Jaz sem ful zadovoljen z avtobuskom. DSG, 4X4, 7 sedežev. Na zadnjih komot sedita dve odrasli osebi. 2 drugi vrsti so drsni sedeži in jih malenkost premaknem naprej, da zadaj je dovolj prostora za noge. V prtljažniku pa še vedno prostora za dve potovalki. Pa še kovček na streho...
Buhtivej, kje skrivajo Teslov izum njegovega električnega avta. Menda je imel cca 80 konjski el. motor in eno majhno baterijo za napajanje PowerBox-a. Na ta box pa priklopljene dve anteni, kjer je z oscilacijo "črpal" energijo iz stratosfere. In avto šel 150km/h, pa vozil in vozil..................
Načeloma ga delajo v Franciji, čeprav lastnik je pa Anglež. Motor je, kot je že omenjeno, BMWjev, torej načeloma Nemški. Šasije baje delajo na Portugalskem.
Motor zmore 183 kW in 550 Nm. Porabe nafte mi ni uspelo dobiti, ampak ko slišim, koliko porabijo sodobni bencinski SUVoidi, mislim, da neke bistvene razlike ni...
Na zdej. Se peljem iz službe domov in me zmoti telefon. Debata gor in dol in moja roka začne šaltati po menjalniku ( D v S in obratno). In kar na enkrat pri hitrosti cca 80km/h dam v R (rikverc)😬. Kaj se je zgodilo? Nič.
A razločiš hitrost v km/h od razdalje izraženo v metrih? Uradno se meri pospešek od 0-100km/h in je izražen v sekundah kako hitro se doseže to hitrost in ni pomembno a mi daš 11m prednosti, ker ne vpliva na rezultat.
Če pa bi ti rad izzumil nekaj novega in te zanima kako hitro prideš do razdalje 100m, potem pa ja... 11m prednosti pomeni, da rabim narest samo še 89m, do razdalje 100m.
Drugače pa še to. Včeraj me je res zanimalo a se da od LJ do Kopra pridet v 6. prestavi. V smeri proti Kopru mi ni uspelo, ker je med Divačo in Kozino zaprto pol AC in se je naredila kolona. Mi je pa to ratalo v nasprotni smeri. Pri OMV-juj na AC v Kopru sem zadegal v 6. prestavo in brez pretresov prišel v LJ, kjer sem na izvozu na Brdu v Lj dal iz 6. prestave. Še najbolj zanimivo je bilo spet med Kozino in Divačo, kjer sicer ni bilo kolone, vozili smo pa okoli 80km/h. To je 1300 obratov in ko se je zoženje končalo je avto brez težav pospešil do željene hitrosti. Tako, da ja tudi z realno vožnjo se to da narest in ne samo v teoriji.
Načeloma se da, če ni zastojev. In itak so.
Pravkar je AmpeR napisal:
Načeloma se da, če ni zastojev. In itak so.
Če ne pa ta AC od Razdrtega do KPja in obratno je "gorska" AC...
No pa dam en minus AT. Pri mojem vagu 177konjev mi ni všeč to, da ko prehitevam in pohodim "gas" AT poniža za 1 do 2 prestavi. Problem je, da zviša obrate na 3000 + in takrat ta motor nima več navora in imam občutek, da ne gre nikamor. Pa lih takrat bi moral skočit.
Problem sem poskusil rešiti z RaceChipom za cca. 400€. Po porodnih težavah "pri vseh mapah" je cukalo, je blo potrebno reprogramirat čip, se je navor ful dvignil od 1800 do 2900. Ampak spet problem pri 3000+. Ni šlo. Zavrnil čip in kupil nekega drugega, kjer sem mapo nastavil tako, da je moč motorja/navor dvignilo nad 3100-3500 obratov. To pa šopa/lima in problem rešen😆
Avtomatik je za u klance zelo "butast" (v vsakem avtu), takrat je res najboljš dat v ročni režim
Se strinjam. Zdaj ko sem bil v Dolomitih sem imel v športnem načinu, da je šlo bolj na obrate in še sem šaltal na volanu za gor in za dol. Če ne je jeba oz. kr neki vozit po ovinkih.
Hmm... Kdaj pa si nazadnje vozil 200 km/ uro in več ? 🤔
Jaz z cx-5 zadnjič 4 leta nazaj ženo urgentno v Izolo... in pred 2 leti z vagom ta mlajšega sina ravno tako.... Zakaj ne bom pisal, glavnem v obeh primerih upravičeno, kjer bi šlo skozi "tamodrih".
Cena dobrih 500€. Še dobro, da je šlo skozi zavarovalnico. Sam tip, ki je prpiču s skirojem je moral kar fanj udarec dobit... Očevidec "karambola" je reku, da ga je odbilo na tla kot fliper😆
Kot sem že napisal, so precej izboljšali zvok bose-ja v tej mazdi napram prej.
Basa je sedaj skoraj celo preveč, tako, da je za moj okus optimalna nastavitev na 0 ali pa še bolje na - 1. Edino visokotonci spredaj so še vedno šibka točka bose-a. Že samo z menjavo le-teh bi bil zvok izvrsten. Tudi moči se mi zdi, da je več kot prej.
Ej Alex, kaj uni, ki rihtajo car ozvočenje v Serminu so ok? Iščem nekoga, da bi pr mojem mal posodobil zvočnike.
Žal na mazdi nič. Ma mojem pa 3. servis. Za nadomesno vozilo sem dobil neko malo Kio 1.0. Turbo mlinček 73kw. In kot zanimivost je ta nova kia imela še dodatno pedalbox. 1.sem to preizkusil in meni kar všeč. Malo gasa in mlinček kar potegne. Občutek kot, da bi vozil nekaj na krivuljo. No, od 100km/h naprej pa rabi za pospeševanje kar neki časa.... Druga zadeva, ki me je zelo presenetila je avto.pilot. Klik na tipko volana in avto na AC drži smer na voznem pasu odlično cca. 1 min. Potem po vzočnem signalu pa se deaktivira. Kul zadeva.
Kako imajo nove mazde ta sistem držanja voznega pasu?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem novega kupil. Je pa bil z enako opremo dobrih 4k€ cenejši od šarana. No vseeno krepko čez 40k...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani