Pravzaprav sem na tem forumu, prebral sem ga od prve do 145-te strani, dobil občutek, da je edina prava izpeljanka x186. Žal ponujajo testnega samo G122. Danes sem šel na testno s t-rocom, avtomatik. Prvič v življenju sem vozil avtomatika in res ni bilo slabo. Višina sedežev mi je odgovarjala, o notranjosti avtomibila raje nebi. Svetleča plastika v R-line izvedbi.
Glede na teste se pri Mazdi vsi nagibajo k ročemu menjalniku. Kaj naj bi bilo narobe z avtomatikom? Jaz nisem nek dinamični voznik, čeprav nisem čist ziher, kaj to pomeni. Avto sem in tja malo poženem v obrate, načeloma pa vozim, kako ste že rekli, bolj desus stil . Morda malo pretiravam. Trenutno imam 14 let starega BMw-ja 116d z 4.9 porabe na 100km in nikakor ne bi kupoval nekaj, kar je šibkejše. Mi je pa vseeno pomebno, da avto, če rabim in hočem, potegne. Dnevno sem na relaciji Kranj-Ljubljana in nazaj plus razni izleti in daljši roadtripi . Poraba avtomobila je pomembna. Res pa sem, kar se štirikolesnikov tiče, čisti amater. V avtomobile se nisem resno poglabljal nikoli, vem pa, kateri mi je všeč. In tale Mazda mi je. Med 2002 in 2010 sem imel Mazdino trojko.
Skratka, ker sem že 50+ iščem nekaj udobja, zato sem šel preizkusit tudi avtomatika, pa relativno ok porabo. Če sem prav razumel, naj bi x186 zagotavljal najnižjo porabo med izpeljankami CX30? Tako trdi tudi Mazdin konfigurator. Koliko se to potem razlikuje v realnosti?
Če nisi neki zahteven kupec in bolj gledaš na dizajn zunanjosti in notranjosti avtomobila, je CX-30 definitivno za te. CX-30, ima dosti zelo pozitivnih lastnosti, vendar ima tudi kar nekaj negativnih. T-Roc, pa je recimo, kot je za VW grupo že znano, v vseh pogledih zelo povprečen avtomobil
Kaj naj bi bilo narobe z Mazdinim avtomatikom?... to, da ni 7 stopenjski DSG😁. Je namreč preverjeni 6-stopenjski klasični avtomatski menjalnik, sicer zelo vzdržljiv, ampak ga je počasi že povozil čas. Prestavljanje je namreč počasnejše, pri speljevanju in prestavljanju zna biti grob. Rabiš kar nekaj časa, da pogruntaš, kako močno moraš pritisniti na gas in kdaj ga popustiti, da prestavi bolj nežno in kdaj želiš da prestavi v višjo prestavo.
Pri testni vožnji z CX-30 bodi pozoren na preglednost na vse strani. Za preglednost nazaj, ter levo in desno, pa je itak logično, da ne more biti tako pregleden kot T-Roc, zaradi visokih bokov ter posledično majhnih stekel.
Glede porabe znata biti na tvojih relacijah oba avta zelo varčna. Za mojo Mazdo Cx-30 G150 avtomatik, lahko povem, da je zelo odvisno od načina vožnje. Ob zelo pazljivi varčni vožnji zna presenetiti z zelo nizko porabo (pod 5l/100km), lahko pa je poraba tudi nerazumno visoka, če želiš iz motorja izvleči malo več.
Ja, ko si na dopustu in imaš čas, pa enkrat že prideš.
Ne pa, ko moraš v službo. In nekatere službe zahtevajo natančne prihode brez zamujanja...
Vsak zase ve in si naj preračuna, kaj mu bolj odgovarja oziroma, ali mu električar zadosti vsakodnevnim potrebam. Ni pa potrebno posploševati. Za tvoje potrebe je več kot očitno, da ti električar ne pride v poštev.
Jaz že resno razmišljam, pa čeprav je to prvi avto pri hiši, da bi svojo leto in pol staro CX-30 prodal, in kupil 3 leta starega e-Golfa, ali ID3. Gledano samo skozi denar, se mi definitivno splača. Za 5km do službe in prevažanje otrok po popoldanskih aktivnostih bi bil enkraten. Za prevoz na morje, ali tu in tam kakšno daljšo vožnjo, pa bi že preživel z ženinim T-Crossom in kvačkalico.
infotainment sistem in pogonski sklop mata različne softwerje,..kako bo navigacija delala in luči svetilenima prav nobene veze kaka je moč motorja in vse kar motor potrebuje za delovanje ,..pa naj me kdo popravim če se motim
Tako je. To kar se mi pogovarjamo je le verzija infotainmenta in nima veze z motorno elektroniko ali elektroniko vozila. Tako da ti updati ne vplivajo na delovanje motorja, porabo ali recimo na delovanje luči.
Poraba za G150 AT na 590 km dolgi poti do Tučepov je bila 6,9l, nazaj grede pa 7,2l. Hitrost po ac ves čas na tempomatu nastavljena na 133 km/h, oziroma manj ob omejitvah. Bili smo trije in poln prtljažnik, gume napumpane na 2,7/2,6.
Na poti do tja, sem proti koncu bil na trnih zaradi goriva, saj mi je kazalo le še 60km dosega, preden mi je uspelo najti bencinsko črpalko v Makarski.
Klime mi na srečo ni bilo potrebno vklaplajti, razen tja grede, zadnjih 50 kilometrov.
Moram pa še nekaj pokritizirati. Pri potovalni hitrosti 130 km/h ima motor v 6. prestavi okrog 2.500 obratov. Tu je motor dobesedno mrtev in je potrebno na skoraj vsakem avtocestnem klancu prestavljati navzdol za eno prestavo ali dve. Tu motorju definitivno manjka turbina. Z prejšnjim avtom in 25 konjev slabšim turbakom (1.4 TSI), na isti poti, na klancih ni bilo petrebe po prestavljanju navzdol. Vse je šlo v 6. prestavi. Normalno, saj je imel avto pri 2.500 obratih že maksimalni navor.
Je pa res, da nad 4.000 obrati potegne ko zmešan in ga je užitek malo zavrtet. Samo ne prevečkrat, ker gre takrat poraba tudi v višave😁.
Haha, se pravi dolge poti z letalom, da se slučajno štirje na zadušimo v lastnem izdihanem zraku na poti na morje, neekonomične kratke poti pa z avtom. Kera logika. Mazda je edinstvena in v vseh pogledih res nekaj posebnega.
Ja, res je potrebno ročno odpreti zrak, čeprav je klima nastavljena na AUTO in se zlepa sam ne odpre. In ko ročno odpreš zrak, klima enostavno pri višjih temperaturah ne sfolga hladiti. Tako sklepam, da je kompresor enostavno preslab, oziroma poddimenzioniran in so raje softversko klimo sprogramirali tako, da je notranje kroženje zraka večino časa vklopljeno.
Čeprav svojo CX-30 večinoma kritiziram, pa se glede utekanja motorja z Alexom popolnoma strinjam in lahko rečem, da nič ne pretirava.
Po več kot enem letu lastništva in 12.500 prevoženih kilometrih, pri svoji G150, tudi jaz opažam neverjetno razliko med takrat in sedaj. Razlika je kot noč in dan. Prej si ga res moral terat v obrate, da je dal kaj od sebe, sedaj pa oživi že pri nižjih obratih. Seveda to ne pomeni, da bo v šesti ali peti prestavi potegnil, takrat je treba vseeno prestaviti dve, tri prestave navzdol. Najbolj občutna razlika se mi zdi pri speljevanjih in tja do tretje prestave, ko si že itak daleč nad omejitvijo. Niti ni potrebno do konca pritisniti gas, ampak recimo samo do polovice in na hitro, da elektronika zazna, kaj želim od motorja in po mojem laičnem mnenju, elektromotor, oziroma zaganjanlnik v mildhybrid modelih, doda nekaj moči.
Že za svojo G150 lahko sedaj rečem, da sem pozitivno presenečen kako gre, kako šele mora njegova X186 leteti.
Tako, da sem pri tem avtu, kar se tiče motorja in peri-briši brisalcev😁 navdušen.
2 tedna ze vozim CX-30 G150 in se po 8 letih voznje M6 z enako mocnim dizlom nikakor ne morem navaditi na to prav anemicno masino. Pricakoval sem malo slabso odzivnost, ampak ocitno bom rabil se malo vec casa...
Ko na avtocesti zelim prehiteti koga, ki pred mano vozi 120 rabim celo vecnost, da pospesim na npr. 130 in peljem mimo.
V kakih obratih vozite to masino? Prej sem bil navajen na 2000+ obratih na AC ali pa se manj na regionalki, pa sem imel vedno na voljo se zalogo moci in odzivnost avta. Zdaj moram prav studirati, ampak mi je zal priganjati v visoke obrate in ga drzati na njih.
Prav tako se mi zdi, da pri nizjih hitrostih slabo pozira luknje in neravnine na cesti, pa ne morem reci, da je sportno trdo podvozje.
Drugace pa je , kot bi rekel Alex, kar "premium" od znotraj, posebej na infotainmentu in sredinski konzoli je viden napredek napram M6. Edino sedezi mi se zdijo malo ozji oz slabsi(?), ne morem tocno reci kaj mi v starem avtu bolj "sede".
A je X186 res toliko boljsa masina od G150?
Prvo kot prvo, če je avto nov, boš moral prevoziti dobrih 10.000 kilometrov, da se motor uteče. Ko je avto še nov je res anemičen in po utekanju postane občutno bolj poskočen in po zmogljivostih po mojem mnenju, ne zaostaja prav dosti za x186.
Se boš pa pri tem avtomobilu moral pri prehitevanju navaditi prestavljati vsaj dve-tri prestave navzdol in bo moči za prehitevanje več kot dovolj.
Tudi jaz pri svojem CX-30 opažam, da podvozje slabo požira neravnine. Sem imel pri prejšnjem VW Sporsvanu, 15 mm tovarniško znižano športno podvozje, pa me na luknjah in grbinah ni tako pretreslo kot pri tem.
Ja sedeži so manjši, predvsem so krajši in nimajo ledvene opore, kar je meni velik minus.
Naj po enem letu lastništva in 11.000 prevoženih kilometrih, še jaz napišem nekaj vtisov z CX-30.
Poraba se je končno nekoliko ustalila. Sedaj ne vem, če je to zaradi toplejšega vremena, ali pa zaradi utečenosti motorja.
Zadnjič smo se peljali na krajši družinski izlet in je bila poraba nazaj grede, na 60 kilometerski poti le borih 4,4 litra! Ampak se pot cel čas neopazno spušča. To je bilo na relaciji Gamlitz-Bad radkersburg če kdo pozna. Tja grede pa je bila poraba 5,6l. Kakorkoli, to se mi zdi neverjeten dosežek za avtomatika. Tudi poraba pna ovtocesti ob upoštevanju omejitev pade pod 6 litrov. No, pri porabi po mestu, pa je zgodba nekoliko drugačna in je zelo odvisna od teže noge. Enkrat pozimi, mi je z enim tankom uspelo narediti le borih 410 kilometrov.
Moram pohvalit odzivnost in živahnost motorja. Sedaj po utečenosti, pa je to še toliko bolj opazno. Avto se namreč ob na hitro pritisnjenem plinu, z mesta izstreli kot raketa. Ne vem, ali tu odigra tudi kakšno vlogo, pomoč elektrike? Ker pospešek z mesta je res neverjeten.
Drugače se avto pelje lepo, glede nepreglednosti sem se že tudi privadil. Položaj ročice menjalnika pa imam večino časa v "M".
Še vedno pa mi je moteč odsev zgornjega dela armaturne plošče v vetrobranskem steklu ob močnem soncu in pomanjkanje prostora na zadnji klopi in prtljažniku. Bom pri nakupu naslednjega avta, moral pogledati eno številko večjega :D.
Ne vem, pri tej hitrosti sem gledal sam na cesto. Bi pa znalo bit tam nekje okoli 17l/100km. Bom videl, kolk se mi bo to huliganstvo poznalo na koncu tanka. Aja, čak hehe, sej sem tankal v ponedeljek.
Se ne pozna nič, bi moral očitno kar nekaj časa gnat, da bi to vplivalo na povrečje pri tanku.
Najbolj varčen avto na testu? Potem z mojim nekaj ni vredu. Sedaj ko se je ohladilo, mi kaže porabo 9,5l. Vožnja po omejitvah na navadnih cestah, pod 6,2 ne gre. Gume so napumpane na 2,5-2,6. Motor in menjalnik isti kot na testu.
Mene je pred kratkim mazdina navigacija hotela voditi po makadamu, nekomu čez dvorišče in sem raje obrnil. Sicer je bila res bližnjica do glavne ceste, ampak... heh. Še dobro, da sem se pred časom vozil s kolesom tam naokrog in sem se spomnil primernejše poti.
Tako da vseeno raje še naprej uporabljam googlovo navigacijo, pa še lažje si jo na telefonu nastavim. V Mazdi pa bo lepo počivala.
Včeraj se peljem po mestu, lepo po omejitvi 50km/h, pred mano nikogar, ni bilo ne pešcev, ne parkiranih avtomobilov, ni bilo megle in na lepem, brez kakršnegakoli vzroka, se prižge rdeči STOP in zvočni signal za zaviranje v sili. Do zaviranja sicer ni prišlo, saj sem v tistem trenutku podzavestno sam pritisnil na zavoro in s tem prekinil proces samodejnega zaviranja. No, mogoče do samodejnega zaviranja niti nebi prišlo, kaj pa vem...
In sedaj se mi je v podzavest prikradel kanček nezaupanja v avto. Kaj pa če bo avto random nekje, ob nepravem času, po nepotrebnem začel na polno zavirati? Ker roko na srce tudi radarski tempomat je vsaj na mojem avtu, le na pol uporaben.
Jaz svojega avtomatika 95% časa vozim v manualnem načinu, ker lahko prestavim po občutku, ko meni paše in ne, ko paše butasti avtomatiki, ki zna pri pospeševanju z mesta, po nepotrebnem obrate razpotegniti do 4-5krpm, bi pa komot lahko enako pospešil, če bi prej prestavljal gor.
Ali recimo, med vožnjo, da recimo še ujameš zeleno luč malo prehitro stisneš gas (ne do konca kick down) in ti prestavi dve prestavi dol, kot bi bil na dirki LeMans, bi pa lahko isto pospeševanje opravil v isti prestavi ali samo eno prestavo nižje. In takih podobnih situacij je pri normalni vsakodnevni vožnji malo morje. Me res zanima, kako bi se v takih situacijah obnašal DSG v kombinaciji z bencinskim motorjem.
Tako kot je nekdo prej že napisal, imam raje avto pod nadzorom jaz, kot bi imel avto pod nadzorom mene. V"D" prestavim le ob res počasni in lagodni vožnji. Obvolanske prestavne ročice pa uporabljam zelo redko, ker pri sukanju volana enostavno več ne veš kje je tipka gor in kje dol.
Edino prednost avtomatika pred ročni menjalnikom jaz vidim edino v tem, da ni potrebno pritiskati sklopke, pa tudi prestavljanje z ročico je bolj lagodno. No, to zadnje, velja bolj v mojem primeru, ker imam večino časa v manual načinu.
Sem pa zadnjič na svetovnem balonarskem prvenstvu, kjer smo parkirali na mehkem in spolzkem terenu - strnišču, preizkusil občutek vožnje z avtomatikom. Lahko povem, da občutka pri speljevanju ni. Tu je ročni menjalnik s sklopko v bistveni prednosti.
Kremo za usnje? Verjetno s kakšno kremo za umetno usnje, skaj? 🤔
To, kar je na volanu Mazd, mene pri novem volanu na otip spominja na papir, pri obrabljenem pa na alkatensko cev. 😀
Mene pa na moji cx-30, material na volanu bolj spominja na termoskrčljivo cev za električne žice štukati, kot pa na usnje. Zraven tega pa, če sem malo pikolovski, je to "usnje"zelo nekvalitetno sešito skupaj. Ko grem s prsti po zadnji strani oboda volana, se čuti izboklina na mestu, kjer je usnje sešito skupaj.
Sicer me to ne moti, ampak kaj takega nisem pričakoval pri pregovorno kvalitetni Mazdi.
Zraven tega, pa so se začele kazati še druge pomanjkljivosti povezane s kvaliteto.
Sicer se pa ne čudim, moj avto je namreč narejen v Mexicu. To sem izvedel šele pred kratkim.
Meni se na prejšnjem avtu, VW Sportsvanu nikoli ni vklopilo notranje kroženje zraka v "Auto" načinu. Vklopilo se je edino pri hitrem sušenju vetrobranskega stekla ali, če sem sam vklopil.
Vedno sem enostavno dal klimo na Auto in recimo na 23 stopinj in to je bilo to, brez kakršnega koli šraufanja med vožnjo. Nastaviš in pozabiš.
Pa še to, pozimi sem imel na VW-ju večino časa kompresor klime izklopljen in se vetrobransko steklo nikoli ni rosilo, razen ob močnem dežju. Pri Mazdi moram imeti klimo vklopljeno nonstop, saj se steklo nenormalno rosi, tudi poleti recimo, zjutraj na poti v službo.
No in ta moj bivši VW ni bil premijski, pa vendar je klima delala kot mora. Enostavno pozabiš da jo imaš, ker se ni bilo potrebno cel čas ukvarjati z njo.
Ali kdo ve, če je to normalno, ko klimo dam na "Auto" se vklopi notranje kroženje zraka (dotok zraka od zunaj se zapre) in se zlepa ne izklopi oziroma zunanji zrak ostane zaprt.
Se z družino recimo peljemo na morje in potem naj 5 ur dihamo lastni izdihani zrak? Dobro, saj s pritiskom na tipko za kroženje zraka, lahko zrak nazaj odprem, ampak se mi ne zdi logično, da je po defaultu, zrak zaprt in to pri poletnih temperaturah.
Sem pa ravno včeraj opazil, da sedaj, ko se je zunaj ohladilo, ostane ob pritisku na "Auto" zunanji zrak odprt.
Naj mimogrede omenim, da je klimatizacija v tem avtu zelo slaba.
Itak, da avto prej sprobaš, ampak je enostavno premalo časa, da bi ugotovil vse dobre in slabe lastnosti avta. Prvo opažanje na testni vožnji pri CX-30 je pri meni bilo, da se avto dejansko pelje lepo in da je motor mrtev v nizkih obratih.
Ostalo kar je slabo in dobro, pa ugotoviš šele čez čas, v lastništvu avtomobila.
.....no jaz pri sebi v 3 pa res nisem nikoli rabil dajati , z dizlom se pa pelješ ali normalno ali pa hitro v klanec z 6.prestavo, ne spomnim se da bi kdaj z dizlom 2.2. moral v bilo kateri klanec prestavljati v 5.prestavo.....
Saj tudi jaz nikoli nebi v 3. prestavo, ampak me je tip s Passatom razpi...l in pač sem. Saj se motor rad vrti :D. Mi je še prodajalec svetoval, naj ga ne šparam.
In kot praviš, tudi jaz nikoli nisem na AC imel potrebo prestavljati v 5. prestavo. Je vse šlo v šesti. S turbo bencinarjem seveda.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Če nisi neki zahteven kupec in bolj gledaš na dizajn zunanjosti in notranjosti avtomobila, je CX-30 definitivno za te. CX-30, ima dosti zelo pozitivnih lastnosti, vendar ima tudi kar nekaj negativnih. T-Roc, pa je recimo, kot je za VW grupo že znano, v vseh pogledih zelo povprečen avtomobil
Kaj naj bi bilo narobe z Mazdinim avtomatikom?... to, da ni 7 stopenjski DSG😁. Je namreč preverjeni 6-stopenjski klasični avtomatski menjalnik, sicer zelo vzdržljiv, ampak ga je počasi že povozil čas. Prestavljanje je namreč počasnejše, pri speljevanju in prestavljanju zna biti grob. Rabiš kar nekaj časa, da pogruntaš, kako močno moraš pritisniti na gas in kdaj ga popustiti, da prestavi bolj nežno in kdaj želiš da prestavi v višjo prestavo.
Pri testni vožnji z CX-30 bodi pozoren na preglednost na vse strani. Za preglednost nazaj, ter levo in desno, pa je itak logično, da ne more biti tako pregleden kot T-Roc, zaradi visokih bokov ter posledično majhnih stekel.
Glede porabe znata biti na tvojih relacijah oba avta zelo varčna. Za mojo Mazdo Cx-30 G150 avtomatik, lahko povem, da je zelo odvisno od načina vožnje. Ob zelo pazljivi varčni vožnji zna presenetiti z zelo nizko porabo (pod 5l/100km), lahko pa je poraba tudi nerazumno visoka, če želiš iz motorja izvleči malo več.
Poročaj, ko boš opravil testno vožnjo.
Popravljeno od LentusPovezava za deljenje
Deli na druge strani