Ja, pri porabi je va?na te?a noge pa tudi to, kje se vozimo. Jaz imam v glavnem avtocestne relacije (130 km v eno smer), vozim se tam 130-150, v?asih stisnem tudi ve? , skratka ne ?param ravno, povpre?na poraba pa v podpisu (trenutno 5,94 litra). Povpre?na hitrost pri meni je 72 km/h, tudi nisem ?e dolgo ?asa resetiral.
Ne vem ampak meni se zdi sme?no, da zaradi dveh prodajalcev ?rta? znamko oz. avto, ki ti je v?e?. :ne vem:
Ko sem sam kupoval Mazdo, sem pre?esal vse salone od LJ do skrajnega vzhoda Slovenije. Najbolj?e pogoje so mi ponudili v Mariboru, ker se je ?lo tudi zato, da mi v ra?un vzamejo star avto kar v LJ sploh niso hoteli sli?at, nekih dodatnih popustov (razen prvega zastonj servisa) pa za razliko od salona v MB tudi niso dali. In poglej, ?e bi obiskal zgolj salone v LJ, morda tudi jaz ne bi kupil ?eljenega avta. K sre?i Slovenija ni samo Ljubljana, podobne izku?nje imajo nekateri znanci tudi pri drugih znamkah, kjer se praviloma najslab?e izka?ejo prav saloni v LJ.
?e en zadovoljen lastnik M6, sicer letnik 2011 (modelno leto 2012) s to?no tem motorjem. Porabo imam prav tako pod 6l, imam pa pri skoraj 125.000 km notri ?e vedno prvo verigo in tudi zadnji pregled je pokazal, da se ne razteguje. Za te verige ni bilo serijskih vpoklicev, so pa vgradili notri nek senzor oz. nekaj, da se pri?ge kontrolna lu?ka, ?e bi se ta preve? raztegnila. Mo?no je (tako sem nekje sli?al ali prebral), da so imele te?ave z verigo le prve verzije tega motorja, zdaj pa ne vem, ?e mogo?e zaradi tega ?e pozni letniki 2011 kot je moj (in 2012) niso imeli ve? teh problemov... Skratka neproblemati?en motor, tudi z DPF nikoli nobenih problemov, je pa res, da se ve?inoma vozim na dalj?ih relacijah (130km+ v enem kosu).
Recimo vsi novi Hyundai (ali pa vsaj ve?ina) nimajo dvostopenjskih gumbov za ?ipe oz. imajo samo pri voznikovi pa ?e tam samo "auto-down", kar je precej nelogi?no ravno npr. pri speljevanju iz cestninske postaje. Ob?asno vozim ix35 in me zadeva precej moti, verjetno zaradi navajenosti na svojo M6. Nem?ki avti pa so to vedno imeli (?e le ni bilo ?e omenjenega vintanja na roko, heh) in kakor mi je znano ?e vedno imajo, torej dvostopenjske gumbe za vse 4 ?ipe. Bomo videli, ?e tiste ?rtice na vseh 4 gumbih pri novi M3 res to pomenijo - M6 ima to?no tako in ima za vse ?ipe dvostopenjski spust/dvig.
To funkcijo je Mazda opustila, ?rtice niso ni? drugega kot osvetlitev
Vse mazde 6 tako FL kot pred FL imajo avtomatski dvig/spust stekel. Ima ga tudi stari model, ki ga imam jaz (l. 2011). Ne vem zakaj ga tudi trojka ne bi kon?no ?e imela, ko ga pa ima konkurenca ?e od pamtiveka.
Prej bi bil presene?en, da bi bili vsi 4 gumbi osvetljeni, tega obi?ajno nisi imel tudi v 6-tki.
Jaz osebno pa bi po?akal na facelift (?e se ti ne mudi), verjetno bo z njim odpravljena tudi kak?na pomanjkljivost (npr. izolacija kabine, kot so to storili pri CX-5, kjer je ?lo tudi nekaj graj v tej smeri) in ne le nekaj dodatne opreme. Elektronska ro?na ne bo povsod in bo odvisna od stopnje opreme. Je pa res, da zna biti pri cd150 serijsko ne glede na opremo. Razen, ?e bi dobil za sedanjo verzijo kako zelo ugodno ponudbo, potem bi bil v dilemi, sicer pa po?akat na prenovo.
2.2 dizel ima sicer servisni interval na 20.000 km oz. 1 leto (kar prej nastopi). Cene servisov so povsem primerljive tudi z evropsko konkurenco, sploh ?e se zna? izpogajat za ceno olja oz. ?e ga prinese? sam. Tu priporo?am Gamo v BTC-ju.
Nove barve, elektri?na parkirna zavora, ogrevan volanski obro?.. Upam da tudi avtomatski dvig/spust stekel.
Glede avtomatskega dviga/spusta stekel sem se tudi sam spra?eval, nikjer ni? ne pi?e... Potem sem se pa osredoto?il na tole sliko, kjer so na vseh 4 gumbih jasno vidne ?rtice (tako ima tudi Mazda 6, ki ima avt. dvig/spust), kar bi lahko pomenilo to?no to
Edino potem, ko sem pa gledal nekatere druge slike notranjosti (resda z volanom na desni) pa so zopet imele gumbe brez ?rtic oz. samo na voznikovem gumbu napis "AUTO" (slika spodaj), ?eprav po videzu ravno tako zgleda top oprema. Morda bo pa za razli?ne trge razli?no? :ne vem:
Sicer pa za ljubitelje klasi?ne ro?ne, ni?je stopnje opreme jo bodo imele tako kot do sedaj, s tem bo tudi sredinska konzola taka kot prej in ne taka, ko je na slikah in ki so jo povzeli iz faceliftane 6-tke. Edino, ?e se ne motim bo 150km dizel imel v vsakem primeru el. ro?no.
Ali je poleg utripajo?e DPF lu?ke ?e kak?en znak, da bo kmalu ?as za menjavo verige? Ker pri moji M6 (letnik 2011, oktober) se mi ob?asno zdi, da se sli?i nekak?no ro?ljanje, zlasti pri hladnem motorju, omenjena lu?ka pa NE utripa. Ni glasno, se pa sli?i oz. jaz sli?im. Prevo?enih imam trenutno 115k km, rad bi pa zadevo porihtal ?e v garanciji, ki se izte?e ?ez cca. pol leta...
?e se vsi spomnimo prometne nesre?e, ki se je zgodila nedavno nazaj na AC proti obali (nekje pri Nanosu, ?e se ne motim) in sicer zaradi "goste megle" - ali bi aktivni tempomat "videl" te nesre?ne avtomobile in bi sam zaviral? Torej ali ta laserski tempomat vidi "skozi" meglo?
Tudi ?e vidi skozi meglo, kaj ti to pomaga, ko pa nato za tabo pride Romun v napol izpravnem in po mo?nosti ?e preobte?enem tovornjaku, ki se mu povrh vsega ?e je*e za vse okrog njega in te nato zradira s ceste... Ko bodo vsa vozila opremljena s to zadevo, predvsem te?ki tovornjaki, potem bo pa to imelo smisel.
Edini avti, ki sem jih vozil in imajo natan?nej?i ?tevec so (presenetljivo) iz grupe Hyundai/KIA (GPS: 100 km/h ; ?tevec cca. 102-103 km/h). Vse ostalo je manj natan?no, vklju?no z vozili iz VAG grupe, Toyote ka?ejo tudi po 10+ km/h narobe itd.
Sicer bi bil pa nauk te teme slede?: Nikoli ne kupi avta oz. modela, ki je na trgu sve?. Po?akaj, da se odpravijo porodne te?ave, vmes pa po mo?nosti pade ?e cena oz. se zve?ajo popusti. Je*i ga, izgubi? ekskluzivnost, na drugi strani ima? pa "bulletproof" avto. ?e najbolj?e se pa itak obnesejo faceliftane verzije, govorim iz lastnih izku?enj.
Glede zvo?ne izolacije imamo o?itno razli?na merila, kaj je ?e dobro in kaj ne. Zopet, ?e primerjam druge znamke, tisto kar sem pa? vozil ali bil kot potnik, je Mazda nekje v zlati sredini. Predvsem nekateri nem?ki avti (ne vsi!) so bolje izolirani, korejci in francozi so tu-tu nekje, nekateri japonski avti (Honda, Toyota, Nissan) imajo lahko ?e precej slab?o izolacijo (odvisno od modela) - govorim seveda za modele, ki so stari pribli?no toliko kot Mazda 6 II FL, ki jo vozim.
Z (zimskimi) gumami je pa tako, da kakor odstopajo glede na oprijem v suhem, v mokrem, v snegu, glede porabe, vzdr?ljivosti,... lahko odstopajo precej tudi glede glasnosti. Sem ?e na lastna u?esa sli?al kako so mote?e "pele" oz. brnele v avtu, ki je bolje zvo?no izoliran od mojega... Zato pa so tu testi gum, katere si je pred nakupom dobro prebrat in kjer poleg vsega ostalega merijo tudi glasnost.
Sej zavore so po ob?utku v Mazdi ?isto ok, ker si navajen na avto in to. Ampak potem, ko se presedem v kakega novej?ega Hyundai-a ali kak drug avto pa opazim razliko. Edino kar me ravno pri Hyundai-u moti je to, da je pedal za zavore preve? servo oja?an pa naj bo to ix35, ix20 ali i30. Tu je pa zopet Mazda na bolj?em, ker tako lahko bolj natan?no "dozira?" jakost zaviranja...
Katera firma plo??ic pa je to, da ne zvija diskov?
Sej glede u?inkovitosti zavor je pa hec to, da ima glede na teste najina M6 II gen. kraj?o zavorno pot od novej?ih Mazd pa naj bo to 2-ka, 3-ka, 6-ka ali pa CX-5...
Hm, ko sem videl naslov teme sem bil skoraj prepri?an, da bo eden izmed minusov letel na zavore. Zame je to namre? edini minus na Mazdah na splo?no, kjer ?e vedno zaostajajo za konkurenco in sicer na dveh podro?jih:
1. Zavorna pot: Na vseh mo?nih testih, ki jih prebiram (tako na?ih kot tujih) opa?am, da je zavorna pot (in to razli?nih novih modelov Mazde) glede na konkurenco relativno dolga - od 100 do 0 km/h krepko nad 40 metrov. Ve?ina konkurence je pod to mejo. Se pa to ob?uti tudi v praksi, ob?asno imam priliko vozit tudi druge avte, Hyundai/KIA imata npr. precej bolj?e zavore, prakti?no tudi vsi francozi, od japoncev je npr. Toyota bolj?a, edino Ford je tu-tu z Mazdo...
2. Zvijanje diskov: Pri moji M6 II FL (letnik 2011) se zgodi na vsakih cca. 50k km in posledi?no trese pri zaviranju. Po pregovarjanju so bili diski menjani v garanciji pri cca. 65k km, sedaj pri cca. 110k km se zopet po?asi za?enja. In enako je bilo ?e pri prvi M6 (letnik 2002). Sedaj edino ne vem ali so pri novej?ih vsaj to zadevo porihtal ali je isto? To naj pa pove kdo od vas, ki vozite novej?o 3-ko, 6-ko ali CX-5 in je prevozil najmanj 50k km... Zopet, ?e primerjam, npr. Hyundai ix35 konkretno, pribli?no enako prevo?enih kot moja Mazda, enake relacije, a gor so ?e vedno prvi diski ter plo??ice in ni? ne trese...
Za te moderne gadget-e, ki jih navaja avtor teme mi pa dol visi oz. za ve? kot polovico stvari, ki ga motijo, mene osebno ne bi motilo. Edino tole z navigacijo je res mote?e, to se strinjam. O?itno spadam (?eprav ?e nisem tako star ) med tisto staro ?olo avtomobilizma, kjer so mi bolj pomembne zadeve kot so motor, zavore, podvozje, ergonomija, vzdr?ljivost... In po tej plati, ?e se ozrem po drugih znamkah, je Mazda krepko nad povpre?jem, ponekod tudi v samem vrhu. Naj ima ?e milijon "bonbon?kov" v obliki modernih gadgetov, a ?e vedno ne bi imel kakega francoza z njihovim tipi?no sterilnim volanom in nedore?enim podvozjem. Ali bog ne daj kak avto iz VAG koncerna in njihovim "biserom" od TSI motorja ali pa da bi npr. pri Golfu 7 imel vodo v kabini, kar je le ena izmed ?tevilnih serijskih napak... ?e vedno 100x raje Mazdo in nekako prebolim te zavore...
S svojo M6 CD129 se po?asi bli?am 40k km, avto star dobro leto in pol. Zaenkrat nisem imel ?e nobenih problemov z DPF, tudi nivo olja ni nikoli nara??al (parkrat sem ga moral celo doliti).
Opa?am pa, da so regeneracije v zadnjem ?asu pogostej?e (tam na 300-500 km; prej 700-800 km). ?e posebej se mi zdi, da je to takrat, ko tankam na OMV, z MOL-ovo ali Agip-ovo nafto so malenkost manj pogoste. Je mo?no, da kvaliteta goriva vpliva na pogostost regeneracij?
Pa tudi sicer, kaj bi bil lahko vzrok pogostej?ih regeneracij? Ker vo?nje imam ves ?as stalno iste, to je v 95% AC, po 130 km v slu?bo in enako nazaj (plus seveda tistih 2x, 3x na leto na morje) vozim dinami?no, motor tudi dostikrat zavrtim prek 3.000 obratov, poraba malo pod 6 litrov... Je pa res, da vozim 1x do najve? 2x tedensko, v?asih tudi kak teden ni? (ve? se nas namre? vozi skupaj). Bi bil mogo?e to razlog, da avto ni vsak dan v pogonu? :ne vem:
Poraba po 30.000 prevo?enih se je ustalila na dobrih 5,9 L /100 km. Od tega je tri?etrt km narejenih po AC, ostalo pa relacija in mesto. Glede na to, da ne ?param avta, sem ve? kot zadovoljen.
Zelo zanimiv graf. Sem ?e skoraj pozabil, da je bil par let nazaj neko obdobje dizel dra?ji od bencina, od za?etka leta 2009 in do danes pa dizel cenej?i, s tem da se razlika ?e ve?a. Se mi bodo po?asi za?eli smilit lastniki raznih TSI-jev in ostalih podobnih mlin?kov, ki ?e tako ali tako niso ekonomi?ni, ?e jih vozi? malo bolj konkretno (?eprav lastniki bodo trdili, da jim pije tistih magi?nih 5,99 l/100), tankat mora? pa (dra?jo) 100-tko.
?e bo ?lo tako naprej, se bo kmalu spla?alo imet dizla tudi tistim, ki delajo pod 15.000 km na leto (?e izvzamem plina?e).
Ja, bili so ?asi, ko so bili TDI-ji res bolj?i od ?esarkoli na trgu kar se dizlov ti?e. In bili so ?asi, ko jim Japonci (ne le Mazda) niti slu?ajno niso mogli konkurirat. Ampak ?asi se spreminjajo oz. so se spremenili. Deloma tudi zaradi tega, ker so pri VAG-u (pre)dolgo po?ivali na lovorikah "?rpalka-?oba" motorjev.
Poleg zastarelosti pa so jih za?ele tepsti ?e okvare - 2.0 tdi je lep primer tega, na a.com je odprtih ne?teto tem glede tega. Naslednik 1.9 tdi motorja, 1.6 tdi, pa je le bleda senca svojega predhodnika - vsaj tako pravijo vsi tisti, ki so si lastili oba. Ne vem no, ampak jaz ne vidim, da bi imel recimo Passat bolj?e motorje, ?e seveda odmislimo razne 3.0 tdi ipd. Sploh pa jim manjka en motor, ki bi zapolnil vrzel med 105km 1.6 tdi in 140km 2.0 tdi-jem. Prvi nikamor ne gre in ne sodi v tak avto, pri drugem pa ravno pade? v vi?ji razred pri registraciji.
Pa ?e ena stvar, kjer je Mazda na bolj?em: 2.2 dizli imajo verigo in tako odpade veliki servis, tdi-ji pa imajo zobati jermen. Kaj torej ?e sploh ostane slednjim, da jih dela bolj?e? :ne vem:
Ne me jeb...tega sploh nisem videl v postu. JA pol smo mi res zahojeni, bo treba s trenirko ugled dvignt
Huh, jaz potem o?itno v prostem ?asu ?e "dvigujem" ugled, ker se vozim naokoli v trenirki in to v ?estki.
passat je boljsi od mazde6...pa nic kaj drazji, da ne omenjam boljse motorje
Passat da ima bolj?e motorje? Za 1.6 tdi (105 km) je sramota, da ga sploh vgrajujejo v tak avto, za 2.0 tdi pa raje ne bi izgubljal besed glede vseh okvar, ki so jih imele dolo?ene verzije. Ne vem ali so tile novej?i kaj bolj?i. Mazdi kve?jemu manjka kak sodoben turbobencinar kot jih ima Passat, recimo 1.8 tsi (160 km), to je pa tudi vse.
Dexelija ima eno zelo slabo lastnost in sicer namesto da bi saje, ki pa? pridejo v olje, "razbila-stopila", le te saje zdru?uje v grude, ki zama?ijo cedilo v karterju, kar posledi?no pripelje do zaribanja oljne ?rpalke in potem ?e komplet motorja.
To govorimo o konkretni Dexeliji za DPF motorje ali nasplo?no? Ker skoraj ne verjamem, da bi si pri olju, ki je kao prilagojen Mazdam in za katere vemo, da slovijo po nekvarljivosti (na kar tudi sama tovarna veliko da), privo??ili tako ?alabajzerstvo. :ne vem:
O oljih sem povpra?al tudi g. Majesa, ki je rekel, da nekih bistvenih razlik in s tem odstopanj kvalitete med njimi naj ne bi bilo. Bili pa so problemi s prvimi DPF filtri ?e pri starih M6 in M5, kjer se je ob neizvedeni regeneraciji nafta me?ala z oljem in s tem verjetno tudi saje, ki jih filter ni skuril. Sicer ne bom oporekal zgornji trditvi, da Dexelija ne raztaplja saj, vseeno pa se lahko to 100% potrdi le v laboratoriju.
jaz vem, da dexelie ne dam nikol vec v mojo mazdo...
enkrat se je blo bliz, nocem, da se ponovi
Zakaj ne? ?e je olje narejeno konkretno za to znamko, potem ne more biti slabo ali pa?? Oziroma v ?em je npr. Motul toliko bolj?i? :ne vem: Pa ponekod imajo ?e napisano, da ti druge znamke olj lahko izni?ijo garancijo, ?e do ?esa pride... Sej vem, da je to 'blablabla', ampak vseeno nikoli ne ve? na kateri drobni tisk se ti bodo obesili ob morebitni okvari.
Evo nabavil omenjeno Dexelio 5W-30 za motorje z DPF filtrom za 9? / liter. Edino kar me bega je to, da nikjer na embala?i ne pi?e, da gre za standard C1. Pi?e le JAS0 DL-1, a je to to? Ker zasledil sem, da naj bi bilo to enako kot ACEA C1, nisem pa siguren.
Dajte mi znalci ?e povedat, ali je za vse mazdine dizel motorje z DPF-jem (se pravi od prvih primerkov v stari faceliftani M6 in do najnovej?ih z 2.2 motorjem) eno samo olje od Dexelie ali so razli?na? Upam, da ne vpra?am preve?...
Pa je to olje pravo za novej?i 2.2 motor oz. ima standard ACEA C1? Ker sem klical tega tipa za Dexelio pa mi ni znal to?no povedat, rekel je le, da je za motorje z DPF filtri, te pa je imela Mazda ?e pri stari faceliftani M6 pa ne vem a je za vse eno in isto olje... :ne vem:
Katero olje se pa priporo?a (to?ne specifikacije) in kje bi ga kupil v SLO? Na servisu imajo verjetno Dexelio pa sigurno je drago...
Bli?am se ?tevilki 1500km in s tem povezani menjavi olja in filtra. ?e enkrat me zanima, kak?no olje (specifikacije in znamka), koliko in kje naj ga kupim? Ali je bolje, da ti ga dajo kar na servisu?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, pri porabi je va?na te?a noge pa tudi to, kje se vozimo. Jaz imam v glavnem avtocestne relacije (130 km v eno smer), vozim se tam 130-150, v?asih stisnem tudi ve? , skratka ne ?param ravno, povpre?na poraba pa v podpisu (trenutno 5,94 litra). Povpre?na hitrost pri meni je 72 km/h, tudi nisem ?e dolgo ?asa resetiral.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani