Mislim da bo res tako nekako ja. Druga?e sem pa malo srfal zdaj in slu?ajno naletim na eno temo na Avtomobilizmu kjer je en tipo primerjal Passata in Mazdo 6 pa sem samo ker jo je spljuval do konca.
Nagradno vpra?anje ali tip prodaja bu?e? Pa na obeh avtih je vsul turbino na manj kot 100k prevo?enih driver wannabe verjetno...
No, jaz sem se kar nekaj prevozil s passatom in na ob?utek je res precej robusten, materiali kao bolj?i kot pri mazdi, plastika vrat, kljukice so pri mazdi res malo japonski. Sicer pa je passat kot en kamion za vozit, sicer novega kao hvalijo, ni pa dost bolj?, ?eprav na nekaterih testih kar nekaj zmaguje (Autobild, pri nas...) - poleg tega vse mine ko pri?ge? tega dizla, dane govorim o cukanju motorja. Je pa VW menjalnik nekoliko lep?e teko?, po drugi strani je pa passat rahlo trdo podvozje. Nekako ni prav veliko stvari, ki bi te navdu?evale pri passatu.
Sploh pa ne verjamem da je imel s 4x4 passatom 6.1 porabo, kolega je imel 110 konjskega in je vozil kot po jajcih, pa je porabil okoli 6.2, 6.3, ?e dodate 4x4 vsaj pol litra ve? in ?e je tip vozil da je zjebal turbino, potem ga je moral res gnat in ni variante za 6.1. Je pa dejstvo, da novej?i dizli zaradi ekolo?kih norm ne morejo porabiti ve? tolk malo kot pa stari TDIji, ki se za njimi kadi in grdo ropotajo. Passat je overal soliden avto brez kakr?nekoli prefinjenosti, medtem ko ima mazda sigurno ve? karakterja. Passat samo daje vtis da se pozneje raz?klopotal kot mazda, pa ni v tem ni? bolj?i. Glede elektronike ni kak?ne velike razlike v delovanju, pri mazdi zelo solidno dela vse skupaj.
No ?e en kolega je izbiral med novim 2.0TDI in 6-ko, potem pa je dobil 5-ko za peljat isti dan kot passata in je vzel 5-ko, nekako mu passat sploh ni sedel in ima precej za skritizirat, tko da vsakemu svoje,noben ni slab, mazda tudi ni popolna, VW pa ?a manj - pa ?e bogato pla?a? vsako malenkost.
Postavlja se logi?no vpra?anje. Ker ni nih?e ni? kriv pomeni pravzaprav, da problem sploh ne obstaja...
pa pravijo da Hrvatom bodo pa tujci 30 let pobirali cestnino - pri nas jo pa na?i, s tem da se ceste sramotno po?asi gradijo, poleg tega so zani?, pla?ujemo pa za ceste od pobranih davkov pa ?e eno dra?jih cestnin, sploh v primerjavi z Avstrjci na primer
glede pijancev pa - takoj zaplemba avta - vra?ilo proti pla?ilu visoke kazni, potem v zapor, uvesti javna dela, ko odslu?i? pa gre? lahko ponovno delat izpit
Sej sploh ni va?no koliko tip obvlada, nima kej 150 vozit skozi naselje, pa lahko Valentino Rossi na kubik.
Opravi?evat tako norenje/ogro?anje z besedami, ?e? da se vidi da tip obvlada, je nekaj podobnega kot ?e bi opravi?eval posiljevalca, da sej je tip porno igralec pa obvlada
Takemu bi morali zaplenit motor, pa dosmrtno prepoved za "A"+lepa kazen.....in to brez debate.
se strinjam, res pa je da bi morali imeti en poligon ali dirkali??e v Sloveniji
Se strinjam z vami, no da samo napi?em kaj sem zadnji teden do?ivel:
v nedeljo peljem enih 66 na tempomatu skozi predor Trojane, kjer je bila omejitev na 60 - prileti ?lepar od zadaj in mi blenda naj grem hitreje in to ravno ko se pelje? mimo radarja - vpra?anje: a sploh kdaj ustavijo na radar kamione, na primer ko gredo 70-80 skozi naselje s 50 omejitvijo?
na Ptujski "obvoznici" v?eraj me je ?ez polno ?rto prehitel Mad?arski ?lepar, kolona kamionov pa je vozila po omejitvi 70 na uro, noro, potem sem ?el mimo njega in ?e enega spredaj ko je bilo to varno naredit - vpra?anje: Ptuj Slov. Bistrica, kao cesta smrti in nikjer nobenega policaja, omejitev 70, ?e vozi? 90 po ?tevcu te od zadaj ogro?ajo, ?tala, nekateri ?leparji se tukaj prehitevajo po regionalnih cestah, tudi ko kolona vozi malo ?ez omejitev
danes zjutraj: debil s srebrnim A4 karavan prehiteva skozi naselje Dom?ale na ravnini, kjer je omejitev 50 kolono 3 avtov in dveh ?leparjev, ki vozi 60 na uro, zunaj -5 stopinj, rahlo vla?na cesta:- vpra?anje: kaj bi se zgodilo ?e bi nekdo zavil iz stranske na desno in ne bi pri?akoval da en debil prehiteva?
Na Hrva?kem imajo zdaj okoli Zagreba in tudi po mestu 50 novih civilnih avtov in menda ne lovijo samo na hitrost, ampak snemajo celotno vo?njo, te potem ustavijo in ti nabijejo vse mo?no.
Osebno pa glasujem za lisice ob alkoholu, zapor in poleg to?k in denarne kazni javna dela, bodo pa nekateri za vikend namesto doma po?ivali delali, edino to bo izu?ilo nekatere SLO hoch?taplarje, ker eni imajo dovolj denarja da pla?ajo kazni in divjajo naprej
tole je zanimivo, sem kar razo?aran nad Hondo, ?eprav pri zavorah tam nikoli niso bili mo?ni, ?e pri novem type R mi jih je uspelo pregreti do nelagodnega ob?utka
problem je da v dr?avni upravi, kdorkoli bo ?e na oblasti, zaposleni pa? ve?inoma (ne vsi) pridejo v slu?bo zaradi slu?be in ne da bi kaj naredili - pa vsem je ?e jasno kaj vse ne ?tima
Jaz bi pri Francozih mogo?e v zadnjem ?asu proti japoncem dal samo eno stvar, nekoliko bolj?o zvo?no zatesnjenost pri pi?u vetra pri vi?jih hitrostih, ve?ino ostalega gre pa v prid japoncem.
Meni tudi ni udobna vo?nja premehka vo?nja, v Citroenih sem se ve?krat peljal in se vedno prijavim za sedenje spredaj, zadaj mi je hitro slabo.
Pa citroenovo vzmetenje nima ve? nobene prednosti proti novej?im podvozjem drugih znamk, in ravno podvozje (in volan) je ena izmed stvari, zaradi katerih vozim mazdo (Ford ima prste vmes).
So pa ljudje, ki ne vidijo dlje od citroena, so pa tudi ljudje ki prisegajo na japonce, ki pa niso vsemogo?ni, resnica je nekje vmes. Najslab?e je, ?e se slepi? z znamko in zaradi tega ne vidi?, kaj ti pri prevoznem sredstvu najbolj pa?e.
glede Mazde - glede na vlo?eni denar dobimo veliko, bi se dalo pa ?e marsikaj bolje naredit, ?e gledamo japonce, mazda pri materialih zaostaja za Hondo, ima pa za normalno ?ivljenje lep?o paleto motorjev, bolj uporabne avtomobile in primernej?e cene. Mene moti, da se s?asoma malo raz?klopotajo in vsesti se v japonsko Hondo z ve? kot 100.000 kilometri je mal druga?e kot v Mazdi.
Kdor no?e stro?kov z avtom - bencinar, 2.0, brez turbinske navlake . npr. Accord 2.0 je na dolgi rok 200.000 in ve? km najbolj?a nalo?ba, ?koda ker delajo tako grde karavane
sam itak nisem pripaden nobeni znamki, navsezadnje gre le za pleh, ki ga danes mora? imet - pridru?im se pa vsaki ideji, ki bo pomagala da se bomo manj z avti vozili in ve? z bicikli, moja mazda slu?i mojim potrebam, jaz ne slu?im zato da bom pla?eval neke znamke in delal za pleh, zato upam da bo mazda ostala kot je - kvalitetna, zanesljiva, lepa in cenovno ugodna - ni pa meni avto luksuz, luksuz je ?as za dru?ino, hribe, bicikel, morje, potovanja in lenarjenje na le?alniku pred hi?o
Mazda forum naj OSTANE. Lahko pa se izvede tudi nek skupni JAP klub-forum in se tja prijavi kdor ho?e.
@TITO: Tujega no?emo, svojega NE DAMO
Jaz se strinjam z Bossom, Mazda forum je vi?ji nivo, Honda? je beseda, ki pomeni norca na cesti in glede na situacijo na slovenskih cestah no?em biti v istem ko?u, ?eprav imam poleg Mazde ?e Hondo.
Naj ostane kot je, moj glas je negativen! Lahko pa sta 2 foruma.
Poleg tega se Mazda v zadnjih letih prebija v vrh med japonci (Auto Bild), tudi po statistikah (?eprav Toyota ogla?uje svojo zanesljivost in prodaja opore?nega hibrida) in bi tako samo izgubila.
edino not se mi ne zdi n? posebnga, modra obroba je samo za prvi pogled, pa volan tukaj ni osvetljen, upam da ne bodo na to pozabili kot so pri zadnjem accordu pred faceliftom ...
ok nisem te mislil razjezit, sam kako potem da v srbiji ni tok nesrec? (pa ti tvoji tujci vozijo tam se hujse)
ali pa v avstriji (kjer so kazni nizje) vozijo lepse?
tudi, ce bi zaprli slovenijo (itak je dost zaprta) za tujce dvomim, da bi bla situacija kaj drugacna...
jaz se vedno mislim, da ima slovenija prevec avtov glede na infrastrukturo
Jaz se strinjam z Bossom, ko je zgoraj omenil tri krivce (policija, ceste, politiki...) in si zadel poanto, ravno tako ko pi?e? o postavljanju prometnih znakov.
Bil sem ve?krat v Tur?iji, v Istanbulu se vozi po cestah tipa Tr?a?ka v LJ tudi 120 na uro, pa ni toliko nesre?, zgleda da s(m)o SLovenci nesposobni ali pa se precenjujemo - glede na samozavest vseh mogo?ih in nemogo?ih karieristov, ki jih vidimo v medijih se zna to odra?ati tudi na cesti. Po Srbiji se tudi vozim - tudi mi ni jasno zakaj tudi tam ni toliko nesre? kot pri nas - ve?ina vozi stare kante in ne goni 100 po mestu, kve?jemu 60, 100 vozijo "po?tenjakarji"? Tudi na Hrva?kem se precej divja in v Bosni tudi in po?ilja v spolne organe sve po spisku.
Glede tistih, ki vozijo 70 tudi izven naselja in 90 po AC, sam sem opazil, da se je v zadnjem desetletju garnitura upokojencev z izpiti se je postarala in so vedno bolj senilni, starci pri 90 danes niso nikoli imeli izpita, starci danes pri 80 pa ga imajo. Poleg tega je vedno ve? v tranziciji (ne)vzgojene mularije za volanom, in vedno ve? je 2-3 tonskih vsemogo?ih NADvozil, nekateri se imajo za pomembne in mislijo da jim je vse dovoljeno. Ko se pelje? iz Dunaja domov, ti blenda Audi, ko se mu umakne? in gre mimo vidi? da je Slovenec ...
Zgleda da je slovenija posebna po rodnosti, prometu, obremenitvi pla?, sindikatih, cenah vrtcev, inflaciji, socialnih podporah ... ?koda, pa na tako lepem ko??ku sveta ?ivimo.
ampak tale model ima ?e skoraj vsak ta drug v Sloveniji, no leta 2012 ga bo imel pa res ?e ?isto vsak letnik 2004 za ene 2.5 jurja eurov (ob inflaciji bo to takrat toliko kot 1500 danes)
Na kolesarski dirki na Zasavsko sveto goro nas je spremljala nova lepotica, kakor mi po slikah ni bila ni? posebnega je v ?ivo zakon. ?koda le, ker turbo bencinar verjetno kar pije v takem avtu, ampak ?e primerjate s konkurenco (le po ceniku) - CRV, RAV 4, X3, kak?en Korejec? Za 34.000 EUR ji ni para, sploh glede na dosedanje kritike novinarjev. Me prav zanima kako se obnese mazdin turbo motor?ek. VSeeno ?koda da ne dajo noter kake?n 2.7 HDI ki je tudi v Range Roverju... in je kar ekolo?ki. Bi bilo pa za razmislit.
Upam, da ima avto isto mo? kot prej po upgradeu, da ni tko da pol kao mal manj kur ampak tud nikamor ne gre. Glede tank kilometr ?tevca ga sploh ne gledam. Jaz samo vem, da ko se pri?ge lu? za tank lahko naredim cca 100km. Cagar pride pol tja na trikotni?k. Mi je pa ?e za?ela na avtocesti ?ist ne?no cukat, pol sm pa z 100km/h pelu ?e en cajt do pumpe, pa sem nato?u 58l. Pa tud to vem, da mi je ?u cagar ?e bolj v minus kot takrat, ko mi je cukala tko da sm bil takrat kr mal presene?en.
To s porabo na displayu bi bla pa dobr ?tos pr prodaji. Ko sem jo kupu je gor pisal da kur 6,2. Sm reku tole je pa res mal, sam sm hitro upazu da falira za 1-2l.
Po upgrade-u od nizkih ?e lep?e zvezno vle?e, nad 3200 se pa zaradi 110 konj veselje neha, vsekakor je za dru?inski avto ?ist dovolj, meni je motor?ek sicer res cuker, sploh ?e ga primerja? z nem?ko konkurenco, kak?en 1.6 HDI v trojki manj pije, ampak v visokih prestavah ob?utno slab?e vle?e
BC je pa res neuporaben, meni je najmanj pokazal 5.3, pa je bilo realno 6.5, najve? pa 6.5 pa je bilo 7.9, nad 8 mora? res pretiravat da bi po?rla (ve?inoma gas v poden ali pa verjetno nad 3000 obrati, kamor ga pa voznik z ob?utkom za motor ne bo gnal), na 6 se jo spravi pa samo na ne?ni relacijski vo?nji, enkrat mi je uspelo do Bleda in nazaj z nedeljsko vo?njo da je BC pokazal 3.9 (se pravi okoli 5 litrov realno), ampak to je varianta "konstant fahrerhev"=SLO nedeljski penzioner - pa sem jih ?e par prehitel, AC pa 120, ve?inoma s tempomatom
Ne razumem res ob vsej japonski tehniki zakaj je ta BC tako zani?, lahko bi samo v software-u mno?ili vrednost ki jo zdaj prikazuje z 1.2 faktorjem pa bi bilo, po moje je to marketin?ka finta, ampak zdaj bi to lahko popravili ko se na forumih ?e o tem pi?e in ve?inoma folk ?e ve
verjetno je res mal varovalke zaradi ne?isto? v tanku, ampak ko ti na slu?beni poti od meje v Beograd in nazaj sfali enih 70km = okoli 5 litrov, in mora? na Hrva?kem se ustavit zato, ker ti BC te?i da bo zmanjkalo nafte, nato?i? pa 52 litrov v 60 litrski tank - pomeni postanek in izgubo ?asa, kune mora? imeti pri sebi ... medtem ko se pri evropskih avtih pripelje? brez ?ivciranja tja in nazaj, 700 km dometa za dizel res ni ne vem kaj, vsekakor bi moralo biti malo ve?, sploh je butasto da pi?e preko 1000 km dometa ko natanka? na polno, v?asih celo 1100, te japon?ke bi res sklofutal - upajmo da bodo tile mazdini dizli delali dolgo ?asa pa s ?im manj stro?ki
Jaz bi rad enkrat tankal 55 litrov v 60 litrski tank pa mi nad 52 ?e ni uspelo, zakaj je potem taka specifikacija ?e je zadeva neuporabna? In v?asih ima? v tujini pumpo ?ele ?ez na primer 60 kilometrov, potovalni ra?unalnik ka?e ?e 130km kar je ?e skoraj 40km da se lu?ka pri?ge, pa komaj pride? do pumpe oz. si brez potrebe nervozen, ker potem ko tanka? je ?e 10 litrov goriva noter, kar pomeni da bi se teoreti?no lahko peljal ?e precej ve? kot 100km. Pa ko se vra?a? iz juga no?e? ravno na INA pumpi tankat... nikol ne ve?
To o remaining in o povpre?ni porabi dr?i. Tud men ka?e da kur 6,2 pa mi 7,5 al pa ?e mal ve?. To sem stestiral z mnogo tanki pa tudi, da sem v ?usu skuru tank in isto povpre?na ne dela. To so mi z lahkoto potrdili na servisu. Tko pa? je.
Ima? pa res ne?no nogo. Jaz ne pridem pod 7,5l razen v ekstremih 2 krat na leto.
Nekaj so govorili o novem firmware-u pa v manj?i porabi, to pa je treba ?e preveriti.
LP
Meni so ?e upgrade-ali pa je poraba ?e ista, okoli 7 litrov. Kiks potovalnega ra?unalnika za liter in pol?e pre?ivim. Mene moti to, da se Remaining kilometri proti koncu tanka tako hitro ni?ajo, ima? ?e 200km, vozi? zelo lepo in naredi? 100km in ima? samo ?e 40 km, potem grem tankat in ne gre noter ve? kot 50 litrov, tank pa naj bi dr?al 60 litrov.
To mi je zelo mote?e, ker od slovenske meje do Dalmacije in nazaj, ali pa do Beograda in nazaj ne pridem z enim tankom ker no?em riskirat da mi zmanjka nafte, ker pri dizlih je problem ?e ti noter potegne zrak in svijarijo.
Sicer je avto?ek super, motor gre za svoje konje odli?no in je res tih, podvozje fino, le tega bedastega ra?unalnika pa ne razumem kako da japon?ki ne morejo po?timat, tudi to bi se s softwareom dalo re?it, ali pa je to marketing fora, da vsak ki gre na testno vo?njo preveri porabo in ne vidi dejanske?
sem imel 323F 1.4, pri nepoobla??enem servisu, ki pa ima firmo je pri?el servis na 90.000 km 60.000 SIT 2 leti nazaj, jermen, napenjalci, olje, fileter, delo
ti stari japon?ki so zastonj proti dana?njim novim avtomobilom, ki pa so precej udobnej?i, ti?ji, se bolje peljejo ...
zato je pa fino dizla kar novega kupit, ko ga bo? imel dlje ?asa in ga vozi? kot je treba, mrzlega po?asi ... potem ga pa proda? ko se ti zdi in je to to
glede VW je pa tam razlika med porabo ful o?itna, 1.6 bencinar papca prav lepih 9-10 litrov, medtem ko dizel?ek okoli 6, je pa bora traktor vseh traktorjev, ne more se primerjat z mazdo3 1.6 D niti pod razno
a ima ?e kdo izku?nje z mazdino turbinico? A ima kdo ?ipano mazdo?
Vsa poanta je v tem, da ima dizel s turbino navor in je pri istih konjih neprimerno posko?nej?i kot bencinar, bencinar z istimi konji mu sledi le na visokih obratih, kar zna biti naporno za u?esa, porabo ... ker se ve?inoma normalno vozi na nizkih do srednjih obratih je ob?utek posko?nosti pri dizlu neprimerno bolj?i, z manj hrupa. Vozil sem precej avtov s kubaturami od 1.4 do 2.0 in obi?ajno so bili celo dizli z 1.4, 1.5 posko?nej?i na ob?utek od 1.6 motorjev z 10-20 ve? konji.
Pri 3-jki ni primerjave med 1.4 84km in 1.6 90km, ni 6 konjev razlike, ob?utek je da jih je 30. Treba se je peljet, potem se pa vidi, poraba je na drugem mestu, potem pa rabljeni se malo dra?je proda in ni ra?unica samo v razliki v gorivu * kilometri, je pa servis malo dra?ji in kasneje kak?en dra?ji servisni poseg, tukaj pa ni mogo?e vse vnaprej izra?unat. Ampak glede na to da kupi? nov avto za nekaj let, kupi? nekaj, s ?imer se bo? vsaj malo z veseljem peljal, ker 1.4 ti bo kmalu za?el iti na ?ivce, jaz sem imel prej?njo 323F 1.4 za drugi avto pa nisem dolgo zdr?al
Vozim mazdo, ker sem za pameten denar dobil zelo dober avto, ampak Honde so bolj kvalitetne in dra?je - predvsem Accord je super avto, prenovljen nima konkurence, Mazde se bolj raz?katljajo s?asoma, tudi plastika je bolj daljnevzhodna, Honda pa gre s kilometri vedno bolje - je eden redkih avtov ki se s kilometri bolj kompaktno skupaj dr?i kot drugi, to velja npr. tudi za kak?ne Audije, Mercedese, BMWje ... ki pa imajo proti japoncem nekoliko ve?je ?tevilo okvar - ampak to ne glede na lestvice ne pomeni da so slab?i. Vtec motorji so pa? zakon s stali??a da jim ne more? do ?ivega in zato jih mularija lahko ti??i ?e naprej. Ne vem pa kako je z novimi modeli in tistimi sestavljenimi v Angliji, kakovost sestaljanja civica je slab?a, kot pa npr. accorda ki ga delajo na japonskem. Druga? pa se navedeni nem?ki avti ve?ino tudi pri 200.000 km in ve? ?e zelo dobro dr?ijo skupaj, je pa res da tekom kilometrov potegnejo ve? denarja ven za vzdr?evanje...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No, jaz sem se kar nekaj prevozil s passatom in na ob?utek je res precej robusten, materiali kao bolj?i kot pri mazdi, plastika vrat, kljukice so pri mazdi res malo japonski. Sicer pa je passat kot en kamion za vozit, sicer novega kao hvalijo, ni pa dost bolj?, ?eprav na nekaterih testih kar nekaj zmaguje (Autobild, pri nas...) - poleg tega vse mine ko pri?ge? tega dizla, dane govorim o cukanju motorja. Je pa VW menjalnik nekoliko lep?e teko?, po drugi strani je pa passat rahlo trdo podvozje. Nekako ni prav veliko stvari, ki bi te navdu?evale pri passatu.
Sploh pa ne verjamem da je imel s 4x4 passatom 6.1 porabo, kolega je imel 110 konjskega in je vozil kot po jajcih, pa je porabil okoli 6.2, 6.3, ?e dodate 4x4 vsaj pol litra ve? in ?e je tip vozil da je zjebal turbino, potem ga je moral res gnat in ni variante za 6.1. Je pa dejstvo, da novej?i dizli zaradi ekolo?kih norm ne morejo porabiti ve? tolk malo kot pa stari TDIji, ki se za njimi kadi in grdo ropotajo. Passat je overal soliden avto brez kakr?nekoli prefinjenosti, medtem ko ima mazda sigurno ve? karakterja. Passat samo daje vtis da se pozneje raz?klopotal kot mazda, pa ni v tem ni? bolj?i. Glede elektronike ni kak?ne velike razlike v delovanju, pri mazdi zelo solidno dela vse skupaj.
No ?e en kolega je izbiral med novim 2.0TDI in 6-ko, potem pa je dobil 5-ko za peljat isti dan kot passata in je vzel 5-ko, nekako mu passat sploh ni sedel in ima precej za skritizirat, tko da vsakemu svoje,noben ni slab, mazda tudi ni popolna, VW pa ?a manj - pa ?e bogato pla?a? vsako malenkost.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani