Mislim, da na tak princip deluje tudi dieselski motor predelan za uporabo plina. V vsakem trenutku rabi cca 10% nafte. Ta nafta je samo za to, da se zaradi tlaka v?ge in da v?ge plin, ker druga?e brez v?igalnih sve?k pri plinu nima? kej praskat.
Kolikor je meni znano iz prve roke rabijo dosedanji sistemi 20% nafte. Se pa dela sistem, ki naj bi popolnoma deloval samo na plin. Seveda z dodatno vgrajenimi sve?kami.
sem pa proti mazdi 6 z bencinskim 1.8 ali 2.0 motorjem in plinsko instalacijo,
V kolikor je ?e na samem za?etku namen da se bo vgradilo v avto plin, je bolje razmisliti potem o mo?nej?em motorju, kot si ?e napisal. Sam nimam izku?enj z omenjenima motorjema, do?im na 2,5 je pa zadeva (plin) zelo solidna. Sem ve? kot zadovoljen.
Prebral sem vseh osem strani, na?el podobno vpra?anje, kot zanima mene, odgovora pa nikjer nisem zasledil. Torej: kako je z garancijo avta, ?e v novega vgradijo plin? ?e mi bo ?e v garancijskem roku avta odpovedal, recimo, altenator, se bo vsa krivda zvrnila na plinsko instalacijo, ker ni tovarni?ka in gre za poseg v motor, ki ga proizvajalec ni odobril. Da pa ?akam tri leta, da garancija mine... Na star avto dajat plinsko instalacijo.. Ne vem, no, bo ve? ko?talo kot bo avto vreden... Skoraj...
Meni je bilo zagotovljeno, da garancija ostane v kolikor bo strokovno narejeno. Sem pa vpra?al vsaj ene 5x in vedno dobil isti odgovor. Seveda vse pri Gami v BTC-ju.
Besede iz ust gospoda na servisu so bile nekaj v takem smislu: "?e bom rekel, da garancije po vgraditvi avtoplina ni ve?, mi boste rekli kak?na jajca prodajamo. Garancija ostane, v koliko je ?trom pravilno zvezan in za??iten!" in sem dobil ?e vizitko v roke, v koliko bi se kdo kdaj spotaknu v in?talacijo plina, da naj se obrnem na tega gospoda.
Tisto s ?tromom je letelo na razne ?alabajzarje, ki namesto, da bi dali gor po?irko in pred tem vse skupaj zlotali, samo zvijejo dva kabla skupaj in polepijo z izolir trakom. Ja baje tud to delajo!
Po vgradnji plina sem se zapeljal na servis v BTC, ker ni nikjer pisalo kako ponovno "nau?im" stikala za ?ipe in je gospod pogledal pod pokrov in mi rekel, ga garancije nisem pu?nil, ker je strokovno narejeno.
takega bi ?e vzel...moram malo pogledat kje ga dobit najceneje in kdo ti ga za kolko vgradi?
Tko kt je reku jures, sama vgradnja je enostavna. Poglej na strani http://www.parrot.si/, al jih pa pokli?, pa nej ti dajo kake kontakte za monta?o. Mislm, da jih pa ve? al mn prodajajo pri vsakem avtoakustiku.
Da se ne bomo kobacal okrog teh senzorjev je najnovej?a informacija, ki se mi je pripetila pred cca 2 urama in sicer se mi je pri?gala lu?ka za prenizek tlak, ki sprva utripa, po kaki minuti pa stalno gori. To je vse. V bistvu ni? zelo mote?ega. No vsaj zame ne.
Kolikor vem mora sistem v avtomobilu javiti, v kolikor nekaj ni v redu s senzorji. Lahko zapiska samo prvi?, pa potem gori lu?ka stalno, lahko piska ob vsakem zagonu motorja ipd. ?e ne piska je pri Mazdah ponavadi znak, da nekaj ne dela pravilno, ker se (baje) tega na servisu ne da izklopiti.
?e ne prej bom preveru spomlad k bom dau nazaj letne gume gor, pa bom zanala?? eno spustu za kake 0.5 bara pa bomo vidl ?e dela al ne.
Men so tud rekl, da se ne da izklopt (kao), ?eprov bi se kaka taka zadeva mogla dat izklopt na kak enostaven na?in, vsaj kar se mene ti?e.
Zanimivo je to, da se lu?ka pri kontaktu pri?ge, nato pa ugasne. Kot da je vse v redu. Saj mogo?e pa je
Zanimivo res... mene so vsepovsod (servis, tuji forumi) prepri?evali, da brez senzorjev bo cel lightshow na armaturki tako, da niti nisem imel jajc, da bi sprobal brez senzorjev. Lahko, da ima nstavljeno tako, da ?e ne zazna senzorjev, da kontrolo pritiska ne izvaja kar bi bilo najbolj logi?no in najceneje.
Jap tudi meni so nekaj takega rekli in celo, da bo cel ?as piskal. Nazadnje ko sem ?el na z namenom, da kupim senzorje me je najprej vrgla na rit cena, nakar sem vpra?al serviserja kaj se lahko zgodi,pa je rekel, da bo le gorela rde?a lu?ka za prazne pnevmatike. To se mi ni zdelo nevem koliko mote?e tako, da sem se odlo?il da poizkusim brez, ?e bo pa zelo mote?e jih grem pa nabavit in namontirat. Sem pa prijetno presene?en, ker sem pri?paral cca 200? glih za servis hehe.
Jaz sem zadnji? spra?eval na G-1 glede volva motor 2,5T pa so mi rekli, da do sedaj ni bilo nobenih ta?av z volvom. Torej predlagam da pokli?e? in povpra?a?.
V?eraj sem montiral na novo 6-ico druga lita plati??a in zimske gume. Na plati??a nisem montiral senzorje pritiska, kot so montirani na original plati??ih.
Po prevo?enih cca 50km se mi ?e vedno ni pojavila lu?ka za nadzor tlaka v pnevmatikah. Sicer mi je to ?isto v?e? ampak se pa spra?ujem ?e je prav, da je tako. Res je, da primerja tlak v gumah in ?e kera odstopa zasveti lu?ka (?e sem prav razumel navodila), torej tukaj kjer je tlak v vseh pnevmatikah ala 0 mu je to ql?
Ima kdo kako idejo, ker je ?e je temu tako, potem je brez veze kupovati senzorje pritiska (btw hotl so met 47? za kos !!! ?e prej?njo zimo so bili 34? ?e se ne motim) za na zimski komplet.
ali ima kdo isku?nje z prehodom meje z plinsko napravo (hr)?
ali policaji/cariniki i??ejo potrdilo o homologaciji?
in dodatno vpra?anje, koliko traja od vloge dokler te pokli?ejo na ogled za homologacijo na LPP-ju?
Ne. Jaz sem se s prej?njim avtom vozil 2 leti brez homologacije plina in ni bilo nikoli ni?.
Homologacijo sem ?el delat na avto krka v kr?ko, kjer odda? vlogo, pofotkajo avto in se odpelje?. ?ez cca teden dni dobi? vpisano v homologacijski karton?e in zadeva kon?ana. Noben ne komplicira.
Zakaj noben ne pove kolk bencina dodatno ?e skur na vsak tank plina. Tud to je treba pri?tet k stro?kom in k porabi
Sej ne re?em... s plinom se da izredno poceni vozit ob minimalnih padcih zmogljivosti. Ampak vseeno 2.5:2.2CD je 170KM: 185KM in predvsem 225Nm:400Nm Navora je skoraj 2x ve? in pri obi?ajni vo?nji za iste ?elje je treba bencinarja veliko bolj priganjat v obrate takrat pa poraba raste in raste.
V mestni vo?nji 2.5 porabi 11.1 litra, diesel 2.2 pa "samo" 7.1 kar je za 4 litre razlike.
Na tank plina koliko gre bencina. huh ta bo pa te?ka, ker po 3 in pol porabljenih tankih ni sledi da bi porabil kaj bencina (vsaj ne po ?tevcu). Je pa res, da se ga rabi dokler se ne segreje motor, kar v teh mesecih pomeni cca 3min dokler ne preklopi. Koliko gre tu bencina nimam pojma. Je pa malce rabe bencina definitivno dobra zadeva, da se bencinske ?obe vsake toliko ?asa malce aktivirajo.
Glede porabe 11,1l /100km nimam takih izku?enj, ker je moja poraba kot sem rekel bila na bencin 10l oziroma mogo?e kak deci ali dva manj. Tisto so verjetno podatki iz prospekta.
Glede navora nimam besed. Res je, da ga imajo dizela?i znatno ve?. Jah nekaj morajo pa tudi imeti bolj?e od bencinarjev, kdo bi jih pa druga?e kupoval
Ne gre pa seveda pozabit na cenovno plat. Dizela? je v osnovi ?e dra?ji in pri tem doti?nem je poleg tega ?e registracija 170? dra?ja,+ dra?ji servis (vsaj po ceniku). V vsakem primeru, bi me pri?lo dra?je.
Jaz sem sicer ?e napisal v drugi temi tole, pa bom ponovno tukaj:
Imam predelano M6 2,5i in ?re 10,5l plina /100km ?e ga ne ?param (to je ra?unica po porabljenih 3 tankih do sedaj). Bencina je po?ru 10l. Govorim o mestni vo?nji. Izven mesta je poraba bencina cca 8l pri vo?nji cca 10% nad dovoljenimi hitrostmi, pri plinu ne pri?akujem ve? kot 8,5l porabe. Bom pa ?e definitivno stestiral.
Kar se ti?e cene vgradnje plinskega sistema pride obi?ajno cca 1,6k? ?e ne dajo nobenega popusta. Ko sem se odlo?al med 2,5i ali 2,2d 185km motorjem, je bil slednji 1800? dra?ji + registracija bi me pri?la dra?je. Se pravi sem po tej logiki pri?paral 200? + vsakoletno razliko v registraciji. Seveda ne smem pozabiti na onesna?evanje okolja.
Kar se ti?e porabe in delovanje je pa vse skupaj je odvisno od plinskega sistema. Jaz osebno sem ve? kot zadovoljen s tem kar imam vgrajeno. Enak sistem sem imel vgrajen v prej?njem vozilu in je bila poraba to?no 5% ve?ja. Je pa seveda vse odvisno od kvalitete plina, kar je ?e nekdo omenil. To kar pi?em zgoraj je vse tankano na petrolu.
V kateri motor je te?ko vgraditi plinsko in?talacijo je pa ?isto odvisno. Nekateri imajo probleme nekateri ne. Najmanj problemov je z vozili iz vzhoda. Ravno iz tega razloga si lastim sedaj Mazdo.
Kot sem tudi ?e rekel. Vozite se s tistim kar vam ugaja. Meni je plin ok in sem ga imam ?e v drugem vozilu. Glede tankanja nimam te?av. ?e preje sem vedno tankal na isti pumpi, ko sem tankal ?e bencin, ki mi je blizu slu?be. Bi bilo pa nerodno ?e ne bi bilo tako.
Da je tank vgrajen v prostor kjer je bil prej woofer in je le ta sedaj lepo v prtlja?nem prostoru tudi nimam problemov. Po potrebi ga enostavno odklopim in vzamem iz avtomobila.
Tako kot jures se s predhodno izjavo tudi jaz ne strinjam. Najve?ji dele? plinskih vozil je definitvno v Italiji in na Nizozemskem, pa je plin cenej?i od e95 in diesla.
V Italiji je bil plin nazadnje ko sem jaz tanka cca 71c do?im bencin 1.24?, na Nizozemskem je bil pa plin to?no polovico cene e95 bencina, kar je takrat zneslo 67c.
Poleg tega je plin stranski proizvod rafineracije bencina/nafte in zemeljskega plina in kot tak ne sme biti dra?ji od glavnega proizvoda.
Na?eloma ne bi smela biti cena plina vi?ja od 50% cene e95. Ampak kot sem enkrat ?e rekel, se na?i ne dr?ijo tega. Je pa ?e se ne motim do nevem katerega leta z zakonom dolo?ena vi?ina tro?arine na plin.
Se pa pri vsem tem spra?ujem zakaj gledajo le na CO2? Kaj pa naprimer du?ikov oksid (glavni povzro?itelj rakavih obolenj), ogljikovodik, ogljikov monoksid, ?veplov dioksid (kisel de?), .....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dizla se spla?a predelat edin ?e je kamjon.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani