Em, sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabl, o čem vi tole debatiraste... Vem pa, da je za Štoreta 504 akumulator (12V, 105Ah, 1000A) nekaj manj kot 120€...
Kadar sem tankal na Petrolu na Lomu in šel v Koper je bila opazno manjša poraba kot če sem tankal na MOLu v Kopru in šel v Logatec. Pa je enaka trasa, samo v drugo smer...
Maš prav, sam ene posebneže od tam dobivamo... bemti zdaj bom na volitvah moral gledat od kod kandidat za premijeja prihaja... na črni listi mam zdajle Novo Gorico pa Grasuplje.
No, počasi se boš naučil. Ko si boš zapomnil ta dva kraja, bomo šli pa naprej. Da ne bo preveč podatkov naenkrat...
Če še malo pogledamo bolj daljno zgodovino: Izraelci so prečkali Rdeče morje in štirideset let blodili po puščavi, preden so prišli v obljubljeno deželo, kjer sta se cedila med in mleko. Pa se malo troštam, da nam manjka samo še 7 let...
Čeprav se mi zdi, da smo mi prišli v obljubljeno deželo, polizali med in mleko, potem pa zblejali v rdeče morje...
Ampak, da ne bomo "smetili" teme, raje neham. Bom čez 14 dni spet malo pogledal sem...
Če bi ti bolj natančno bral, bi videl, da je bilo to v enem dnevu. No, skupaj z opravki nekih 14 ur total.
980 km v enem dnevu. Se pravi v eno smer 490 km.
Prav.
Kolikor vem, imaš Reno. ZOE, kajne?
Kolikor vem, je pri taki vožnji, da si tekoč s prometom (in ne ovira v prometu) domet 350 km. Se pravi si se vsaj enkrat nekje ustavil za kakšnih 45 minut, da si polnil baterijo. In nazaj grede tudi. Pa recimo, da si imel povprečno hitrost 100 km/h, čeprav je to zelo visoko povprečje glede na zastoje, ki jih omenjaš...
Torej si se vozil najprej tri ure in pol, nato 45 minut stal in polnil baterijo, nato vozil še uro in pol. Torej pet ur in pol v eno smer in pet ur in pol v drugo smer. Se pravi enajst ur samo vožnje. Ja, verjamem, da je moralo biti opravkov za tri ure, da si v tem času pred povratkom sploh napolnil baterijo na 100%...
Mimo grede, Mazda 5 z dvolitrskim turbo-dizlom in polovično obremenjena (ne sedem potnikov, kot ima sedežev ampak samo štirje potniki brez prtljage) zmore tako razdaljo z enim rezervoarjem. Preverjeno, sem jaz vozil.
Glej, saj nimam nič proti, ti kar uživaj z električnim avtom. Zame pa to ni. Ker si ne predstavljam loviti dva majhna otroka 45 minut nekje po počivališču ob avtocesti...
Medtem, ko se vi prepucavata EV da ali ne, sem jaz včeraj postavil nov dnevni osebni rekord glede razdalje, prevožene z EV. Ta je sedaj pri 978,5 km. 😃
Tako razdaljo sem jaz že večkrat opravil, samo da nisem potreboval "krompirjevih počitnic" za to ampak je šlo v enem dnevu...
Kako se pravilno lotit? Čisto enostavno: pelješ majstru, ki ima delavnico v preurejenim kozolcem toplarjem ali pa v preurejenem hlevu. Po mojih izkušnjah gre za boljšega strokovnjaka od vajencev na pooblaščenih servisih, kot drugo ga pa res lahko bolj ustrašiš s kakšno inšpekcijo...
Lahko se pa malo z inšpekcijo zagrozi, te se vsi bojijo, ker nihče ni 100% čist, sploh vodilni kader... 🤔
Mene nebi j... l. 🥴😉
Ja, bi te.
Ko so meni zavore narobe sestavili, sem najprej pisal na servis. Odgovor je bil, da so zamenjali kolesni ležaj brez, da bi razdirali zavore.
Pa sem pisal na Agencijo za varnost prometa. Odgovor je bil nekako v stilu, da oni niso pristojni za tako varnost cestnega prometa in naj se obrnem na Tržnega inšpektorja.
Pa sem pisal Tržnemu inšpektorju. Odgovor je bil v stilu, da oni niso pristojni za take primere in naj podam prijavo na Policijo.
Pa sem pisal na Policijo. Odgovor je bil, da oni obravnavajo samo, če jim sodišče to naloži in naj naredim prijavo na sodišču, ampak glede na to, da ni bilo nesreče zaradi tega in da gre v najboljšem primeru zgolj za odškodnino za rezervne dele in delo, mi svetujejo, naj se obrnem na Agencijo za varnost prometa.
Ja, bi te je#@li...
V glavnem, tudi Majes me je razočaral na polno, ker je svoje šalabajzerje hvalil kot da znajo servisirat avte...
Ja kaj si pa mislil. Saj smo v čisto vsem odvisni od Kitajske, ki je zelo dobra zaveznica Rusije. Obe imata komunizem. Kolikor vem, je bil tudi Kastro komunist. Pa tudi zdaj niso nič kaj na boljšem...
Na koncu ugotoviš, da komunisti vladajo svetu. Čeprav se Američani nekaj repenčijo, da so zmagali v hladni vojni...
Ja, ob tem je pa dejstvo tudi, da na novega dizla čakaš 8 mesecev, na novega štromarja pa 2 meseca. Vsaj tako je bilo, ko smo mi kupovali dizla. So mi vsakič, ko sem povprašal, če je že prišel, ponudili električnega češ krajši dobavni rok, če se mudi...
No, ko sem tvoj zapis še enkrat prebral, sem pa ugotovil, da v bistvu imaš popolnoma prav: dedi vozijo nedizla. Dedci si pa privoščijo kakšnega spodobnega turbo-dizla, da zvleče vse njihove hobije na vse lokacije...
Če dizel iz leta 2013 nima 300.000 km, potem je vožen samo priložnostno, najverjetneje večinoma po mestu - tega raje ne kupovat, ker je izpušni sistem zabit in bodo težave...
Naš dizel iz leta 2007 je do leta 2023 nabral 360.000 km, pa ni bilo nobenih težav ne z zabasanim izpušnim in sesalnim kolektorjem, ne z DPF ne z sitom oljne črpalke ne z ničemer, kar sem bral po forumu, da imajo ljudje probleme in stroške. Veš, ti povem tako, po kmečko: z lopato se ne pospravlja seno in z vilami se ne kida sneg. Dizel je narejen, da dela, ne da se vozi od semaforja do semaforja in ugaša na vsakih 90 sekund. Za tako igračkanje je štromar, ne pa stroj, kot je dizelaš...
Imam občutek, da bomo našo BTjko vozili do konca, potem jo pa generalno obnovili in vozili naprej. Ker tole...
Prej bo elektično vozilo v garaži kot pa tale ropotija...
To je samo za avtoceste. Že makadami znajo biti problem. Da bi pa s temu vlekel dve prikolici po teh naših vlakah - ne, to ni vozilo za delat, to je vozilo za pederisanje...
Že mobitel, ki ima "zaslon na dotik", je ves spraskan od žaganja, betona, prahu, ... ..., zraven pa še fino namaščen od olj (takšnih in drugačnih)... Da po delu v gozdu ali pa po betoniranju doma s prsti potegnem po tistem ekrančku... Sedeži pa tudi ta pravi, da se v starih šihtnih hlačah usedem noter... Ja, saj so ga slikali v gozdu in v nekem potočku. Za eno sliko to še gre, da se pa odpelje v en pravi gozd, me pa zanima, kako bi se končalo...
In, kolikor vidim, je avtomatik. Glej, ne bom kaj več niti pisal, raje prepustim besedo na primer @scania, ki se na avtomatske menjalnike bolj spozna. Naj on napiše, kako avtomatski menjalnik reagira na vožnjo po globokih blatnih lužah, ko skozi oddušnik pride vanj muljnata voda. Že za ročnega to ni preveč zdravo in se priporoča menjava olja na vsakih 120.000 km. Kako pa avtomatski menjalnik dela, če je v njem kak literček muljnate vode?
Torej je to draga igračka za pederisanje po mestu, ne pa delovni stroj za kmete s hribov doma...
Dodam samo še to: v Avstraliji je cena od 50.000$ na gor...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Em, sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm lih tanartabl, o čem vi tole debatiraste... Vem pa, da je za Štoreta 504 akumulator (12V, 105Ah, 1000A) nekaj manj kot 120€...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani