Moje meritve so bile narejene z app. na mobitelu, ki ni niti slučajno skalibrirana, tako da absolutne vrednosti niso merodajne, primerjava pa je po moje Ok.
Se strinjam tvoja primerjava je ok, ker si vozil po isti cesti, isti voznik, isti telefon.
Daj če se ti bo dalo poskusi naredit še take meritve z različnimi prestavami (recimo 4.,5,.6.) in hitrostmi (kot je naredil avtomagazin).
Naredil meritvi, seveda v okviru natančnosti app. na mobitelu.
CX30 povprečje 69.4 dB, max 78.1 dB (vožnja preko dilatacije mostu)
6-ka povprečje 69.6 dB, max 79.6 (vožnja preko dilatacije mostu)
Meril sem v petek in ponedeljek na istem odseku AC dolžine cca 5km ob isti uri pri 135 km/h, da sem izključil vse ostale spremenljivke, kot je kvaliteta asfalta, temperatura ...
Zaključek; razlika je zanemarljiva in jo sam, kot sem že omenil ne opazim. To ni splošna trditev in velja IZKLJUČNO za mojo kombinacijo vozil in pogoji, pod katerimi se je izvajala.
Lp
Zanimiv test, kar pokaže da sta M6 in CX30 enako tiha oz.glasna
Povprečje na M6 ti je verjetno malo dvignilo ker si imel tudi max glasnost višjo (vožnja preko dilatacije), kar je pričakovano zaradi nižjeprofilnih gum na M6 in trše nastavljeno vzmetenje, s tem se pač jame na cesti povzročijo večji hrup.
Sem za foro šel malo brskat avtomagazinove teste M6 in pri njihovem testiranju ni bilo neke razlike v decibelih med prefacelift in facelift M6.
Npr.
zadnji FL Limuzina M6 CD184 - Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 58dB
FL Karavan M6 CD150 - Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 59dB
pred FL Limuzina CD150 -Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 58dB
Tukaj imaš pa še njihove meritve hrupa pred FL Limuzina CD150 v različnih prestavah in hitrostih:
Trušč pri 50km/h v 3. prestavi 60dB
Trušč pri 50km/h v 4. prestavi 58dB
Trušč pri 50km/h v 5 prestavi 56dB
Trušč pri 50km/h v 6. prestavi 55dB
Trušč pri 90km/h v 4. prestavi 60dB
Trušč pri 90km/h v 5. prestavi 59dB
Trušč pri 90km/h v 6. prestavi 58dB
Trušč pri 130km/h v 4. prestavi 63dB
Trušč pri 130km/h v 5. prestavi 62dB
Trušč pri 130km/h v 6. prestavi 60dB
Trušč v prostem teku: 39dB
Bi pa bilo dobro izbrskat kake uradne Mazdine podatke o hrupu, za primerjavo.
Za pleh vprašaj na zavarovalnici, pri nas ko je bila toča so imeli, prek zavarovalnic organizirano celotedenska hladna popravila. To gre če niso prevelike buške, pa se v prvi barvi ostane.
Hja, točno za podložke ne vem. Majo pa kaksne druge težave. Fora je, da gredo injektorji skozi olje, drugi mislim da imajo drugače rešeno to.
Ja Mazda ima to konstrukcijsko slabo rešitev da gredo injektorji skozi olje, pod pokrovom ventilov, in če podložko skuri, skuri tudi olje.
Drugi imajo to bolje rešeno(ne gre skozi olje) in kljub skurjeni podložki se ne zgodi nič katastrofalnega.
Npr na MB CDI 270 (5valjnik)sem mel primer da se injektor nekak odvil, sika in tolče kompresija mimo pri injektorju in se ful sliši, avto slabše gre to pa je vse. Pritegnil nazaj in gasa. Bp
Če je nastavljeno na tisti način dinamičnega spremljanja, je po mojem težko narediti preko 13 kkm, da ne bi avto začel sitnariti. Vsaj po mojih treh menjavah je tako videti. To je res premajhen vzorec, ampak tak občutek sem dobil sedaj.
Glede podložk so meni (za CX-5 175 KM 2.2 dizel letnik 2016) rekli na pooblaščencu (in to kar trije različni), da ni potrebe po menjavanju, ker so to (pri mojem letniku že uredili). Da je bila težava prej. No, jaz sem to sicer vseeno zamenjal hkrati s preventivno menjavo verige in sita.
Me pa zanima, če bo meni kaj crknilo. Avto res korektno servisiram, po drugi strani pa vozim zelo nežno. Pravzaprav nisem imel še z nobenim težav, pa delam ravno nasprotno od tistih idej, da je treba zadevo spihat. 😉🤣 Vozim počasi, obratomer gre redko nad 2 jurčka ... pa so mi že včasih napovedovali težave, pa nikdar nisem imel. Še celo nasprotno, ko so vsi imeli težave s DPFji in ostalimi pizdarijami, se je pri meni komaj kaj poznalo. Bomo videli. Sploh ne trdim, da je tako bolje. Pač tako vozim in nikdar nisem imel težav. Pa bomo videli, mogoče ne bo težav, mogoče pa bodo.
Hja, oni je verjetno imel nastavljene fiksne intervale na 20kkm, pa še te je vlekel krepko čez.
Glede podložk pa nvm, kaj so uredili, ker je težava z skurjenimi podložkami bila že na večih novejših mazdah.
Te kur... podložke stanejo 3€/kom, pa če še za delo plačaš 100€ (kar je itak preveč), si na 112€ stroška na vsake 80-100kkm, nvm no komu je to preveč🥴🙄
Glede tega če ti kaj crknilo, je pa tak vedno lahko kaj crkne, pač nič ni večno. Je pa razlika če ti zaradi slabega vzdrževanja zariba motor.
Glede tvoje vožnje pa kakor ti paše, ni pa tudi nič narobe če ga kdaj poženeš v malo višje obrate, pod pogojem da je motor ogret na delovno temperaturo.
Pri pooblascencu, vzdrzevan je bil katastrofa in zdaj je mazda kao podn od avta. Takim bi se patrija crknila.
Hmh, samo če je bil pri pooblaščencu servisiran, je čudno da mu niso menjali podložk, saj je to že standardna fora od prvih dizlov v M6 naprej. Bi človek pričakoval da menjajo oz. vsaj opozorijo lastnika, da bi to ali ono fajn menjat, ker lahko pripeljejo do takih večjih težav.
Razen če je pač lastnik avta bolj tak da se mu jebe za avto in se mu zdi preventivna menjava nepotrebna. 🤔
Sicer nisem VW fan ampak, če bi jaz kupoval SUV, bi nekaj takega kot v linku (vendar z 2.0tsi), vizuelno mi je top, Rline oprema, pa 2.0turbak+avtomatik😎
Mazdini atmosferski bencinci me ne navdušujejo, sem prestar za nenehno šaltanje in nabijanje motorja v visoke obrate.
Če bi bila cev od turbine bi se slišalo "sikanje" ko pohodiš gas do konca, da nabije pritisk. Moglo bi vrčt tudi kako napako za pritisk.
Bolj bi sumil okvaro MAF senzorja, jaz sem imel pri moji podobno, prvo mi je crknil MAF in vrglo napako, ker sem bil na dopustu na primorskem, sem na brzino kupil rabljeni MAF in napaka je izginila, ampak avto ni dosegel polnega pritiska turbine. Moral bi polnit 1,5bara, z tem rabljenim MAFom je bil boost samo 1,2bara in ni imel prave moči.
Ko sem prišel z dopusta pa kličem sošolca in mi pravi da naj za vsak slučaj z multimetrom premerim ta rabljeni MAF, in evo ga, vrednosti niso štimale. Kupim novi Denso MAF in avto ima full boost.
Hja, avtomatik je itak poglavje zase, ko se enkrat navadiš na avtomatiko je ročni brezvezen, bi tudi jaz brez razmisleka izbral avtomatika če bi imel na izbiro.
Glede dizla in bencin, pa v tvojem primeru 15let star neuglajen dizel vs atmosferski bencinc, ne moreš primerjat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz vpisujem na poraba.com.
2008 Mazda 6 2.0 mzr-cd povprečje na 57.000km = 6,32L
poraba.com - poraba goriva, Mazda 6 Sport Combi CD140 GT
Za primerjavo prejšnji 2008 Accord 2.2 ictdi povprečje na 64.000km = 6,08L
poraba.com - poraba goriva, Honda Accord i-CTDI
Pri obeh so bile vožnje več ali manj enake 4-5 oseb Avtocesta MS-MB in občasno morje.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani