glede teh distancnikov pa jih ne poznam...upam, da so top kvaliteta, drugace bos mel sam tezave
po drugi strani pa ne razumem zakaj hoces dat distancnike, glede na to da mas ET50 na sirino 7.5, pa se guma je 225? se bo vec kot dost ven strlelo tko al tko...
jaz jih ne bi dal
Zaenkrat samo ?ekiram, ?e je to izvedljivo. Kupil jih bom le, ?e bo res kaka fuuul dobra cena. Ne gre se mi, da bi lih mogu met.
Fora je v tem, da se mi ne da menjavat vijakov in razbijat po pestu, zato bi dal max. kar se da na original vijake. Glede na odgovore nekaterih lahko dam 5mm bp.Sicer pa so feltne 7,5x17 ET50 in verjetno zlo ve? kot 5mm ne bi mogel dati, ker bi drsalo, ?e pa je ?e teh 5mm preve? naj mi kdo pove, preden nabavim.
Ali na Mazdinem servisu ni mo?no dobiti ?eljenjih podatkov?
Na zadnji strani plati??a v pestu marsikaj pi?e.
Na servisu mi niso ni? pomagali, celo na Mazda Slovenije trdijo da mi nimajo kaj dati, ker za original plati??a ne obstaja TUV certifikat. Ker pa je moj avto iz tujine jih pa ?e manj briga. Kot, da je pomembno od kot prihaja.
Kot sem se pozanimal za druge znamke sploh ni problem dobiti potrdilo o tem kak?na plati??a, ?irina gum je dovoljena za posamezen tip vozila. To ti izda vsak servis (SAMO MAZDA NE!!!). Ku...c pa taka firma.
Ali ima kdo certifikat od teh original Mazda plati?? 17x7.Ali pa vsaj model, da vem pod katerim imenom iskati po netu, oz. bilo kak?en dokument, ki bi ga lahko predlo?il pri homologaciji.
Moja M6 l. 2005 karavan 100kw je iz Italije in nima homologiranih 17col, pa bi rad uredil papirje.
Da se.Sicer bi ti bolj priporo?il dimenzijo 225/45/17 ker manj odstopa od 16-k pa ?e gum je ve? izbire in mislim,da so tudi cenej?e.Ko sem jaz hotel to narediti je bila cena 40?.
[/quote
Za 225 je ?irina feltne 7 verjetno premajhna, verjetne je bolj?e 7,5 ali 8, kak?en pa je idealen ET pri teh ?irinah feltn?
meme sam zanima neki,uni k mate /ste mel mazdo 6 k ma ze serisko ojacevalec pod sovoznikovem sedezom...kolk je mocan? a bi lahk jst ksno tubo gor prklopu,ne zdej neki d je ful mocno...sam tko pac...pa ce bo to treba menjat da mi mev tubo...pa kako se bo pol to zvezal na radio pa vse to...ce kdo kej ve o temu...
hvala,lp
Za bol?i bas lahko izdela? dodaten predoja?evalec, ki ga montira? v original sub, je ob?utno bol?e. Vse o izdelavi in vezavi ima? na forumu, pa tudi tweeterje lahko izbol?a? z menjavo kondenzatorjev.
Js nisem mel niti namena kaj prihranit, ?e te skrbi premonta?a ima kolega cca 7 km stran VSE aparture.
Nisi razumel. Jaz ne prihranim dosti, ker z rabljenimi bi pa? naredil par tiso? km, potem bi ravno tako moral kupiti nove,vsako premonta?o pa je treba pla?ati.
Js sem od dunlpa imel - uporabljal in ?e vrdno uporabljam sp sport maxx, ma tud 4 rabljene z malenkost manj kot pol profila, ?e te zanima, za test dam za 150?, lahko pa se ?e kj zmenva.
Hvala za ponudbo, vendar imam namen kupiti nove, ker ?e nima? sam stroja za premonta?o in balansiranje nisi kaj dosti prihranil.
Me pa ?e vedno zanima mnenje kak?nega uporabnika , ki vozi Dunlop SP01,oziroma kak?no od zgoraj na?tetih znamk.
Ja se srtinjam, tud sam sem razo?aran, pa skoz neki fali al motor?ek al balast...verjetno imajo nove ?estice to bolj? zrihtano,l.2005 je ?tala...
Jaz druga?e nimam nobenih problemov z lu?mi, samo "DAN" se ne naredi, ko jih pri?gem!
Js iz lastnih izku?enj povem(kogar zanima lahko pride sam preverit) da je original xenon za en qur..., ?e pa v navadne naknadno vgradi? xenon pol pa je res dan.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za M6 gledam crom ?arnice za sprednje smerokaze, pa obstajata dve razli?ne izvedbe.
Z offset pins ali opposite pins, katere so prave ?
Saj zadnje pa so T20, ali ne ?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani