2 velika pira si ni problem za pihat...naceloma bo pod mejo
imam doma alkotest in je razika, ali se pred pihanjem fajn globoko nadihas na svezem zraku, nato vdihnes do konca ter takoj zacnes pihat...razlika je cca. 0,15 promila manj kot ce bi pihal tako, da prej ne dihas globoko, sploh pa ce pihas zadnji zrak iz pljuc...proti kocnu izdiha ima sapa namrec vec alkoholnih hlapov kot na zacetku, ko izdihujes se vsaj problizno svez zrak
se jst svoje mnenje povem...sm mel ogormno problemov s policaji...prvi avto je bil namrec yugo z motorjem 1.6 105KM od lancie (+zastava motorsport odmicna)...pravi magnet za policaje
sem dobil najmanj 6x polo?nico za pas, 3x za prekora?itev hitrosti, 2x za ?kripanje gum, ...
Za vsako posebej sem v roku 8-ih dni spisal prito?bo...in je delovalo...od vseh nisem niti ene pla?al...vse je zastaralo ali pa zaradi pomanjkanja dokazov ustavilo.
Tudi po novem zakonu se da marsikaj spisat...treba je le vztrajat...in s pametnimi argumenti. ?e teh ni, bolje da pla?a?.
symon:sam osebno veckrat opozorim voznika pred seboj (s kratkim zmigom luci) da ga bom prehitel...zgolj preventivno...in to se mi zdi povsem prav. Namrec vsaj na zavitih cestah primorske te prej ali slej izuci, da je to pametno poceti, saj vecina ljudi ne spremlja prometa za seboj...v kolikor pa vidim da me je voznik pred mano opazil, pa tega ne pocnem, saj ni potrebe.
vse vredu in prav, lepa lega, dobro pocutje, ergonomija odlicna, mogoce malce glasen motor, sicer avto odlicen. Me pa moti, ker ni ravno poskocen. Volkswagnov koncern je npr. (Skoda Octavia 1.9 TDI 115KM) je dosti bolj poskocen, medtem ko je poraba priblizno ista. Bo treba le 143 KM razlicico kupit...
bi lahko prosim meni, kot nejevernemu tomazu, povedali kako lahko steklenicka motor-upa oz cesa drugega, ki jo enostavno dolijemo olju v motorju, tako drasticno izboljsa zmogljivosti ter obnasanje avtomobila. Prosim za fizikalno razlago, ne pa odgovorov v stilu "cudez, ki je meni resil avtomobil oz. kaj podobnega". Mogoce me prepricate
Dvotaktni motorji imajo omejitev glede oktanov tudi na gor, ker ve?ina (ne pa vsa) olj izgubi svoje mazalne lastnosti, ?e ima bencin preve? oktanov. Je odvisno tudi od konstrukcije motorja, preglej navodilo in ?e bi rad imel delujo?e vozilce, ne tankaj ve? oktanskega bencina, kot priporo?a proizvajalec, se ne spla?a.
Do testa pa definitivno pride, spomladi oziroma ko pobere sneg in se malo ogreje.Tako da kr 60l 120 oktanca daj na stran.
No, se pravi da moja trditev ni napacna...vsaj tko si tud ti napisal
Bencin ti pa prsparam, samo ga bos v svojo mazdico natocu, ne pa v kaksno drugo kisto...
brez zamere, vendar miselator uravnava le kolicino olja, ki je dodana bencinu, nasplosno pa se ta kolicina ohranja ne glede na stevilo oktanov bencina. Zato ne vem, kaj si hotel tocno s tem miselatorjem povedat :ne vem: .
V kolikor ne verjames, da bi vecoktanski bencin skodoval motorju avtomobila oz. motorja, lahko to preizkusiva. Pripelji se do Tolmina, natankam ti poln tank 120-oktanskega bencina (jst castim ), nato pa bova videla, kako se bo tvoj avto z njim sprijaznil...
No, sej nima veze...jst bom glede na osebne izkusnje tankal v svoje avte bencin v mejah od 95-98 oktanov, ostali pa po zelji
Moj avto je narejen za 95-98 oktanski bencin (vsaj tko pise v manual-ih) in bom takega tud tankal. Ne vem zakaj bi potemtakem tankal vec oktanskega, niti ne vem ce je to dobro. Dirkal sem z go-carti, in 120-oktanski bencin mi je v roku 2 ur zaribal motor. Sej je res, da je razlike med 98 in 100 oktanskim le 2 oktana, vendar se na 100.000 km nekaj pozna verjetno. Ce bi bil 100 okt zazeljen, bi v manual-ih pisalo 95+, tko pa je zgornja meja 98 okt.
Sicer pa to glede porabe je cisto mimo (+-2 dcl) Mi kdo upa garantirat da so bli pogoji pri voznji enaki ter da je bla noga zmeri enako tezka, da je vozil enake relacije pri tocno enakih hitrostih itd... pri obeh polnih tankih bencina.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
2 velika pira si ni problem za pihat...naceloma bo pod mejo
imam doma alkotest in je razika, ali se pred pihanjem fajn globoko nadihas na svezem zraku, nato vdihnes do konca ter takoj zacnes pihat...razlika je cca. 0,15 promila manj kot ce bi pihal tako, da prej ne dihas globoko, sploh pa ce pihas zadnji zrak iz pljuc...proti kocnu izdiha ima sapa namrec vec alkoholnih hlapov kot na zacetku, ko izdihujes se vsaj problizno svez zrak
mazda 323 karavan
honda civic 1.6 130hp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani