Skoči na vsebino
Vinjeta
Napisano

kva ?e bi dau kr tako vinjeto na ?ipo pa sevede bi se ?e useen izogibu avtocesti, ker mi je tud tastara cesta nekam ljub?a ratala B):wub:

post-5644-1380946082_thumb.jpg

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

zanima me ce picasoo tud ze pade pod tole....

 

Ob sravfanju picassoja se je prvi del zdel dokaj.visoko :jezicek:

 

C4 picasso ( 2009 ) ima 113 cm ... je fotr dons meru vs pani?en, kon?na izjava pa je bila " ?e bi bil vi?ji kot 130 cm bi ga ta moment prodal "

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Izotov Blog - Mazda CX-5
Napisano

Mazda CX-5 AWD Attraction

 

O Mazdi imam ?e od nekdaj dobro mnenje. Odkar pa si je moja najdra?ja izbrala Mazdo2, pa sploh. Pred kratkim sem dobil mo?nost preizkusiti enega od kandidatov za svoje naslednje prevozno sredstvo. To je bila Mazda CX-5 AWD CD-150 Attraction. Avto sem zagrabil za uzde ?e jeseni na Vranskem, vendar takrat le za nekaj minut. Ravno toliko, da mi je ostal pod ko?o.

Naj takoj zapi?em, da me je avto navdu?il v mnogih pogledih. Me?anica uporabnosti, kakovostne izdelave in prijetnega videza. Ravno prav velik, da vanj manj?a dru?ina spravi vse potrebno in ravno prav majhen, da na cesti ni videti kot skala na ledeniku.

 

Zunanjost

Mazda stavi na KODO (du?a gibanja). Mazda CX-5 je kompakten ?portni terenec, ki so mu oblikovalci poskusili vliti aerodinami?ne oblike geparda. Mislim, da jim je to uspelo. Preden sem stopil pred avto, sem imel ob?utek, da gre za manj?e vozilo. Ko pa stoji? ob njem, pa vidi?, da vseeno ni tako majhen. Velika kolesa, visok sprednji del (kjer je hladilnik), visoka streha ... avto je dejansko ve?ji, kot je videti na fotografijah. Vseeno pa manj?i od CX-7 in z njim lahko lepo manevriramo po dvori??u ali ozki gorski cesti.

 

 

Notranjost

Avto je spredaj dovolj prostoren tudi za ko?arkarsko visokega voznika in sopotnika. Tudi za tistega, ki sedi pokonci in je vi?je rasti, je za glavo povsem dovolj prostora. Manj?i imajo lahko na glavi tudi klobuk, ?e ?elijo. Zadaj je prostora (razumljivo) nekaj manj, ?e najmanj?i pa je prtlja?nik. Tukaj se poka?e, da v resnici CX-5 ni tako velik. Voznikov sede? je odli?no prilagodljiv. Sedenje spredaj je zelo dobro, mogo?e bi pripomnil, da pogre?am malo ve? stranskega oprijema. Za vse sede?e velja, da so materiali sicer kakovostni, vendar nekako drse?i. Niti po ve?urni vo?nji ni opaziti sledov utrujenosti, kar je pohvalno. Sprednja sede?a sta ogrevana. Kljub temu, da se bli?a poletje, lahko zapi?em, da gretje sede?ev deluje hitro.

Naslonjalo na sredini med sprednjima sede?ema bi bilo lahko postavljeno vi?je. Deluje tako, kot bi bilo narejeno izklju?no za Japonce ? torej je prenizko, ?eprav vseeno uporabno.

Enostavno je podiranje zadnjih sede?ev, da pove?amo prtlja?ni prostor. Enostaven poteg in naslonjalo pade ...

Vstopanje in izstopanje sta (sploh spredaj) res odli?na. ?e imam ob?utek, da so kombiji nekoliko previsoki, klasi?ni avtomobili pa prenizki, je Mazda CX-5 na tem podro?ju odli?na. Vrata se odpirajo ravno prav, da ni te?av.

Volan je oble?en v usnje, ?eprav si upam zapisati, da je Momo volan v Foresterju bolj?e kakovosti (mislim na usnje in oprijem). Na volanu je precej tipk, mogo?e celo preve?. Med vo?njo pa nisem na?el »Mute« tipke. Mogo?e je nisem na?el

Opreme je ogromno in je ne bom na?teval (zainteresirani naj si pogledajo aktualno stanje na spletnih straneh prodajalcev). Edina stvar, ki sem jo pogre?al, je navigacija. Sploh zato, ker je avto zaslon ?e imel, prav tako pa tudi tipko za navigacijo. Sam sicer uporabljam kar pametni telefon z navigacijo IGO, vendar bi z veseljem uporabil vgrajeno navigacijo.

Preglednost spredaj je zelo dobra, zadaj pa slab?a. Predvsem okrog C stebri?ka. Prav tako preglednost motijo zatemnjena zadnja stekla in ?e bi imel mo?nost izbire, zagotovo ne bi vzel zatemnjenih stekel. Zadnje steklo je tudi relativno majhno. Zato se je pri vo?nji nazaj dobro »posvetovati« s parkirnimi senzorji in zaslonom, ki grafi?no prikazuje ovire. Senzorji dobro delujejo, vseeno pa mislim, da bi lahko za?eli s piskanjem malo prej. Prav tako sem opazil, da je steno, ki je bila ob (zadnji) strani precej pozno zaznal. ?e se ne motim, mi ne bi pomagal niti vgrajeni sistem SCBS (Smart City Brake Support), ki ga Mazda ima. Omenjeni sistem ob zaznavanju ovire samodejno zavre (do 30 km/h). Omenjeni sistem pa deluje samo spredaj ...

 

Drobno ?ivkanje ob pri?ganem smerniku je pretiho. Saj ne re?em, da sli?im kot ma?ek, ampak tale zvok v Mazdi, je res pretih. Opazil sem tudi, da vizualni znak utripne vsaj ?e enkrat po izklju?itvi. Mogo?e je tako pri vseh Mazdah, kaj pa vem. Ni mote?e, le prvi? sem opazil kaj tak?nega.

?tevec je lepo osvetljen in pregleden, ?eprav bi mogo?e podnevi lahko ?e dodali nekaj svetlobe od zadaj. Ampak je vse vidno brez te?av. So pa nekateri deli ?rk/?tevilk svetlej?i kot drugi. Upam, da se s?asoma zadeve ne poslab?ajo. Vsekakor je dovolj pregleden in ni?esar ne manjka (merilnika temperature vode pa ?e dolgo ni ve?, je le modra lu?ka ...).

Ogledalo je zatemnjeno, kar mogo?e komu koristi, sam pa ne ?utim posebne prednosti. Je pa odli?en sistem avtomatskih brisalcev. Vozi? in pozabi?.

Tapecirana tla so me malo razo?arala, saj ni videti, da bi bil tepih dobro pritrjen. Pravzaprav je pritrjen zgolj na robu, vmes pa imam ob?utek, da je tepiha kar preve? in ga lahko privzdignemo. Prtlja?nik je bolj kot ne v plastiki. Nekateri se ob tem sicer zmrdujejo, vendar gre za ?portnega terenca in mislim, da mu to kar priti?e. Je la?je ?i??enje, ko se vrne? iz gozda.

Zaslon za upravljanje ogrevanja in klimatske naprave je nekoliko prenizko in sam sem videl le porezane dele ?tevilk. Prav tako ura nima najbolj posre?ene lokacije. Ni? ne bi bilo narobe, ?e bi se izpisovala na glavnem sredinskem zaslonu.

Armatura je iz zelo kvalitetnega materiala in mislim, da ?ri?kov ?e ne bo kmalu. V?e? so mi tak?ni materiali, skoraj ne morem verjeti, da v tem cenovnem razredu mnogi proizvajalci var?ujejo pri tem.

Radio je povsem primeren, ?eprav z zvokom vseeno ne blesti preve?. Poleg radia je seveda mo?no predvajanje svoje glasbe preko modernih na?inov (USB, bluetooth ...). Prav tako je vgrajena telefonska napeljava, ki je povezana z radiom in volanskim upravljanjem.

Odlagali?? ni ravno veliko (manjka recimo tisti za pija?o), ?eprav bi lagal, ?e bi zapisal, da jih manjka. Na sredini je sicer nekaj, kaj je primerno za pija?o, vendar je tam silno pripravno odlo?iti klju?. Ne vem sicer, kam bi ga drugam odlo?il (avto se v?ge s pritiskom na tipko, ?e je klju? v avtu).

Zelo mi je bilo v?e? delovanje avtomatske klimatske naprave. Nikoli ne pretirava z premo?nim pihanjem, pa? pa se zadovolji z drugo ali najve? tretjo stopnjo. To pomeni udobno hlajenje (ali gretje) brez odve?nega hrupa in neprijetnega pihanja. Prav tako se re?e za zrak zelo dobro nastavijo, da pihanja v telo ni tudi pri pihanju iz armature (takrat, ko je hlajenje najbolj u?inkovito). V?e? mi je tudi, da se zjutraj najprej postavi pihanje na vetrobransko steklo ? ne razumem, zakaj tega ni pri mnogih drugih avtomobilih. Zjutraj so stekla pogosto zaro?ena in to pride prav, da ni potrebe po ro?nem upravljanju.

 

 

Motor

Mazda se v zadnjem ?asu pogosto pohvali s tehnologijo Skyactiv. Na spletni strani so zapisali: »Dizelski motor SKYACTIV-D z dvostopenjskim turbinskim polnilnikom nima zakasnitve odziva, obi?ajne za turbinske motorje. Bencinski motor SKYACTIV-G z neposrednim vbrizgom goriva pa se pona?a z najvi?jim kompresijskim razmerjem na svetu 14 : 1 (klju?na meritev zmogljivosti za motorje z notranjim izgorevanjem).«

V testnem vozilu je bil vgrajen 2,2 litrski dizelski motor s 150 konji?ki in 380 Nm navora. Lahko potrdim, da je motor zelo uglajen in tih. Tudi mrzel zelo lepo prede in se hitro segreje. Potem pa ? v »svojem« obmo?ju sko?i kot zme?an in ni opaziti posebej velike luknje. Je pa res, da je pri mo?nem pospe?evanju treba lepo uporabiti sklopko in menjalnik, sicer vo?nja ni prav udobna. Da se razumemo ? ne zaradi avtomobila, pa? pa zaradi voznika, ki ob spustu pedala za plin ne uspe vedno teko?e prestaviti. Ob?uti se namre? kar lep pojemek, zato bi bilo zanimivo videti, kako temu stre?e avtomatski menjalnik. Vsekakor je motor odli?en in z vedno dovolj veliko zalogo navora.

 

 

Poraba

Sam sem znan kot voznik z zelo nizko porabo. Kljub temu, da sem Mazdo po?iljal po strmih prelazih in zavitih cestah in jo ob?asno tudi pritisnil, je poraba kazala 6,4 litre. Po eni dalj?i vo?nji (?eprav brez posebnih ravnin ali avtocest) pa je to povpre?je padlo na 5,8 litra. Meni se zdi ta podatek za tako veliko zalogo navora in tak?en tip vozila odli?en podatek. Verjetno bi pri svoji obi?ajni vo?nji poraba ?e nekaj padla. Vseeno pa me je presenetil podatek, ki ga navaja proizvajalec. Trdijo namre?, da je povpre?na poraba 5,2 litra. Dvomim, da povpre?nemu uporabniku to uspeva.

Glede na prej zapisano (da se ?e vrsto let ukvarjam z nizkimi porabami) pa bi z veseljem naredil test nizke porabe na obi?ajnih relacijah. Torej dragi predstavniki Mazde ali drugih avtomobilov ? ?e ste za to, lahko postavimo tudi kak?en rekord. Vabljeni.

 

 

Vo?nja

Vo?nja je za cenovni razred zelo dobra. Pravzaprav odli?na. Pripombe seveda so in jih bom tudi navedel, vendar gledano v celoti mislim, da ne bo nih?e razo?aran.

Navdu?uje ustrezna trdota volana med vo?njo. Na avtocesti je trd in reagira hitro, sicer pa ga vrti? tako prijetno, da se kar zasanja? v vo?njo.

Vzmetenje na na?ih slabih cestah (sploh v okolici Kamnika ) deluje odli?no. Nekaj slab?e je edino na tistih dolgih hitrostnih ovirah, ki jih te?ko prevozi? z ve? kot 40 km/h. Pri mojem Foresterju s tem ni te?av, ?eprav je podvozje ?e precej utrujeno. Mazda pa skoraj poleti. No, roko na srce, ovira je na cesti zato, da zmanj?amo hitrost, sicer pa itak nisem divjak in imam rad umirjeno vo?njo.

Dodatkov, vgrajenih v Mazdo CX-5, je precej. Mogo?e celo preve?, saj bi nekatere lahko izpustili, da bi dodali kaj drugega. Poleg sistema TCS (regulacija navora, ki prepre?uje drsenje pogonskih koles), je tukaj tudi (sedaj) obvezni DCS (regulacija dinami?ne stabilnosti ? pogosto imenovana ESP). DCS s pomo?jo ABSa in TCSja uravnava vozilo in prepre?uje na?e napake.

Tukaj sta tudi sistem za nadzor obmo?ja za vozilom in sistem za ohranjanje smeri na voznem pasu. Prvi sistem vozniku v zunanjem vzvratnem ogledalu ozna?i nevarnost, ko zazna pribli?evanje vozila od zadaj. Drugi sistem pa sledi na?i vo?nji in nas z zvo?nim signalom opozori, ?e zapeljemo na drug pas brez smerokaza. ?e je kdo zaspan, ga mogo?e to celo re?i.

HLA je pomo? pri speljevanju v klanec. Nekaj podobnega kot ima ?e vrsto let Subaru (z bolj znanim imenom Hill-Holder). Odli?en pripomo?ek in, kdor ga ?e ni preizkusil, ne ve, kaj zamuja.

V ?asu preizkusa je bilo ve?inoma lepo vreme (razen nekaj neviht in to?e). Ker ni bilo snega, sem malo zapeljal na travnik. Imel sem ob?utek, da ABS (pre)hitro zagrabi. Mogo?e so krive pnevmatike Geolander, ki so me pred leti ?e razo?arale. Ve? bi o tem napisal ?ele po kak?nem zimskem dnevu.

Ker me ?tirikolesni pogon zanima, sem na slabi podlagi (?al ne na snegu) preizkusil tudi to. Takoj sem dobil naslednji ob?utek ? pogon je spredaj, vendar ob zdrsu zelo hitro reagira (TCS) in razporedi navor na kolesa, ki imajo bolj?i oprijem. Elektronike je ob?utno ve? kot pri mojem Foresterju (MY 2006) in dobro deluje. Hkrati pa se mi zdi, da je pogon ve?inoma spredaj (kot pri ve?ini sedanjih ?portnih terencih) in se prena?a zadaj po potrebi. Pri Subaruju (tudi pri starej?ih, ki nimajo toliko elektronike) takoj ob?uti?, da je pogon res simetri?no razporejen med osema. ?al je Mazda pri opisu delovanja precej skopa. Tako nekako kot Google in Microsoft ? uporabnik naj uporablja in se ubada s podrobnostmi o delovanju. Na?eloma v redu, smo pa uporabniki, ki nas to zanima in bi radi izvedeli kaj ve?. Saj mogo?e, kje kaj pi?e o tem, vendar na hitro nisem na?el. Tudi v navodilih ne.

Avto se med vo?njo skoraj ne nagiba, ?eprav vseeno nekaj ve? kot Subaru, ki ima vgrajen bokserski motor z res nizkim te?i??em.

 

 

Ostalo

Navodila so napisana ob?irno in z relativno redkimi slovni?nimi napakami. Opazil sem sicer nekaj napak (vsaj eno po?ljem marketingu, druge sem pozabil), vendar ni? kriti?nega. Manjka tudi opis za tipko »AFS OFF«. ?ele na spletu sem prebral, ?emu slu?i. Je pa pogosto uporabljena beseda »svarilo« - v vsakem kvadratku. Sam bi raje uporabil »opozorilo«. Se lep?e sli?i in je manj groze?e. Sicer pa je vsem na voljo avtomatska lektorica Besana in vsak pisec jo lahko uporabi.

Nazaj k avtomobilu. Pogre?al sem sistem za po?asen spust vozila po spolzkem terenu. Sedajle ga res nisem potreboval, pozimi pa pride zadeva krepko prav. In to je eden od dodatkov, ki bi ga Mazda lahko vgradila namesto ?esa drugega. Reduktorja seveda v ?portnih terencih (razen pri Subaruju ni) in ga ve?ina tudi ne potrebuje. Pride pa pogosto zelo prav ali vsaj olaj?a vo?njo. ?e navedem primer ? na Vr?i? iz Trente se moj Forester (bencinar) z reduktorjem pripelje brez enega samega prestavljanja (v tretji reduktorski prestavi). Testna Mazda CX-5 (?eprav z dizlom z veliko navora) pa potrebuje stalno prestavljanje na ovinkih ... da se razumemo, tukaj te?ko kritiziramo Mazdo, bolj gre plus na ra?un Subaruja (ki pa v dizlih tudi nima reduktorja).

Menjalnik je tipi?en predstavnik Mazdinih menjalnikov ? odli?en. Kot ?eli?, tako se prestavi ? brez kak?nega zatikanja ali nejasnosti.

Sprednje meglenke so slabe. Ko jih pri?ge?, skoraj ne opazi? razlike. ?e zadevo primerjam s Subarujem, je razlika velika.

Za konec mogo?e ?e nekaj besed o sistemu »i-stop«. Nekateri proizvajalci ga imenujejo druga?e, ?eprav gre v osnovi za sistem, ki ugasne motor, ?e so izpolnjeni dolo?eni parametri (ogret motor, ni potrebe po delovanju klime ...). Doslej sem bil malo skepti?en, vendar pa lahko re?em, da dlje, kot sem vozil, bolj sem bil navdu?en. Konkretno je testna Mazda v pol leta prihranila dobre ?tiri ure delovanja motorja na mestu (tako ka?e potovalni ra?unalnik). To pa je ?e kar precej, ?e upo?tevamo, da je tak?nih vozil vse ve?. Poraja se mi sicer vpra?anje, koliko se pove?a izpust ob vklju?itvi motorja in kako to dolgoro?no vpliva na motor. Vklop pa je zelo hiter, prav tako pa je celotno delovanje skoraj neopazno. Res mi je postalo v?e?.

 

 

Zaklju?ek

Kaj re?i za konec? Najprej zahvala podjetju Mazda Motor Slovenija, ki je preizkus omogo?ilo. Avto me je res navdu?il, saj resnej?ih pripomb prakti?no nimam. Kdor me pozna, ve, da bi zagotovo pokritiziral, ?e bi kaj na?el

?e kdo i??e vozilo v tem cenovnem in tehnolo?kem razredu, z Mazdo CX-5 zagotovo ne bo zgre?il. Avto je v?e?en in dobro delujo?, verjamem pa tudi v Mazdino kakovost izdelave in njihov odnos do kupcev. Gremo ZOOM-ZOOM.

kolega me je prosu ?e lahko pa? objavim njegov ?lanek o novi CX-5ki ki ga je v?eraj napisu B)

direkt link do ?lanka

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
Ooooooo ja ... Tole bi pa blo top shit ...

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

zakva je motor v okvari ... jao ... jest tud meu miato

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

:macek:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Tolk glih nimam mo?ne spominske kartice, se mi pa dozdeva, da nikakor ni letnik 97, ker kokr sem dojel nima NITI ENE zra?ne blazine. <_<

 

Tole je 95 letnik, kar je tud sam lastnik avta povedu ko smo se na parker placu srecal pred ambasado ... ma mal prehudo ceno in bi mogu mal dol spustit ce bo hotu prodat ...

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Mam ob?utek, da bo prav tole Canyon nabavu (dec je total gorak na F v beli barvi);

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6851810&show=1

 

Se en bela je k se mi mal bl dopade ... Sam tud ta nebi bla svoh ... Drgac pa mal bl poglej ce ti je kej znana tale Fka ... A nismo mi lih temu mudelu napisal vabilo za v klub ?? Pa jest sm pol ta avto vidu se k sm su v ambasado zurat aprila ...

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Zanimiva opomba spodaj. :D Pozna kdo, je morda s foruma? :)

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6784601&show=1

 

bogi ... kva to babe delajo :blink:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

http://www.slovenskenovice.si/novice/tehno...c-z-nahrbtnikom bom kr sm pripopal....tale Ford mi je pa celo v?e? :) ....spredaj podoben Mazdi 3 ...a niso ?e nehal sodelovati??

 

So nehal ja .... Sam mauonse zmer podoben desing ... Sam mi je mazda se zmer bl usec :prstgor:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

nvem kir model mazde 3 ma? u mislih, ble so sam 1.4, 1.6, 2.0 pa MPS

 

sorry zajebu ... sm mislu da tud 1.8 motor v mazdi 3 obstaja ... neki tazga uglavnem

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6563447&show=1

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Nekak realnost zame je 3 z 1.8 motorjem ... Sanje rx7 in rx8 ali 6 mps :prstgor:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

KAZENSKE PIKE
Napisano

ne nisem povratnik...jeba pizda star 20 no leto po?akat da bom 21 tj pa pol lahko ma? 17 se mi tri nebojo poznale...

 

ko izpit prvi? dela? si bladi voznik vo 21ga leta v primeru da naredi? pred 21 rojstnim dnevom izpit po 21 letu pa si mladi voznik 2 leti ...

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

KAZENSKE PIKE
Napisano

?e si pa povratnik pa nisi ve? toleriran kot mladi voznik sevede ?e si mlaj?i od 21 let

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 626- priklop!NUJNO
Napisano

Je ?e nima? gor?

 

ja zgleda da ne ?e pa spra?uje ... :ne vem:

fe?tajna pa res ne klicat ker to ti pa je zlatar za avtomobilske dele ... cene ma tako da te kr na rit vr?e

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Taxi
Napisano

???

 

usak ma svoje zahteve pa feti?e ane B)

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Takrat sem ravno po Peri?nikovmu nasvetu kupil Laguno II z 1.8 16v motorjem, ker ta NAJ BI DELAL. No ni. <_<

 

mi smo mel pa Megane Senic 2000 letnik tud z 0.8. 16v motorjem in nakon sm mislu da ga bo fotr za?gov pa v grabn porinu ker smo mel tok stro?kov z njim da ?e avto ni bil ve? tok vreden

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Taxi
Napisano

Imajo jih,samo ne pri nas.

 

doka?i in poro?aj :jezicek:

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

SLU?BENO VOZILO
Napisano

Verjetno, ker ta 2.0 TDI je med najbolj pogostimi motorji. Sej ne re?em, da nima? prav sam je pa tud druga resnica, da diesel tud ni za vsazga teleta. In ?e ima? kombinacijo bolj ob?utljiv motor in bebast uporabnik pol pa je to dobitna kombinacija.

 

?eprou sm tud jest od marsikerga mehanika sli?u da naj bi mel 2.0 TDI motorji zlo velik problemov sploh z pokanjem glav in da so nasploh velik slab?i kot pa 1.9 TDI

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Wankel
Napisano

Zanimivo,da ga je edino Mazda ?e obdr?ala do konca proizvodnje RX-8.

 

mazda uporabla wanklov motor ?e od leta 1967, drga? pa prvi patent za wanklov motor je biu narjen leta 1929 in so ga razvijal do za?etka 1950, leta 1950 so ga pa vgradil v NSU-ja ... tko da wankel je ?e kr stara pogruntav?na sam so zgleda vsi razn mazde zgubl interes v razvijanje tega motorja pa kokr jest vem se mazda ?e zmer dela na tem da ga ?e bol razvije in da v naslednico RX8

 

p.s. ... dej i??i manj?e slike al pa jih dej v priponko da nerazteguje foruma v ?irino oz dej slike na ra?unalnik nalo? pa jih pomanj?i na teli internetni strani " slikomat " <_<<_<

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Wankel
Napisano

Znani so bili po tem, da so ?rli olje

 

Ima ta motor mogo?e kak?en poseben zvok?

 

dejstvo je da wankli ?rejo olje ... sam pa tud dobi? iz 1.3 motorja 232 konjev ... logi?jo ane ...

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Wankel
Napisano

Itak da so zlobni.

A sploh veste kak?ne probleme so imeli te motorji?

 

?e pravilno vzdr?uje? tud wankel ?ist super laufa brez problemov ... problem je sam pr folku ker nezna pravilno vozit in vzdr?evat avtomobila

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.