Pozdravljen, isto dilemo sem imel leto nazaj. Na koncu sem kupil slovenskega s približno enakimi km (enaka barva, brez 4x4, brez šibedaha, ročni menjalnik, črno usnje).
Kaj dosti ne morem svetovati, mislim pa, da je veliko odvisno od sreče (smole). Na servisu so meni enega iz te hiše, ne zaradi konkretnega prodajalca, ampak zaradi italjanskega porekla (poslal sem jim številko), odsvetovali.
V garanciji so na CD175 te generacije menda že zamenjali kakšno turbino, nekaj volanov (umetno usnje se prekomernoi obrabi in postane flekasto), nekaj zarjavelih zadnjih diskov s škarjami, pa še kakšne malenkosti.
Avto res super vleče, odličen na avtocesti, ni pa za cincanje po mestih na kratke.
Hvala za odgovor. Saj to me najbolj skrbi, realnost kilometrov, ter dejansko stanje. Slovenskega s takšnim specifikacijam praktično ni, razen eden pri Selmarju.
Ja to bi itak preveril, če ima avto kakšen vpoklic,....
Avto rabim za dnevno cca. 40km relacijske vožnje, vendar bencinar mi ne pride v poštev zaradi hudih klancev katere imam do hiše, pa še teh avtov v kombinaciji bencin/AWD praktično ni, če sploh obstajajo.
po dobrih štirih letih se zopet odločam za nakup Mazde (prej smo si lastili Mazdo 6 136CD 2005). Avto je bil italijanskega izvora in služil nam je 5let brez težav in večjih popravil, le rja je bila problem!
Ima mogoče kdo kakšne izkušnje s tem prodajalcem in Mazdami z nizko kilometrino oziroma je že bil na ogledu, preverjal nisem še nič, malo raziskujem trg. Iščem avto reda velikosti Mazde 6, 4x4, avtomatik, aktivni tempomat, led luči, to so mi osnovni pogoji.
Ali so te avti kaj bolje korozijsko zaščiteni?
Kar se tiče motorja, menjalnika sem si vse prebral, vzdrževanja tudi, tako da verjetno ni nekih večjih težav pri tem letniku?
Zanimivo, pred kratkim dal skozi uporabo lupinice pri dveh otrocih, pa nikoli, ampak res nikoli nisem za?util potrebe po tem, da bi jih vozil na prednjem sovoznikovem sede?u.
Prvo - stvar je bolj nevarna.
Drugo - stvar je manj prakti?na.
Varnostni vidik: 1.?e je otrok bolan in zaradi tega potrebuje stalno 100% pozornost, potem je poleg voznika potrebno imeti v avtu ?e eno odraslo osebo ki se ukvarja z otrokom.
2. ?e je otrok zdrav, ne potrebuje stalne 100% pozornosti in ?e jo ?ofer izvaja, je z njim nekaj narobe ker s tem spravlja sebe in otroka v nevarnost
3. Pravilo pasivne varnosti govori, da je lupinica najbolj varna na sredini zadnje klopi (kar je v ve?ini avtov te?je izvedljivo) najman pa spredaj
4. Kolikokrat ste v avtih brez avtomatskega vklopa lu?i pozabili pri?gati ?aromete. - meni se v slu?benem to kar pogosto zgodi. Edini res varen na?in za izklop
airbagov je bil mazdin sistem s samodejnim zaznavanjem otro?kega sede?a
Prakti?ni vidik: Sprednji zici (ponavadi) nimajo isofixa. Isofix baza za lupinico omogo?a enostavno in udobno pripenjanje in odpenjanje. Zaradi enostavnosti je tudi zmanj?ana
verjetnost errorjev pri pripenjanju - pa smo spet pri varnostnem vidiku.
Ko sem pri?akoval prvega otroka, sem iz raznih strani dobival informacije o must-have stvareh. No, potem je praksa pokazala, da kak?na stvar tudi ni ?ist tako. Ampak, vsak po svoje.
Ljudje imamo za razne stvari razli?ne vidike. Mi smo pa imeli pri prvem otroku, ko ni bilo poleg druge odrasle osebe vedno lupinico spredaj, ker smo lahko pri prej?njem avtu airbag izklopili. Mi nismo imeli otroka spredaj ko je bil samo eden odrasel zato, da bi se z njim med vo?njo igral ali ga gledali, ampak iz vidika sprememb stanj pri dojen?ku, kot so nenadno bruhanje naprimer, ko lahko v trenutku reagira? glede na situcijo. ?e sem sam v avtu in imam otroka zadaj obrnjenega v kontra smeri vo?nje, ga tudi ?e se ozre? nazaj ne vidi? v lupinici, to je ?ele nevarno po?etje. Tukaj se zdej ne gre zato da mi bo ljub?e imeti otroka ob sebi, ampak ker je tudi varneje, ker se bi lahko prej kaj hudega zgodilo ?e bi bil zadaj, kot pa je ogro?en spredaj. ?e pa pride do karambola, pa ni varen ne spredaj, tako kot ne zadaj. Pri nas ?al ni vedno mo?no da je prisotna druga odrasla oseba, ?e pa ti mora? nekam it z otrokom, potem nima? druge izbire,kot da izkoristi? vse mo?nosti ki so ti na voljo.
Tako kot na primer v na?em primeru se v Mazdi na zadnjem sede?u ne morejo peljati h?i stara 6 let, lupinica ter odrasla oseba, ker je avto preozki, tako da bi se morala h?i peljati v stol?ku spredaj, da bi lahko zadaj imela odrasla oseba lupinico pod nadzorom, kako bi se ti pa to zdelo, kar se varnosti ti?e, ko je otrok izpostavljen udarcu varnostne vre?e, katera mora biti po zakonu v tem primeru vklopljena, ko otrok gleda spredaj v smeri vo?nje? Meni se zdi veliko varneje da je lupinica spredaj pri izklopljenem airbagu, kot otrok ki gleda v smeri vo?nje pri vklopljenem airbagu.
Zato imamo pri nas veliko limuzino, da lahko zadaj vsi trije sedijo ko gremo kdaj skupaj, tako da Mazda naredi letno maksimalno 5000km, ampak ko jo rabimo jo imamo, pravzaprav partnerica jo ima ko jo potrebuje, druga?e se vedno vozimo z mojim avtom, ravno iz vidika varnosti . Tako pa? je, enim se zdi varno eno drugim drugo, jaz imam v tem primeru ?al tak?ne potrebe in ?e se jih bo dalo urediti tako kot je zami?ljeno bo super, ?e pa ne, bomo pa morali najti neko drugo re?itev.
Evo ravnokar preveril, ?e pogledal v navodila za uporabo, zadeva ne deluje na te?o. Lu?ka deluje in sicer ob kontaktu 6 sekund potem ugasne. Avto nima stikala na levi strani, v navodilih pi?e da mora biti na tistem mestu kot je prilepil sliko @Stoker. Jaz imam poleg izklopa TSC ter nastavitve vi?ine lu?i, ?e eno prazno mesto kjer je samo blenda, ?e jo odstranim je v njo vtaknjen konektor s ?tirimi ?icami, nekaj mest je pa praznih (ne vem to?no koliko pinski je). Konektor je podolgovate oblike. Mislite da bi bil to lahko konektor za izklop AirBag-a?
Saj to imam tudi jaz nekako v spominu, da sem nekje zasledil... da naj bi isofix sedez izkopil airbage (prednji in stranske zavese)... vendar pa se ne spomnim, ce je na prednjem sedezu sploh bilo isofix pritrditveno mesto ...
Jaz mislim da spredaj nimamo ISOFIX, ta lu?ka mi je pa nekako v spominu ostala, res pa da sedim v Mazdi petrkrat letno, ker to je avto od ?enske, z njim se dru?insko nikoli ne vozimo, tako da se ve?inoma vozi sama oziroma z otrokoma v vrtec in trgovino.
@Jest, hvala ti za tole, sedaj sem se spomnil, da ima na?a 6-ka res tisto lu?ko pod klimatsko napravo. Samo preveriti moram ?e zadeva zares deluje tako kot opisano. Javim kaj sem ugotovil.
Klical sem pa tudi na Mazda servis, pa so mi rekli da izklopa sovoznikovega airbaga te Mazde prve generacije sploh niso imele, da si lahko kupil otro?ki sede? original Mazdin, kateri se je "sparil" s sovoznikovim sede?ev in sam izklopil airbag.
Nobena mazda tega nima, in je treba naknadno (razen ?e so sedaj v Mazdi 6 III) to pogruntali, kot je jest omenil ?e dru?inska M5 tega nima, jaz sem si dal to v prvio M5 naknadno vgraditi za takrat ?e borih 50? na interclassu
Kaj da ne moja karavanka ima to, na strani predala je kljucavnica.
Fl pa nima
Bom mal poklical, pa videl, sam 200? jim ne dam, da mi bodo samo klju?avni?ko "briko" vmes dal, katero dobi? na ebayu za 20?. Edina problema sta tukaj, da nimam nobenga elektro na?rta, ter ?e je potrebno ra?unalni?ko avtu nastavit, da ve da ima to zadevo notri, ker verjetno gori kak?no opozorilo, ko da? na OFF?!
Na touranu je bla zadeva resljiva tako,da so ga na servisu izklopli... verjetno je tle enako...
Lp
Tega ne bi rad naredil, ker bi se v?asih tudi kdo od odraslih peljal spredaj, tako da mora biti re?itev s klju?avnico, oz. kak?nim druga?nim hardware-skim izklopom.
Je kdo to modifikacijo s klju?avnico izvedel v lastni re?iji, ali je potreben kak?en ra?unalni?ki poseg izvesti?
na?a Mazda 6 2005 2.0D 100kW nima mo?nosti izklopa sovoznikove zra?ne blazine, kar bi nujno rabili, saj smo dobili dojen?ka, katerega pa moja nima pod nadzorom, ?e ga namesti zadaj.
Je kdo ?e re?il podobno te?avo, obstajajo kak?ni elektro na?rti sistema, da se lahko naredi izklop le tega.
Klical sem na Makomo, ki mi je najbli?ji prodajalec z Mazdami, zaradi testne vo?nje, pa je prodajalec rekel, da je prodaja ustavljena, prav tako ne sme dati avta za testno vo?njo, ker naj bi se pojavila napaka na E-loopu in sicer nekje v vezju in da se zadeva nevarno pregreva. Tako da smo na ?akanju, kdaj bomo lahko novo 6-ko sprobali
Izgleda, da so cene servisov v vsakem servisnem centru svoje! Pri nas ljudje govorijo, da stane servis za passata okrog 250-300 EUR - Pomurje. Jaz vem, da pri popoldancu stane servis za mojo mazdo (Premacy 2.0D) do 150 EUR. Je pa res, da liter olja stane okrog 18 ali 19 EUR (org Mobil). Vedno mi zamenja tudi vse filtre in vse preveri. Veliki servis pri 160k km pa me je stal nekje 480 ali 580 EUR - se ne spomnim to?no. Veliki servis pa je bil delan na poobla??enem mazda servisu.
LP, M
Mislim da je tak?na cena za servis, ker o?e vozi ?e od 1973 leta Volkswagne, pa ima ?e verjetno kak?en VIP na tem servisu
Meni so pri mo?niku v Kranju, takoj dali dol jur?ka pa pol za model cd150, attraction oprema. ?e prera?una? v procente je to mislim da nekje 5-6%. ?e bi ?e te?il, bi se najbr? ?e kaj dalo.
Glede servisov, je pa teta rekla, da bodo ceno za novo ?estico zni?ali, ker ljudje vozijo k popoldancem. No shit!
Tudi jaz sem malo klicaril okoli, pa mi je pri Mo?niku dala dobri 800? popusta za cd 150 Challenge karavan bela metalik (redna cena 25840?), drugje sem preko telefona dobil ve?. Moramo pa it na ?tiri o?i se pogajat, takrat vidi? dejansko koliko je prodajalec fleksibilen pri ceni.
Cene servisov so res pretirane. Do sedaj je o?e pla?eval za redne servise za VW Passat-a CC 2.0TDI 150? za servis, res da je do sedaj imel samo par osnovnih servisov ker ima avto ?ele 50000km. Ko sem mu povedal da so servisi za Mazdo dra?ji, me je kar debelo pogledal. Tako da upamo da jih bodo res zni?ali, ker je defenitivno pretirana.
Tukaj ni ravno recept kje je najceneje... ve? ali manj bo vse odvisno od tvojih oziroma o?etovih pogajalskih sposbnosti.
Glede na to, da ne gre za majhen denar ima? ve? ali manj vse karte v svojih rokah in ?e ne bo? zadovoljen s ponudbo gre? do naslednjega.
Je pa nekaj res ... model avtomobila je nov in tukaj bo manj pogajalskega manevra kot, ?e bi bil model na trgu ?e kak?ne tri leta.
To mi je jasno, da se je treba za svoj denar ?im bolje pogajat, zanimale so me predvsem izku?nje, kje ste se uspeli najbolje "zdilat", kje so pripravljeni avto prodati, ne samo prodajati?! Ja avto je res sve? in vpra?anje je kolk se bodo pustili.
Hvala tudi tebi Z M A J za predstavljen popust.
Bomo prvo ?li malo na testno vo?njo in da vidimo v ?ivo, kaj se da narediti pri danes zelo te?kih ?asih za prodajo avtomobilov!?
ker imamo doma ?e eno Mazdo 6 2005 letnik, mi je okoli Mazde veliko jasnega, ker pa ?e nismo kupovali nove Mazde, bi vas prosil za malo pomo?i iz va?ih izku?enj.
Moj o?e se odlo?a za nakup nove Mazde 6, pa me zanima kje se da avto dobiti po najbolj?i ceni (kje ste dobili naje?ji popust) oz. ?e ima kdo kak?ne veze za kak?ne dobre popuste
Kam potem hoditi avto servisirati (na kateri uradni servis), da so res strokovni in neoderu?ki, da imate s serviserjem res najbolj?e izku?nje? Smo pa iz dolenjske regije in se enkrat na leto (?e bi seveda vse delalo BP in ne bi bilo nekih izven rednih potrebah po servisih) ne bi bilo problem tudi zapeljati v kak?en nam oddaljen kraj!!
Dej poglej ameri?ke avte ... vsi narjeni za naravnost in 20 na uro ... prav tko nimajo ne bremz ne ni?, volana skorajda ne rabijo.
Seveda da so izdelki za ameriski trg in evropski trg vse preve?krat razli?ni. Ja evropejci smo veliko bolj zahtevni z avti kot tam ?ez lu?o ... Prav tako je pri uvozu in homologaciji ameri?kega avta v evropi potrebno predelati kar nekaj stvari da sploh ustreza evropskim kriterijem/zakonodajam So pa tam tudi do 50% cenejsi "isti" modeli kot v evropi.
Ja koker sem jih jaz vozil v Ameriki glih niso bili tako slabi, res pa da sem vozil avte vi?jega cenovnega razreda in ne neke osnovne modele.
Sej mogo?e je pa odgovor na probleme Mazde cx-7 v nabavni ceni, ker je verjetno res pol cenej?a kot pri nas!!
np, za USA je slab?e vse skupaj, npr. Nissan 350Z, se na avtonetu nekateri prodajajo po sme?ni ceni, ti so ameri?ki, prepozna? jih pa po manj?ih zavornih diskih, pa ?e po kak?nih malenkostih (bolj bi vedu Symon povedat, ki je ?e star ma?ek Nissanov )
kar nekaj postov sem ?e prebral glede tega modela mazde, ter okoli bolezni ki jih ima ta avto (VVT aktuator, veriga), nikjer pa nisem zasledil ?e je kateri od foruma?ev ki lastijo CX-7 z bencinskim motorjem ?e imel navedene probleme oz. jih ?e odpravljal preden je motor zru?il(v garanciji oz. na lastne stro?ke). Z mojo sva se nekako zelo zagrela za omenjeni avto, samo vpra?anje ?asa je kdaj ga bova kupila??
Je problem ki nastane in se popravi zopet ponavljajo? s poprvljenim novim materialom, ali se je ta ponovitvena mo?nost okvare prepre?ila z novim materialom (aktuator, veriga) ali ne??
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hvala za odgovor. Saj to me najbolj skrbi, realnost kilometrov, ter dejansko stanje. Slovenskega s takšnim specifikacijam praktično ni, razen eden pri Selmarju.
Ja to bi itak preveril, če ima avto kakšen vpoklic,....
Avto rabim za dnevno cca. 40km relacijske vožnje, vendar bencinar mi ne pride v poštev zaradi hudih klancev katere imam do hiše, pa še teh avtov v kombinaciji bencin/AWD praktično ni, če sploh obstajajo.
Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro
Povezava za deljenje
Deli na druge strani