jest tut ze podzavestno prizgem luci in se privezem..., in se mi zdi da je tudi bolj varno ?e jih ma? pr?gane (prej opazi? nasproti voze?ega itd..)
glede zakona v avstriji se mi pa zdi da bo se precej problemov "kdaj pri?gat lu?i" kar se pa ti?e zakona o zimski opremi v avstriji, se mi pa zdi zelo ok
lp
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Ja eden je iz smeri Radovljica - Ljubljana tik pred mostom nad Tr?i?ko Bistrico, drugi je pa v smeri proti Radovljici na ravnini predno gres dol proti mostu nad Tr?i?ko Bistrico - je zraven oran?ne ?katle za SOS. In ja, baje da ?e strelata... ajme. Sta pa dudi v obe smeri Vrba - Hru?ica pred galerijo Moste.
par dni nazaj je govoru da sta te dve ?katlici v smeri kranj-radovljica in radovljica-kranj ?e naslikala okrog 1000 divjakov, tak da se bo treba kar pazit da ne bodo razglednice na dom hodile
tedva ki sta pa v mostah pred tunelom pa ?e ni blo ni? sli?at da ?e kej slikata...in upam da ?e nekaj ?asa ne bosta - ker je te?ko tam peljat 100km/h
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
mogo?e kdo ve kak?no ma?ino ma tale voz notr, mogo?e B6 ? a so ble tele ma?ince tudi fwd al so vse awd - ?e so vse awd, kak?na je kej razlika pri difirencialu (vzdr?ljivost) med to in gtx ? pa ?e ?e se komu sanja kater model je sploh to, BF al BG?
lp
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Pa si ziher, nebi prej ?a AGIP al pa TU? probal, ker rad experimentira? ?
za agipa potem pravte da je vredu al kaj?
glede tu?a pa nevem kje bi ga mi gorenci tankal, sem samo enkrat vidu tu?evo ?rpalko pa ?e to nekje bogu iza nogu - nek na koro?kem (je pa pisal da ima? s tu?evo kartico popust!! ) - ma kdo kej izku?enj s tem bencinom ?
omw 100tka je pa itak zakon, pri men se pozna da avto z njo hitreje v?ge, pri petrolovi 95ki sigurno rab sekundo ve? da kresne...tak da petrol je pri men na blacklisti ?e en lep cajt (edino ?e je res nuja se ustavim)
Marija: ?e se ne motim je ?e v kranju nekje omw, samo ?e se vozi? v lj potem se ne spla?a ovinka delat...jest sem tut redna stranka na omwju v lescah
lp
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Marko: ko bom naslednji? hodu v va?e kraje po kak?ne rezervne dele ti prej sporo?im pa se oglasim da vidim to ?udo...meglenk itak nimam, sam gotovo bo treba lukne vrtat v odbija? (ko bo dinar bom lepo nabavu ?e en odbija? pa se malo s fiberglassom poigral pa bomo vidl kako pa kaj )
nisde: ?e sem prav markota zastopu je za "nemukanje" kriva samo tista posoda nad hladilnikom, torej odtegne? tisto objemko na cevi, potegne? dol cev in to je to...minutko dela
lp
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
tisto cev ki je napeljana v blatnik bi jaz kar pustil, ker tam tudi vle?e hladen zrak, pa ?im manj raznih zavitih cevi, mora biti ?im bolj direktno.
pa zdajle pozimi ni ravno najbolj?e da sesa hladen zrak, ker dalj ?asa dela pod zaugom in ve? ?re.
bom probu obvit vse lu?e na cest
evo cev sem ?el slikat ker se mi zdi precej ozka na nekaterih delih in tudi zavita..napeljana pa je kot sem ?e napisal za levi ?migovc in ?aromet, od kot zrak jemle mi ni jasno - ker sem malo firbcal tam okoli pa ni nobene odprtine+predvidevam da poleti ko se ?rn pleh zgreje vle?e zelo vro? zrak...
edina re?itev je potem da se malo blatnik poflexa in pokita pa da se naredi to da vle?e mrzel zrak (ampak zopet me mu?i vpra?anje kako je zdej s tem, ker voda z lahkoto pride noter v cev)
lp
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
vpra?anje kolk bi ti zdaj lahko topel zrak vleklo, samo ?e si dobro napeljal vse cevi nebi smelo.
Zaprte cevi in posode ki so tudi napeljane na Airbox pa so ponavadi za du?enje zvoka, da ne "muka"
?e sem te prav razumel, morem jest samo poskrbet da ne vle?e toplega zraka, temve? mrzlega ane? ali ravno obratno?
za cev ki je bla napeljana v zaprto posodo sem 100% da sedaj vle?e mrzel zrak, za tisto ko je bla speljana na vrh blatnika bo pa treba ?e malo poskrbet pa speljat malo ni?je v blatnik..
kako je pa potem ?e pride voda v filter ko bodo cevi speljane malo ni?je (naprimer ?e zapeljem ?ez kako lu?o), zna avto crknit al kaj?
lp
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
nekej ?asa me je mu?la cev ki gre od filtra naprej da zajema zrak...
in glej ga zlomka, uzadno ko sem mel preve? ?asa sem se spravu ?raufat ?katlo za filter (airbox?) da bi najdu kje imam tisto cev za zajemanje zraka...torej sem jo kon?no najdu (speljano v levi blatnik ?isto na vrhu)...
zdej me pa zanima, kaj se lahko zgodi ?e jest to cev odstranm, ker tam ko zajema zrak v blatniku (direkt za ?migavcem) se mi zdi da ga od nikoder nima kaj dost za zajet - torej sem jo lepo odstranu in zdej zajema zrak pod airboxom (kjer pride vsaj kej zraka vmes)
zanima me a lahko kej zjebem ? (predvidevam da ne, sej se je pove?al samo dotok zraka??)
zdej me pa mu?i ?e tista cev ko je speljana nad hladilnik in povezana z neko plasti?no zaprto cevjo ki pojma nimam za kaj bi slu?ila (mogo?e da greje zrak??) - tudi to sm odklopu, jo obrnu navzdol da ?e ta pobira zrak izpod odbija?a...
povrhu pa sem ?e navrtal par lukenj v spodnji del airboxa..
torej vse cevi so pod filtrom (tak da po mojem mnenju svinjarije ne more potegnit v ma?ino)- gotovo bo samo mal bol pogosto treba menjat filter ko se bo hitreje umazu ??
Zdej mi pa vi povejte ali je bla to dobra poteza, al nej raj vse skupaj nazaj dam v prvotno stanje in ?ez tiste lukne ko sem jih zvrtu nalepim selotejp ?? Prednosti, slabosti ?
mam ob?utek da je avto mal bol ?iv pod nizkimi obrati, in povru ?e malo bolj muka
Lp
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
republi?ki: 10250 sit (pri tem je pla?ana tudi izpitna vo?nja)
sam neki, kaj so to dru?tveni? kao tista ura ko gre ?e en drug in?truktor zraven da te mal vid kako vozi??? ?e je to to, jaz nisem tega ni? pla?eval, je blo kao v uri v?teto ali pa mogo?e zato ker je bil in?truktor iz iste a?... :ne vem:
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
lansko leto takle ?as sem ga tut jest delu, in hvala bogu naredu
Cene so ble pa pribli?no take +/-1500 sit
Zdravni?ki pregled: 10.000 sit
Te?aj cpp (predavanja + pisni izpit): 17.000 sit
Prva pomo? (predavanja + pisni izpit + mal ?latanja an?ke pa ?e kak?no obvezo na naredit ): 15.000 sit
Ob?inski testi ukol 10.000 sit - pri tem naj bi mel ?e v?teto tudi glavno vo?njo, ?e gre? pa ?e enkrat delat ob?inske teste (?e se ho?e? malo bolje nau?it ) pa te pride ukol 7.000 sit
Pa ?e je pol 16vaj - ?e si veteran gotovo lahko tudi kak?ne 2 vaje v eni uri naredi?, al pa tut ne ?e te ho?e in?truktor mal oskubt...
tko da
16ur 64.000
zdravni?ki 10.000
cpp 17.000
pp 15.000
ob?inski 10.000
-------------------
pribli?no 116.000 sit oz. 484,06 eur
uglavnem niso ve? pocen teli izpiti, sploh ko pa more? baje ?e za moped (49ccm) tudi nevemkolk ur naredit...
ni kej za re?t, dr?ava ma nas rada
Lp
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
a ni le tko da si 3leta za?etnik za zavarovalnico in 2 leti za ? ne vem to?n, sam tak sm sli?u.. :ne vem:
bom citiral iz knjige za cpp ?e kdo kej bol? zastop, jest sm prekratk da bi to razumu.. :ne vem:
Voznik za?etnik je vsak voznik motornega vozila do dopolnjenega enaindvajsetega leta starosti in voznik motornega vozila v obdobju dveh let od pridobitve vozni?kega dovoljenja za vo?njo motornih vozil, ?eprav ?e ima vozni?ko dovoljenje za vo?njo motornih vozil katerekoli nacionalne kategorije ve? kot dve leti. Vozni?ko dovoljenje za vo?njo motornih vozil s statusom voznika za?etnika, z veljavnostjo do dopolnjenega 21. leta starosti oziroma za dobo dveh let po prvi pridobitvi vozni?kega dovoljenja, izda upravna enota.
Vir: Druga izdaja - Na cesti : priro?nik za bodo?e voznike in prekaljene ma?ke, Dru?tvo Te?ajCPP.com, Julij 2005
Potek pridobitve roza knji?ce pa se mi zdi da poteka po takem sistemu kot je YavarYe napisu, pa pomojem da mora? vse tiste vaje skos dat - kar pa ne vem kolk jih je ?e, okol 16-18..
Lp
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
kak?nega ameri?ana se nebi branu (like Shelby GT500), nemca bi tut ?e imel v gara?i (seveda od serije 5 navzgor) , italjan bi bil ok (gallardo spider - sej ne vem kam to spada, pod nemca al italjana, al je malo me?ano) - fiata al pa alfe pa zagotovo neb blo
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Hladilnik ti bo crknil ?e se ni bil menjan, jermene vse bo? moral menjat, potem po moznosti ?e semering, saj pravim vse odvisno od lastnikov. ?e te kaj zanima vprasaj, druga?e pa probaj po moznosti kakega najt pod 200k kilometrov. ?e bos imel avto za dolgo ?asa se ti ga spla?a zrihtat.
to?no tak kot si napisu, hladilnik je tut jeba ja, samo pri bratovem sva ga zalepila s tistim kitom od pattexa (rumene barve) in dr?alo ziher 10k km - razpoka je pa bla kakih 5cm dolga
jermeni s ?ponerji baje pridejo okol 30k sit..
Da bi pa najdu kakega pod 200k km je pa pomojem ?e mal te?ka glede na tak letnik ane (razen ?e je prevrten nazaj ali pa ?e ga je kak ata ?uval v gara?i..)
Rja pa pomojem vseka ven najprej pri zadnjih blatnikih - kolotekih, vsaj pri bratovem je, in tudi ?e pri mojem se po?asi barva napihuje...tak da bomo drugo leto mal ?mirglal
Nad 5500 ne bos ve? nic naredil ker se tam veselja kon?a ker so to ponavadi 8 ventilci
jah to sem tak po ob?utku napisu ane...sam se mi pa zdi da je rabla veliko vi?je obrate da je kam ?la kakor pa naprimer 1.6...
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
brat je imel to?no tako mazdo, poraba se je gibala 7l (pri meni pa ne vem ker ?e nisem uspel dat na nulo in izracunat - zna bit mogo?e kak?en liter vi?ja) ?e se ne motim, ko so ble gor gume 195/50/15 je bla vi?ja za par dcl (2-5dcl) - (glede gum pri 1.3 in 1.6 pomojem da ni nobene razlike - imata iste dimenzije predpisane), njegova je imela okoli 180k km in je kurla olja minimalno! moja (1.6 [isti letnik]) ma mal ?ez 206k km in kar gledam olje ga ?e ni ni? pokurla..
rezervni deli ,odvisno kaj (vem da je tista plastika za pod sprednjo lu? okoli 12.000sit, ?eprav je samo okol 15cm plastike pa malo zaobljene)...kar vem je pri nas je bore malo teh avtov ane (na odpadih), tak da je tu avstrija (odpadi) na vrsti ali pa ebay...
servisi, kakor jaz vem je brat dal okoli 15k na servis (olje, svecke, oljni filtr in mogoce kabli) ki naj bi se delal na 10k km...jaz ga ?e nisem delal, ampak ga moram v kratkem in tudi ra?unam na tako ?tevilko..
glede prehitevanja je pa tko, avto more? gnat pod visokimi obrati ker ?ele takrat kej vle?e - predvidevam nad 5500 (ker nimajo obratomera) pa skorej do blokade ...pri 1.6 se pa nad 4000-4500 obrati ?e kar zbudi in potegne
Lp
P.S. pa ?e ma? mo?nost jo kupi brez elektrike (el. pomik stekel), ker jaz sem s tem imel same probleme...prvo crknla stikala ki so draga ko p*!!!!! zdej pa pomojem ?e motor?ki nekaj ka?lajo... Na roko je ?e zmeri zakon (vsaj pri tok starih avtih)
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
dravni: nekje sem sli?al da lepijo s pomo?jo milnice (?e sem prav zastopil...z milom [verjetno teko?im :ne vem: , ali pa tudi z navadnim trdim milom] nama?e? povr?ino in potem za?ne? lepit nalepko - sej ko se milo posu?i bi pomojem moralo dr?at)...predvidevam da se potem la?je lepi (la?je iztisne? tiste mehur?ke ven), ali pa poskusi z kak?no iglo-?ivanko (nardi? luknjico kjer je mehur?ek in iztisne? ven zrak)..tako bi se jaz polotil no ?e se pa motim me pa popravite..
P.S. druga?e pa vem kak je z leplenjem teh nalepk, sem par dni nazaj hotil tudi sebi eno ?rno folijo zadej nalepit (pribl 20x80cm pa ?e 2 luknje vmes (za meglenke ) s tem da je bila tudi ne-ravna povr?ina...) in sem pri?el do meglenk, nakar nisem mogu odlimat tistega papirja pod folijo in sem tudi nekaj hotel nazaj odlepit in popravit pa je blo zmer slab?e tak da je bil potem postopek podoben kot pri tebi...jezno odtrgal dol tisto folijo in jo vrgu direkt v kontejner!!!
lp pa velik sre?e
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Si pa mel sre?o glede na to kake bremze ima BG verzija
kakor vem so bli diski ?e menjani, in so od brembota gor baje (tak je sosed reku ), ker so baje samo par jurjev dra?ji...druga? se mi pa zdijo bremze kar vredu no...edino ?e bi bli ?e zadej diski se pa nebi ?isto ni? branil...
glede sre?e se pa kar zavedam, jo nebom nikol ve? tak izzivu ker takrat sem mislu da se bom usral pa ?e poscal zravn
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Lih dans sem ga mal prtisnu ko sem sel v lj po AC, in je ?tevc pokazu 190km/h (s tem da sem bil po?teno usran, zimske gume, o?je pa ?e po?uti? ko da bi se z ?olnom vozu), kolk pa ?tevec la?e pa pojma nimam :ne vem:
Druga? pa ko smo ?li proti morju (4komadi v avtu) ko je tisti klanec navzdol (pojma nimam kak se re?e tam [prespal vso geografijo ]) z letnimi gumami (gt3 175/70/13), je pa ?tevc pokazu celo 225km/h pa ?e bi se dal ?e nam nebi avtodom ven zapelu. Takrat sem pa ?e vidu kako si kuham kavo v avtodomu ampak je na sre?o ratal zbremzat
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Kok otroci mal rabmo da smo veseli! Jst tud sam da vidm sneg ?e ro?no vle?m sam je smotan k je baje kazn za driftanje oz. "riglanje" 50K pa 4 kazenske to?ke!
kaj tudi na parkiri??u al kaj?? ker po cesti tega jaz neupam delat, da ga nebom mogu kdaj iz kakega travnika ven vle?t
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
yavarye, na?i s3 eskimi so itak zakon ja pa ?e poceni so, vsaj zame
ravno v?eraj sem preobul moj jaj?ek v zimske ?evelj?ke, ?eprav mi ga je kar mal ?alostno pogledat ko so vedno o?je gume gor (iz 175 letnih, so zdej 165 zimske gor), hmal bo ko katrca zgledal, mal se tola?im s tem ko eni pravjo da za pozimi so bolj?e o?je gume :ne vem:
druga? mi je pa menjava vzela 45minut+10minut da sem jih ?el ?e vse 4napumpat
zdej pa samo ?e ?akamo na zimske radosti , samo ?e ro?no na?telat pa bo
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
jest tut ze podzavestno prizgem luci in se privezem..., in se mi zdi da je tudi bolj varno ?e jih ma? pr?gane (prej opazi? nasproti voze?ega itd..)
glede zakona v avstriji se mi pa zdi da bo se precej problemov "kdaj pri?gat lu?i" kar se pa ti?e zakona o zimski opremi v avstriji, se mi pa zdi zelo ok
lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani