Tako kot tukaj pi?e...M1 delovna zavora min 50%, parkirna zavora pa min 16%. Procente si izra?una? tako da vsoti 1008 ali 389 deli? s te?o avta x 10 (pospe?ek) Tako da pri ro?ni si 3% nad minimumom, delovna pa je zelo odvisna od te?e in ne more? primerjat s tono te?kim cliom
Nekaj novega S kod pa si ?e smem vpra?at, da si kupoval pri teh ?arlatanih?
Da ?e jaz povem ?torijo glede teh "dlakarjev"... teta je naro?ila pred veliko ?asa novega Matiz-a in seveda je po prevzemu avta ugotovila da kljub zahtevi avto ni imel servo volana...vse kar je mo?akar bil pripravljen naredit jim je v zameno zmontiral nek dra?ji avtoradio sedaj mi je to sme?no, takrat pa vem da je bilo kr vojno stanje
A te pride toliko material? ?e se dobro spomnim mi je Mitja enkrat omenil da je komplet tesnil in teh stvari 800? (nisem pa ziher ?e je rekel da iz Amerike...). Sicer pa RKX8 sej si govoril z Mitjem...a nista ni? o ?tevilkah?
Pa tisti motor ki se je prodajal za 2,5k je bil nov ne? Menjava motorja pa tudi ne more nanest toliko da bi bil stro?ek 6 ali 7k?
Pa nisem se spravil nate Daky samo visoke cifre se mi zdijo...nisem pa toliko v tem da bi lahko kaj trdil
Iz prve roke. Pri naro?anju iz tretjih dr?av te nih?e ne vpra?a kolk je vreden paket in kolk po?tnina (ker jim mora? poslati kopijo ra?una, kjer pa je ponavadi skupni znesek za izdelek in po?tnino)... sam sem naro?il izdelek s kitajske (22?+) in so ga na?i zadr?ali, mi poslali pismo, da jim moram po po?ti ali na spletni strani poslat dokazilo o pla?ilu (po katerem pora?unajo ddv)... nato ta stvar traja nekaj delovnih dni da oni to zrihtajo in nato po?lejo do tebe (?e ne doka?e?, po?ljejo nazaj). ?eprav je izdelek druga?e brez po?tnine, ti zaradi njih potem nabijejo po?tnino ker ti morajo oni posebaj poslat
Seveda sem, ampak bi bilo vseeno lepo pri?parat 35? za homologacijo in 18? al kolk ?e za hom. karton?ek... ?e se ne motim je potrebno za homologacijo vzmeti prej opraviti ?e optiko?
Se je potrudil, da jo slika tako da se ne vidi zadnjih obrob in pragov Jaz sem za mojo s 165k prevo?enimi in menjave potrebnimi pragovi ter zadnjimi robovi dal 300.... ustala zunanjost je bila veliko lep?e ohranjena kot pri V6.
Za to utopi?no spremembo mi je povedal tast. Je voznik tovornjaka in ti ves ?as preverjajo zakone (zakone ki se ti?ejo ?oferstva), ?e se da kje kaj pri?parat Bom ga danes ko se vrne domov vpra?al kje je to zasledil. Bolj kot to da vrjamem, si ?elim, da bi bilo res, ker moram homologirat vzmeti.
Ker je 100 tem o homologaciji, bom uporabil kar to najmlaj?o (najmanj zastarano).
Torej, imam vpra?anje, ?e morda kdo ve kaj ve? o zadnjih spremembah pri homologacijah? Sam ?e nisem na?el ni? kar bi bilo ?rno na belem, sem pa sli?al, da po novem za dodatne dele na vozilu, ki imajo oznako in dokumente o primernosti za dolo?eno vozilo, da homologacija ni ve? potrebna. Obvezno je samo, da so papirji v vozilu, v primeru, da te ustavi policija.
Uf to bo zanimivo videt (in sli?at) te predelane stroje.
Ja, se strinjam in vedno ve? bo tega, samo prvi najpogumnej?i morajo prebiti led. Tudi ?e od?tejemo motor je avto s svojimi lastnosmi zastonj (?e seveda pride kak?na na a.net ). Upam da bom smel spremljat projekt od mitja povsem od blizu, da me ?e kaj nau?i, ker je res mojster
Za rx8 s fordovim motorjem in kompresorjem vem da ne bo legalna.
Po moje pa ne bo to tako z lahkoto ?lo skozi. Mislim da se za legalizacijo taki posegov dela a-test celotnega vozila? La?je gre skozi tako kot je bilo pri moji ko je skoraj identi?en motor.
V bistvu pa dvomim da bo kdo homologiral saj bo pri vsaki neko puhalo zraven
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hmmmm...hvala Slivka, zdaj si ?e meni razjasnil zakaj mene ro?na zeza je sploh ne uporabljam.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani