kak?ne malenkosti, to jih imam jaz tudi pri moji M6. Ampak, to re?ujemo in ?e bomo re?evali, zato pa je garancija
Se strinjam s tabo. Edino jaz bi absolutno na prvo mesto po udobju postavil C5. Tukaj nobeden od teh avtov ne pride niti blizu petici. Ampak potem pa kot si ?e ugotovil sam je nave?ji minus vsaj pri C5 padec cene. Seveda popolnoma neupravi?en, ampak tako pa? je. Fajn za tistega, ki kupi rabljen avto, ker dobi enkraten avto za sme?no ceno in slabo za tebe, ki si kupil novega in veliko izgubil.
Te ?isto razumem, razmi?lja? logi?no in trezno. Jaz sem isto vzel M6 letnik 2007, poleg pa je stala C5 isti letnik, oboje testno vozilo, prakti?no novo. Full sem cincal in ?tudiral in bil 100% vzel C5, ?e nebi dobil na Mazdo6 3 lete garancije, zastonj service do 100.000km itd.
?e sem naredil prav bomo videli kasneje. Sigurno jo bom prodal la?je in za ve?ji denar kot C5. ?eprav ko sem se v?eraj vsedel takoj iz Xantije v "novo" Mazdo in se odplejlal naprejsem si sam pri sebi rekel "ufff trrrrddddoo" :)
Najprej ?estitke za nakup, pa hitro povej kak?na je bila uradna cena in potem kaj si ti dosegel
Motor je nov, izku?enj pa o?itno res ?e nobeden nima, ampak verjetno bo vse OK.
Kar se ti?e udobja je pa tako kako si navajen in kak?no podvozje ima? raj?i. ?e ima? rad bolj trdo in ?portno, potem ti bo za GT po mo?nosti ?e z 18' plati??i izjemno v?e?. ?e pa si bolj umirjen in ne ?porten voznik, kjer prisega? na gladko, mehko vo?njo potem ti bo to (pre)trdo. Jaz spadam v zadnjo kategorijo (prej in ?e zdaj vozim Xantijo), tako da me v stari M6, ?e posebej pa v novi konkretno pretrese, ampak se ?lovek navadi.
Je pa podvozje kar se ti?e pobiranje lukenj in jam lepo zadu?eno in nemote?e. Mogo?e te bo motilo zvok kamen?kov na kolotekih in ?um vode, vendar to ni ni?, razen ?e nisi ekstra ob?utljiv.
Sicer si pa gotovo ?e to vse preizkusil in ti M6 odgovarja, druga?e bi gledal kak?no Citroenovo C5.
V celoti gledano je dober avto, za dobro ceno(na ?alost) in upajmo da ni mo?no pokvarljiv
V mojo hi?o ne bo ve? stopil "Francoz"-avto mislim.Sem imel dva in mislim,da je to dovoj za ta life.
Seveda, ljudje smo razli?ni in imamo razli?ne izku?nje. Jaz bi takoj kupil novo Xantio, ?e bi jo dobil. Doma imamo 30 let Citroene (hidravli?arje) in do zdaj nismo imeli nobene napake, ki bi bila omembe vredna.V 30 letih je edino meni na Xantiji crknila ?rpalka goriva v tanku, ki pa je serijska napaka (160.000km). Vem pa tudi to, da Citroen danes ni ve? tisto kar je bil, enako je z Mazdo. To kar delajo zdaj so navadni polizdelki na ?alost.
BC je sicer kazal 6.0 sam po moje je velik razlike predvsem zarad webasta, ki mislim, da ga ne upo?teva pri porabi na BC-ju :ne vem:
Zelo dobro, hvala za informacijo. Jaz ?e nisem ?el tankat, ampak grem zdajle, pa poro?am.
@Sirius
No potem imava enako mnenje glede C5. Kot sem ?e napisal, jaz nisem opazil tak?no luknjo kot pravijo drugi.
Jaz sem tudi imel C5 sicer letnik 2003, ampak je ?la kar hitro od hi?e, ker smo rabili ? za hi?o, dobil sem precej zanjo, pa par stvari me je zmotilo. Ena od teh je bila, glasna zadnja prema. Ampak ?e sedaj pogledam te zadeve, ko se vozim v ?portni M6, ni bilo tisto omembe vredno
Opa?am, da so v tem pasjem vremenu konstantno zarosena bo?na stekla z zunanje strani in tudi ogledalo. Ok, ogledalo se deloma re?uje z ogrevanjem, zaro?enost ?ip pa je zelo mote?a. Prakti?no ni? se ne vidi nazaj. Enako sem opazil tudi v suhem vremenu ko se posu?i umazanija...
Mnenja? Predlogi?
Thnx
Vedno ko se ti to zgodi vklopi klimo in problem bo re?en.
Vsaj 2/3 ja AC-ja pa kr dost mestne. Je pa poraba popolnoma enaka pri tej kot pri stari ?estki. ?e ne bi bilo DPF filtra bi nova porabla vsaj pol litra manj
Potem je nekaj 100% narobe z mojo sedaj po nalaganjem novega SW. Evo, zdajle sem ?e enkrat pogledal in cager je to?no tako kot pri tebi se pravi na predzadnji ?rtici, narejenih pa 510km. Zanimivo pa je, da mi BC ka?e, da lahko naredim ?e 384 km. Nekaj o?itno la?e ali BC ali pa plovec v tanku. Jaz raje vidim da plovec
Je pa ?e ena ?ansa v hecu ... mogo?e so mi pa pri menjavi SW "ukradli" 25 litrov nafte, ko se je ravno tisti dan podra?ila
A je mo?no, da senzor tlaka v DPFju dela narobe in prihaja do prekomernega vbrizgavanja nafte? Pa vseeno, taka poraba nebi mogla biti.
Moja je res stala sigurno pol leta na A-COSMOSu, ampak vseeno to nebi smelo biti razlog ali pa??
Ma kje si na?el to,da je Mazdin Diesel hrupen in nemiren?
Edino ,ko je mogo?e bolj mraz.Druga?e pa se ga sploh ne sli?i.
Kje sem to na?el? Pri sebi, pa pri testni novi Mazdi6.Bo? moral poslu?ati ?e malo Hdi-je,ker je res umirjen in tih motor.
Zadnji? sva bila s sosedom na testni vo?nji z novo M6, pa potem mojo in na koncu sva ?la ?e isto pot z Xantijo. Sam mi je rekel, da je Mazda super, ampak je pa Hdi motor v Xantiji tako dobro zadu?en, da sploh ni primerjave z Madzo. Pa pazi, Xantija ima 320.000km, Mazda pa ena 10.000, druga pa 21.000km.
Saj nimam ni? proti Mazdi, samo povem primerjavo med zdaj?njim avtom M6 143 in prej?njo Xantio Hdi.
Itak se pa vsega navadi? in nekaj ima bolj?e eden, drugo drugi avto. Meni je edino res pomembno to, da bo Mazda delala tako kot Xantija in bom ?isto vesel.
Narobe sem napisal - mislil sem predzadnjo ?rtico (1/4 tanka) ... my bad
Tako, da nisem ?e tankal... bom jutri
He he, vsaka ?ast. Kak?no relacijo pa ti vozi? dnevno? Tudi 2/3 AC? ?e se ne motim si prej imel "staro" M6? Je bila poraba precej ve?ja kot v tej novi?
Mo?no, samo potem moram VSE mazde dizel peljat na servis kar sem jih vozil
?al ampak resni?no moram priznati, da je Hdi v stari zgonjeni Xantiji pri 320.000km bolj miren in bolj tih kot pri stari M6 in tudi novi M6. Verjetno zato, ker Mazda stavi bolj na ?protnost.
Potrjujem za 407, imel 407SW SPORT 2.0 136....luknja, nev?e?na ma?ina....
Jaz sem probal prej?no C5 serije 2, potem novo in te turbo luknje nisem tako grozno ob?util. Ne re?em da jo sploh ni, ampak jaz o?itno nisem tako ob?utljiv. Ampak je pa zato ma?ine mirna, bolj tiha, lepo zadu?ena, ni? trkkk ko stisne? sklopko pri menjavi ...
Zgleda da je tako kot pri Mazdah ... odvisen na kak?en avto naleti?
O?itno mam jaz slab sluh, ker tega ne sli?im pa sem dokaj te?en glede takih stvari
Kar se pa porabe ti?e bom pa videl zdele, ker mam tud jaz upgrade SW-ja. Ti sporo?im ?e je kej ve? kot prej ampak mi zdele povpre?no porabo na tank ka?e 6,1l/100km ... ?e ene 200km pa morem prevozit do tankanja.
Hehe, tudi pri meni ka?e povpre?no porabo 6,2 litra, tank pa skoraj prazen
Trenutno porabo pa mi ka?e tako nizko, da vem da nekaj ni OK. Pri 140 mi ka?e 6,2 litra ... prej mi je recimo kazalo 8.8.
Saj pravim naredil sem 450km, kazalec pa je malo nad zadnjo ?rtico, ki ozna?ijo nekako ?e 1/4 goriva. To pomeni, da je notri ?e cca 20 litrov, kar nekako pomeni porabo 8.8 :ne vem:
Za ceno servisa pa sem napisal, kar sem prebral tukaj ... ?e je preve? hvala bogu
Sicer ne vem kako vozi? in kako prestavlja? sam men ne pri novi ne pri stari ni ni? delalo trrrr pa ni? ni trokiralo... mogo?e pri novi je edin to, da ?e pri 1.300 obratov pritisne? gas mal bol zarobanti ... potegne sicer solidno (mnogo bolje kot pri stari) ampak to so itak prenizki obrati za pospe?evanja tako, da je tud pripomba brezpredmetna.
Pri novi M6 140KM ?e menja? iz prve v drugo pri recimo med 1800 in 2000 obrati se prav sli?i kako spredaj desno naredi trrrrt, kot bi nekaj na hitro udarjalo v menjalnik ali kaj podobnega. Isto se sli?i pri moji "novi" stari M6 z 143KM, isto kolegu na karavanki. To mene zelo moti. Na servisu pravijo, da je to normalno !?!?!?!
Mogo?e je res poraba na klasi?nih cestah res mala, ampak na AC pri 130-150 km/h je pa vsaj za moje pojme prevelika. Lahko da je z mojo kaj narobe, ampak tako na hitro zadnji tank bo o?itno poraba 8.8 litra /na 100 km (narejenih je zdajle 450 km, po kazalcu goriva pa je notri ?e cca 20 litrov). Ja pa bila moja na servisu, kjer so nalo?ili nov SW za BC in vbrizg in je mogo?e kaj sedaj pokvarjeno. Prvi tank je bila poraba ?isto OK, to je 7,2 litra. Na Xantiji Hdi je sicer 6.4 ampak to je drugo. Xantija nima Webasta, nima 140KM in malo pa malo, pa skupaj nanese malce ve?jo porabo. Moja relacija je cca 80 km dnevno, od tega 60 km AC, ostalo klasi?na cesta.
?e bi ?e enkrat kupoval nebi vzel tega dizla verjetno, ?e posebej ko pogledam, da je na 120.000 km velik servis in ta stane ohoho ?. Bolj?e vzet bencinarja, imeti mogo?e 2 litra ve?jo porabo, samo ?e ta dva litra prera?unam na 1100? za velik servis dizla zna?a potem to 1150 litrov goriva kar ni malo.
Za bencinarje mogo?e dr?i, da niso glih biser tehnike ampak 2.0 diesel v novi ?estki je popolnoma primerljiv z VW-group TDI 2.0 (skupni vod) tako, da ne bi rekel, da je to slab motor. :ne vem:
No ja, to se bo pokazalo kasneje. ?e ga primerjam z C5 Hdijem potem Mazdin ni na nivoju, to je treba priznat. Je pa res, da je Hdi biser med dizli po svoji uglajenosti in tukaj VW koncern nima kaj iskati.
Pri novi M6 in tudi pri stari se ?uti kako nekaj zatrokira spredaj pri motorju ko menja? iz prve v drugo, iz druge v tretjo. Sli?i se prav trrrrr, kot bi nekaj udarjalo. Tega pri C5 ni, vse je umirjeno, uglajeno, skratka pohvalno.
Potem je tukaj ?e ve?ja poraba kot pri konkurenci ... ne vem, jaz bi se mogo?e odlo?il za preverjenega bencinarja z verigo. Poraba bo mogo?e liter in pol ve?ja, ampak odpade ogromno stro?kov, bolj je tiha itd.
ne pozabi na DMV oz davek na motorna vozila, pri tej vrednosti okol 9 ali 11 procentov.
Ja to?no ima? prav, ?e dra?je pride kot sem napisal. Jaz ?e vseeno pravim, da nikjer tudi v Nem?iji ne bo dal avto (dober avto) izpod cene. Imam kolega, ki je iz Nem?ije pripeljal E klaso, staro 2 leti za 22.000?. Nekaj zagotovo ni OK, vpra?anje pa je kaj. ?e so preverteni kilometri je to ?e najmanj.
----ker sportni avti so trdi ampak ima podvozje druge prednosti. Nikoli ne bo zaplaval ko kak mehek francoz, in raje mam tako...
Ne sme? me?ati mehko vzmetenje (fedrov) in mehko vmetenje hidravlike. To sta dve povsem lo?eni zadevi. Samo za primerjavo. Pred nekaj leti so v nem?iji testirali Xantijo in Golfa GTI, kjer je Xantija "zmagala" proti ?portnemu golfu. Ni vse kar je mehko zani? in obratno
Ko sem tole prebral, da dobi? novo M6 za 19.000, mi je kar mrak padel na o?i, ker sem bil jaz zelo zadovoljen, da sem dobil leto in pol staro M6 za 15.000?, pa vem, da je bila "poceni".
Potem sem ?el pogledat res cene v Nem?iji in videl, da je res cena 19.000?, vendar je poleg napisano MwSt. ausweisbar, kar kolikor jaz vem topomeni, da notri ni v?tet DAVEK. To potem pomeni cca 23.000?,kar pa je normalno.
Potem sem pogledal kak?na je cena tak?na kot je moja, se pravi M6, letnik 2007, 21.000 prevo?enih km, 143 KM in se cena giblje med 17.000 in 19.000?.
Fantje govorim o M5 in M6 ne o novi ali stari M6....
Verjemite da je M5 veliko bolj uporabna.....
Jah drugace pa za novo M6 lahko recemo le za lepoto je treba trpeti...
Res je, ampak v?asih je to malce preve?. Po enem tednu vo?nje z novo M6 GT oprema je sicer vse OK, ampak 18' plati??a naredijo avto resni?no neudoben (verjetno je 16col precej bolj?e). Sicer se ?lovek navadi, ampak si ne predstavljam, da bi imel tak?en avto in bi delal recimo vsak dan 200 km ali pa celo ?e ve?. Avto te namre? na na?ih jamah preve? preruka.
Ko sem se vsedel v mojo staro M6 sem mislil, da ima "hidravliko", tak?na je v primerjavi z novo M6, pa je vseeno bolj trdo nastavljena. Je pa res nova OB?UTNO bolj tiha kot stara, ki je pravi mali traktor
Ja stanje je kriti?no zato, ker se ve? ali manj pojavljalo eni in isti prekr?karji. Imam soseda, ki ima kazni za 1,2 miliona biv?ih SIT. Ker je brezposelen, ker ?ivi v "kolibi", ker nima ni? so ga dali za 3 mesece v zapor in odpisali kazen. Nagrada pa taka kajne?
Sedaj je spet na stari poti, vozi pijan, brez registracije, brez zavarovanja in pridno nabira kazni, kot sadjar fri?ne jabke. In potem se ti tak majmun pijan zaleti v avto in si ga najebal ?e pa ?e. Jaz imam v avtu volansko klju?avnico in ?e se mi zaleti ga namlatim ko zmaja.
Dokler bo pri nas tako, da bodo sodi??a za okras in se bodo prek?karji zana?ali na znano dejstvo, da bo tako ali tako zastaralo vse skupaj bo stanje takr?no kakr?no je.
Re?itev je lahka, ?e si za udobje in nekoliko naprednej?i notranji dizajn je to vsekakor C5, ?e pa daje? prednost ?portni, izrazito trdi vo?nji je to M6. Kot sem ?e enkrat napisal, sem imel priliko testirati enega za drugim in prepri?al me je C5, ?eprav imam sedaj C5 (I), ki mi je delal nekaj sivih las s svojo muhasto elektroniko in bi se kmalu od od njega poslovil in s tem tudi od citroena, ?e ne bi ugotovil, da je za vse kriv slab akumulator, bi moja odlo?itev sedaj bila C5. Tako v?e?nega cocpita ?e dolgo nisem sre?al, ko pa ?e zaplava? ob skoraj neopaznem pretikanju avtomatskega menjalnika, je odlo?itev na dlani. Na isti relaciji me je M6 po?teno premikastila, skratka kljub v?e?ni zunanjosti me, ob dokaj standardni notranjosti, na splo?no ni prepri?ala. Da ne bo pomote, sedanji C5 (I) vozim zgolj zaradi udobja (dober visok sede? z vsemi elektro nastavitvami), vse drugo pa za razliko od nove C5(III), ni po mojem okusu.
Se nebi strinjal bolj kot se. Kot sem napisal par dni nazaj. Jaz sem se za M6 odlo?il zaradi treznega razmi?ljanja. Jaz sem 20 let hidravlji?ar od GSa naprej, XMa, Xantije in tudi C5 (I) sem imel, ampak zdaj sem primarno na M6 (Xantija ?e ostaja doma kot sekundarni avto in za dolge proge). V isti avtohi?i (A-COSMOS) sem imel na izbiro C5 in M6 oba letnika 2007 z 20.000 km. Ampak ker so mi za M6 dali 3 leta garancije, zastonj servise do 100.000km sem se odlo?il za Mazdo 6. Da ne bo pomote, v A-COMOS sem ?el zaradi nakupa Mazde, potem pa sem tam videl C5 in me je malo "odneslo".
Zadnjih nekaj dni pa tudi vozim novo M6 in je sicer dober avto, samo jaz in moja razvajena zadnjica pogre?a svileno vo?njo, brez tresenja in podobnega. Sicer sem se tudi tega navadil in dobil pravo veselje v vo?nji z njo in mi jo bo kar malo te?ko dati nazaj in prevzeti mojo "novo" staro M6.
Kot pa sem ?e tudi napisal, ko bo ?la ta M6 od hi?e, bo skoraj sigurno nazaj pri?la hidravlika. Jaz celo upam na C6
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni gre na ?ivce, da ljudje po forumih samo hvalijo in hvalijo avte, niso pa tako realni,
da bi povedali tudi relane kritike. Ne leti to izklju?no na ta forum, saj so vsi isti. ?e je nekaj slabo ali ni tako kot bi moralo biti, je treba po povedati na, ne pa skrivati pred drugimi, kot da se tega sramujejo. To je tipi?no slovensko ... kar imam jaz je najbolj?e, vse ostalo je pa klinc vredno. Saj pa ne vozimo VW in Audi, kjer se je zgodovina avtomobilizma po njihovem za?ela z tem dvema tovarnama. In trditi, da je en avto najbolj?i v vseh zadevah je otro?je.Eden ima bolje to, drugi to, idealnega pa itak ni, tako kot pri vsaki drugi stvari.
Dosti z moje strani o tem, da se ne bomo kregali, ni vredno
Povezava za deljenje
Deli na druge strani