Naslednje kar me zanima je prepoznavanje prometnih znakov: to v praksi deluje bolj tako-tako. Vozimo se po AC in kar od enkrat se prikaže omejitev 40 km/h in to omejitev seveda drži do naslednjega prometnega znaka na AC, ki pa je lahko čez 50 km (kakšni tuneli ipd...). Zadnjič smo se peljali proti obali in samodejno iz 130 km/h zniža 40 km/h omejitev hitrosti. Od kje pobira te podatke??? Jih morda prebere iz izvozov? Ker to bi mi bilo edino "logično", torej da je tam prebral omejitev, čeprav smo se samo peljali mimo izvoza.
Znake pobira iz navigacije in preko kamere. In to je kar katostrofalno. Prehitis kamion, ki imajo nalepko za omejitev in prepozna pa ti nastavi na 70. Potem ti izvozi. Dela na cesti, ki se nikoli ne koncajo, ....
Si ne predstavljam, da bi na ta sistem imel vezano tisto piskanje za prekoracitev.
To imajo vse cx30. Sedaj, ko gres v salon to na vseh vidis. Prav tako na vseh, ki so kjerkoli parkirane to vidis. Na vsaki se najbolj shity sliki na internetu to vidis.
AMPAK ... ko si kupoval pa nisi opazil dokler zena ni videla v garazi?
Hoces rect da si si upal kupt avto brez, da ga zena prej vidi?
Sploh ne vem kdo koga trolla pri vsem tem 🤔. A @DragoK vse, al vsi ostali njenga?
Jaz na moji v treh letih tega nisem opazil. Tudi ce bom sedaj videl pac bo nimam kaj.
Zdaj ce je to res tak problem potem pac avto prodat, mazdo dat na ban listo in vsem razlagat da je najvecji shit in kupit drug avto. Saj to niti ni neki tako novo, vsak ima vsaj eno znamko katero ne mara in pljuva cez no.
Zanimivo, da precej spremljam CX30 na spletu (FB skupina, reddit, ...) pa se nisem opazil, da bi kdo to omenjal. Dejansko je prvic, da je kdo to opazil in naredil celo paniko zaradi tega.
Mi je pa bolj zanimo kako @DragoK poudarja, da avto za 32.000 eur ne sme imet napak. Nekako 32k v danasnjih casih sploh ni veliko za avto. Trenutno se basic avto zacne pri 20k in gre takoj z malo opremo samo gor.
Je pa zanimiva predpostavka, da sedaj ce bom pa kupil avto za 60k, 80k, ... bo pa vse super in tipi top in nobene napake.
EfficientGrip je za manjšo porabo, obrabo. Povprečna guma, ki bi naj dolgo zdržala, cenovno ugodna.
Sportmax TT ali pa RT so pa športne gume.
Dunlopova alternativa EfficientGripu je Blueresponse.
Pri športni gumi je pa važen oprijem, zavorna pot. Obraba je sekundarnega pomena.
Povej velikost in v katero smer naj predlagamo (sport ali eko). Potem bom dal predlog.
Top športna guma je Michelin Pilot Sport 5. Je pa najdražja. Blizu njejo so Continental (neke cifre) P. Važno je da je P zadaj. Ali pa GoodYear Eagle F1 AS.
Ma rabim neki vmes ampak raje bolj eko, saj ne vozim sportno. Rabim pa dimenzijo 215/55R18.
Lahko potrdim @Alexovo teorijo. Tisti zapisi na poraba.com so popolnoma neverodostojni in lazni. Veliko voznikov avtorju spletne strani placuje, da prikazuje manjso porabo samo zato da so na vrhu in potem lahko kolegom v gostilni kazejo kaksni carji so.
Prav tako iz zanesljivih virom vem, da lastnik portala prejema podkupnine od firm (predvsem KIA ter VW), da namensko kaze par % manjso porabo od konkurence.
Zakljucek: Tisti podaki so vsi fake in edina resnica je to kar pravi @Alex
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Znake pobira iz navigacije in preko kamere. In to je kar katostrofalno. Prehitis kamion, ki imajo nalepko za omejitev in prepozna pa ti nastavi na 70. Potem ti izvozi. Dela na cesti, ki se nikoli ne koncajo, ....
Si ne predstavljam, da bi na ta sistem imel vezano tisto piskanje za prekoracitev.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani