Na slovenskih avtocestah se nam obeta nov sistem radarske kontrole.
Dars bo skupaj s policijo namre? kmalu za?el name??ati radarje, ki bo sekcijsko meril hitrost.
To z drugimi besedami pomeni, da bodo na dveh delih odseka avtoceste name??eni radarji, ki bodo z vstopom v "radarski" odsek zabele?il in definiral vozilo (slikal bo prednjo tablico vozila, dolo?il obliko vozila in ?as vstopa vozila na avtocestni odsek). Enak postopek bo nato radar ponovil ?e pri izstopu iz merjenega odseka. Po pisanju glasila Dars Avtoceste, bo tako radar sam izra?unal povpre?no hitrost in ?e bo ta prekora?ena, bo sistem poiskal podatke o vozilu in vozniku na dom izstavil ra?un.
Sekcijski na?in merjenja hitrosti na nekoliko druga?en na?in meri prekora?eno hitrost. ? DARS
Kot ?e pi?e v glasilu, z omenjenim sistemom radarske kontrole ne bo ve? pri?lo do nenadnega zaviranja pred radarjem, kot se zdaj dogaja na obmo?ju stacionarnih radarjev. Pove?ala se bo tudi prometna varnost na celotnem odseku (razdalja testnega odseka bo pribli?no ?tiri kilometre), hkrati pa bodo s slikanjem in ra?unalni?kim izra?unom povpre?ne hitrosti pridobljeni verodostojni dokazi o kr?itvi, in sankcioniranje bo hitrej?e.
Sicer pa bo sistem upravljala policija, ki bo morala pred za?etkom novega na?ina kontrole za merjenje hitrosti pridobiti zakonsko podlago za delovanje in ustrezne licence, Dars pa bo poskrbel predvsem za namestitev sistema ter preu?evanje odziva prometa na sistem sekcijskega merjenja hitrosti.
Saj ve? tisti pregovor o oslu in ledu in jaz sem 1x ?e bil na njem
Pa na hitrco kako je zadeva zgledala - klub (ni avtomobilisti?en) v katerem smo bili razli?ne skupine samo potem je imel vsak neke svoje interese vklju?no s tem kako se ravna z denarjem (zelo ob?utljiva zadeva). Potem se je za?elo obto?evanje kar tako na povpreko, kar pa ni izgledalo lepo. In smo razpadli na dva dela.
Nas je pa ta izku?nja izu?ila, da v prihodnje izredno pazimo, da ne bi spet pri?lo do podobne situacije tudi na ra?un tega da umetno brzdamo svojo rast navkljub temu, da bi se nam radi pridru?ili tudi kak?ni manj? klubi.
Maja saj vem oziroma upam, da se ta zadeva dela z najbolj?imi nameni vendar mi je vseeno zelo nenavadno, da na tako idejo pridete prav Honda?i, ki ste sigurno skupnost z najve? ?lani. A nimate ?e dovolj svojih razprtij ali si posku?ate na ta na?in zmanj?ati svoja medsebojna trenja, ki jih, roko na srce, ni malo.
Ne vem, ?e smo mi tisti, ki bomo zadevo "gasili" in ?e sem popolnoma odkrit sem zadovoljen z na?im forumom tukaj in s tak?nim kot je in ne vem zakaj bi morali riniti v neko skupnost v kateri ne vidim svoje pripadnosti saj imam zgolj avto, ki je narejen na Japonskem.
Pa da ne bo pomote, podpiram ustanovitev takega kluba in skupnosti samo ne na ra?un ukinitve na?ega foruma oziroma selitve le tega. Pa ?e nekaj, ne glede, da je Marko fejst dec vseeno on ni lastnik Mazda foruma in se tudi ne spomnim, da bi se mi okrog tega sploh karkoli pogovarjali.
Tale novica je namre? priletela kot strela iz jasnega, ko je zadeva ?e skoraj v zaklju?nih fazah. ?e bi to vedeli prej bi lahko moje pomisleke ?e zdavnaj podal in ne tako kot zdaj, ko zgleda, kot da sem neko govedo, ki posku?a na vsak na?in ru?iti prizadevanja drugih.
Za tiste, ki so vam v?e? SUV z reduktorjem piha sve? veter iz Kitajske. Great wall motors ponuja simpati?nega, poceni, HOVERJA z Mutsubishijevim bencinskim 2,4 in lastnim 2,8 Common rail dizlom.
Pravijo, da mislijo resno. Ko so se Korejci pojavili v EU smo bili skepti?ni, podobno je s Kitajci, vendar ta rumeni v veliko stvareh dokazujejo, da jih je in bo treba ?e kako upo?tevati.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na slovenskih avtocestah se nam obeta nov sistem radarske kontrole.
Dars bo skupaj s policijo namre? kmalu za?el name??ati radarje, ki bo sekcijsko meril hitrost.
To z drugimi besedami pomeni, da bodo na dveh delih odseka avtoceste name??eni radarji, ki bodo z vstopom v "radarski" odsek zabele?il in definiral vozilo (slikal bo prednjo tablico vozila, dolo?il obliko vozila in ?as vstopa vozila na avtocestni odsek). Enak postopek bo nato radar ponovil ?e pri izstopu iz merjenega odseka. Po pisanju glasila Dars Avtoceste, bo tako radar sam izra?unal povpre?no hitrost in ?e bo ta prekora?ena, bo sistem poiskal podatke o vozilu in vozniku na dom izstavil ra?un.
Sekcijski na?in merjenja hitrosti na nekoliko druga?en na?in meri prekora?eno hitrost. ? DARS
Kot ?e pi?e v glasilu, z omenjenim sistemom radarske kontrole ne bo ve? pri?lo do nenadnega zaviranja pred radarjem, kot se zdaj dogaja na obmo?ju stacionarnih radarjev. Pove?ala se bo tudi prometna varnost na celotnem odseku (razdalja testnega odseka bo pribli?no ?tiri kilometre), hkrati pa bodo s slikanjem in ra?unalni?kim izra?unom povpre?ne hitrosti pridobljeni verodostojni dokazi o kr?itvi, in sankcioniranje bo hitrej?e.
Sicer pa bo sistem upravljala policija, ki bo morala pred za?etkom novega na?ina kontrole za merjenje hitrosti pridobiti zakonsko podlago za delovanje in ustrezne licence, Dars pa bo poskrbel predvsem za namestitev sistema ter preu?evanje odziva prometa na sistem sekcijskega merjenja hitrosti.
PRVA LOKACIJA BO MED BREZOVICO IN VRHNIKO
Povezava za deljenje
Deli na druge strani